Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Zdravím... Je možno stáhnout čestinu do této hry ? Mám originálku, ale nemohu najít češtinu. Děkuji
  • vzhledem k tomu, že autoři dokonce do hry zabudovali animaci, kdy prolétávající střela udělá do zdi díru, troufnul bych si tvrdit, že se nejedná o bug ale o fíčuru
  • Hovorová částice nemá přesné vymezení kde ji lze, nebo nelze použít.
  • 24 vojaku na misi, strelam stacilo zavadit o roh domu a uz neprosly (heh, dyt se dal trefit ufon skrz mrnavy okno, v tom novym xcomu to lita skrz zdi jakoby se nechumelilo), granaty se daly házet s chirurgickou presnosti, atd atd.
    proste tenhle novy xcom je jen takova lite verze toho starého, zábavička pro masy. ty tvoje argumenty jsou odvozene od toho ze jsi to hral stokrát, pro nekoho kdo by to hral poprvé by to byl nebetycny rozdil.
  • Coffin.Corner
    Ano osm základen. Praxe? Jedna hlavní, možná jedna sekundární a ostatní jen outposty pro stíhačky. jako v novém XCOMu.
    Ano několik druhů vehiklů. Praxe? Přeskočim mezitypy a postavím ty nejlepší, takže stejně jako v novém XCOMu.
    Ano, vojáci mají statistiky, jako v nových XCOMech, jen jinak pojaté.
    Ano inventář je jiný. V nových XCOMech musíš mnohem víc přemýšlet co sebou na misi.
    Ano, ufoni se umějí stáhnout, jako v nových XCOMech.
    Ve starých dílech vojákovy schopnosti rostly bez ohledu na hodnost. Vždycky dohrávám se supermany většinou s hodností seržant.
    Adrenalinu je v nových dílech pořád dost. Časování granátů a různé další věci v nových dílech chybí to je pravda, ale zase je tam mnoho nových...Atd, atd.
  • ty si guma *6* *10*
  • to asi protože cracked verze do toho nepočítají?
  • hledani posledniho debila me chybi, tady je nekdy mapa jedna budova, bum heavy a bum heavy, 7 emzaku je out a leti se domu
  • Nie je horsia je proste ina. To je ako keby si rovno odsudil snad 90% vsetkych JRPG tahoviek, preto, ze tam takmer neexistuje positioning, postavy sa pohupuju na mieste , priserky tiez, a pri utokoch k sebe pobehnu a po utoku sa vratia na miesto a zase sa pohupuju. Takisto to nema vobec ziadnu logiku.
    Nie je postavena na tom istom, zmena a zrusenie AP proste zabili akukolvek standartnu simulaciu casu v tahovom rezime a presli na vlastnu sadu pravidiel, ktore ked akceptujes tak si uzijes vybornu a narocnu takticku hru. Ak nie tak to nie je hra pre teba.
  • Ne? ve starem ufu mas 8 zakladen, několik druhu prepravnich a bojových letadel, vojaci mají statistiky ktere se jim zlepsuji, mají inventar, ufoni se umeji schovat (znas to ne, hledani posledního debila na mape) hodnosti mají smysl, adrenalinove vystupovani z letadla, casovani granatu, rucne rizene prikrceni, managment naboju do zbrani, geograficka presnost misi (sestrelil si ufo na afrikou tak mise byla v pousti atd), precizni posouvani casu na geoscapu a dalo by se pomerne ještě dlouho pokracovat.
  • Tvrzeni o tom ze se vydali jinou cestou je jen snaha omluvit to ze ta hra je proste horsi nez stary xcomy. Jaka jina cesta? ta hra je z 80% postavena na uplne tom samem jako puvodni xcomy, jen to dela hur. V jednotce ma pak clovek samy generaly (nebo tak nejak) ve starym ufu mohl byt na zakladne jen jeden. ne vazne ty novy xcomy obsahuji strasnou spoustu nesmyslu a jen z toho duvodu aby jim ten ,,jejich,, systém fungoval. Ja netvrdim ze to je spatna hra, je dobra, ale ...ale...
  • Coffin.Corner
    Já hraju původní X-COMy pořád a TFTD je pro mě jedna z nejmilovanějších her. Přesto a nebo spíše právě proto musím konstatovat, že možná až na Apocalypse, nebyly co se týče makromanagementu, žádný zázrak. V podstatě se ty nostalgické nářky pokaždé scvrknou jen na: Kde mám AP a kde mám inventář? Ale tohle určitě není ta scházející polovina herních principů o kterých píšeš.
    A atmosféru má nový díl naprosto úžasnou, rozhodně se vůči UFO nemusí stydět. Zrovna včera jsem dohrál misi, kdy mi na konci limitu zůstal voják, kterého jsem si od začátku piplal, dvě políčka od evakuační zóny a ještě v noci se mi o tom zdálo... *4*
  • Jako na Vysočině?
  • Tak v novych xcomoch vobec nie je vidiet snaha prekonavat povodne, lebo sa vydali uplne inou cestou ;-)
    Ano stary bol prepracovanejsi, AP system je lepsi na vyvazenie pohyb vs strelba, zbrane , mierenie, municia a inventar fungovali logickejsie. Ale tento novy ma svoje prednosti...omnoho lepsi engine (nie len graficky), krytie, vchadzanie do budov oknami, omnoho vacsiu variabilitu nepriatelov, specialne schopnosti jednotlivych tried....je proste uplne inak postaveny.
  • vsude na zapad od brna
  • Jinými slovy hraješ jenom "jako" ironmana? To už můžeš opravdu hrát normálně a používat save/load *1*
  • Špatnej styl hraní normal obtížnost je bohužel strašně jednoduchá .
  • Zahraj si "novej" xcom na classic ironmana a každou ztrátu vytrénovanýho vojáka hodně pocítíš :) .
  • Už mockrát mě to napadlo, ve kterém regionu v Čechách/na Moravě se používá "no" ve smyslu "ale"?
  • To trochu porazi princip Ironmana...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit