Přejít na výpis diskuzí
Ve Far Cry Primal si můžete ochočit medvěda i šavlozubého tygra
4.12.2015 | Aleš Smutný
61 příspěvků
-
Hezký jak je vždycky v trailerech hra s čístým HUDem a pak na vás ve hře blikají mraky nápověd, quest marker a další věci, které ani nejdou vypnout.
Jsem zvědav, zda tam budou emzáci *4* -
Kolik vlku budem muset umlatit, abychom si mohli vyrobit opasek, co myslite? Min nebo vic nez 5?
-
-
10 na základní opasek, 20 na upgradovaný a na nejlepší 30 a kožešinu z rare zlatýho vlka, kterej bude úplně stejnej jako normální vlci, ale budeš muset půl hodiny hledat kde se vyspawnoval *3*
-
-
Já se bojím abych nemusel šplhat na nějaký unikátní strom či horu, abych odkryl mapu, jako to bych už po páté nedal...
-
-
Odhalování mapy klidně, ať nechají. Tady bych si to představoval ale ve formě spojené s těmi zvířaty. Tzn. s vypuštěním orla/sokola/jiného ptáka, který by se vznesl do oblak a ohlédl se po okolí. Navíc bez zbytečných 5 minutových cutscének, co se odhalilo.
-
-
jasne, vypustim sokola, ten omrkne okoli , vrati se zpet a povi mi co videl *1*
-
-
asi fanda her o trůny, kde to nějak takhle funguje :P
-
-
Ideálně mapu, co vypadá víc jako ty co se v té době používaly a míň jako moderní navigace v mobilu *4*
-
-
Souhlas, protože jinak bude FC:Primal hodně imerzivní pokud tam bude klasický Ubisoftí "future HUD" :D
Vzpomínám na krásu navigace např ve FC2 (ať zůstanem u série) - buďto prostě jít do mapy, nebo vytáhnout příruční navigaci, jinak nic. Minimapa je občas fakt zlo (ale záleží na tom, jak moc velký zlo z ní udělá vývojář) a když se k tomu připojí klasický HUD, kde všechno křičí a bliká "TADY JSEM, TADY KLIKNI, TADY SKOČ, SEM NECHOĎ" apod., tak je to prostě peklo.
Nemám nic proti pomůckám pro nesvéprávný ;), ale sejří mě, že ve většině her se tyhle serepetičky nedaj vypnout a jeden tak přichází i o krásu prozkoumávání. I ty hry se přizpůsobujou tempu doby - všechno je potřeba mít rychle hotový, s ničim se nemazat a netrápit se a všechno hráči tim nejdebilnějším způsobem naservírovat na zlatým podnose (jako kdyby hráč neměl vlastní úsudek a kognitivní schopnosti).
Naštěstí zrovna pro sérii FC dělá jeden šikula mody právě i pro čistší HUD apod. I když ve FC4 jsem docelal valil bulvy, že si v Ubi dal někdo tu ehm "práci" a v menu je prakticky skoro všechno - selektivně! - povypínatelný. Ale tohle, demoverze her a nezabugovaný a nefunkční hry při vydání - to by měl bejt standard soudobýho herního průmyslu.
-
-
-
Proc? Je to proste nejaka herni mechanika, imho v otevrenem svete docela uzitecna. Treba v AC misto splhani mohly byt mapy, ale v prehistorickem obdobi je to zrovna asi ten nejprirozenejsi zpusob, jak ziskat prehled o blizkem okoli.
-
-
Brace yourselves. Downgrade is coming. *15*
-
:D to iste jak FC 2 , FC3 , FC 4 :D toto bude mat rovnaky zaklad donekonecna jak COD ... akurat zmenili prostredie ,pojdem si nejakemu totemovi pre ulohu ze dones mi 10 kožiek medveda šablozubeho ..quest complete, dostanem palicu a 10 pierok. Za EXPy sa potom naucim zabijat zo vzduchu alebo z vody, a aby som nezabudol musim vyliest na najvysiu skalu a znicit tam totem, tym si odhalim dalsiu cast mapky. Ubisoft ctrl+c ctrl+v
-
-
To co jsi popsal je obecny princip rpg, bude to pasovat na gothic, skyrim a radu dalsách her :-).
-
-
ak logicky uvazujes tak asi tazko, principi co som napisal pasuju len na hry od ubisoftu. Gothic a ine rpg sa odlisuju od fps strielacky jak far cry :D ktora ma trochu rpg prvkov :D expy a vylepsovanie postavy neznamena hned rpg. Do rpg sa zaraduje aj pribeh , ovplyvnitelní pribeh a silne postavy a rozsireny skill tree.. Far cry nema ani jedno :D
-
pokud ti to recyklování ve far cry nepřišlo už extrémní, tak je něco špatně a měl by sis jít zahrát assassins creed :-)
-
Ale to nedělá Ubi, takže u těchto her je dělání toho samého samozřejmě v pořádku. *3*
-
toto je princip mmo, nie rpg
len sa ti to myli -
-
Od kdy jsou hry jako gothic nebo skyrim mmo? :-)
-
-
od kedy je skyrim rpg? *1*
-
-
Od chvile, kdy vzniknul.
-
-
-
-
-
-
10/10 *8*
-
Tak už je to jisté! FC série je definitivně mrtvá. Koncept zůstane navždy stejný. Měnit se budou jen kulisy. Snad jsou ty ty stejné ikony, ukazatele a interface jen takový place-holder, ale nevěřím tomu. Tohle je finální verze.
Zajímavé nápady s těmi zvířaty a sovou, ale jinak to samé. Mohli třeba vymyslet nějaký nový systém na blízko, možná třeba budování vlastního klanu atd. V Ubi umí být kreativní co se týče tématu a někdy i herních mechanik. Nejhorší je, ale jak ta série zajede do určitých kolejí, z kterých už nikdy jinam nevyjede.
Ale furt se můžu těšit na Division, For Honor, Ghost Recon, Watch Dogs 2.. -
-
len vďaka našej nezávislosti sa nemusíme báť prinášať do hier nové odvážne nápady *1*
-
-
Bestie mají hezké animačky. Až si říkám, zda by nebyla větší sranda hrát za ně než za "50 odstínů oštěpů." *3* Každopádně musím se ptát. Budou tam neandrtálci? A pokuď ano, budou považováni za utločovanou menšinu? *5*
-
Slon neni evolucni potomek mamuta. Naopak, mamut je evolucni potomek prehistorickeho slona a vyhynul jako jeho slepa vyvojova vetev. Dnesni moderni sloni s mamuty nemaji nic spolecneho, resp. maji spolecne predky, ale nejsou jejich potimci.
-
at si tu kazdy nadava jak chce...pro me je far cry super znacka, mam ji rad a beru ji takovou, jaka je...netvrdim, ze je dokonala, ze nema chyby, ze by nemohla byt vice progresivni...ale mam ji fakt rad a hrani me moc a moc bavi...takze na primal se tesim