Přejít na výpis diskuzí

Vypadá to, že se opravdu plánuje remaster Diablo II a Warcraft III

20.6.2017 19:16
Patrik Hajda 66 příspěvků

Oznámení remasterované verze StarCraftu vyvolalo naděje na remasterování dalších legendárních her od Blizzardu, zejména v sériích Diablo a Warcraft. Od té doby se občas objevila nějaká spekulace ve formě podivně interpretovaného inzerátu, ale nikdy jsme se nedočkali výraznějšího náznaku či rovnou potvrzení....

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ty jsi vážně pitomeček. Warcraft 3 byla úžasná hra a ten blábol co jsi řekl, že Warcraft hrají pouze lidi z chudších vrstev? Opravdu to co jsi napsal může napsat jen člověk s opravdu velkým mindrákem a ti co s tebou souhlasili jsou stejní ubožáci. Pravda je, že nesnášíš chudší vrstvy, protože k nim sám patříš.
  • Cos to vyblil, ty kryple?
  • Warcraft není přímo kopií světa Warhammer, ale defacto z něho vychází, nebo by se dalo říct v něm existuje.
    Svět, kde orkové jsou něco víc, než uslintané démonické stvůry, kde jsou elfové humanoidní rasou a ne skřítky, atd.
  • KrPa
    Tak W3 spise proslavil engin a editor, diky tomu se pak utopila spousta casu v ruznych fun mapach. Klasicky multak stejne moc lidi nehralo, kdyz jeste frcel starcraft. Pribeh neurazil, nevim, co je pravda na te kopii warhameru ale i tak je dnes zapletka zachrany svet ohrana.
  • Pane, historicky první rts byla Duna 2 od studia Westwood, jestli se nepletu. Tak jsem se to vždy učil, respektive jsem tu dobu zažil :-D Můžeme se zeptat pana googla nebo slečny wikipedie, co na to říkají ;-)
    Slečna na to říká: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Real-time_strategy
    V principu se o tomto žánru mluvilo již dříve, ale teprve až Duna 2 nasadila rts přelomový vzhled, který známe až do dnešních let.
  • Duna úplně první kámen nebyl, ale částečně určila směr na pár let.
  • Do jisté míry s tebou souhlasím. Nicméně tehdy, když hra vyšla byl ještě trendem (především konkrétně v rts) princip hry založený na vyber si stranu a poraž všechny ostatní a s navíc jen nepatrně odlišným příběhem. Asi není správné tvrdit, že tahle hra byla první, která udělala nějakou zásadní změnu, ale patří určitě mezi ty nejznámější, které posun k lepšímu udělali. Vždyť, přeber si sám, jak na tom tehdá byla třeba série Duna, která položila vůbec první kámen rts.
    Jinak, co je hře nutné vytknout je fakt, že příběh je jistá obměna a trochu vykrádačka z fantasy warhammeru. Tak to je. Ale taky je třeba říct, ze žánr fantasy není příliš novátorský a příběhy obecně si jsou podobné, jak vejce vejci. Takže pokud tvrdím, že si něco vypůjčili z warhammeru, tak to samé mohu tvrdit o warhammeru, že to vykradl zase jinde.
    W3 prostě vyšly v dobrou chvíli, se skvělou hratelností, velmi dobrým příběhem a do značné míry jistým filmovým zážitkem při sledování outra vždy na konci kapitoly. Když k tomu ještě přidáš komunitu, která začala sypat z rukávu další mapy, tak máš o úspěch postaráno a nenudíš se. Hra nabídla jak rts, tak rpg, tak mobu, tak td, tak survival. Co víc můžeš od jedné hry chtít? Vždyť je to skoro zázrak :-D
  • kostejnesmrtelny
    Já netvrdím, že s tebou nesouhlasím. Ta poslední věta v OP je IMO zbytečná, ale vem to čert. Položil jsi (si) otázku, proč W3, tak jsem napsal nějaký důvody, co mě z fleku napadly, jako příspěvek k diskuzi, která se dá vést i v jiným než konfrontačním režimu.

    Jináč co mě se týče, já jsem třeba zarytej singlář, ve War3 jsem odehrál - no jestli 10 MP her tak je to moc. A pak samozřejmě pár set hodin DotA, ale to je jinej žánr. Zkrátka já se na to celkem těším, pro mě to smysl má určitě.
  • Přesně to o čem mluvím.
    Proto je docela dobrá otázka, zda hráči (já jsem to vysloveně nenapsal a myslel jsem, že mne pochopíš) budou jak ze starého W3, tak i z remasteru hrát spolu. Rozuměj, pokud jen roztáhneš plochu, tak to nevadí, ale pokud ti hra umožní lepší orientaci na mapě (větší rozhled), tak to bude celkem výhoda. Jako jasně, na první pohled nepatrná, ale některé mapky jsou přesně koncipované na tenhle old model pohledu. Pochybuji, že je bude autor po x letech předělávat (jsou navržené tak, aby jsi nevěděl odkud přesně půjde nepřítel - já si nevybavím přesně názvy, ale tuším, že je to tak v mapách s názvem warlocks a tuším nějakej survival resident evil kupříkladu).
    Kolem a kolem to nakonec může být jedno, ale ubere to trochu srandy.
    Na závěr: moc tady na games nepobírám ten princip liků v diskuzi a tak mi nějak uniká pointa v čem se mnou nesouhlasí. Stačí se někdy připojit na bnet a podívat se, jak hra po x letech vypadá. Blizzard se o to už dávno nestará, pouze komunita. V tomhle ohledu je celkem hamba, že si udělá remaster a znovu vybere penízky, ale tak co už, trend doby je už takový.
  • Hele klídek, nesahej mi na něj!
  • Ja nevím ale od patche zase 1.10 uz to zase slo :). Kazdopadne za Noxe bych se tez primlouval, hra byla super :D
  • Jirko, ty máš dneska formu *1* úplně tě žeru *14*
  • Warcraft jako Warhammer jako WoW, všechno spin-offy toho samého orčího braku. Pamatuju že Warcraft jsem nehrál ani v době jeho vydání - tenkrát jsem hrál C&C, Alpha Centauri. Ale Diablo II byla a pořád je super hra.
  • Súhlas s tým zoomom a prvou polovicou príspevku. Ale ten posledný odstavec to už je iba taký nenávistný rant bez argumentov.
  • Nevím jak tady, ale u jiných je dnes problém je vůbec spustit na moderních strojích. I třeba Settlers 6 až GoG opravil patchem, a konečně si je můžu užít na nejvyšší detaily. Mělo to v sobě něco, na základě čeho to automaticky stáhlo detaily na minimum a některé možnosti grafického nastavení ani nešly zapnout, pokud člověk má "moc novou" grafickou kartu - tuším, že tam šlo o velikost paměti a od asi 1GB s tím už hra nepočítá a neumí naložit. Smutné je, že Ubisoft na to absolutně kašlal a až GoG to opravil krátce po vydání patchem. Nemluvě o ne vždy možném/snadném zapnutí podpory širokoúhlých monitorů, když ještě nedávno bylo běžné 4:3 a nikoho nenapadlo tam dávat další možnosti. Další problém bývají vícejádra, zejména u her, které vycházely v době prvních dvoujader. Dokážou využít jen jedno - zbylá mohou někdy dělat problémy, navíc tyhle hry to jedno jádro potřebují velmi silné. Vím, že třeba staré Warrior Kings nebo Wiggles jsem měl docela problém rozchodit na vícejádru aniž by se to sekalo nebo zpomalovalo a zrychlovalo v nepravidelných intervalech, když si to nedokázalo poradit s více jádry. Případně i Supreme Commader (hlavně s datadiskem) také zoufale potřebuje remake, aby byl hratelný na vícejádrech.
  • cringe a edgy komentár. začínaš se opakovat
  • a aké RTS hrajú ľudia z majetnejších vrstiev? len aby som bol v obraze, kam patrím.
  • Tak s tim nevkusem a brakem je to pravda, ale overrated byl W3 spis v tom, ze se hral na "competitive" urovni, kde uz se s tim docela i dalo vyhrat, kdyz clovek neresil grafiku.
    Moje parketa to nebyla, ale clovek znalej historie a souvislosti to chape.
  • Taky to na mě působí, že tu někdo "chlastal starej absinth", ale nemyslím, že to byli lidi z Blizzardu.
  • TheGGG
    v době vydání warcraft III selhal hned v několika věcech. Předně grafika a stylizace byla ukázkou vrcholného nevkusu, druhak příběh byl prostinký brak a lore byla patlanina a hlavně samotná hratelnost byla spíše špatný vtip. Warcraft III byla hodně prostinká "RTS" kterou dnes hrají hlavně lidé z chudších vrstev obyvatelstva, kteří ji navíc mají často nelegálně staženou. Nic proti chudým lidem co si nemohou dovolit nové PC a hrát pořádné RTS, ale warcraft III je v žebříčku overrated her na druhém místě mezi, half life 2 a čímoliv se Zeldou v názvu....

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit