Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hairy_Ass
    Vážená paní vývojářko, co říkáte na tohle: http://www.youtube.com/watch?v=zRRpGlmtws8 ?
    • jo holt takto se dneska vydelavaji penize *16*
    • Hezký sestřel
    • Díky za link, teď je má averze vůči novému Bioware a EA ještě větší.
    • Mozek
      Tak to je hustýý *1* *1*
  • terz
    Pokud to má být nový pohled na day-one DLC a DLC obecně tak by měla být alespoň upřímná. Protože takhle jsou to akorát další žvásty, ačkoli řečené jiným důrazem.
    „My chceme jen vytvářet skvělé věci." - Lež. V prvním řadě jde vždy jen a jen o peníze.
    „Není důvod vydávat DLC rok potom, co vaše hra bla bla bla" - Fňuká a ještě k tomu odsuzuje vlastní titul. Kvalitní hru (tedy subjektivně kvalitní a zábavnou pro toho hráče, který ji hraje) není třeba prodávat. Já na první Bioshock nedám dopustit a dodnes ho instaluji s každou čistou instalací systému (i když ho mnohdy zapnu tak na pět minut).
    "Ale hned to je – ach, tahle hra je nekompletní, úplně ji zničili. Herní vývojáři nejsou zlí." - Zlí? To ne. Vývojáři mohou být chlapíci z garáže s vizí, kteří se holt upsali špatné firmě. Ale průmysl je nenasytný jenže o tom pořád mlží a to je to co většině vadí.
    "Přestaňte si myslet, že jste producenti bla bla bla" - Nejsme producenti, jsme konzumenti. Nesmí zapomínat, že my jsme ti, kdož plní jejich břicha. Zákazník má vždycky pravdu a AAA herní tituly jsou jen pro obchod. Tudíž se nesmí divit, že zákazník občas kritizuje a tím může (většinou ne) odradit jiné zákazníky.

    Celý ten její žvást považuji za žvást hlavně z toho důvodu, že je to PR jako každé jiné. Pokud chce být upřímná s chutí do toho. Rozhodně jí za to dám uznání. Za tohle ovšem ne.
    • Asi nechtěla být upřímná bez práce
      • terz
        Vzhledem k tomu, že už tam nepracuje, tak se k tomu nemusela vůbec vyjadřovat :-)
        • Teďlka si hrave prachy v RIOT kde tahají z lidí taky nekřesťanské prachy ..
  • Upřímně si myslím, že kdokoliv s aspoň průměrným IQ, co nemá v úmyslu stát na straně bioware ať se děje co se děje, musel už dávno pochopit, že od té doby co EA převzalo Bioware šla kvalita jejich her strmě dolů. Dragon Age2 je toho přímým důkazem. Podle mě taktéž nedodělaný mass effect 3, DLC v prvním dnu a endingy samy o sobě. Bioware je od doby spojení s EA prolhané a průměrné studio.

    Něco pravdy k DLC co by vás mohlo zajímat:

    http://www.youtube.com/watch?v=zRRpGlmtws8&list=LLM12Zduil9_gm4yBut1S-CA&index=6&feature=plpp_video
    • Cahir
      Bylo mi naměřeno IQ 135 a nejsem Bioware fanboy. Přesto neuznávám to, co říkáš. Dragon Age není důkazem, Dragon Age totiž objektivně za špatnou hru prohlášeno nikdy nebylo. Některým se líbí, některým nikoliv. a nenávistná kampaň trollů z 4chanu mističky vah nikam nenachýlí. A takovéhle obecné a všeobjímající kecy jsou vrchol arogance. O ME3 hovořit nemohu, zatím jsem ho nehrál. Ale všechny recneze se shodnou na tom, že jde o vrchol série.
      • Já osobně mam nejraději mass effect 1, protože mam rád RPG a mass effect 2 a 3 už považuji za Akční hru s rpg prvky. Co se týče přístupu souhlasím, že bioware se hodně změnil od doby co se spolčili s EA. Osobně DLC nemám rád, raději si koupím datadisk kompletní za 600 kč než si postupně přikupovat další obsahy za 200 kč. Už jen kvůli tomu, že hrát hru opakovně po každým DLC je otrava a pochybuju, že na to i někdo má čas, teda pokud teda denně jen nesedí u PC/X360/PS3.
      • IQ sem plácl jen tak, mělo to naznačit, že kdo není blbec už to musel pochopiit, je fakt, že s "blbečkovstvim" IQ ani nemusí moc souviset, bez urážky. Největší fail v tvém uvažování je to, že je někdo kdo se ve hrách vyzná víc, než ostatní, protože umí psát a je za to placený. Je podle mě hloupost číst nechat recenzenty hodnotit hru, ti můžou vynést na povrch aspekty hry. Nakonec si ale každý v nich může najít něco svého a celé to padá.

        Faktem však je, že stále opakující se prostory v DA2 svědčí o extrémní uspěchanosti vydání. Hloubka postav v žádném případě nedosahuje té v jedničce. A příběh, který má být ovlivnitelný je jen tak tak od argumentu, že vůbec ovlivnitelný není. Konce jsou stejné a odflaklé. Je toho samozřejmě víc, ale to už jsou více diskutabilní prvky.

        Každopádně to co sem vypsal nahoře dělá z DA2 daleko horší hru, než co měl Bioware ve zvyku.
        • Cahir
          Milý Leme, právě proto, že mi přišel tvůj výrok o iq stupidní, jsem použil stejnou nadsázku. Přesně tak jak říkáš, spolu to moc nesouvisí.

          To, co považuješ za největší fail mého uvažování, má smysl a hned ti řeknu proč. Žádná objektivita z hlediska kvantity prostě neexistuje. 99 lidí se může mýlit a jeden může mít pravdu. Vždy mě tedy zajímá, co říká o dané problematice expert. Nezajímá mě, co si myslí o mých stravovacích návycích důchodka, která si každou neděli rve do chřtánu uzený koleno, zajímá mě, co říká nutriční specialista - expert. Jenže jak je to s experty v oblasti kritiky umění (umění v hodně širokém slova smyslu)? Tam těžko obstojí argument: "Já jsem expert, vyškolenej kritik, tady mám papír na to, že tomu rozumím, takže držte tlamy a krok." Jen do jisté míry můžeme o umění tvrdit věci, která by se dala nazývat fakty. Takže mě přirozeně zajímají argumenty, zajímá mě, co je ten člověk zač, co má v hlavě, jak přesvědčivé jsou jeho argumenty. A z toho plyne, že potřebuju profesionální recenzi. Mně nezajímá anonym na metacritic a jeho pubertální výkřiky o epic failu. A může těch anonymů být třeba milion. Sr*t na ně. Chci argumenty, chci střízlivej pohled.

          Já se na všech "faktech" ohledně DA2 s tebou prostě neshodnu. Ano, opakující se prostředí je fail. Ale má to naprosto každá Bioware hra. Jen DA2 si to vyžrala tak nějak za všechny. Navíc je velmi diskutabilní, jak důležitá je technická stránka u hry takového rázu jako je DA2. Některé postavy dvojky podle mého názoru přesahují hloubkou ty z jedničky a jsou rozhodně alespoň méně šablonovité než ty z jedničky. Příběh je do jisté míry ovlivnitelný, do jisté míry si na to jen hraje, to uznávám, to je prostě fakt. Zásadní věci jsou sice na rozvětvenost trochu chudší, ale spousta "prkotinek", které hru dotváří ovlivnitelné jsou. Což je často pro dobrý roleplaying ještě důležitější. Ale uznávám, že celkově menší míra ovlivnitelnosti je důvod, proč je u mě dvojka pod jedničkou. Dvojka má ale aspekty, kterými v mých očích jedničku těžce převyšuje. Konec samotný se mi líbil víc než u jedničky, který byl 158 variací na Pána Prstenů. Celkově má podle mě dvojka mnohem zajímavější koncept, je silnější v naraci, je chytřejší a je morálně šedější a tudíž vyspělejší. Samotná hlavní postava má osobnost a svět ji jako osobnost reflektuje. Navíc mi přijde, že má dvojka podstatně lepší herní mechaniky. Systém skillů je lepší, boje považuji za taktičtější, souboje s bossy jsou řešeny mnohem lépe než v jedničce (už se ti nestanem že jsi s bossem hotov za 3 minuty, což se mi přesně stalo s Arcidémonem), cross-class komba jsou boží prvek atd.

          Takže ne, nemyslím, že je dvojka daleko horší hra než jednička.
        • A co má DA2 společného s ME3? Pravda, DA2 jsem ještě nehrál, ale ME3 je napsaný IMHO naprosto úžasně, postavy je radost poslouchat.... ME3 má teď hodnocení na metacritic 94 (hráčská hodnocení bohužel nemůžu brát moc vážně, pokud jenom za day 1 DLC dá někdo 0...)
          • miker17
            tam dávají 0 za mnohem jinší věci( jeden "recenzent" dal hře 0 za to že po cestě do obchodu šlápl do h*vna, druhý za to že nemá rád číslo 3 , třetí za to že se mu hra dlouho instalovala)
            • Jenže se tam najde taky mraky lidí co to zkritizují, zhodnotí a nemusí psát o výkalech atd.
              Vrcholem série je, protože to měl ovšechno ukončit. Já se u hry bavil, ale taky mohu odsouhlasit, že konec mi to všechno zkazil. Njn, každej čekal něco jiného.
              Ale ve srovnání s dvojkou, je prostě chudší. Suicide mission je nepřekonatelná :)
    • Ano, určitě se podle jedné hry dá posuzovat kvalita studia jako celku. DLC jsem tady vysvětloval už několikrát a nechce se mi to dělat znovu, jenom mi připadá zvláštní, že vám třeba není divné, že soubory pro Protheana byly i v demu (a že si teda někdo nepoloží otázku proč, jestli ten dabing/postava nejsou součástí úrovní z nějakého důvodu....).

      Ale za sebe musím odmítnout, že by ME3 byla nějak odfláklá nebo dokonce průměrná hra.
      • Moc jsem nepochopil co jsi napsal, studio hodnotím podle toho kam se začalo ubírat po spojení s EA, a k tomu mi může sloužit jen DA2 a ME3, star wars neberu v úvahu, protože je to MMO a to se těžko hodnotí.
        Jinak to video jasně ukazuje, že ten prothean byl součástí core hry. Podle mě je ME3 odfláklá určitě už jen kvůli endingům. Dále je to docela dost krátké a ve hře je i tak hodně umělého protahování. Příběh jen navazuje na předchozí díly, ale nevidíš tu další jeho členění. Jako třeba soukromé mise postav. Je tu hlavně strašně moc sidequestů, kde jde jen o to někam přijít, přečkat několik vln nepřátel nebo časový limit a na něco kliknout, bez nějakého zajímavého příběhu.
        • Už jsem se to tady jednou pokusil vysvětlit, zkusím ještě jednou. Ta postava tam sice je, ale oficiálně se nedá použít. Je tam proto, aby to pro majitele DLC vypadalo tak, že vlastně žádné DLC nemají (dabing probíhal ve stejnou dobu jako původní hra atd...). Proto ta postava má ve spoustě misí speciální hlášky, kdyby to tak bioware neudělali, tak dostanem jenom misi, postavu, ale ta během ostatních misí mlčí a nic neříká.

          Ad. krátkost: já jsem hrál 32 hodin, nečetl jsem ani popisky planet, ani sekundární kodex (potřeboval jsem skončit...), se čtením by to bylo delší.. ani jsem se nedokázal dostat na 60. lvl (a ani nevím, jak to udělat...).

          Ano, soukromé mise postav nejsou, ale předpokládám, že postavy znáš už z ME2, takže tady nejsou potřeba. Kvalitu vedlejších misí osobně hodnotím pozitivně (bavil jsem se, některé mise, třeba Ardat-Yaksi nebo Zaedovo intermezzo stály za to).
          • To není podstatné, podstatné je, že bioware lhali a říkali, že tu postavu dostanem s DLC, protože byla vyvíjena stejně jako mise s ní jiným týmem v jinou dobu, což se prokázal za lež.
            To opravdu nechápu, vždy se najde někdo velmi pomalý asi. Ja jsem jel naprostou většinu questů a četl i kodex a měl sem to za 19 hodin na hard obtížnosti. Stejně jako většina lidí na bioware foru. To je snad jedno, že je znám postavy ne? To je třeba další argument, prakticky žádné nové postavy tam nejsou a ty co ano tam taky nemají zajímvý osobní příběh. Není tam žádná jiná příběhová hodnota, která by to nahradila a tedy to zde chybí. Většina je to samé a relativní nuda.
            • No dobře, fakta jsou taková, že se z Originu stahuje +-600MB. Proč, když je podle tebe všechno už na disku? Nemá cenu se hádat o tom, co je, nebo není nastavení, to vidíme každý jinak. Ale jestli jsi zkoušel s Javikem Thesii, tak mi nemůžeš tvrdit, že se s ním hra vůbec nezměnila. To jsou taky fakta.
            • Je to skryté nastavení, ale pořád je to nastavení. Jarvik je DLC, kdyby tam něco nebylo nemohli by si za to účtovat prachy. S ním i bez něho je to ve hře samotné minimálně. Znovu ti opakuji, že tvůj zážitek není podstatný, důležitá jsou fakta. Tím bych to ukončil, tohle nemá smysl...
            • No, po 30s googlování jsem našel jenom:

              Open Coalesced.bin with this http://wenchy.net/me3-coalesced-utility.... atd..... Takže se to očividně jenom v nastavení povolit nedá, je nutná editace souborů hry (což mimochodem znamená, že na PS3/X360 se k té postavě bez DLC nedostanou).

              Javik má příběhu celkem hodně (memory shard.....), jestli jsi ho nepostřehl, doporučuju, jestli jsi fanoušek. Vega mě osobně moc nezaujal, ale taky prožívá jakýsi vývoj, i když je to objektivně jedna z těch slabších postav (společně s Diannou Allers...).

              Můj zážitek z ME3 byl kompletní, všechny questy šly dokončit (to se o ME2 říct nedá), příběh stál za to (včetně těch konců, i když mohly být lepší, ale popravdě, LOST...). Takže z mého pohledu ME3 dodělaný rozhodně je.;
            • Mám pocit, že nestíháš. Za prvé 19 hodin byla průměrná doba naměřená i recenzenty. Za druhé, žádným hackem si to neotvíráš, prostě tu postavu povolíš v nastavení. Není holá, má všechny skilly atd. Jde o to, že bioware říkálo, že ta postava je v DLC, což byla tedy lež plus mnoho dalších nesrovnalostí, které můžeš na netu najít. Nové postavy jsou tam dvě a žádná nemá rozvinutý osobní příběh ani trochu srovnatelný s ME2. Co tě baví je tvoje věc, příběhové to bylo ale jasně na nižší úrovní, než ME2. Pár rozhovorů na citadele nedodělanou hru zjevně nezachrání.
            • To jsi teda jel hodně rychle, já jsem byl za 19 hodin +- v půlce (nebo kousek za ní) a hrál jsem na normál.

              Tu postavu jsi dostal s DLC, to, že si můžeš holou postavu nějakým hackem odemknout s dovolením počítat nebudu. A nové hratelné postavy jsou pokud vím 2 (jedna bez DLC).

              Asi je to hodně individuální, já jsem se nenudil vůbec a osobních příběhů je tam HROMADA (všechny postavy se nějak vyvíjí, něco prožívají, stačí jenom poslouchat... dokonce i za poslouchání těch rozhovorů na citadele se dají získat assety).
  • To Stoneboy - Hele... Nevím, kolik ti EA platí, ale jsem si jistý, že za výkon, který tu odvádíš je to určitě málo. Realita je taková, že jsem si hru koupil a pak na PC tři dny nemohl hrát, dokud neprošlo na originu datum vydání, zatím co xbox verze mi jela bez potíží (mám dvě, protože xbox hraje moje žena) - tohle opravdu vymyslel mozek - ale soubory DLC v PC hře jsou a prothean po otevření slotu jede a funguje bez potíží. Po dalším hrabání v editoru je jasně vidět, že všechny "multi dialogové" větve jsou psané už s protheanem, mimo "singly", které šlo separovat. Reálné tak stažení DLC znamená jen stažení Eden Prime. Dali to stranou jako pojistku, aby to nešlo triggrem aktivovat z plot editoru. DLC protheana (nic takového ve skutečnosti neexistuje) nebyl ani náhodou vyvíjen stranou. Ani by to dost dobře nešlo (právě díky multi dialogům - zpětná editace schválených větví, dvojí testování etc - kecy) . Reálná data stahovaná v rámci "DLC" o kterém mluvíš, obsahují jen soubor s areou (zóna, skripty, dialogy etc) a snad i grafiku. Za 800 bodů si tedy NEKUPUJEŠ postavu protheana, ale KUPUJEŠ JEDNU MIKRO MISI na 5 minut hry. Všechny ty kecy s protheanem jsou jen kvůli tomu, aby to nevypadalo tak blbě! Reálně tak zdražili plnou hru o 800 bodů. To je to, co lidem vadí. Že nám prodávají draho a ještě z nás dělají blbce.
    • To co píšeš ale nevyvrací dodělávání DLC až po dokončení hry. Jasně že počítali dopředu s DLC, je dobré mít plán co chceš dělat v budoucnu a nejlépe si pro to i připravit půdu (např. dialogy, místo v menu apod). Takže v klidu věřím že DLC opravdu dodělávali až po odevzdání hry ke schválení. Druhou věcí je cena, za kterou DLC prodávají (já měl zadarmo se sběratelskou edicí). Nevím kolik je ekvivalent 800 MS bodů, ale víc než 100 kč bych za to nedal... . Mise je sice na víc než 5 minut (obtížnost Hardcore), ale hru nijak zásadně neobohacuje.
      • Tak ty mínuska fakt nechápu :) Holt zabedněnci co nepřemýšlí....
        • minuska su za to ze trepes debiliny. lebo to naozaj vyvraca to ze DLC bolo robene az po dokonceni hry. Kedze je cele zapracovane v povodnej hre.
          • Pouze jsem psal že DLC bylo v plánu od začátku, ale doděláno až dodatečně. Vzhledem k tomu, že dělám v softwarové firmě tak vím něco o vývoji. Často nemáš šanci všechno stihnout před první vydáním, ale připravíš se dopředu na doplnění nových funkčností. A že to je chladný kalkul? No samozřejmě, vždyť vydávání her je byznys, nikdo to nedělá z čisté charity... . Samozřejmě se mi nelíbí, že musím platit za obsah navíc. Na druhou stranu, pokud si počkáš, za rok vyjde GOTY edice se všema datadiskama a bude stát polovinu co základní verze hry dnes. Takže volbu máš.
        • :) Třeba jen nemají rádi chladný kalkul ...
  • Umaroth
    Christina je asi pěkná ****, DLC je bonus, neco navic, neco extra, treba nejake nove zbrane, ktere jsou v podstate zbytecne, ale pro ten pocit te pridane hodnoty do hry, DLC (když to stahnu na mass effect) je třeba Pinnacle studio, Shadow broker, Arrival. ALE DLC už není Cerberus network ( Zaeed massani v me2 + firewalker mise atd.) TO JE PROSTE VYSTŘIŽENÝ KUS HRY !!! ale jo to beru, protože cerberus network kod byl v kazde kopii hry, byla to jen takova pojistka bazarovych prodeju....to je naprosto v poradku. Ale u From ashes dostavam tik, to je proste sprostota.....to je totalně vystřižený kus hry, je to naprosto zřejmé. A otevírá se mi kudla v kapse, když vidím jak si to bioware lživě (za 800 bodů vám to stáhne jedno slovo, které odemkne DLC ktere uz je na disku, takze kecy o licensování......radši nic) obhajuje a chčije nám na hlavy. Kdyby narovinu řekli, ano chcem z toho vytřískat co nejvíc prachů...tak s vama takhle vyje*avame.....tak si reknu ze to je svin*ske ale přešel bych to.....ale tohle kamaradi ne !!!!
    Když něco ve hře nestíham dodělat, tak to komunitě řeknu a ža to bude tak to vydam zadarmo. I kdyby bioware s tou obhajobou nelhalo, tak je to peknej hnus ! To jako byste si nechali udělat na zakázku sedačku+křeslo, vše jste komplet zaplatili, jdete si to vyzvednout, v obchodě se vám omluví, že je zatím hotová jen sedačka, že pro křeslo si máte přít zítra a znova ho zaplatit !!!!!
  • DLC v den vydání prostě smrdí! a to pro ME3 je prachsprostá vytaženina z původního konceptu. Hraju tu hru a perfektně tam sedí hned po první misi. Zkrátka to vyřízli aby víc vydělali. Ještě že mam sběratelskou, jinak bych to dlc nekupoval ani omylem.
    • Nikdo by tě k tomu nákupu ani nenutil. A tak dobře zapadá po první misi právě proto, že je jeho dabing přímo v misích... Ale to je jedno.
      • vůbec nechápeš oč tady jde - ve článku ta vývojářka nebo co to je tvrdí, že to nevytáhli z původní hry a přitom lže jako když tiskne, o to tady jde především trolo
  • Já sem asi smutnej aj za Smutnýho...

    protože tohle je odpad na n-tou, jakýkoliv DLC je ultimátní projev vychcanosti vývojářů a distributora, svinská vypočítavost a nic jiného

    chtějí v enginu hry další příběh? rozšíření? prosím, nikdo jim nebrání vydat po roce datadisk, kde bude nová kapitola příběhu, novej národ s kampaní jako to bývalo u spousty RTSek v dobách, kdy ještě hry měly úroveň, nikdy sem na to neřekl ani bla, když mi dodali třeba Yuri´s Revenge k RA2, nebo 3 nové kampaně a jednotky ve StarCraft: Brood Wars

    ale to, co se předvádí dnes, kdy mi prodají novou postavu do RPG, nebo hůř, 3 nový meče, nový brnění apod. a vydávají toho tolik, že není problém během měsíce dvou přetáhnout cenu celé hry a za věci, který by většinou bez problému vytvořili i amatérští moddeři...

    A že to někdo staví tak, že DLC si kupovat nemusíte? Jo, jasně, proto často v závodních hrách dostanete v DLC lepší auta, než se daj najít v samotné hře(čti: "potřebujem to prodat a za trabanta nám nikdo nic nedá"), že ME3 navazuje v podstatě na DLC ze 2ky atd...ano, fakt díky, že mám rozkouskovanej příběh, nebo zaplatím hru 2x. JÁ ŘÍKÁM TAKHLE TEDA NE - HRU KUPOVAT A DLC ZÁSADNĚ KRÁST A NEKUPOVAT, JEDINEJ ZPŮSOB, JAK JE TOTO SVINSTVO ODNAUČIT.
    • Souhlas je to humus,děs atd. bude to horší a horší pokovať to budou lidi kupovat a nebudou proti tomu protestovat. Kde jsou ty datadky které za ty prachy opravdu stály?!
  • Veskoslav
    Shadow Broker 1,5 hodiny hraní za 600 BP, nové "DLC" zabere cca 15 minut a 800 BP. Jo v tomto případě si to nejspíš nechám ujít.... *11*
    • V tomto prípade by som sa pridal k názoru, že bolo minimálne neetické toto DLC nezahrnúť v hre od začiatku. Ospravelnovať to tým, že príbeh priamo s dejom nesúvisí tak isto neobstojí. Ano, je možné prejsť dejom aj bez tohoto prídavku, ale na druhej strane dotvára príbeh, ktorým sme sa zoeberali podstatnú časť prvého dielu. A ako niekto napísal, jeho pohľad na konflikt je iný ako u ostatných zúčastnených, keďže je o 50 tisíc rokov starší.
    • Já jsem ho hrál asi 55 minut a změny ve hře (full rozhovory s postavou v průběhu) stály za to.
      • Veskoslav
        Tak kvůli rozhovorům bych si to nepořídil, ale určitě musí stát za to. Ale až to slevní na polovinu, zauvažuji o tom.
  • Hlavne u ME3 DLC je smutny ze to DLC je uz soucasti hry!!! Staci odemknout jen zmenou par souboru *1* *1* *1* kecy o tom ze je to neco navic si muze nechat 100% je to soucast hry kterou se pozdeji rozhodli prodat zvlast *12*
    • smejki
      na disku je pouze část dat. to opravdu u softwaru není žádný mysticismus.
    • Jako kdybych sem včera 5x nepsal, že součástí hry je pouze dabing a postava, mise, kde se dá získat a animované rozhovory ve hře nejsou. Dokonce jsem sem psal proč je dabing a postava už ve hře...
      • Cahir
        Milý Stoneboyi, brzy se na místních diskuzích naučíš, že argumenty a fakta většinu uživatelů nezajímají. Oni si prostě pořád jedou to svoje a mají klapky na očích.
        • To už jsem bohužel zjistil... Asi tím pádem nemá cenu se do nich zapojovat....
  • "Takže je musíte vydat brzy.." Sem jedinej kdo tam čte "prodat brzy" ?? *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit