Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • rancor1223
    Jedna z nejemotivnějších her co jsem hrál. Tedy vlastně nejemotivnější. Blížili se jen některé scény Mass Effectu. A vzhledem k žánru (fakt se to nedá hodnotit jako čistokrevná hra) si zaslouží i srovnání s filmy/seriály, kde pro mě také excelovala. Za mě 10/10. Překvapení roku.
    • Keyz
      Tak úchvatně bych to neviděl.

      - Jak by tohle mohlo být jako skvělí seriál?Tam máš navíc herce,zde animace nejsou tak skvělé jako herci.Dále u seriálů je prostředí logicky lepší když nejsou omezeni HW a i obyčejné kulisy toho hodně udělají.atd.

      Rozhodně jsem se ale u hry bavil a někdy užíval si překvapení.Pro mně škoda,že rozhodovaní nemá moc smysl a nejsou a se lehce hraje.(Není tam něco u čeho se hráč zapotí a vyřeší odhalí něco zajímavého).
      Emoce moc posoudit nedokážu protože zamýšlené scény jsou pro mně obecně hodně okaté a moc to na mně nepůsobí. Daleko více,si pamatuji běžné momenty u který si domyslím špatné následky.
      Prostě pro mně je silnější moment když někdo jde a v boje kde již nemá naději zemře než scéna kde někdo řeší jak koho zachránit a hodinu se kecá.
    • heretic124
      Ak máš Xbox, skús si zohnať Lost Odyssey a prečítať si poviedky čo sú v hre. Určite neolutuješ, pri niektorých som mal slzy na krajíčku (a trochu aj za ním).
      • rancor1223
        Bohužel, já jedu jen na PC a konzoli kvůli těm pár hrám co bych si chtěl zahrát kupovat nebudu.
        • heretic124
          Tak potom ak chceš nejaké dobré čítanie, vyhladaj si na youtube "A thousand years of dreams" - to sú tie poviedky z hry. Bohužial knižne vyšli len v japončine *13*
      • Lost Odyssey výborným způsobem ukazuje, že nejemotivnější mohou být právě ty pasáže, které se nesnaží o dechberoucí grafiku, ale naopak na ni zcela rezignují a nechají pracovat hráčovi fantazii. Už jenom kvůli tomuhle tenhle počit Sakaguchiho hodnotím výš než jeho Final Fantasy.
        • Keyz
          Již dlouho takto přece funguje kniha a vyprávění.
          Grafika je pouze nástroj jak ukázat jak to autor přesně myslel.
          U knihy je super,že často jsou rozdíly v představení si nějaké události.

          Zase když se to graficky povede dost to přidá na věrohodnosti.
  • Len sa obávam toho , aby sa všetci vývojari nezačali "opičiť" po tejto hre a namiesto adventúr začnú ako na bežiacom páse produkovať interaktívne filmy: Pretože to, že je táto
    hra skvelá neznamená, že aj tie ostatné budú také.
    • Jestli si mám vybrat, jestli nemít adventury skoro žádné, nebo tyhle, tak beru druhou variantu. ;)
    • Ferdis2
      Telltale nemá na výber. Stále totiž panuje názor, že je to skupina 30 ujetých týpkov, ktorí si z plezíru sekajú adventúrky ako Baťa cvičky, ale v skutočnosti majú 140 zamestnancov a otvárajú novú pobočku podobného rozsahu.
      Je to logické, spracovať hry takého rozsahu, v šibeničných termínoch na hafo platform by menšia firma nezvládla. A pre štúdio takejto veľkosti je tradičný adventúrny trh malý, takže im nezostáva nič iné len kupovať licencie na obľúbené značky a dokázať ich predať čo najvačšiemu publiku.
      Obava, že zrazu vymiznú klasické adventúry je absurdná. Tých zopár čisto adventúrnych firiem nemá kapacity, aby na takýto systém dokázala nabehnúť a skalní priaznivci žánru si úspechom TWD určite hry kupovať neprestanú... Viac pravdepodobnejší je scenár, keď sa niekto z veľkých hráčov pokúsi Telltale napodobniť a založí si svoje štúdio v podobnom duchu. Je zrejmé, že vačšina z tých miliónov kupujícich k adventúre predtým nikdy nepláchla a toto može časť z nich priviesť aj k tým viac náročným záležitostiam. A to by v konečnom dôsledku znamenalo rozšírenie adventúrneho trhu a jeho rozčlenenie na mainstream v podobe interaktívneho filmu a menšinové hardcore adventúry klasického typu.
      Nalejme si čistého vína, adventúry sa stali minoritným žánrom a úspech The Walking Dead ich paradoxne môže posunúť z okraja scény znovu do centra diania.
    • No, jestli se ji prodalo 8 milionu kusu, tak si pis, ze se opicit budou, protoze toto cislo vetsine manageru staci ...
  • No už jenom se dočkat češtiny na 5. kapitolu. jinak zatim velice spokojenej.
    • Chcem sa spitat je to v cestine tie titulky ci nie?ktora cast je dobra?
    • naco cestinu v originale je to vzdy nejlepsi
      • To je mozny, pokud ale hrac neumi 100% dobre annglicky tak mu to je k prdu, kdyz z pribehu nic moc nema, notabene v adventure nebo rpgcku.
  • Jo, ucházející seriál pro PC.
    • Pro pc, takze typuju ze jsi stahl /applaud
      • deridon
        tipuju typ deb.. ill
      • Neboj, pirátit jde na prakticky každou platformu - PC, PS3, X360, Wii, DS, PSP, všechny starší konzole, Android, iOS, na toto všechno můžeš v klidu stahovat hry. Takže to, že se chytáš slovíčka "pro PC" nemá žádnou logiku.

        A v tomto případě ani nemáš pravdu.
      • Co třeba koupil na Steamu ve slevách?
  • GlaDOS
    Jsem sám, komu se první a druhá epizoda líbily o hodně více, než čtverka a pětka? Tím tedy neříkám, že by byly nějak špatné. To vůbec ne. Ale dvojka měla skvělou atmosféru a gradaci. Nejvíc se mi líbilo, že jsem pořádně netušil, co se na farmě děje, i když na ní pořád něco smrdělo. Konec série mi připadal už celkem pomalý a méně napínavý, než začátek. Takže s Pavlovou osmičkou do puntíku souhlasím.
    • Ferdis2
      Druhú epizódu som si pokazil, keď som sa pred hraním v nejakej diskusii dozvedel pointu, čo sa na farme deje. *9*
      Ale poučil som sa, a pred hraním ďalšej série sa článkom o TWD budem vyhýbať ako čert krížu... *3*
    • Keyz
      Také to tak mám.
      1.Hodně věcí jsem poznával a to mně baví ( později se hlavně kecá)
      2.Čekal jsem jak se projeví rozhodnutí.
      3. Doufal,jsem že se něco dozvím o světe atd.

      Proto jsem jsem si skoro přehlédl vady na kráse jak jsem se soustředil. *3*
  • Grandhalf
    Hehe hustý , zrovna sem koukal na fightclub 76 ( myslim že to byla 76ka ) a někdo se tam ptal jestli tuhle hru ( sérii ? ) budete recenzovat *3* ... Jinak perfektně se mi tvoří v UDK při v-pozadí-poslouchání fightclubů *14* . Jen tak mimořečí nebylo by špatný tady utvořit někde relaci jako - projekty čtenářů games - schválně kolik lidí zde jsou i tvořitelé a né jen kecalové *5* ...
  • Netusi nekdo kdy by mela vyjit krabicova verze (PC) vsech peti episod jak bylo kdesi avizovano?
  • Kampak zmizeli vcerejsi komentare o nesrovnalosti s hodnocenim 10/10 za Hotline Miami? Cenzura uz i na Games? *13*
    • sleepless
      Kritika a komentare jsou v poradku, ale nadavat sproste si fakt nenechame. To uz nema s komentarem nic spolecneho.
    • ales.smutny
      Kritiku zde necháváme, ostatně myslím, že je to vidět. Ale musí být formulována slušně a lidsky. Prostě vyžadujeme určitý standard od diskutujících a vulgarity a urážky jej nenaplňují.
      • Jak se líbil poslední díl Hellsinga? *15*
        • ales.smutny
          Líbil, líbil :)
  • PLuto.petr
    Tak mám Walking Dead taky za sebou. Tématika zombie apokalypsy mě vůbec nelákala, ze seriálu jsem viděl jenom pár kousků a vůbec me to nebralo. Možná i proto jsem si nechával čas, než se do herní první sezóny pustím. A rozhodně nelituju. Oproti předchozím komičtějším hrám se tentokráte dílo od Telltale více přibližuje interaktivnímu filmu, klasických adventurních částí ubylo. Všechno je ale kompenzováno špičkově zpracovaným příběhem, kvalitně napsanými dialogy, propracovanou psychologií postav i celkovou atmosférou celé hry. Oproti předchozím dílům navíc ubylo nudných QTE eventů. Navíc tvůrcům vyšla i sázka na emotivní spojení drsňák+malá holka. Jasně, není to klasická adventura, je to spíš klasický interaktivní film, navíc hodně povedený. Jediné, co mě zklamalo, tak že hra sice reaguje na chování hráče a v některých místech je příběh hodně rozvětvený, tak pro samotné finále je rozhodování úplně jedno, protože přežijí jen ti, u kterých to chtěli tvůrci. Navíc si ještě nedovedu představit hrát tohle skutečně po epizodách a čekat dva tři měsíce mezi nima. Takhle to bylo krásné rozptýlení na pár večerů, jedna epizoda za jednu nebo dvě noci... A ještě spoiler, ale nemůžu si pomoct - byla už nějaká adventura, kde sidekick zabil hlavní postavu?
  • K tomu, jestli je to hra, bych řekl asi toto - velká část japonských RPG funguje tak, že procházíte podivně chudou mapou, na které náhodně narážíte na nepřátelé, kteří na mapě nejsou vidět, s nimi bojujete ve stále se opakujících bitvách, které většinu času z důvodu vaší převahy jsou totální zívačka, pak se objeví jedna těžší bitva následovaná cca 5-10 minutových CGI filmečkem, v němž se děj posune o několik metrů dopředu, nacež se ocitnete na podibně chudé mapě, na které náhodně narážíte na nepřátelé...
    Jestliže hrou nazyváme několikahodinový film silně přerušovanými jakými si opakujícími se šachovými partiemi, pak bych neměl nejmenší problém hrou nazývat ani jakýsi interaktivní film, který na to vlastně jde opačně - tu vatu zobrazí jako film a nechá vás (spolu)rozhodovat ve chvíli, kdy se láme chleba v příběhu.
    • Viktor_H
      To, o čem mluvíš, není film. To je špatně udělaná hra. Chce být hrou, chce být interaktivní, ale nezvládá to - chabý design, špatný gameplay apod. Walking Dead nechce být "hrou" Alespoň ne ve standardním smyslu slova v rámci videoherní produkce. To je podle mého ten rozdíl...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit