Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ahoj, chci se zeptat, jestli dostávají všichni členové 1-20 top svazů odměnu nebo pouze nejvíce aktivní členové. Diky za ochotu.
  • Jak prodat nepoužívaný tank
  • zdarec co mam nastavit aby mi při letu leadlo přibrzdilo
    diky
  • Sorry ale věta v části o bombardérech: "Ale není to nic ve srovnání s britským Lancasterem, na který můžete navěsit dvě čtyřtunové pumy." asi vám uniklo že v UK se užívá míra pro hmotnost Lb-libra....tudíž ten Lancaster nese pouze 2x 4000Lb a to jest cca 2x 1815Kg a můj dojem je že i 1000Kg vážící německé nebo japonské pumy toho zvládnou mnohem víc.
    *1* právě se totiž koukám proč ty zatracená 2000Lb vážící pumny na mojí B-17 nějak málo devastují oproti 500Kg co mám na Stuka *10*
  • jak mam obsadit vzdušnou nadvládu poraďte mi prosím *1* *1* *1* *1* *1*
  • Jak jsou na tom ničitelé tanků? Složí zde k tomu k čemu mají, tedy obrana případně podpora na velkou vzdálenost?

    A jaký mód je nejlepší hrát? Arkádu anebo realitický. Co se týče výdělku xp apod. Také kolik to hraje lidí a jak jsou dobří, Realistické hrají asi samí borci co se vyznaní v technice.

    A jak je možné se bránit jako tank anebo td proti letadlu? Přiletí hodí bombu a je konec.
    • Mód Arcade silně nedoporučuju....je to určitě nejslabší mód z 3 nabízenejch. Všechny letadla maji defacto stejný letový charakteristiky, nekonečno nábojů, taktika 0%, samý head-on útoky, každej má 5-10 letadel, takže nemáš z lacinýho sestřelu ani radost. Chápu, že přesně tohle baví bohužel hodně lidí, ale to si můžu rovnou pustit nějakou on-line hříčku ze superhry.cz a výsledek až na hezčí grafiku stejnej.......taky si všimni, jak to pak vypadá když si nějakej arcade noob s 1 000 sestřely z Arcade pustí HB, SB - je dole jako první :-D protože prostě neumí lítat.....freneticky mačkat "fire" a honit se po obloze s dalšíma 20 volama umí každej vocas. S tím, že se v Arcade vydělává rychleji taky absolutně nesouhlasim. S Tempestem Mk. II mám za 2 sestřely běžně 40-50 tisíc lionu. S Meteorem F. MK. 8 běžně za to samé 50 000 +. Vím o čem mluvím, taky jsem byl před rokem a půl, když jsem začal hloupej a odehrál jsem v tom Arcade hnoji dobrejch 1800 letů a cca 2500-3000 sestřelů.....dodatečně jsem zjistil, že jsem si prvních 6 měsíců kazil požitek z WT.
    • Obecně za stejnou práci dostaneš nejvíc odměny v simulátoru, pak v realistických a nakonec za arkádu je nejmíň. Ve skutečnosti toho ale většinou v arkádě nasekáš víc a hraje se to rychleji, takže se rozdíly téměř stírají. Já osobně sundavám hvězdičky vždy na realistický, to třeba dostaneš i 14 000 expů za normální bitvu. Stejně tak mně realistický boje baví asi nejvíc, arkáda je hloupoučká, simulátor má dlooouuuhhhhýýý fronty :-)
      Proti letadlu mají některý stroje už kulomety, taky můeš hrát protiletadlovce, celkem reálně se dá letadlo sundat i hlavním kanónem a asi nejlíp zabírá pohyb. Ale samořejmě mně letadla taky serou.
    • Ad: "A jak je možné se bránit jako tank anebo td proti letadlu?

      Blbe :D

      Co se tyce vydelku tak je nejlepsi arkada. Jsou to rychly hry a nemusis cekat az se sejdou lidi.
      • teď s kulomety je to o něco lepší, hlavně stačí to letadlo tim kulometem škrábnout a připíše se ti jako kill, protože 99% z nich končí kamikadze stylem

        a TD jsou dobrý, takovej Ferda je fakt neprůstřelná bestie
  • Co je podle vás na tanky lepší: WoT nebo WT? Já na PC zkoušel kdysi WoT a prostě mě to nechytlo. U WT jsem hrál jen letadla.
    • Ve World of Tanks jsem svého času nahrál asi 25 000 bitev a nakonec jsem si uvědomil, že autoři jdou přesně tou cestou, která mi nevyhovuje. Tedy, přidávají neustále nová a nová vozidla, která jsou po důsledných nerfech a balancech v podstatě všechna stejná. Přidávají nové a nové mapy, které jsou však koncipované tak, aby se na nich nedala rozvíjet v podstatě žádná taktika a do tří minnut bylo hotovo. Od prvních okamžíků neřeší a neopravují nejzásadnější bugy (mizející střely, random faktor způsobující naprosto nesmyslné odrazy nebo naopak zásahy, poměr velikosti předmětů atd.) Když jsem si to všechno v klidu srovnal, musel jsem uznat, že WoT mi víc bere než dává a s klidem v srdci jsem ho odinstaloval a už nikdy nezapnul. Account s fialovou efektivitou a asi patnácti desítkama mi tam někde zahálí.
      Po čase jsem začal lítat Warthunder a od příchodu tanků dělím čas v této hře tak půl na půl. Na zemi člověk sólo dokáže víc ale ta svoboda létání je taky úchvatná. Já osobně tedy volím z mnoha důvodů Warthunder.
    • Co se tyce mechanik, rozhodne wt. Co se tyce hratelnosti, tak bych vahal. Specielne posladni patch dost veci u wt rozbil.
    • Walldstein
      No osobně sem pro WT, už jen kuli tomu, že tanky nemají HP ale skutečně simulovaný pancíř a interiér tanků, včetně simulace účinků různých druhů munice na pancíř a na posádku či jiné části (munice, závěr děla, motor, chladič, převodovka, palivové nádrže). Takže za mě WT, hraju ho už od první open bety letadel a nemůžu si ho vynachválit..
  • Ten kdo to psal nemá o WT a letecké historii ani páru, potažmo získal z arkády nesprávné dojmy. Odkdy jsou bitevní letadla (létající tanky, blízká letecká podpora neboli CAS) určené k likvidací bombardérů ? Bitevníky se dělí na několik kategorii - stíhací bombardéry - což jsou letadla schopná nést účinnou protizemní výzbroj včetně raket (V té době typicky Republic P-47 Thunderbolt, Chance-Vought Corsarir F-4U1-D a Hawker Typhoon Mk.Ib na západní straně a Focke-Wulf FW-190F-8 či Me-262A-2 na straně nacistů.), specializované (Iljušin Il-2 Šturmovik, Henschel Hs-129, potažmo Junkers Ju-87G-2 Štuka čili Kanonvögel a těžké (Bristol Beaufighter Mk.VI a Mk. X atd. tedy původně těžký stíhací letoun přizpůsobený pro útok na pozemní cíle, dodatečnou výzbrojí. V žádném případě to není letadlo určené na lov bombardérů, na lov bombardérů jsou původně určené těžké stíhačky (Lockeheed P-38 Lightning, Messerschmitt Bf-110 (hlavně verze G-2 a G-4) jeho nástupci Me-210 Me-410 Horniss, Heinkel He-219 Uhu, Norhthop P-61 Black Widow, Grumman Tigercat, Petljakov Pe-3. Bristol Beaufighter Mk.Ic a Mk. V, Ju-88C-6, Dornier Do-17 Kauz a Do-217K potažmo Do-335 Pfeil a De Havilland Mosquito Mk. VI/NF-II.)či Horten Ho-229 a samozřejmně Messerchmitt Me-262A-1 Schwalbe - tedy nejčastěji dvoumotoráky, vyzbrojené buď čistě kanóny, nebo kombinací kanónů a kulometů. V boji s jednomotoráky nemají moc šanci, protože (většinou) mizerně točí a ve WT nemají 2x smysl, protože jednomotorové stíhačky (zvláště ty silněji vyzbrojené v kombinaci kulomet/kanón z nich udělají sekanou) a stíhací,nejčastěji noční mise proti bombardovacím svazům (pro které byly t valná většina z nich určená) ve war thunderu moc nejsou... V arkádě nemají valného smyslu, asi kromě Švalbiny (ale tu ještě nemám otevřenou).
    • Coffin.Corner
      Zajímavé, je vidět že se vyznáš, ale ta kategorizace "bitevníků" jak jsi ji popsal je docela pochybná. Minimálně české letecké názvosloví nic takového nezná, rozhodně to není nějaký všeobjímající název pro letadla určená k útokům na pozemní cíle.
      Označení "bitevník" je takový patvar který se tady začal objevovat posledních dvacet, nepřesným novinářským překladem slova "fighter", který ale nemá se samotnou specializací nic společného.
      Existuje kategorie "Bitevní letadlo" která je prostě samostatnou složkou vedle stíhacích bombardérů, přepadových letadel, atd. Navíc se jednotlivé kategorie dosti překrývají, takže je někdy sporné i jejich zařazení a rusové k tomu mají navíc ještě specialitky jako frontový stíhač, frontový bombardér, atp... :)
      • ja_nic_nevim
        Tak s tebou absolutně nesouhlasím a vychází se ze základních požadovaných vlastností:
        letoun pro manévrovaný boj na krátkou vzdálenost
        letoun nesoucí těžší výzbroj, schopný dosahovat vyšších rychlostí (udeř a uteč)
        letoun nesoucí množství těžkých zbraní / munice - pro získání převahy ve vzduchu
        letoun pro ničivé pozemní údery

        každý je koncipován jinak - aby fungoval v jiných letových hladinách, podle výzbroje, rychlosti, manévrovatelnosti.... A funguje to tak už od WWII

        Mě spíš udivuje, jak tu někteří berou superrealitu WT, přitom je to pořád arkáda (která u mně končí na naprosto nezajímavých mapách). Kde je Steel Fury, Panzer elite... vždyt o tom vůbec není slyšet. I ARMA II funguje jako taková hra daleko lépe, když si dá někdo práci s editorem.
        • Coffin.Corner
          To jsou opravdu zajímavé kategorie vojenských bojových letounů, třeba o třídě pro manévrový boj na krátkou vzdálenost, nebo o udeř a uteč čtu poprvé :) Chtělo by to nějaké příklady...
          Ale abychom si rozuměli, drtivá většina útočných letadel, vznikla ze stíhacích strojů, dokonce i takový šturmovik byl projektován jako stíhač, nebo Typhoon, Thunderbolt... To znamená že samotná koncepce se většinou přizpůsobovala momentálním okolnostem a nebyla daná od začátku. Na konci druhé světové se běžně do pozemních útoků pouštěli i čistokrevní stíhači. Proto jsem psal o tom že se jednotlivé kategorie poměrně překrývají.
          Opravdu specializovaných letadel s jasným zadáním a požadavky už od prvopočátku, jako je Stuka, nebo A-10 vzniklo v poměru k "víceúčelovým" strojům relativně málo.
          • ja_nic_nevim
            letadlo pro manévrový boj - klasika F16 F35
            letadlo pro vybojování vzdušné převahy - F15, SU 27+
            letadlo - přepadový stíhač/bombardér celá rodina MiG od 23+, SU 35 (snad si nepletu číslo, dva piloti vedle sebe)
            Bitevník - SU25 A10

            Je rozdíl, co letadla / tanky dělala ve skutečnosti, ale pro co a podle čeho byla stavěná. - Výzbroj, rychlost, opancéřování....

            Vy si tu idealizujete TIGRA, ale to byl stroj, který se dal použít jen na poměrně omezené operace - rychlost, spotřeba paliva ... (často zůstali zničeni vlastní posádkou, protože nebylo co s nimi užitečného). Tahouni WWII byly T34, Pz IV a Sherman M4 ... ale vy si tu dál plácejte, co chcete. Je to aleson legrace.
            • ja_nic_nevim
              nesouhlasím s tebou, není co víc dodat, každý máme svůj názor
            • Coffin.Corner
              "letadlo pro manévrový boj - klasika F16 F35
              letadlo pro vybojování vzdušné převahy - F15, SU 27+"
              Letadlo pro manévrový boj a letadlo pro vybojování vzdušné nadvlády je jedno a to samé. Vysoká manévrovatelnost je základní požadavek pro tuto kategorii letadel, jen se v roli stíhačů rozdělují na "lehké" (F-16, MiG-29, F-35...) a těžké (F-15, Su-27, F-22).

              "letadlo - přepadový stíhač/bombardér celá rodina MiG od 23+, SU 35...."
              Jasný příklad toho o čem jsem psal, tedy jak se kategorie překrývají: I když byl MiG-23 konstruován jako čistokrevný stíhač, byl využíván i jako přepadový a vznikl z něj útočný letoun, který byl u nás využíván jako stíhací bombardér ale v Rusku jako bitevní letoun. To samé platí o rodině vzešlé ze Su-27, tedy Su-30, Su-34...

              "Je rozdíl, co letadla / tanky dělala ve skutečnosti, ale pro co a podle čeho byla stavěná. - Výzbroj, rychlost, opancéřování...."
              Ano, opět to potvrzuje to co se snažím vysvětlit, tedy že i když se vývoj letadla zaměřoval jedním směrem, stejně se díky okolnostem změnila jeho koncepce. Například zadání pro vznik F-16 bylo: denní stíhač pro vybojování vzdušné nadvlády, který bude doplňovat těžký F-15 a podle toho byl stavěn. Vznikla lehká, agilní stíhačka filozofií podobná MiG-21 ale nakonec se z něj evolucí stal jeden z nejlepších víceúčelových strojů všech dob.
    • divil by ses, kolik se pořád najde kaskadérů, co si ve stíhačkách chtěji dát s Dornierem "férovku na čelňák" aby následně po vteřině zmizeli v té kanonádě co spustí *1*
  • Když se již debatuje o tancích... Jaký je váš historicky oblíbený?

    Můj Tiger a Jagdpanzer IV

    Tiger má klasické drsné hranaté tvary. Prostě doslova bestie. Viz některé popisy bojů. Kdy jsem četl, jak amíci spatřili Tigra a utekli z tanku. Němci pak ten tank zabrali... Anebo jak Tiger útočil na nějaké postavení nepřátel u vesnice, vše zničil "rychle" to projel a zase odjel. Během toho byl často zasažen a nic...Také jeho slavná posádka v čele s velitelem Michaelem Wittmannem

    Navíc se mi libí jak měli Němci techniku pojmenovanou a vůbec označení pro tank "Panzer". Dá se to dobře vyslovit a evokuje to nějakou pancéřovou bestii. Tank je prostě klasické slovo nic extra a ty ruské výrazy nikdo nepřečte... Navíc ruské názvy tanků to je komedie "Josif Stalin"... rusové no. Ani Němci neměli tank který by se jmenoval Hitler.

    Jak zde stojí v radě, to vypadá prostě skvěle
    https://www.youtube.com/watch?v=-Nvn7hIbKWM#t=67
    • Walldstein
      Tigr je sice klasika, ale vzhledem k tomu, že mi vzhledem silně připomíná PzKfW IV tak ho moc nemusím, osobně mám nejraději SdKfz 171 (PzKpfW V) tedy Panther. To je podle mě nejlepší tank celé druhé války. Rychlý, silně obrněný se silnou výzbrojí. Jasně skosený pancíř je okoukaný u Rusů, ale i tak je Panther prostě hezčí *4*

      Jinak nevim proč ti označení německých tanků evokuje pancéřovou bestii, když označení Panzerkampfwagen jde volně (ale poměrně přesně) přeložit: obrněné bojové vozidlo.
      • Bargud
        To je na mě? Já jen souhlasil s tím, že v první Tiger byl ve své době bestie. A když byla řeč o takových tancích, tak jsem jen ze zajímavosti napsal tanky, které si může kdokoliv ze svého zájmu najít a podívat se na Hitlerovy tehdejší plány.
    • Bargud
      Když je řeč o bestii (souhlas), mrkni na Panzerkampfwagen VIII Maus (prototyp) a Landkreuzer P. 1000 Ratte + další verze. Dost děsivý si představit.
    • Za mně to je rozhodně Panther. Nádherný na pohled, obávaný na bojišti. Opět předběhl dobu, jak bylo u Německých tanků zvykem - viz. stabilizátor. Kanón, který rozlouskl kde co, sklopený pancích odrazil výstřel nepřítele. Silný motor mu dal velkou rychlost a přitom byl robustný a odolný. Pro mě takový zlom ve vývoji tanků a ukázal cestu pro budoucí MBT. Potom samozřejmě Tiger, Ferda (Elefant) a JadgPanther. Z moderních tanků T-55, Leopard 2, Challenger 2.
      • Musím trochu upřesnit, Panter poddimenzovany podvozek původně konstruovaný na nějakých 32t. Vzhledem k tomu, že Hitler neustále zasahoval do konstrukce a požadoval navýšení pancéřování a výzbroje, tak se ten drobeček dostal na 45t. Nekvalitní rozežrané málo výkonné motory Maybach tomu také nedávaly. Nekvalitní a poruchové rozvodovky, které defacto nebyly schopny fungovat více jak 500km v kuse :-), proto se tanky transportovaly k frontě na vagonech :-). Nemožnost provádět složité opravy v terénu, vadná těsnění v palivových pumpách díky kterým prosakující palivo hořelo v motorovém prostoru a zapalovalo tanky za jízdy. Vysoká nespolehlivost vzduchových filtrů v prašné prostředí. Zamrzání hlíny a kamení mezi jednotlivými pojezdovými koly tanku způsobovalo nemožnost rozjezdu a poruchy pojezdového segmentu tanku. Slabé boční pancéřování největší slabina tohoto jinak vynikajícího konceptu středního tanku. Zbytek popsal kolega ve spodním komentáři. Ale respektuji, že WT i WoT jsou jen "arkády". Pokud někdo rád zajímavější a trochu "věrnější" simulace, sáhne na toto: https://www.youtube.com/watch?v=kmyM-WLyd8U

        Žádný "flame", jen jsem chtěl trochu rozšířit obzory hráčům WT a WoT, že Panter byl fajn, ale reality se v těchto arkádách hráči nedohledají a není dobré se řídit informacemi z těchto her. Realita byla tvrdší a neodpouštěla chyby na bojišti.....
      • Stabilizator Nemci sehnali opravdu brzo a to uz u M47/M48 po valce, kdezto M4 sherman jej mel o trochu drive. (ale on tehdesi WWII stabik moc nepomahal).
        Panter je 45tunovy otesanek pretizeny a nespolehlivy s enormi spotrebou paliva, v podobne tezke kategorii vznikli zajimvasi kostrukce, ale mladsi takze se to spatne porovnava (M26, T44).
        Diky vaze panteru meli dost "prostou" tam nacpat tezke delo a tlusty celni pancir Pozor jen ceni. boky ma lepe chranena preba T34.
        Jinak vsechny Nemecke taky te doby trpeli pretucnenim a snahou o absolutni dokonalost i za cenu extremni slozitosti a velikosti.
    • V současné době jsou super kousky :
      Němci - Pz Kpfw IV F-2, první solidní stroj s dlouhou 75mm. Pz Kpfw III aulf. M - opravdovej krasavec, kterej toho zvládne moc a moc, velmi soildní stroj. Tiger I - klasika nejklasičtější a v této hře hora oceli hrající nejčastěji proti chudákům T-34/85 - tiger vládne :-). Jagdpanther - nejkrásnější stíhač ve hře s vynikajícím kanónem a pancířem, kterej někdy odrazí každou střelu.

      Rusáci - T-50 na prvním ranku neuvěřitelnej stroj, kterej už má poladěnej BR, i tak ale velmi dobrý lehký tank. T-34/1940 první "téčko" který bejvalo ještě líp losovaný ale pořád je to na svým ranku opravdový killer. T-44 vynikající střeďák s mizernými losy, který si ale i tak umí poradit s lecčíms a je velmi zábavný. T-54 prostě TOP medko, netřeba nic dodávat. IS-3 opravdový držák co zastane hromadu práce, stejně tak IS-4, ta je téměř neprůstřelná. SU-100 velmi zábavný stíhač se skvělým dělem. Víc mně takhle z fleku nenapadá.
  • Otázka je zda má smysl ještě vůbec MP hry hrát. Viz téma o chetování v aktuálním levelu. Pak je člověk časem nucen to také dělat, když to dělá většina :(
    U Wot jsou modifikace kde lidí vidí barevně tanky a podle barvy ihned zjistí kam ho trefit aby ho prostřelili apod..
    • Barevnej tank neni cheat. Uvedom si, ze v realu proti tobe stoji tak 5-10ks vozidel => pamatujes si, kam mirit. Kdyz jich ve hre proti tobe muzou stat stovky .... tak so holt nekdo pomuze barvickama. Stejne mu je to prd platny, kdyz to neumi hrat.

      A hra ve 100% pripadu umozni hraci delat jen to, co umoznil tvurce hry. Pokud je tvurce blb, tak mu neni pomoci.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit