Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ahoj, chci se zeptat, jestli dostávají všichni členové 1-20 top svazů odměnu nebo pouze nejvíce aktivní členové. Diky za ochotu.
  • Jak prodat nepoužívaný tank
  • zdarec co mam nastavit aby mi při letu leadlo přibrzdilo
    diky
  • Sorry ale věta v části o bombardérech: "Ale není to nic ve srovnání s britským Lancasterem, na který můžete navěsit dvě čtyřtunové pumy." asi vám uniklo že v UK se užívá míra pro hmotnost Lb-libra....tudíž ten Lancaster nese pouze 2x 4000Lb a to jest cca 2x 1815Kg a můj dojem je že i 1000Kg vážící německé nebo japonské pumy toho zvládnou mnohem víc.
    *1* právě se totiž koukám proč ty zatracená 2000Lb vážící pumny na mojí B-17 nějak málo devastují oproti 500Kg co mám na Stuka *10*
  • jak mam obsadit vzdušnou nadvládu poraďte mi prosím *1* *1* *1* *1* *1*
  • ja_nic_nevim
    nesouhlasím s tebou, není co víc dodat, každý máme svůj názor
  • Coffin.Corner
    "letadlo pro manévrový boj - klasika F16 F35
    letadlo pro vybojování vzdušné převahy - F15, SU 27+"
    Letadlo pro manévrový boj a letadlo pro vybojování vzdušné nadvlády je jedno a to samé. Vysoká manévrovatelnost je základní požadavek pro tuto kategorii letadel, jen se v roli stíhačů rozdělují na "lehké" (F-16, MiG-29, F-35...) a těžké (F-15, Su-27, F-22).

    "letadlo - přepadový stíhač/bombardér celá rodina MiG od 23+, SU 35...."
    Jasný příklad toho o čem jsem psal, tedy jak se kategorie překrývají: I když byl MiG-23 konstruován jako čistokrevný stíhač, byl využíván i jako přepadový a vznikl z něj útočný letoun, který byl u nás využíván jako stíhací bombardér ale v Rusku jako bitevní letoun. To samé platí o rodině vzešlé ze Su-27, tedy Su-30, Su-34...

    "Je rozdíl, co letadla / tanky dělala ve skutečnosti, ale pro co a podle čeho byla stavěná. - Výzbroj, rychlost, opancéřování...."
    Ano, opět to potvrzuje to co se snažím vysvětlit, tedy že i když se vývoj letadla zaměřoval jedním směrem, stejně se díky okolnostem změnila jeho koncepce. Například zadání pro vznik F-16 bylo: denní stíhač pro vybojování vzdušné nadvlády, který bude doplňovat těžký F-15 a podle toho byl stavěn. Vznikla lehká, agilní stíhačka filozofií podobná MiG-21 ale nakonec se z něj evolucí stal jeden z nejlepších víceúčelových strojů všech dob.
  • Mód Arcade silně nedoporučuju....je to určitě nejslabší mód z 3 nabízenejch. Všechny letadla maji defacto stejný letový charakteristiky, nekonečno nábojů, taktika 0%, samý head-on útoky, každej má 5-10 letadel, takže nemáš z lacinýho sestřelu ani radost. Chápu, že přesně tohle baví bohužel hodně lidí, ale to si můžu rovnou pustit nějakou on-line hříčku ze superhry.cz a výsledek až na hezčí grafiku stejnej.......taky si všimni, jak to pak vypadá když si nějakej arcade noob s 1 000 sestřely z Arcade pustí HB, SB - je dole jako první :-D protože prostě neumí lítat.....freneticky mačkat "fire" a honit se po obloze s dalšíma 20 volama umí každej vocas. S tím, že se v Arcade vydělává rychleji taky absolutně nesouhlasim. S Tempestem Mk. II mám za 2 sestřely běžně 40-50 tisíc lionu. S Meteorem F. MK. 8 běžně za to samé 50 000 +. Vím o čem mluvím, taky jsem byl před rokem a půl, když jsem začal hloupej a odehrál jsem v tom Arcade hnoji dobrejch 1800 letů a cca 2500-3000 sestřelů.....dodatečně jsem zjistil, že jsem si prvních 6 měsíců kazil požitek z WT.
  • nečum hňupe!
  • ja_nic_nevim
    letadlo pro manévrový boj - klasika F16 F35
    letadlo pro vybojování vzdušné převahy - F15, SU 27+
    letadlo - přepadový stíhač/bombardér celá rodina MiG od 23+, SU 35 (snad si nepletu číslo, dva piloti vedle sebe)
    Bitevník - SU25 A10

    Je rozdíl, co letadla / tanky dělala ve skutečnosti, ale pro co a podle čeho byla stavěná. - Výzbroj, rychlost, opancéřování....

    Vy si tu idealizujete TIGRA, ale to byl stroj, který se dal použít jen na poměrně omezené operace - rychlost, spotřeba paliva ... (často zůstali zničeni vlastní posádkou, protože nebylo co s nimi užitečného). Tahouni WWII byly T34, Pz IV a Sherman M4 ... ale vy si tu dál plácejte, co chcete. Je to aleson legrace.
  • Coffin.Corner
    To jsou opravdu zajímavé kategorie vojenských bojových letounů, třeba o třídě pro manévrový boj na krátkou vzdálenost, nebo o udeř a uteč čtu poprvé :) Chtělo by to nějaké příklady...
    Ale abychom si rozuměli, drtivá většina útočných letadel, vznikla ze stíhacích strojů, dokonce i takový šturmovik byl projektován jako stíhač, nebo Typhoon, Thunderbolt... To znamená že samotná koncepce se většinou přizpůsobovala momentálním okolnostem a nebyla daná od začátku. Na konci druhé světové se běžně do pozemních útoků pouštěli i čistokrevní stíhači. Proto jsem psal o tom že se jednotlivé kategorie poměrně překrývají.
    Opravdu specializovaných letadel s jasným zadáním a požadavky už od prvopočátku, jako je Stuka, nebo A-10 vzniklo v poměru k "víceúčelovým" strojům relativně málo.
  • teď s kulomety je to o něco lepší, hlavně stačí to letadlo tim kulometem škrábnout a připíše se ti jako kill, protože 99% z nich končí kamikadze stylem

    a TD jsou dobrý, takovej Ferda je fakt neprůstřelná bestie
  • Obecně za stejnou práci dostaneš nejvíc odměny v simulátoru, pak v realistických a nakonec za arkádu je nejmíň. Ve skutečnosti toho ale většinou v arkádě nasekáš víc a hraje se to rychleji, takže se rozdíly téměř stírají. Já osobně sundavám hvězdičky vždy na realistický, to třeba dostaneš i 14 000 expů za normální bitvu. Stejně tak mně realistický boje baví asi nejvíc, arkáda je hloupoučká, simulátor má dlooouuuhhhhýýý fronty :-)
    Proti letadlu mají některý stroje už kulomety, taky můeš hrát protiletadlovce, celkem reálně se dá letadlo sundat i hlavním kanónem a asi nejlíp zabírá pohyb. Ale samořejmě mně letadla taky serou.
  • Ad: "A jak je možné se bránit jako tank anebo td proti letadlu?

    Blbe :D

    Co se tyce vydelku tak je nejlepsi arkada. Jsou to rychly hry a nemusis cekat az se sejdou lidi.
  • Jak jsou na tom ničitelé tanků? Složí zde k tomu k čemu mají, tedy obrana případně podpora na velkou vzdálenost?

    A jaký mód je nejlepší hrát? Arkádu anebo realitický. Co se týče výdělku xp apod. Také kolik to hraje lidí a jak jsou dobří, Realistické hrají asi samí borci co se vyznaní v technice.

    A jak je možné se bránit jako tank anebo td proti letadlu? Přiletí hodí bombu a je konec.
  • wenceslaus
    xy: Ale postrádal pružnost, což je nevýhoda proti střelám s vysokou rychlostí, které zrovna Němci použivali. Ale ano, klopenej pancíř byl většinou zásadní výhodou.

    T–34 v té době trpěl obrovskou poruchovostí, věž pouze pro dvoučlennou posádku bez velitelské kopule a často bez vysílačky... a hlavně, bylo jich málo.
  • ja_nic_nevim
    Tak s tebou absolutně nesouhlasím a vychází se ze základních požadovaných vlastností:
    letoun pro manévrovaný boj na krátkou vzdálenost
    letoun nesoucí těžší výzbroj, schopný dosahovat vyšších rychlostí (udeř a uteč)
    letoun nesoucí množství těžkých zbraní / munice - pro získání převahy ve vzduchu
    letoun pro ničivé pozemní údery

    každý je koncipován jinak - aby fungoval v jiných letových hladinách, podle výzbroje, rychlosti, manévrovatelnosti.... A funguje to tak už od WWII

    Mě spíš udivuje, jak tu někteří berou superrealitu WT, přitom je to pořád arkáda (která u mně končí na naprosto nezajímavých mapách). Kde je Steel Fury, Panzer elite... vždyt o tom vůbec není slyšet. I ARMA II funguje jako taková hra daleko lépe, když si dá někdo práci s editorem.
  • Jakožto dlouholetý hráč warthunder mužu říct na 100% že článek je uplně k ničemu i noobom ...gameplay byla vysměch...vydaval tam realistickou bitvu na konci za nejtežší mod ..sou tam 3.... na simulátor uplně zapomněl..takže sorry někdo kdo ani neví že hra má 3!!! herní mody a realistická bitva rozhodně není ta nejtěší z nich svedčí o tom ..že si ho fak mohl odpustit.:D..tak zase prachy se před vánocema hodily chápu volejníka.:D ...vzpomenu si na slova Franty Fuky 100kč za odstavec kdo z vás to má.:D...volejník udělal hodně odstavců sice uplnně zbytečnejch a o ničem ale co už .:D
  • Musím trochu upřesnit, Panter poddimenzovany podvozek původně konstruovaný na nějakých 32t. Vzhledem k tomu, že Hitler neustále zasahoval do konstrukce a požadoval navýšení pancéřování a výzbroje, tak se ten drobeček dostal na 45t. Nekvalitní rozežrané málo výkonné motory Maybach tomu také nedávaly. Nekvalitní a poruchové rozvodovky, které defacto nebyly schopny fungovat více jak 500km v kuse :-), proto se tanky transportovaly k frontě na vagonech :-). Nemožnost provádět složité opravy v terénu, vadná těsnění v palivových pumpách díky kterým prosakující palivo hořelo v motorovém prostoru a zapalovalo tanky za jízdy. Vysoká nespolehlivost vzduchových filtrů v prašné prostředí. Zamrzání hlíny a kamení mezi jednotlivými pojezdovými koly tanku způsobovalo nemožnost rozjezdu a poruchy pojezdového segmentu tanku. Slabé boční pancéřování největší slabina tohoto jinak vynikajícího konceptu středního tanku. Zbytek popsal kolega ve spodním komentáři. Ale respektuji, že WT i WoT jsou jen "arkády". Pokud někdo rád zajímavější a trochu "věrnější" simulace, sáhne na toto: https://www.youtube.com/watch?v=kmyM-WLyd8U

    Žádný "flame", jen jsem chtěl trochu rozšířit obzory hráčům WT a WoT, že Panter byl fajn, ale reality se v těchto arkádách hráči nedohledají a není dobré se řídit informacemi z těchto her. Realita byla tvrdší a neodpouštěla chyby na bojišti.....
  • PS - přetrpěl jsem to video a není tam teda jako nic světoborného. Kromě směrovky, kormidla, otáček motoru, klapek a podvozku tam nic jinýho nepoužívá. Akorát má hezkej kokpit a na hlavě Oculus. Co je na tom tak super náročného nechápu...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit