Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • 4. CWčka jsou výhodné jenom pro top 20 teamu. WOT má nejaký end game obsah, v podobě clanwaru na mapě světa. Pokud klan vybojuje určité území má z něho příjem v podobě goldu. Problém je ten , že s end game obsahu profituje max. 10 - 20 top teamu. Protože pro horší team je problém vybojovat a udržet jsi svoji provinci, největší a nejlepší části drží ty nejlepší teamy. Podle mňe je to ok, ale v rámci férovosti k ostatním horším teamum by to chtelo rozdelit teamy do tříd podle ratingu a tyto třídy by mněly vlastní mapu světa, kde by boj byl vyrovnanejší a cwčka by mněli zmysel i pro slabší teamy ne jenom pro horních 10 - 20 teamu. ddd

    5. nelineární příjem exp. kreditú za dmg. Osobně nevidím takový rozdíl v příjmech za bitku jestli dáte 2000 nebo 3500 damage nebo 5000 nebo 7000 tím myslím, že ten přírustek není lineární. Spíš za každou dodateční jednotku dmg obdržíte méně než za předchodzí.

    6. Optimalize. Slabá optimalizace. Časté lagy apod.

    7. Free to pay not play system. Nutnost zakoupení drahého prémiového času, když hráč hraje s tiermy vyššímy jako tier VII. Roční účet stojí tuším cca 50 EUR. Chělo bych to přehodnotit tento systém. Za ty peníze to prostě nestojí. Kdyby se to alespoň čerpalo podle toho jestli hráč hraje nebo ne.

    tohle byl jen krátky souhrn problému, kterými trpí WOTko je jich víc a neřeší jse, a ani se určitě nebudou........
  • 4. CWčka jsou výhodné jenom pro top 20 teamu. WOT má nejaký end game obsah, v podobě clanwaru na mapě světa. Pokud klan vybojuje určité území má z něho příjem v podobě goldu. Problém je ten , že s end game obsahu profituje max. 10 - 20 top teamu. Protože pro horší team je problém vybojovat a udržet jsi svoji provinci, největší a nejlepší části drží ty nejlepší teamy. Podle mňe je to ok, ale v rámci férovosti k ostatním horším teamum by to chtelo rozdelit teamy do tříd podle ratingu a tyto třídy by mněly vlastní mapu světa, kde by boj byl vyrovnanejší a cwčka by mněli zmysel i pro slabší teamy ne jenom pro horních 10 - 20 teamu.

    5. nelineární příjem exp. kreditú za dmg. Osobně nevidím takový rozdíl v příjmech za bitku jestli dáte 2000 nebo 3500 damage nebo 5000 nebo 7000 tím myslím, že ten přírustek není lineární. Spíš za každou dodateční jednotku dmg obdržíte méně než za předchodzí.

    6. Optimalize. Slabá optimalizace. Časté lagy apod.

    7. Free to pay not play system. Nutnost zakoupení drahého prémiového času, když hráč hraje s tiermy vyššímy jako tier VII. Roční účet stojí tuším cca 50 EUR. Chělo bych to přehodnotit tento systém. Za ty peníze to prostě nestojí. Kdyby se to alespoň čerpalo podle toho jestli hráč hraje nebo ne.

    tohle byl jen krátky souhrn problému, kterými trpí WOTko je jich víc a neřeší jse, a ani se určitě nebudou........
  • WOT má hodně dlho kopu neřešených problému, až to hlava nebere, jestli to dělají schválně, nebo jsou fakt tak neschopný. Oni to možno začnou řešit až WGčko bude krachovat.
    Rozeberu problémy s mého pohledu:

    1. MM - match making system - hodně často se stáva, že hrajete proti tankum o dva tiery/levely víš.
    Jelikož jako odměna za bitvu je herní jmena a experience pak ty nižší tiery jsou v nevýhode tým, že mají obecne menší příjem kreditu a exp. za hru proteže většinou nastřílejí meně dmg atd, většinou jsou jenom potrava pro větší tiery. Pak je to ještě flustrující hrát proti vyšším tierum.

    2. Dost často mají dobrý hráči v teamu samé lamy, který to proste neumí hrát a kazí tím hru ostatným hráčum v teamu, protože peníze a expi jsou nižší za přehranou bitvu jako za vyhranou. Je to docela nefér vuči hráčum, který se hrají dobře a nastřílejí naspotí toho hodně za hru, celou hru se snaží hrát na maximum 10-15 min se soustředí, pak mu to nějaký lamy skazí a prohrají bitvu, a jako odměnu za dobrý výkon ho hra strestá polovičným příjmem kreditu a expu, i když on za to nemuže, že jeho team prohrál. Osobně se mi dost často stává, že muj team prohraje a mám v součtu větší dmg jako pét hráču podemnou. Řešení - třem nejlepším z teamu dát za prohru tolik exp. a kreditu jako za výhru nebo vytvořit nějaké raitingové třídy hráču ať lamy hrají s lamamy a dobrý hráči s dobrými a proti dobrým.

    3. Častý nerf (změna parametru tanku k horšímu) tanku. Dost často jsi WGčko zmyslí, že podle statistik je zapotřebí nerfovat určité tanky. Takže parametry tankú se časem mění k horšímu a to bez jakékoli kompenzace. Dejme tomu, že vyskoumate tier X - zabere to hodně času a nervu a reálných a herních peněz; ten tak jste hlavně zkoumali hlavně kvuli jeho parametrum. Pak tyto parametri Vám WGčko bez jakékoli kompenzace v podobě vrácení aspoň experience a herní jmeny kterou jste do dané větvy investovali.
  • To víš, dokud tu budou hráči, co budou svorně platit premium a jim se to bude vyplácet, do té doby se nic nezmění *3* Tahle smutná marketingová tendence je vidět v mnoha hrách...
  • Proti tygrovi stoji ISko - zcela rovnocenej protivnik i v realu, na dalku samo ponekud v nevyhode, kvuli vetsi razi a nizsi penetraci ... ale na vzdalenost, na kterou se bojovalo bezne po zapocteni nekvalitnich nemeckych panciru ...

    Podivej, od nemeckych tanku cekas presnost ... a poruchovost, od ruskych zase mnoztvi ...

    Tygr nikdy kralem bojiste nebyl ... proste proto, ze ho potkat bylo asi tak stejny, jako vyhrat ve sportce. A to se da herne resit vseliak - cenou, dylkou fronty ... kolik lidi by to hralo, kdyby si na bitku museli pockat trebas 5 minut?

    BTW: Co myslis, co se stane, kdyz tanku zasahnes velitelskou vez ... zeby ... vubec nic? Jo, mozna zranis velitele, ale tanku to je uplne putna ... a to sme u dalsi veci, ze vyrabej zcela nesmyslny weakpointy. Trebas IS-7 ... nejzranitelnejsi v miste nejsilnejsiho pancire ... primo na hrotu ostruhy ... lol.
  • Modely se snaží mít jako v reálu, ale taky musí zůstat vyrovnanost tanků mezi sebou.. Ano, Tiger, svého času nepřekonatelný král jakéhokoliv bojiště, nemluvě o Royal Tigeru, to je pěkný příklad rozdílu mezi hrou a skutečností.. ALe opět- jak to chceš udělat herně? Myslíš, že kdyby z Tigera udělali krále WoT, tak někdo bude hrát s něčím jiným..? Podívej se na bitvy, když vydají v aktualizaci menší počet tanků na nizkých úrovních... (jako například http://goo.gl/l1kAz)
  • Souhlasím.. Prémiová munice je zlo, který ve WoT nikdy být nemělo.. A hlavně teď, jak to uvolnili pro všechny hráče, tak je to ještě horší.. Sice furt mluví o tom, jak chcou mít hru co nejpodobnější skutečnosti, ale to, že 7T střední tank bez problému prostřelí přední pancíř 9T tanků, to je nezajmá.. Na druhou stranu chápu jejich pohled- prémiová munice je pro ně největším zdrojem příjmů, troufám si tvrdit..
  • Stačí se s těžkým tankem držet u zdi/skály či podobných místech, kde středním a lehkým tankům vezmeš možnost, aby kolem tebe kroužily.. A pokud to je nějaký hodně nízký tank, na který nezaměříš, tak se holt nedá nic dělat a musíš se vždy držet ve skupině, aby ti společníci mohli pomoct.. :-) Sice smečka lehkým/středních tanků zvládne zničit těžký tank, ale to jen za předpokladu, že je těžký tank sám..
    Ačkoli je MM ne vždy schopný, tak furt ještě dělá bitvy 15 na 15, takže pokud není hráč totální idiot, tak se mu nestane, že by zůstal sám na několik protivníků (pokud ovšem není stav 5 - 10 apod., ale to je pak velice často jedno, jak schopný hráč jsi a v čem sedíš)..
  • Hmm ???...http://worldoftanks.eu/community/accounts/500736403-Zadrak_CZ/ mno, aspon to neni vylozene reta…rd play ... ale zadna slava
  • Je videt, ze vis prd... jak ja bych chtel videt tvoje stats ... asi bych se nasmal.
  • To myslis jako tech +- 200k hracu na obou serverech? Neboj, pocitat umim ... hravalo pres 300k.

    Mimochodem, retar…dovanej wargaming neumi ani takovou trivialitu, jako udelat transparentni cluster ... a nej byl ten marketing kolem ... bych v roce 2013 cekal moc, ja vim ...jako trebas ze jako spousta jinych MPher udelaj login server ... a bitky budou distribuovat podle potreby/zateze. Vazne nevim, proc by hraci meli resit, ze kamos hraje jinde ... tohle totiz muze bejt problem pro openworld mmo, ale pro klasickej multak? Sak kazda ta bitka muze z principu bezet na vlastnim serveru (coz taky znamena, ze kecy o vykonu a moznostech reseni spottingu jsou proste jen kecy - snazej se aby provoz nestal pokud mozno nic).

    BTW: Kdypak WG vstoupi do 21 stoleti a pojede na vice jadrech? Ty uz tu s nami jsou 10let ... a vymluvy na engine ... kterej uz si koupili, takze si snim muzou delat co chtej ...
  • Hra ale nebere v potaz co mas za gun ... zato bere v potaz, jak dobrej ses hrac - cim lepsi, tim horsi losy dostavas(podotykam, ze to je dolozeny hracskejma statama + WG si presne toto patentovalo v US) ... aby se to pekne pokud mozno zprumerovalo.

    Jak myslis, ze balancujou hru ... (a proc myslis, ze to nefunguje ...). Proste pridaj novou krabici. Kdo si ji koupi prvni? Prevazne dobri hraci, protoze se k ni dostanou nejdriv. => logicky budou mit dobry vysledky a tank se jevi jako moc dobrej => nerf. Potom se k nemu dostanou uz i bridilove a ted se prozmenu jevi zase jako moc slabej => buff ... a takhle furt dokola ... jak u blbejch na dvorecku.

    I prumernej blbec chape, ze vemu dva tanky, ty nejako vybalancuju a kdyz pridam treti, tak uz hejbu jen s nim, ale ne s tema dvema, ty sou fix. WG hejbe neustale se vsim, a je to rozbity cim dal vic.

    BTW: "prumerna prubojnos" ... vis co je to bulhar? Opet pro nej plati, cim ses lepsi, tim castejs ho mas za volantem. Opet bych moh i dolozit - parametry jako presnost/prubojnost/dmg ... se neurcujou pro kazdej vystrel, ale sou fix po celou bitku (respektive ne fix jako konstatni hodnota, ale jako trebas ze ted budes davat 30% dmg a tvoje presnost je 10% - beru ze 0% = minimum). Statisticky totiz neni prakticky mozny, abys tank, kterej ma vyrazne slabsi pancir nez je ta tvoje "prumerna" penetrace , zasah 10x a neprostrelil ho, coz se ve hre deje zcela bezne (opet, lepsim hracum daleko castes).

    Samo, zcela vyjimecne muzes zazit bulhara na druhou stranu. Nekolik malo her se mi stalo, ze na co sem vystrelil, to sem trefil ( i za jizdy) a vpodstate to byl onehit kill. Me se trebas jeste s puvodnim KVckem a jeho 107 povedlo na jednu ranu !celne! znicit IS-7 (ze 100%). Totalni haluz ... (ten clovek na to cumel taky jak puk, a to sem strilel obyc APckem).
  • Nejde o tanky, ktere nikdy nebyly na bojisti ... ale o to, ze (i) tanky ktere na bojisti byly, maji zcela nesmyslne parametry. At uz co do pancire, rychlosti ... nesmyslny dela ... nesmyslna munice ...

    Navic bych nejak cekal, ze hra umozni hracum si vybrat, jestli chteji hrat v nejakym "historic" rezimu nebo "scifi" rezimu.

    Wotko je originalni v tom, ze je to jedina online gamesa s tankama ... a ono ani tech offline neni nijak moc, a vetsinou pamatujou "cisare pana" => vypadaj podle toho.

    Co vic, WGcko to samo placa v nejakym 3D editoru, kterej neumi drzet meritko => zcela bezne se stava, ze ten "realnej" tank je bud moc velkej nebo moc malej vuci ostatnim "realnym" tankum.
    Co je ovsem zarucene orig napad ... pouzivat delostrelecvo s neprimou palbou proti tankum ... to musel vymyslit opravdu mozek mozku ...
  • Milej zlatej, programovanim se nezivim, ale par desitek tisic radku kodu sem uz napsal.

    To ze hraci !!!bez jakyhokoli supportu!!! udelaj addony, ktery wgcku trvaj mesice ... tak mi nevykladej jak je co slozity. Chtel sem po nich nekolik zcela trivialnich veci, kazda na par minut ... a nic.
    Ostatne, co myslis, jak je slozity udelat select do databaze, kde zjistis kdo splnil podminky eventu ... a pak update, kde jim pridelis odmenu? A pokud je event na bitku ... tak se to da udelat hned. To je prace na minutu.
    Dtto, to jejich uzasny gui sezere 100% vykonu (kdyz ses v garazi) CPU ... to neni jen odflaknuty, to je proste dobytcarna. Totez hra samotna ... vazne mas pocit, ze ta grafika je tak uzasna, ze to na 4jadre s gtx 680 dava 30FPS max? Ano, nekdy je haluz a vyskoci to na 80 ...
    Ale to vsechno jsou prkotiny, naprosto se…rou na zcela zjevny bugy, coz jim hraci opakovane dokazujou. Co myslis, co se stane, kdyz granat raze 130 zasahne plechovku s 30mm alobalem? Anihiluje ji. Presto se ve hre opakovane stane, ze ta plechovka dostane nekolik zasahu ... a jede si dal, jako by se nechumelilo ... a samo, oni pindaj, ze byly poskozeny moduly ... a pak jim hraci uploadnou video, kde je videt, ze poskozeny nebylo nic (a dostanou za to pro jistotu ban).

    BTW: Ta "fyzika" ... kterou slibovali dva roky ... a neustale odkladali ... to je doslova parodie. Leckaja arkada, ktera se ani neodvazuje o nejaky fyzice zminovat funguje lip. Pokud by ses zahloubal do hlubin ofiko fora, tak tam najdes odkaz na video, kde je videt model tanku (jen bez textur ... proste jednoduchej model) ... a plne funkcnim podvozkem (prejizdi ruzny objekty a je videt jak funguje odpruzeni ...). Ten clovek co to tam daval k tomu pokud se pamatuju napsal, ze mu to trvalo jedno odpuldne. Nikde se mu to do niceho nepropadalo ...

    Jop, a ani se nemusime bavit o programovani a dalsich zmenach .., kdepak jsou slibovany historicky bitky?
  • SS radsej drz chrapu ty magor retardovany
  • Něco o ranné verzi MM a každej si udělejte vlastní obrázek jak to asi funguje :D.
    http://www.google.com/patents/US8425330
  • svého času dávala 128mm taky nad AVG DMG, pak ji p*srali...
    Jinak DMG dáš i s 88mou, záleží na tom jak hraješ, to máš jako když sem hrál s T29 - osobně mi víc sedla 90tka než ta 105tka (ne nadarmo mám Ace Tanker s 90tkou) a to s tím hraju i T9 bitvy :)
  • O tancich, ktere nikdy nebyli na bojisti WoT je. To ho dela originalnim.
  • Jde o to, ze ta 105-ka kdyz projde dava vetsinou nad DMG. Proto ji tam mam. Das za hru 5-6 vystrelu a chci alespon nejakou damage na konci. A hlavne dokaze alespon shodit pasy, coz u 88-tky neni pravidlem.
  • Kein
    Můžeeš jistě specifikovat co na tom je P2W. Tak do toho, čekám.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit