Přejít na výpis diskuzí
Wargaming přechází z modelu pay-to-win na free-to-win
4.6.2013 | Aleš Smutný
175 příspěvků
-
Můžou si dělat co chtějí, jistě párkrát za měsíc si to pustim, ale až přijdou ground forces do War Thunder tak mám jasno.
-
-
gaijin maj velký zkušenosti s letadlama, ale bojím se že ground forces dopadne podobně jako world of warplanes :)
-
-
co se týče audio a vizualní stránky myslím že budou lepší, gameplay bude "jiný" ... v tom smyslu, že snad tanky nebudou mít hp a Tiger bude mít na bojišti aspoň trochu respektu
-
-
Taky to nějak vidím, já hraju WOT, abych se připravil na Ground Forces ve War Thunder. *1*
-
na tychto prispevkoch ma najviac bavi to, ako ludia dopredu vedia, ake super to bude, ked to bude. cize v podstate nepripustaju to, ze to bude fail a to viac potom budu sklamany..
btw, to iste sa hovorilo o MWO a tej dalsej mechovine, ale mam pocit, ze cisla WG stale rastu -
-
On to fail byt muze ... ale wotko uz fail je. Navic kdyz srovnas jejich letadla s letadlama od WG ... tak je celkem jasno.
-
Hele vzhledem k tomu že War Thunder běží a baví mě tak neočekávám že to bude tak odlišný. Zato ty už víš, že to bude fail :).
-
-
a kde konkretne v mojom prispevku vidis tvrdenie, ze to bude fail? alebo len problemy s chapanim pisaneho textu?
ja hovorim to, ze to fail byt moze, rovnako, ako to moze byt uspech, ale nedovolim si, na rozdiel od teba tvrdit, ze to bude tak alebo tak. a tak tiez si, na zaklade vyssie napisaneho, nedovolim tvrdit, ci to hrat budem, alebo nebudem -
-
Však já taky neříkám že to bude super bomba hra, ale vzhledem ke zkušenostem s War Thunder se propadáku nebojím, samozřejmě se můžu mýlit.
-
-
inak tu krasne vidiet, ako su hry vnimane subjektivne a preco nechapem, ked maju ludia potrebu poslapavat hru, ktoru podla ich slov nehraju/nebavi ich.
aj na tomto fore najdes kopu ludi, co ich WT nebavi, ale nevsimol som si, ze by chodil diskutovat ku clankom o WT a nadavat aka je na prd a ake super je WG, ale akonahle sa tu pise o dakej hre od WG, tak je tu milion fanboyov WT/MO nadavajucich na WG a pritom tvrdiacich, ze to nehraju :)
-
-
-
-
Ne, ale lidi dopredu vedi, ze cokoliv bude lepsi nez ta s*acka, ve kterou se WoT zmenilo.
-
Jestli rostou si jistej nejsem ale WOT je rozhodne pristupnejsi nez MWO a urcite nalakalo vic lidi.
-
-
-
LOL Ted mi něco došlo
definice free2play
"Souboj o to kdo dá platicímu hráči méně výhod než konkurence, aby na tom stále vydělával".
Přiznejme si co jiného je War Thunder *1* -
-
touché
-
-
Pokud by měl někdo zájem o historii, tak na tomhle kanále jsou digitálně zpracované dokumenty o největších tankových bitvách: http://www.youtube.com/playlist?list=PLNrjQCSFaHF_Xwp40IAbgCBFrkst6Edb7
-
Jednoduše řečeno: Kdyby Wargaming nezpřístupnil Gold-Ammo i za normální kredity, tak by bylo všechno v pohodě, jelikož Gold-Ammem stříla jenom desetina lidí, který jste potkali jednou za den (což se dle mího soudu dalo přežít), ale jakmile se to zpřístupnilo každýmu nováčkovi tak se stalo co?..."všichni měli všechno" a dětičky začali brečet....a nyní si Wargaming myslí, že když to udělá všude kde to půjde tak budou dobrý *1* ...jak už zde někdo někdy říkal ...vraťte model hraní do bety a to pak budou dobrý *15*
-
-
Právě gold ammmo byla těžká prasárna. Příklad čistého pay-to-win. Platím premium i jsem ochoten koupit nějaký premium tank, kupuji sloty ... ale kdyby gold ammo alespoň nedali za kredit, do hry už bych se v minulosti nevrátil a tedy ani neplatil. Nejsem kretén, abych platil x korun za bitvu jen proto, abych získal takovou neférovou výhodu proti ostatním nebo se srovnal s těmi nooby, kteří platí.
Premium account lze brát jako pomůcka pro ty, kdo platí za ušetření času za grindování ...ačkoli to na tier10 jinak defakto ani nejde. Premium munice tam nikdy být neměla. Naopak jen aby kr*pl, co má alespoň prachy, ale hrát neumí, si mohl koupit trochu sebevědomí ...a logicky znechutit normální hráče.
Neměl jsem problém platit za WOW, neměl bych problém platit na WoT ... když to baví, ale nikdy něco jako gold-ammo. Btw to asi WG hlavně už nemůže dovolit, protože by ho WarThunder Gajinu převálcoval. Jejich letadla jsou mnohem lepší, než připravovaný od WG a WG to ví, proto se musí chovat trochu lépe. -
-
Souhlasím.. Prémiová munice je zlo, který ve WoT nikdy být nemělo.. A hlavně teď, jak to uvolnili pro všechny hráče, tak je to ještě horší.. Sice furt mluví o tom, jak chcou mít hru co nejpodobnější skutečnosti, ale to, že 7T střední tank bez problému prostřelí přední pancíř 9T tanků, to je nezajmá.. Na druhou stranu chápu jejich pohled- prémiová munice je pro ně největším zdrojem příjmů, troufám si tvrdit..
-
-
-
Musím souhlasit s walltarem. Taky jsem měl k WoT velké předsudky, což už jak jsem zjistil byla chyba. Kdybych za něj musel dát třeba jen 200Kč, nikdy bych si to nezkusil, už s principu. A to že s prémiákem vyděláváte víc je snad normální, teda z mého pohledu. Pro mě je důležitý aby to zanechalo dojem: Chceš víc exp a víc peněz kup si prémiák, ale ztotožňuju se s pohledem že kdyby si člověk za real cash mohl koupit vybavení který by si jinak nikdy nekoupil je špatnej. Nemluvě o tom že potkám někoho kdo má lepší munici nebo vybavení ale jeho skill je horší a ustřílí mě jenom díky koupený munici. To je hnus velebnosti, s takovym modelem můžou víte kam...
P.S. O tom co bude lepší WOT+WWP / WThunder Nechme rozhodnout čas ;) -
-
Nejde o to kolik vydelavas ... jde o to, ze bez nej prodelavas ... a to je problem ... a zjevne cim dal vetsi. Vem si, ze ses platici hrac ... jak se ti bude libit, kdyz budes na bitku cekat 10 minut? Ze prehanim? Zatim jo ... ale hracu ubejva ... ono totiz zadara vyexpit T10 ... abys pak zjistil ze ses porad v minusu => proc bys to probuh mel hrat? Kdyz siu muzes vpoho zahrat s petkou ... a ti platici desitkari pak nemaj proste hrat s kym.
-
-
Já vám řeknu co zabijí tuhle hru. Lenost. Poslední dobou každý druhy pako hraje s artynou a už mě to začíná dost sr....t. Hraju za Mause a řeknu vám je to muj oblíbenec společně s vk45.02P. Ale ted jak tam přidaly 8 artyny, který i Mausovi uberou 1000 na jeden zásach a vehře jich je 6( stoho bych fakt bl...l) tak jsem tuhej za 2vteriny. Pokud to dalšíma patchema víc nevybalancujou nebo nepřidaj navýběr hrát hru bez artyn tak to totálně zabijou. Ale jinak je to skvosná hra která zabavý na dlouhý hodiny. *5*
-
-
Arty jsou douhodoba tragedie tyhle hry ... a kdyz v bitce nejsou, je to hned videt. Daleko agresivnejsi hra, nikdo nekempi nekde za sutrem aby ho nektera nepicla ... vpohode se da usporadat hromadnej utok ...
-
Plně chápu co tím myslíš, já mám mimo jiné Objekt 263 a když se s ním objevím na randomu tak jsem prostě cíl č.1, protivníci raději objetují vítězství týmu jen aby mě sestřelili... takže u mě to je tak, že ať mají arty nebo ne, tak po mě jdou skoro všichni (kromě těch pár co už obj někdy sundali a tak ho nepotřebují do kolekce), takže chápu tvůj pohled na věc...
PS: Mause už mám taky... *3* -
Hmm čoveče já sem nad timhle přemejšlel a řikám si, jestli to taky neni tím, že jak množství lidí tu hru hraje dýl, tak se prostě zvětšuje počet těch, který maj max. arty a tím pádem je systém musí nějak umístit. Vlastně teoreticky se jednoho dne bude po bojišti plazit zásadně víc Myší než dneska atd..
-
No T92 ti direktem sebere klidně 2500 hp což je dost psycho - jednou jsem takovej zásah viděl aplikovanej na zdravou E-100, který potom zůstalo něco kolem 200 hp - jak se asi ten hráč musel cítit, když ho potom sfouknul osmičkovej střeďák...
-
-
A jak se musí cítit hráč v E-100 když ho sfoukne osmičkovej střeďák komplet solo... *3* Což jen pro info není nic zase tak těžkého... pokud se medko dostane k E-100 na blízko a může kolem něj rozjet svůj "tanec smrti", pokud to medko umí tak nemá E-100 šanci nic udělat a ani ho neškrábne... ale to je u všech heavy co mají tak pomalou věž a jsou tak neohrabané...
-
-
Stačí se s těžkým tankem držet u zdi/skály či podobných místech, kde středním a lehkým tankům vezmeš možnost, aby kolem tebe kroužily.. A pokud to je nějaký hodně nízký tank, na který nezaměříš, tak se holt nedá nic dělat a musíš se vždy držet ve skupině, aby ti společníci mohli pomoct.. :-) Sice smečka lehkým/středních tanků zvládne zničit těžký tank, ale to jen za předpokladu, že je těžký tank sám..
Ačkoli je MM ne vždy schopný, tak furt ještě dělá bitvy 15 na 15, takže pokud není hráč totální idiot, tak se mu nestane, že by zůstal sám na několik protivníků (pokud ovšem není stav 5 - 10 apod., ale to je pak velice často jedno, jak schopný hráč jsi a v čem sedíš)..
-
-
-
nj, to je holt valka, ale muze te hrat vedomi, ze pro vojaky co se snazili nekde na ruske fronte prebehnout zamrzlou louku a padalo jim to na hlavu byla ta artilerie jeste vetsi imba vopruz *4*
-
-
Jenze tady nehrajeme s vojaky, ze? A ty artyny nebyly 4 ale tak 40. A urcite tenkrat meli satelitni pohled a prenos v realnem case, ze?
-
-
Rada: Nehraj od 8smýho tieru nahoru....hraj od 7dmého dolů a uvidíš co je zábava... *5*
-
-
Pockej po patchi 8.6, to si uzijes artyn. Navic takovych co oneshotnou Tigera I ani nemrknes. To bude teprve zabava.
-
Kazdeho bavi neco jineho. Pro me je zabava hrani s tanky 9 a 10.
-
To máš pravdu s tigrem P to byla psina, ale i z 9 a 10 je to prča. Jen holt člověk nesmí narazit na hru kde sjou samý artyny a skauti jezděj jak šílený to pak je oničem *13*
-
-
-
No rekneme, ze problem v teto hre nastava, kdyz hru chcete hrat na nejvyssich tierech a nebo v klanovych bitvach, zde jiz musite hru vydatne sponzorovat goldama, ktere bud ziskate dobijenim a rabovanim na globalni mape, anebo si je koupite ze realne prachy.
Ja osobne davam prednost hranim for fun do VIII tieru, kde snad krom premka neni treba vydatneji sponzorovat WG, tech par goldu, za kamuflaz obcas utratim na sve oblibene tanky a jinak to neresim.
Vice me ale stve rozlosovani,neboli MM, ktere je mnohdy uplne na ho*** a to neocitam arty party bitvy a goldovou munici, ktera by se mela zrusit uplne, protoze cim cervenejsi tym je, tim vice goldu do vas naperou a je jedno jaky mate tank, nebo hity za 0 % to je take neco pro fajnsmekry ... no je toho hodne co by se dalo vylepsit, ale laxni pristup z WG to celkem brzdi, nicmene jak jsem psal hru hraji for fun a na EFR W/L ratio a podobne hovadiny nehraji, dle EFR sice mam byt velice dobry hrac ,ale ja se povazuji za prumerneho hrace, ktery obcas pouziva mozek a minimapu ve hre narozdil od monkey grupy na publiku :-))) -
Užil jsem si příjemných 12k her. Ale goldová munice, a nejenom ta, tu hru zabila. Kdo na publicu používal goldy? Teď snad každý. Taktika jde do háje. Co patch, tím tu hru prasí víc a víc.
-
abych řekl pravdu za pomalu rok a kus, co hraji tanky mi tahle hra začíná lézt čím dál krkem, říkal jste si před tou dobou, než tam byly přidány neexistující tanky, že tahle hra má potenciál, ale vše se obrátilo ještě k horšímu, každý další patch přidává čím dál víc tanků, které ani nepoznaly světlo světa, ale abych se vrátil k tématu... Pay to win, je tam stále... rozhodně takové "nastandardy", co vám přinese premium účet toho běžný hráč s dobrou muškou a klidnou rukou nevystřílí... od tak +- 8 tieru, jste rádi, že vás bitva nestojí víc než opravy tanku, či doplnění munice a od této chvíle máte tři možnosti: 1) přestat hrát, 2) zaplatit si premium účet, což si prakticky protiřečí, že přechází z pay-to-win, aby toho mohl dosáhnout každý a za 3) holt budete žít z ruky do huby a budete rádi, za každej kredit navíc...
-
-
O tancich, ktere nikdy nebyli na bojisti WoT je. To ho dela originalnim.
-
-
Nejde o tanky, ktere nikdy nebyly na bojisti ... ale o to, ze (i) tanky ktere na bojisti byly, maji zcela nesmyslne parametry. At uz co do pancire, rychlosti ... nesmyslny dela ... nesmyslna munice ...
Navic bych nejak cekal, ze hra umozni hracum si vybrat, jestli chteji hrat v nejakym "historic" rezimu nebo "scifi" rezimu.
Wotko je originalni v tom, ze je to jedina online gamesa s tankama ... a ono ani tech offline neni nijak moc, a vetsinou pamatujou "cisare pana" => vypadaj podle toho.
Co vic, WGcko to samo placa v nejakym 3D editoru, kterej neumi drzet meritko => zcela bezne se stava, ze ten "realnej" tank je bud moc velkej nebo moc malej vuci ostatnim "realnym" tankum.
Co je ovsem zarucene orig napad ... pouzivat delostrelecvo s neprimou palbou proti tankum ... to musel vymyslit opravdu mozek mozku ... -
-
Modely se snaží mít jako v reálu, ale taky musí zůstat vyrovnanost tanků mezi sebou.. Ano, Tiger, svého času nepřekonatelný král jakéhokoliv bojiště, nemluvě o Royal Tigeru, to je pěkný příklad rozdílu mezi hrou a skutečností.. ALe opět- jak to chceš udělat herně? Myslíš, že kdyby z Tigera udělali krále WoT, tak někdo bude hrát s něčím jiným..? Podívej se na bitvy, když vydají v aktualizaci menší počet tanků na nizkých úrovních... (jako například http://goo.gl/l1kAz)
-
-
Proti tygrovi stoji ISko - zcela rovnocenej protivnik i v realu, na dalku samo ponekud v nevyhode, kvuli vetsi razi a nizsi penetraci ... ale na vzdalenost, na kterou se bojovalo bezne po zapocteni nekvalitnich nemeckych panciru ...
Podivej, od nemeckych tanku cekas presnost ... a poruchovost, od ruskych zase mnoztvi ...
Tygr nikdy kralem bojiste nebyl ... proste proto, ze ho potkat bylo asi tak stejny, jako vyhrat ve sportce. A to se da herne resit vseliak - cenou, dylkou fronty ... kolik lidi by to hralo, kdyby si na bitku museli pockat trebas 5 minut?
BTW: Co myslis, co se stane, kdyz tanku zasahnes velitelskou vez ... zeby ... vubec nic? Jo, mozna zranis velitele, ale tanku to je uplne putna ... a to sme u dalsi veci, ze vyrabej zcela nesmyslny weakpointy. Trebas IS-7 ... nejzranitelnejsi v miste nejsilnejsiho pancire ... primo na hrotu ostruhy ... lol.
-
-
-
-
Ty to mas nejak pomylene. T8-10 nie je p2w ale Pay to play, pretoze ci mas premiovy ucet alebo nie tak to ti este nezaruci istu vyhru na T8-10 ako sa mylne domnievas.
Teraz od 0.8.6 tam chcu urobit nejake zmeny v opravach, budu lacnejsie.
To ze ta hra nebude bavit vecne je uplne normalne. To si len nahovaras, ze keby tam bolo 40 tankov, ze by ta to bavilo viac. Omrzelo by ta to uplne rovnako.
Neviem ci pracujes ale pochybujem, ze by si chcel pracoval zadarmo. Teda nastavenie vacsich oprav u T9-10 je podla mna namieste. -
-
S premiakem vpohode T8+ uzivis (pokud nehrajes jako tard), do minusu sem se dostaval tak jednou ze sta her. Bez premiaku ses v minusu skoro porad (na T10 zarucene), navic to tak pojebali ... (specielne po presunu IS-4 do T10), ze s desitkovejma tankama proste nema vubec smysl hrat. Nic nevydrzej, prostreli to kazdej moula.
Jinak zabav klesa hlavne proto, ze oni tu hru absolutne vubec nevyvijej. Jednoduse na ni uplne kaslou. Jediny co pridavaj sou neustala dalsi krabice (tanky) a to je tak vsechno ... jo, jeste vecne prekopavaj gui a na vanoce pridaj stromesky ...
Zato fungujici event system, a spousta naslibovanych (nocni bitky, funkcni sekundarni zbrane, svetlice, dymovnice ...) veci ... kde nic tu nic. -
-
Zas neprehanaj. Od 0.8.0 mas fyziku. Sice ciastocnu, nie dokonale realisticku ale fyziku. Teraz od 0.8.6 co som hral test sa to dost meni. HT budu mat zasa svoj vyznam, uz ich neprestreli kazdy moula. Hra sa samozrejme vyvija. Neviem preco si kazdy mysli, ze je to jednoduche a da sa to rychlo urobit. Skus sa naucit programovat a potom nieco naprogramuj. Uvidis, ze to nie je take lahke navyse ked to musi byt aj hratelne a nie slideshow. Pracuju na pridani Havok-u do hry. Musi byt trpezlivy. Ani ty nevystudujes za tyzden. *4*
-
-
Milej zlatej, programovanim se nezivim, ale par desitek tisic radku kodu sem uz napsal.
To ze hraci !!!bez jakyhokoli supportu!!! udelaj addony, ktery wgcku trvaj mesice ... tak mi nevykladej jak je co slozity. Chtel sem po nich nekolik zcela trivialnich veci, kazda na par minut ... a nic.
Ostatne, co myslis, jak je slozity udelat select do databaze, kde zjistis kdo splnil podminky eventu ... a pak update, kde jim pridelis odmenu? A pokud je event na bitku ... tak se to da udelat hned. To je prace na minutu.
Dtto, to jejich uzasny gui sezere 100% vykonu (kdyz ses v garazi) CPU ... to neni jen odflaknuty, to je proste dobytcarna. Totez hra samotna ... vazne mas pocit, ze ta grafika je tak uzasna, ze to na 4jadre s gtx 680 dava 30FPS max? Ano, nekdy je haluz a vyskoci to na 80 ...
Ale to vsechno jsou prkotiny, naprosto se…rou na zcela zjevny bugy, coz jim hraci opakovane dokazujou. Co myslis, co se stane, kdyz granat raze 130 zasahne plechovku s 30mm alobalem? Anihiluje ji. Presto se ve hre opakovane stane, ze ta plechovka dostane nekolik zasahu ... a jede si dal, jako by se nechumelilo ... a samo, oni pindaj, ze byly poskozeny moduly ... a pak jim hraci uploadnou video, kde je videt, ze poskozeny nebylo nic (a dostanou za to pro jistotu ban).
BTW: Ta "fyzika" ... kterou slibovali dva roky ... a neustale odkladali ... to je doslova parodie. Leckaja arkada, ktera se ani neodvazuje o nejaky fyzice zminovat funguje lip. Pokud by ses zahloubal do hlubin ofiko fora, tak tam najdes odkaz na video, kde je videt model tanku (jen bez textur ... proste jednoduchej model) ... a plne funkcnim podvozkem (prejizdi ruzny objekty a je videt jak funguje odpruzeni ...). Ten clovek co to tam daval k tomu pokud se pamatuju napsal, ze mu to trvalo jedno odpuldne. Nikde se mu to do niceho nepropadalo ...
Jop, a ani se nemusime bavit o programovani a dalsich zmenach .., kdepak jsou slibovany historicky bitky? -
-
To víš, dokud tu budou hráči, co budou svorně platit premium a jim se to bude vyplácet, do té doby se nic nezmění *3* Tahle smutná marketingová tendence je vidět v mnoha hrách...
-
-
-
-
nevim, nevim... hraji bez prémiáku, možná jsem se špatně vyjádřil, jasně, když nevyhraji, tak jsem tvrdě v mínusu, když vyhraji jsem opět v mínusu, pokud si vystřelim nějakou medaily, jsem rád za pár kreditů navíc, ale ve valný většině ti ji vyfouknou lidi z premiákem, protože maj přednost. Určitě bych jim nevěřil, co naslibujou ve formách preview a podobnejch konin... Omrzelo by mi to možná, ale do určité míry by mi to bavilo víc, kdybych potkával jenom tanky které opravdu v té 2 sv.v. byly nazaseny a ne až v bojích v Koreii, či aby se pouze Stalinovi ukazovaly na přehlídkách, nebo vůbec nikdy neopustily továrnu, čili by to tak končilo všechno právě těmi max. 8 tiery pak začínaj opravdu ve valné většině nerealistické tanky a nebo nákresy aj... Ale jako vždy je to o těch penězích a jak si zmínil je to Pay to play od 8tieru na to můžu říci pouze ano, nebo ne, nicméně, některé doplňování nábojů a opravy tanků jsou opravdu nekřesťanské i když nejsou na těch 9-10 jak si řekl viz. průzkumníci, aj.
-
-
-
Je vidět že konkurence je vždycky dobrá věc. Evidentně se bojí Gaijin, že jim přetáhne hráče. Což se jim minimálně u letadel daří, nicméně stále to není dokonalé.
Jinak pokud z WoT zmizí gold munice, možná zase něco vytáhnu z garáže. -
-
Pochybuju, že tu gold munici jenom tak zruší, když se dá nakupovat za herní měnu .... Bych řekl, že to je to o čem se v tomhle článku mluví, že prostě to co se dřív dalo kupovat jen za goldy se bude dát kupovat i za herní měnu. Takže člověk co neplatí bude stejně silný, ale prostě si bude muset na všechno nagrindovat. Lidi co používají čas na vydělávání peněz dají do hry prachy a lidi co mají hromady volného času investují svůj čas ... a obě strany mají stejnou šanci vyhrát. Imho to je nejlepší F2P model.
-
-
Problem je, ze v case 0 bude mit vyhodu jen ten platici. Navic relativne nizka cena tech veci ti umozni mit v case 0 koupeny hromady a spamovat je. Takze wallet warriori budou mit porad moznost vyhody.
Druha vec, free player si bude muset svou vyhodu "odpracovat" coz taky neni zrovna koser.
Urcitej level spravedlnosti by byl kdyby matchmaker daval do bitev wallety a freeckare zvlast. Jenze pak by vetsina wallet warrioru ztracela duvod platit, nekupovali by vyhodu nad ostatnima. Hlavne tohle potvrzuje zvracenost celyho systemu.
Takze i pres to ze Wot je relativne dobra a zabavna hra, diky tomuhle nikdy nebude hrou v pravym slova smyslu jako jsou SC2, CS, COD2/4 atd. s ferovyma pravidlama (nebo aspon snahou se k nim co nejvic priblizit). -
-
cize chces v podstate diskriminovat ludi, ktori aj tebe umoznuju hrat zadarmo?
to ma aku logiku?
a mimochodom, aku realnu vyhodu maju ludia co si platia, priamo v bitke? nepytam sa na rychlejsi vyskum atd, ale na konkretnu, realnu vyhodu, ktoru ty mat nemozes.
a mimochodom, odkedy je SC2, CS, COD zadarmo? -
-
Urazis se kdyz ti napisu ze jsi dment protoze:
1. diskriminovat je podle tebe v poradku kdyz si to zaplatim, obracene ne?
2. treba goldammo, camo 5% nebo kolik, atd. at zije demagogie?
3. ja psal ze jsou ty hry zadarmo?
Takze bud cti co pisu a nevymyslej si neco co nepisu nebo si bez na wargayming forum, tam se demagoguje o 106. *7* -
-
takze ja som d*ment, ale ty zjavne nedokazes citat, treti krat:
aku realnu vyhodu maju ludia co si platia, priamo v bitke? nepytam sa na rychlejsi vyskum atd, ale na konkretnu, realnu vyhodu, ktoru ty mat nemozes.
a mimochodom, ako pisem vyssie, skus si uvedomit, ze '89 bol pred skoro 15 rokmi, socik uz skoncil, NEMAS pravo mat VSETKO a mat to ZADARMO.
a btw, milerad si precitam, co konkretne som si vymyslel, nakolko som reagoval na tebou napisane 3 body -
No protoze dment jsi. A znova delas zavery z neceho co jsem nenapsal. Nikdy jsem nepsal ze neco mit nemuzes za ingame cash. Celou dobu pisu o necem jinym. Takze naposledy, cti a pak pis a nevymyslej kktiny.
Psal jsem co free hrac nema a platici hrac ma. Takze si uzij svoje vymysleni vet co jsem nikdy nerekl, ja se jdu bavit jinam. *7* -
neurazim, pretoze svojim prispevkom si predviedol, kto z nas dvoch je d*ment :)
v podstate si vyriahol z prsta zaver, ze ja chcem diskrimonovat niekoho, tolko ad bod 1.
bod dva, godlammo, camo je vsetko kupitelne za ingame cash, cize bud trepes o niecom, o com nemas tusenie, alebo len vedome klames, tolko bod 2.
bod tri - porovnavat f2p a hru za 60eur moze, s prepacenim, naozaj len d*ment..
a mimochodom, len zopakujem svoju otazku: aku realnu vyhodu maju ludia co si platia, priamo v bitke? nepytam sa na rychlejsi vyskum atd, ale na konkretnu, realnu vyhodu, ktoru ty mat nemozes.
a tentokrat sa skus vyjadrit k teme a nevytvarat pseudoargumenty tym, ze si vymyslis otazku, ktoru som nenapisal -
Tak gold ammmo jak už se psalo si může každý koupit i za peníze ze hry ... tam problém nevidím. To Camo je co za prachy? To není výhoda jen pro platící ... to mají výhodu, že to nemusí grindit. Ale to že to nemusí grindit není výhoda přímo ve hře.
A imho diskriminace je totálně špatné slovo ... nikdo nikdoho nediskriminuje akorát hra je Free to play což se nerovná Free to enjoy ... tkže i když ji můžeš zadarmo hrá tak si ji prostě neužiješ jako ten člověk, který svým placením umožnuje tvoje hraní zadarmo. (A já si myslím, že by za to měl dostat něco víc než skin ... a to hraju taky zadarmo)
-
-
-
hodnotit cokoliv v case 0, kdy vetsina techto (moba) her ma expici system ... zbytecnost
a jestli je ti cas tak drahy, ze to beres jako nevyhodu, proc vubec hrajes hry ? vzdyt je to ztrata casu a penez -
-
1.) Proc jsem rekl cas 0 odpovim o jednu odpoved vys.
2.) Proc hraju hry ja nema absolutne zadny vliv na to jestli je hra f2p nebo p2w, takze naprosto mimo pripominka. Navic kdyz hraju hry, zadam od nich nejaky ferovy pristup, ne ze nejakej lulinek vytahne kreditku a strili goldammo atd.
-
-
Tak já nevím, co proti tomuhle někdo má ... uvědom si, že část lidí hraje zadarmo, tím pádem té společnosti co tu hru provozuje prakticky nic nepřináší ... u klasického modelu by nehráli vůbec, takže imho je jen dobré pokud člověk který platí má nějakou výhodu ... a tady je to výhoda, že má všechno dřív. A celkem co je v čase 0 je u takovéhle hry celkem nedůležité ... to už by mohli přijít lidi, kteří začnou hrát po půl roce a naplákat, že všichni mají lepší tanky, než oni ... ale já si munici nekupuju, a nemám se hraním žádnej problém. Jediné co bych uvítal v matchmakeru by bylo nějak zohlednit skill hráče ... protože když se člověk dostane do hry co má 9% šanci na výtěztví tak je to paráda.
Osobně bych třeba WOT, kdyby byl placený jako třeba CoD nikdy nezkusil, protože sem k němu měl celkem předsudky ... jenom díky tomu, že je vlastně "zadarmo" sem to nainstaloval a zjistil, že to není vůbec špatná hra. A to je imho největší výhoda F2P modelu ... hromada lidí co by si to nekoupila to zkusí a dost z nich i nějaké peníze utratí (což je hlavní u F2P modelu ... ona to toiž není charita) -
-
Ty zjevne nechapes, proc se delaj hry jako f2p ... protoze jednoduse ta hra neni schopna prilakat dost hracu, tkeri by bylo ochotni platit. A je to o tom, ze ty jako hrac zadarmo defakto pracujes pro provozovatele, protoze vytvaris obsah ty hry, pro hrace, ktery platej.
Zjednodusene, kdybys tam nebyl, tak nemaj s kym hrat => ani nebudou nic platit. -
Neřekl bych že kdo hraje zadarmo nic nepřináší. Kdyby jezdili jen platící, tak nemají s kým hrát ==> dlouhé čekací doby na bitvu nebo nevyvážené (resp. nevyváženější) úrovně vozidel.
Pokud se to s P2W přepískne a zbydou jen platící, tak nemají s kým hrát a odcházejí. A zbyde ti loď duchů něco jako Age of Empires Online, které mělo extrémní zvýhodnění platících ale pohřbili si to částečně sami předčasnými releasem a metodou zaplať extra za to, že tam bude to co tam být mělo. Koupil jsem si Řeky hned zkraje a docela jsem naletěl. -
-
nádherná odpověd, smekám
-
Já sem se asi špatně vyjádřil ... myslel sem to tak, že neplatící hráč nepřináší té společnosti žádný přímý profit. Musí si to holt odpracovat jako easy target pro platící hráče, kteří platí i za něj *1*
-
-
Prave proto, ze hrajou zadarmo a nic neprinasi to trochu smrdi, nemyslis? Ono se staci podivat z druhe strany. Oni pro tu hru tvori komunitu, zadnej wallet by nehral hru kde si muze kupovat vyhody, ale vlastne tam je sam. Proto je hra tolik potrebuje.
To proc je dobry ze nekdo platici ma vyhodu osobne nechapu.
Cas 0 jsem vytahl proto, abych ukazal ze platic muze proste premium veci spamovat. Free hrac si je musi nejdriv odpracovat a proto a) je nemuze mit hned a za b) nemuze jich mit temer nekonecno jak wallet. Ten taky sice nema nekonecno penez, ale teoreticky by se dalo rict ze muze hrat s vyhodama kazdou hru. Free hrac jenom urcitou cast her, zbytek her si na vyhodu vydelava.
O tom jestli bys to ty nebo nekdo nezkusil tahle debata neni, nema to vliv na ferovost hry. Navic placeny mmo mivaji vetsinou trialy, tam se da hra trochu osahat. Byt teda ne cela, to je pravda.
A i to jestli je to charita je bezpredmetny. Me jako hrace nezajima kde si provozovatel bere penize, je to jeho problem. Ja hraju podle pravidel jaky stanovil. Rekl ze je to free? Rekl. Vidim ze si nekdo kupuje vyhodu? Vidim. Pak se rozhoduju jestli hra je ferova nebo neni. To je jak kdybych hodnotil cenu v obchode podle toho kolik deti musi majitel zivit. -
-
A jsme u toho, jeden musi a druhy ne.
Jinak jsem taky zastance klasickyho placeni za hru bez p2w. Ale oznacovat to stezovanim si na lidi co plati za me je docela demagogie. Kdyby slo o nejaky camo, barvicky a nalepky na tank tak nereknu ani popel.
Treba zrovna to MWO to ma o dost lip udelany. -
Já to prostě nevidím jako výhodu ... ten co platí prostě nemusí hrát ty hry, kde si ten neplatící potřebuje vydělat. Protože investoval peníze, ten co hraje zadarmo musí ty hry, kde si vydělává hrát, protože prostě musí být nějaký systém aby ten nepltící injvestoval svůj čas ... a jinak systém se jmenuje Free 2 play ... ne free 2 enjoy takže ona hra zadarmo hrát de, al neplatící hráč si tu hru holt nebude nějak extra užívat.
Imho nejlepší by to bylo, kdyby každý musl platit třeba 5$ za měsíc a žádné F2P by tam nebylo ... všichni by byli spokojení (až teda na ty lidi, kteří hrajou zadarmo a hrozně rádi si stěžují na ty co platí i za ně)
-
-
-
Ohledně toho, že pokud máš všechny "platicí" zvlášť, tak už neplatí za výhody je pravda a ukázka klasického vězňova dilematu. Podívej se kam až to dotáhl travian s touto metodou. Co začalo jako kupování výhod nad ostatními se přehouplo na kupování stejné úrovně jako mají ostatní, aby vůbec byl konkurenceschopný.
-
-
suhlasim, dobry priklad je path of exile, hram to, neplatim, a da sa :D
-
-