Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • tva recenzej e hrozna fuj
  • mňam se těším.... *8* *14*
  • Ghost47
    Pokud v tom jsou jen peníze z Kickstarteru a úspěch kampaně nepřitáhnul další investory, jako je tomu třeba v případě Oculus Rift nebo Star Citizena.
  • InXile má kolem 30 vývojářů a pracují na 2 hrách (dejme tomu, že v pruměru 15 lidí dělá na 1 hře). V USA si herní vývojář vydělá průměrně 85000USD/rok a na hře se bude pracovat dohromady minimálně 2 roky. To vychází na 2,75M z 3M jen za těch 15 lidí, pak jestě musí zaplatit nějaké zázemí, vybavení, technologie, apod. Je jasné, že těch 15 lidí muselo ještě slevit z toho, co by dostali někde jinde.
  • Parádně napsaný, děkuju :)
  • ne, ja se snazil rict, ze to delaj za hubicku a nechapu tvoje narky, kde byly, kdyz se bastlily overhyped sw old republic napr. (vyvoj taky udajne az ve stovkach milionu $)

    musis mit prostory, elektrinu, stroje, programatory, prava na kazdy cinknuti, dubing...

    vavruv prototyp stal skoro stejne jako tady cela hra, a taky engine nedelali
  • Keyz
    Tak snad to takto neutratili. To by byli dost hloupí.

    Myslel jsem náklady na hru a určitě velice stručný marketing když na to nemají. Stačí se mrknou na jiné nezávislé hry co udělal z minimem. Jestli to opravu použili blbě na nějakou hovadina viz tvůj příklad tak to je zoufalé.
  • http://www.youtube.com/watch?v=vxJ_ao5OWqw
  • JSem mozna naivni, ale porad verim, ze vetsina, co do toho sla, chape, do ceho sla. Ja mam pristup k bete, mohu a nemusim ho vyuzit, mohu cekat az na ostrou... je to moje vec. A do bety pujdu vzdy s tim, ze narazim na cokoli od vakliku po megavakly. Ostatne, to i v mnoha AAA po vydani (:
    V zasade ... kvuli early-access ani kvuli bete jsem do toho nesel.
    A jen na okraj, pokud si vybavuju, tak savy jsou hlaseny jako silne zavisly na verzi/buildu hry, a mezi verzema obecne hlasi, ze je silna pravdepodobnost nefunkcnosti savu.. (ale mozna se mylim, sleduju jen nejviditelnejsi ohlasky)
  • Maji proste naslouchat a komunikovat. To se myslim delo. Rozhodne nemusi (a NESMI!) poslechnout kazdy prani, meli by ho posoudit a zvazit, ale ne bezhlave zrealizovat. Tech backeru je docela dost na to, aby si kazdej mohl diktovat co by se jemu libilo...
  • Takhle... nehral jsem betu dlouho, nemam na hrani cas.. ale ty dv hodiny hrani me urcite neurazily.
  • Všechny hry ktere budou financovány přes kickstarter budou nízkorozpočtové. Jediné na čem se dá ušetřit je grafika(engine), videa a reklama. Horko těško se s takovou summou dá udělat dobrá grafika. I Baldurs gate 1 , stála v té době přes 100M usd. Tak si to porovnejte
  • smejki
    nevím, zda ji čekat ode mě, ale recenze jistojistě bude. Srovnávání verzí, nevím, nevím. Do vydání nebude celá hra přístupná nikdy, takže to asi nemá smyslu. Významné změny designu nečekám. Pokud by k nim přec jen došlo, to by byla jiná, ale to by vývoj potrval ještě rok.
    a dík :-)
  • chteji open world bez backtrackingu, a jak by si to panove predstavovali? něco jako vesmir, neustale rostouci? mohli by tam prihodit na oziveni sem tam nakej random encounter, a to me by stacilo... když nestravi navratem clovek vecnost, tak se to da pochopit
  • 3M usd stoji vytvoreni a nasazeni jednoho reklamního shotu na ac nebo gta (a to jsou ještě aspoň ty poslední dily rozsahlejsi hry narozdil od joudohubek cod atp., co na hypei taky nesetri)
  • je to jednoduchy, dneska launch = early access beta, staci se podivat na ty všechny bf, total wary apd.
  • Viktor_H
    Několik tebou nastíněných věcív článku (absence důvodu vracet se na navštívené lokace) dává tušit problémy už v design dokumentech - už na papíře...

    "tak definovaných tímto projektem(první projekt -> omezené finance, nesehraný tým, workflow v plenkách, málo času, omezené lidské zdroje...)" Všechny problémové faktory, které jsi zmínil, jsou samozřejmě pravdivé a definují konečnou podobu díla, ale srovnej to třeba s Falloutem2. Ta hra byla(je) rozbitá, nesourodá a nevyrovaná, ale přesto je očividně dílem velice talentovaných lidí, má jendoduše svoje momenty. Budu se opakovat, ale moje obavy co se týče InXile byly od začátku o tom, že tam chybí lidé kalibru Joshe Sawyera... Jasně, Avellone nadesignoval lokaci a přispěl ke scénáři, ale pokud mám správné informace, neměl klíčovou pozici. V takovém případě je otázka, jestli má W2 na to, aby se zapsal do historie. (jestli bude mít i přes potenciální rozbitost a nevyrovnanost na úrovni celku geniální části)... Ono to nějak dopadne, jen aby to nebyl průměr a šeď (ačkoliv i průměrné CRPG lze asi považovat za úspěch).

    U Pillars of Eternity se nebojím, tam je talentu a zkušeností spousta.
  • tonnymontana
    smejky: tak precetl jsem to jednim dechem a myslim si ze si vystihl hru presne v tom stavu v jakem je a to jsi take popsal. imho napadlo te napriklad udelat clanek o rozdilech early acces.alpha.beta? myslimn ze by to mohlo byt zajimave, ja sam se v tom nekdy ztracim a trendy porad posunuji hranice oznaceni. Doufam ze se i ty pote vrhnes napriklad na betu popripade full verzi aby bylo s cim porovnavat. nekdo ti tady vycita anglicko cesky slovnik ale ja jsem si toho uprimne u ctení ani nevsiml a nic me nerusilo, takze za me mas male nicotne plus a podekovani:)
  • Keyz
    Tak nevím. Za 3M USD bych čekal více. Ale uvidíme po vydání. I když řeči o to, že to je beta a hodně se to změní často neplatí.

    Asi to bude stejně ošklivé apod. Fakt, zajímavý, že na to prostě nejsou prachy. Možná za 6 M by to šlo udělat. Taky dobrá cena.
  • Keyz
    Tak odkazovat na tuhle stánku moc nemá smysl. Parta lidí co oslavují doby dávno minulé a doufají v návrat nějaké ultimátního pravého podle nějakých šílených pravidel.

    Nové postupy jsou všechny špatné a jakmile to nemá přesná pravidla je to taky špatně. Komedie. Hlavně, že jejich pravidla mají tolik mezer a díky technologii lze udělat věci již mnohem lépe.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit