Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Zayl
    Proč jsou dojmy z early bety delší než většina recenzí?
    • Keyz
      Protože "Wasteland 2 je boží hra" *3*
    • Protože ostatní pisálci na Games na to totálně kašlou. Potřebujou mít rychle spíchlou recenzi, aby měli co do huby.
      • Asharak
        A taky se snaží vyškrtat zbytečně opakující se pasáže. *7*
  • Libi se mi, jak na Silvestra weby nahodi odlehcene clanky a humory. Tahle parodie na preview se vazne povedla a je videt, ze si na ni nekdo dal vazne praci. Krasny zacatek dne. Diky
  • Tilwaen
    V článku bylo tolik fantaskních slovních obratů, že mají games alespoň na rok vystaráno a mohou psát jen v holých větách *2*
  • Homola ví jak, ale nemá co, smejki má co, ale neví jak. Zase středoškolská slohová práce a zase snaha zaujmout kravinkami na efekt. Zbytečný! Obsah je fajn, není nutno tunit!
    • Nutno ale uznat, ze pomerne kvalitni stredoskolska prace. V davnych dobach let devadesatych, kdy jsem jeste byval mladym jinochem, jsem za podobne (jiste ale na nizsi urovni) dostaval jednicky:)
      Ale recenze(preview, whatever) na hru v serioznim platku, by preci jen asi mela vypadat trosku profesionalneji.

      Na hru se kazdopadne tesim, nicmene mnohem vetsi nadseni ve me vyvolal kuprikladu Fallout 1.5.
      Vic takovych a grafika at si klidne vypada jak v roce 97.
  • Tohle je přesně ten důvod, proč se alpha/beta verze většinou neposkytují k testu publicu. Negativní reakce...
    • To mas jedno, ludia su blbi a dokazu odsudit hru po jedinom screene, nepotrebuju na to ani alpha/betu :)
    • On je celkem rozdil pustit ven alfu (kde se da cekat ze hromada veci nebude fungovat), pripadne betu (kde by fungovat melo vse, a ladi se chybky) ... pokud to pustis "gratis" vs prodavat takovejhle zabugovanec na steamu ... a z toho co je napsany, tak i kdyz opravej ty bugy, tak hra ma dizajnovy potize ... a stema asi nic neudelaj.
      • Osobne tyhle placene bety taky nechapu. Ale ono staci umet cist a clovek hned vi ze jde o EARLY BETU . Takze lidi jako ty,kteri od bety zrejme ocekavaji nulove problemy,by proste meli vzdycky pockat na plnou hru.
        Je pekna hloupost tvrdit ze v bete by melo vsechno fungovat. V beta verzich hry mnohdy ani (umyslne) nebyvaji zpristupneny vsechny moznosti hry, bugy a problemy s vykonem jsou taky upne bezne.
        Nechapu ten vas negativismus.
  • maros.goc
    kamos co to hra ma tiez zmiesane pocity :) ...na tuto hru som sa tesil, no po chabej prvej polovici Broken Sword si uz na kickstarteroviny davam riadny pozor

    a k clanku, mne ten styl "volnejsieho" pisania prisiel miestami otravny, autor miestami dost tlacil na pilu :) ale inak ok :)
    • ja si davam pozor od The Dead Linger to je tez pripad uf
  • Fajn článek, ale s tím komediálnem už to trochu moc dřeš. Přijde mi to jako ten film, Mazaný Filip. Ukrutná forsáž se chvílema mění v upocený hledání vtipu.
  • "důvody here", jak už bylo řečeno jsi vohrndíra, která používá českoangličtinu, prostě písáleckej normální barbar. I když je článek dobrej, tak jsi ho tímhle pěkně dojebal, Howgh.
    • http://www.youtube.com/watch?v=vxJ_ao5OWqw
  • Sorry, ale články od Smejkala se nedají číst.
    • ucho
      nedají, ale tak to je věc vkusu. prostě je nečti. taky to tak dělám.
  • Viktor_H
    "I believe people had some measure of hope because it's 2013 and there are decades and decades of RPGs and other games to draw from, yet here they are, repeating stupid mistakes and getting schooled in design by random people on the internet. The one thing I have gathered is that the people involved in development probably don't play a lot of CRPGs, and lack the passion and involvement the codex shares and that one would expect from all their rosy words." - Imho překvapivě trefné...
    • smejki
      trefné, ale postrádající vhled někoho s praktickou zkušeností. sauce?
      • Viktor_H
        http://www.rpgcodex.net/forums/index.php?threads/wasteland-2-beta-release-thread-early-access-now-available.88397/page-84#post-3033146 spíš jde o reakci na již probíhající diskuzi (čti i předchozí posty).
        • Keyz
          Tak odkazovat na tuhle stánku moc nemá smysl. Parta lidí co oslavují doby dávno minulé a doufají v návrat nějaké ultimátního pravého podle nějakých šílených pravidel.

          Nové postupy jsou všechny špatné a jakmile to nemá přesná pravidla je to taky špatně. Komedie. Hlavně, že jejich pravidla mají tolik mezer a díky technologii lze udělat věci již mnohem lépe.
        • smejki
          ah, žádnej div, že jsem to nemohl najít. tohodle člověka ignoruju. dík
          • Viktor_H
            Tak samozřejmě jsme na codexu, takže pátrání po dobrých argumentech je jako hledání jehly v kupce sena (hoven)...
            • chteji open world bez backtrackingu, a jak by si to panove predstavovali? něco jako vesmir, neustale rostouci? mohli by tam prihodit na oziveni sem tam nakej random encounter, a to me by stacilo... když nestravi navratem clovek vecnost, tak se to da pochopit
            • Viktor_H
              Několik tebou nastíněných věcív článku (absence důvodu vracet se na navštívené lokace) dává tušit problémy už v design dokumentech - už na papíře...

              "tak definovaných tímto projektem(první projekt -> omezené finance, nesehraný tým, workflow v plenkách, málo času, omezené lidské zdroje...)" Všechny problémové faktory, které jsi zmínil, jsou samozřejmě pravdivé a definují konečnou podobu díla, ale srovnej to třeba s Falloutem2. Ta hra byla(je) rozbitá, nesourodá a nevyrovaná, ale přesto je očividně dílem velice talentovaných lidí, má jendoduše svoje momenty. Budu se opakovat, ale moje obavy co se týče InXile byly od začátku o tom, že tam chybí lidé kalibru Joshe Sawyera... Jasně, Avellone nadesignoval lokaci a přispěl ke scénáři, ale pokud mám správné informace, neměl klíčovou pozici. V takovém případě je otázka, jestli má W2 na to, aby se zapsal do historie. (jestli bude mít i přes potenciální rozbitost a nevyrovnanost na úrovni celku geniální části)... Ono to nějak dopadne, jen aby to nebyl průměr a šeď (ačkoliv i průměrné CRPG lze asi považovat za úspěch).

              U Pillars of Eternity se nebojím, tam je talentu a zkušeností spousta.
            • smejki
              on tohleto napsal moc dobře, akorát mi chybí analýza příčin stavu. "každé lojza jim do toho umí věcně kecat ergo jsou to lempli" je podle mě hodně krátkozraké. Tady se potkává několik problémů a to jak obecných (tvorba designu je fest těžká, iterace je s postupem času náročnější na efektivitu, tvůrčí duše nerady opakují beze zbytku staré postupy, nové postupy mohou neplánovaně vést ke starým chybám...), tak definovaných tímto projektem(první projekt -> omezené finance, nesehraný tým, workflow v plenkách, málo času, omezené lidské zdroje...). Jsem docela zvědav na postmortem WL2, pokud nějaký bude.
      • CODEX!!! Kolik vole CODEXu znas? Existuje jen JEDEN!!! RPGCODEX!!!!!!!
        • smejki
          jeden vole! já bych rád link na konkrétní post, jeho autora a následnou diskusi.
          • Ty si vazne hroznej vohrndira...
            https://www.google.com/#q=+believe+people+had+some+measure+of+hope+because+it%27s+2013+and+there+are+decades+and+decades+of+RPGs+and+other+games+to+draw+from%2C+yet+here+they+are%2C+repeating+stupid+mistakes+and+getting+schooled+in+design+by+random+people+on+the+internet.+The+one+thing+I+have+gathered+is+that+the+people+involved+in+development+probably+don%27t+play+a+lot+of+CRPGs%2C+and+lack+the+passion+and+involvement+the+codex+shares+and+that+one+would+expect+from+all+their+rosy+words
            • smejki
              gogol mi nic relevantního nevrací, masére
      • Umíš psát pouze česky, nebo pouze anglicky? Článek dobrej, ale matlat do českýho článku anglický slova a snažit se to obalit vtipným/sprostým sajrajtem je už dost ubohý, občas sem se za tebe cejtil dost trapně...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit