• Tady pořád nadáváte na warez, ale podle mě to jsou jen keci.Chtěl bych vidět vaše PC....každý film si koupíte a nebo půjčíte, každý prográmek,program si taky koupíte (program je i hra)??? Vždyť je to to samé jako s hrama a hlavně mě tady nevěšte bulíky na nos jak jste stoprocentní....Když někdo vydá hru a to stojí (nemyslím po herní stránce), ale po technické stránce za prd...je nedodělaná a chce za ní peníze, tak mě to příjde mnohem větší podraz od vydavatele.Nikde jsem od něho před vydáním neslyšel a neupozornil nikoho v jakém katastrofálním stavu je tento produkt a za tohle chce po mě někdo peníze.Tohle je zlodějna....no nic klidně mě tady rozeberte..
    • Na filmy a seriály mám Netflix, na hudbu Google music. Hru si nekoupím první den po vydání a počkám na recenze + záznamy hraní. Já nechci soudit nikoho kdopirátí, ale když stahuje a ještě držkuje jak ho vývojař okradl, to mi přijde na hlavu.
    • MrSanta
      Na filmy chodím do kina, když chci něco na stálo, koupím DVD.
      Veškerý software mám legál. Wokna koupena, antivir zdarma, na video KM Player, na občasné psaní open office. Víc toho vlastně ani v počítači nemám.
      Dodělanost/zabugovanost hry - stačí si počkat a nekupovat hru v den vydání nebo na předobjednávku. Na druhou stranu ono to někdy s těma bugama není zas tak děsivé jak se píše na internetu. Viz Skyrim - kdyby to měl brát člověk podle reakcí hráčů tady, tak to byla PC verze pomalu nehratelný paskvil plný bugů. Já měl předobjednáno, hrál jsem od 11/11/11 a na žádný závažný bug jsem nenarazil.
      Když si nejsem hrou jistej, tak jí prostě nekoupím a nehraju. Není to o tom, že musím hrát každou hru, o které se vydavatel dušuje jaká je to bomba a že se bez ní neobejdu. Hra mě musí přesvědčit, že je dost dobrá na to, abych do ní investoval peníze a hlavně můj čas na videohry. Když si nejsem jistej, nekoupím. Já na tom bit nebudu. Her je dost a nouzí netrpím. Nemusel bych kupovat novou hru třeba dva roky a pořád budu mít co hrát.
      Warez - podle mě i to 'vyzkoušení' je zbytečnost a tak trochu výmluva. O hře si dokážu udělat dost dobrý obrázek z článků, dostupných videjí atd. A když to nevypadá, tak nehraju. U mě to není otázka peněz, ale volného času na hraní. Před nákupem hry se rozhoduju jestli jsem ochoten do dané hry investovat svůj volný čas a strávit u ní třeba dva měsíce.
      Warez podle mě škodí hernímu průmyslu. Určitě škodí mě, protože 'díky' pirátům musím trpět různé DRM ptákoviny. Jestli si bude hráč hry kupovat nebo stahovat je jenom jeho rozhodnutí. Klidně ať si za celý život nekoupí ani jednu hru. Ale pak to, podle mě, není správný hráč. A hlavně by měl držet hubu a nedělat bordel po diskuzích.
    • Hanzales
      Když to vemu za sebe, tak ano, vše co aktivně využívám mám koupeno a legal. Warez čas od času také použiju v případě jako např. Watch Dogs. Zjistit, jestli a jak mi to pojede a udělat si vlastní názor na hru, protože např. až přespříliž přehnaný hype. Ovšem v tom smyslu, že jsem zkusil odehrát asi hodku a půl a hra šla zase z disku. Je možné, že koupím později opatchované v nějaké slevě (a pak samozřejmě až dohraju). Tak jako tak si v případě stažení hry dokážu udělat obrázek o tom, jestli hru dohraju a baví mně (v tom případě smažu a koupím), nebo je to opruz/oj*b a smažu, nekoupím a nehraju. Navíc těch případů, kdy je třeba před kopí hru "vyzkoušet" není zase tak moc. Vždy je to o tom, jak člověk k tomu warezu přistupuje ;o) Něco jiného je pak ještě stahovat všechno, nekupovat nic a na všechno kafrat (bohužel velmi častý jev tady)...Co se týče filmů a hudby, pokud člověk stáhne z uložiště a nikomu to dále nenahraje, nenasdílí, pak by taky neměl být problém.
      • Hanzales
        Tak jo, jsem pirát... http://steamcommunity.com/id/Hanzales/games?tab=all
        Wolf a Thief jsem "vyzkoušel" a hned taky koupil. Takové Assetto Corsa, DeusEx, Metro 1/2 jsem např. koupil bez "vyzkoušení". Watch Dogs, nebo Colonial Marines nikoli a hry jsem nedohrál ani zdaleka za třetinu a jsem rád, že jsem předem vyzkoušel. U Duke Nukem jsem třeba naletěl :) Jakmile když už hru "vyzkouším" a minimálně dohraju a líbí se mi, koupím a vývojáře patřičně podpořím. To samé se softem. Buď originál, nebo opensource alternativa. Vím, že se tomu těžko věří, že jsou dnes i lidi, kteří si hru koupí (i když si ji dovolili před tím stáhnout a to ještě jen v opravdu nejistých případech) a i když je k tomu nic nenutí si tu hru koupit, ale já třeba na to někoho za dobrou práci okrást nemám povahu. Osobně si třeba lidské práce dost cením, ale asi jsem to jen špatně podal, tak se omlouvám...
        • MrSanta
          Mít v Rage 2x tolik hodin než ve Fallout: New Vegas*8*. To se ti jak povedlo?
      • Ty kecy o "vyzkoušení" :-) Stahuješ, jsi taky pirát a tečka.
      • kecy,kecy, kecy..... a omáčka okolo toho
    • Podle me to je ale chyba hracu, nikdo nepocka az hra vyjde a ukaze se co a jak...miliony predobjednavek a dalsi miliony lidi co bezi do obchodu v den vydani a kupujou bez jakekoli zaruky, ze dostanou kvalitni produkt. Pak ty firmy jednoznacne uprednostni marketing a hype pred vydanim, nez aby se zamerili na kvalitu. Vzdyt se uz dneska posuzujou uspechy podle toho, kolik se proda kusu v prvnich dnech. Kdyby si lidi pockali jestli je hra doopravdy kvalitni, tak by miliony investovane do propagace a reklamy byly na houno a bylo by rozumne investovat je do vyvoje.
      • Přesně tak, ale moc lidí pořád nepředpokládá, že vydaný titul bude takto v prd.....tak pak mu nezbyde nic jiného než čekat až se vývojáří rozhejbou a vydají nějaký patch. A to je v pořádku ? V podstatě jako hráči jsme pěkný lamy, že jim vždy skočíme na jejich "keci" v superlativech před vydáním, V žádném odvětví si nikdo nedovolí vydat a prodávat produkt, který je nedodělaný.....a pak se nedivte, že už lidé nechtějí za to utrácet peníze..
  • Lawliet
    Ta chybějící reakce prostředí na kulky se nezlobte, ale to vypadá debilně ať si tu vodu na-animují sebe-líp. Uvěřitelnost prostředí je v sandboxu podle mě snad číslo jedna, protože v něm člověk blbne většinu času.

Dál chybějící radgoll? Ten jsem možná měl zmínit prvni a taky možná ne, ale to je druhá pěst na oko, kdy místo nějaké uvěřitelné smrti NPC prostě jen přepne animaci, místo aby reagoval na náraz střelbu nějakým uvěřitelným způsobem.

Poslední věc, co vytknu je nějaká uvěřitelnost materiálu? Hromada palet se chová, jako krabice, která pukne. Nabouraná lampa se chová, jako zlomenej stonek růže, kdy se jen převaluje ve směru působení síly v bodě zlomu. (ten je v místě dotyku se zemí. Lampa nejde zlomit, nebo ohnout, nebo cokoliv, co by nasvědčovalo tomu, že je to kov) O nějaké setrvačnosti metra/vlaku ani mluvit radši nebudu. Ona ta souprava je asi z polystyrenu a NPC jsou fyzicky spojeni s jinou dimenzí.

Přes tohle bych tu hru vlastně ani nestáhl na vyzkoušení.
    • nevím jestli je ragdoll uplně ukázka pravděpodobné reality, jestli čekáš že když borec dostane včelu že odletí jak v americkém filmu , tak to je pěkná blbost . Uvěřitelnost prostředí mi taky nepřijde uplně aktuální . Materiál tam už asi bych uznal pravdu že když už nečím proletím mohlo by to dělat větší neplechy , z druhé strany by člověk nemohl v té hře nic. Mají na čem pracovat ale nemyslím si že ta hra za to nestojí :) .
    • Nesouhlasím jen s jedinou věcí... Ta voda je naprosto žebrácká to už byla lepší v GTA 4
      Jinak máš pravdu
  • s.hih
    Pes, který štěká, ještě není uvařen.
  • Ehm, hodnocení 7 zde dostala i Mafia2, jejíž největší nedostatek bylo to, že to nebyla nejlepší hra ve vesmíru. Přitom Mafia2 ve všech směrech může zadupat WD do země, ať už jde o atmosféru, grafiku, hratelnost atd. Ona vlastně i Mafia1 může WD zadupat do země...

Games.cz jen potvrzuje to, že zdejší hodnocení nemá hlavu ani patu, zvlášť když i takový Skyrim, který je v některých směrech až nechutně odfláklý, dostal 10. Smrdí to tu úplatky i přestože je redakce pořád popírá - kdo by se k tomu taky přiznal, že?

Tomuto serveru už nevěřím ani ň a přesunuji se na konkurenci. Games.cz už žije jen z polodebilních článků, jejichž účel je pouze vyvolat flame v diskusích a tím pádem zvětšit traffic = zvětšit šanci, že někdo klikne na jednu z padesáti milionů reklam všude okolo.
      Blby, co koukají hlavně nahodnocení tu nepotřebujem tak sbohem. *3*
    • Tak Mafia 2 take nebyla zadny uzasny skvost a take nedosahla urovne hype, ktery panoval pred vydanim. Nutno vsak rict, ze jako celem me prisla o bod lepsi nez toto. Watch dogs ale zase poskytuje zabavu na mnohem delsi dobu. Mafie byl pribeh a konec.
        Mafia 1 byla extremní jízda Mafia2 nebylo nic, souhlas. WD a delší dobu zábava no nevím možná v MP ale v SP to je furt dokola...
      vyčítáš hodnocení 7/10 a přesunuješ se ke konkurenci, která dala 8/10. to je naprosto logické, ano... *1*
      Co na tom, že recenzi na Mafii 2 dělala minulá redakce. Mimoto to, že odcházíš slibuješ nějak pravidelně, když není tvé hodnocení podle gusta.

Mimochodem, by mě zajímalo kam půjdeš. Dle tvé logiky je Eurogamer ještě více uplacený (8/10), Zing to samé (8/10), Hrej.cz má 4/5=8/10, Doupě má 4/5. Takže kam půjdeš šášulo? Podle tvé logiky je totiž games nejméně uplatitelná, když dala nejnižší hodnocení.
      • No právě jsem se chtěl zeptat, jaká to konkurence, v českých luzích a hájích, vlastně je. Vidím, že se nic nezměnilo a nemá cenu odcházet jinam.
      • možná myslel zahraniční konkurenci
          Ta má průměrné hodnocení 8,2/10, takže taky jsou všichni uplacení.
          • Všichni jsou uplacení Dejve...
            A co Britský Eurogamer?
            Ten také...všichni, všichni jsou uplacení Dejve!
    • Ty jo...tak už krom EA uplácej games redakci i Frantíci, ten českej trh musí být zlatý důl když takovým nadnárodním korporacím stojí za to tady uplácet recenze
    • Watch Dogs vs. Mafia *15*
    • Mafii 2 hodnotila bývalá redakce.
  • Mato1987
    Ja osobne mám taký dojem, že u tejto hry bol podstatne väčší dôraz kladený na marketing a samotným detailom a prepracovanejším herným mechanizmom sa v hre asi nevenoval nikto. Tu nejde len o to video, čo bolo včera pridané kde sa hra porovnáva s prvou mafiou alebo gta III,ale tu ide jednoducho o to , že ubisoft kašle z vysoka na menšie či väčšie detaily, ktoré práve robia ten herný svet tak uveriteľným. Je to fakt smiešne a zároveň aj smutné, že 12 rokov stará hra !!! tromfne hru z roku 2014, ktorá sa oháňa nálepkou "next gen". Riť paľovú a nie next gen, nielenže sú nároky na túto ohavnú hru neúmerne vysoké, ale všetko to haló pred vydaním hry, že hra potrebuje aspoň 6GB ram boli absolútne nezmysly, keď mám všetko nastavené na ultra len textúry na high, tak hra zožere maximum 2.1 GB systémovej pamäte. A to ešte nehovorím o videopamäti, ktorú tento neoptimalizovaný nezmar žere úplne neopodstatnene. Nič to, musím si pravdepodobne počkať nejaký ten mesiac kým hru na PC páni žabožrútski opravia a potom si ju v kľude a bez ustavičného sekania a trhania pri načítavaní textúr pri akomkoľvek prudšom pohybe myškou alebo troška rýchlej jazde autom možno aj užijem. A dúfam, že opravia aj tú otravnú akceleráciu myšky, lebo mieriť sa s tým vôbec nedá.
    Ináč keď niekto chce, tak môžem sem pridať cd kľúč na breakthrough pack a cyberpunk pack, keď niekomu tieto dlc packy chýbajú...
    • no jo, joypad je joypad
      hrát sand box s myší a klávesnicí je přežitek
      • BoB.2
        Ja Gamepadem na PC odehrál celýho Wolfenstein: The New Order.
        • Mato1987
          tak to je fakt umenie :D
          • BoB.2
            Je to o zvyku, a hlavně o tom že všechny nový hry jsou na ně dělaný ,no a taky o pohodlí.
            • Mato1987
              a tak keď sa niekomu hraje pohodlnejšie na gamepade, povedzme závodnú hru alebo športovú hru tak dajme tomu, ale fps hrať s gamepadom ? :) to mi príde troška masochistické, z vlastnej skúsenosti viem, že hrať fpsku na gamepade je totálny masochizmus pre niekoho ako mňa, čo odjakživa hraje hry na klávesnici a šípkach...na ps3 som prešiel resistance 1, 2, 3 na gamepade a ver mi že pri prvom resistance mi sakramentsky dlho trvalo skoordinovať pohyby prstov tak aby som pri hraní nevyzeral ako nejaký narušený jedinec, potom keď sa mi to dostalo do krvi tak som dvojku prešiel s menšími problémami a trojku som hral už skoro ako profík, potom som ešte dohral na ps3ke z fpsiek killzone 2 a 3 a bad company 1 :)
              Takže ja mám nejaké tie skúsenosti s hraním fps hier na gamepade ale prečo by som to robil pri pc hrách keď mám k dispozící presnejšie a rýchlejšie príslušenstvo teda myšku? ale zase ten kto hrá pc v obývačke na gauči tak jasne že je pohodlnejší a praktickejší gamepad, aj keď žiadneho takého človeka z blízkeho okolia nepoznám.
          • kamrád třeba dodneška hraje fotbal i hokej na klávesnici a nikdo mu nedokáže vysvětlit, že pokud by se naučil na joypadu, tak by neustále neprohrával (s námi, AI občas porazí)
            ale možná je to tím, že je lama :-)
  • Keyz
    Pokrok.
    *15*

- Opravu tohle je OK. Pak hra kde se borci snaží to udělat dobře je vlastně v technické úrovni podle některých odborníků stejně kvalitní jako ta, kde na to z vysoka kašle.
    • to su bludy Mafia sa odohrava v roku 1930-1938 a vtedy proste bola ina doba...v sucastnosti je to tak ze skolo sa po rozbiti samoznici a nic z neho neostane hydranty su tiez agresivnejsie nez v 30 rokoch...a gulky su nenapadnejsie to je cele
    • martinz
      Tak přesně o tom to je....sice za ty roky zlepšili textury a další serepetičky...ale na takové věci jako interakce s okolím, které byly použité už před 10ti lety se zapomnělo...nebo nezbyl čas při tom všem testování a marketingu *5*
        to je laický omyl. té interakce je v současnosti právě tak moc, že je z hlediska výkonu hw prakticky nemožné nechávat na scéně všechny trosky a tak snad ve všech hrách současnosti mizí. schválně se podívej, co se stane při nehodě aut třeba v GTA 4. byl by to naprosto zbytečný žrout výkonu v tom množství. je hezké, že si v Mafii mohli dovolit na zem vysypat pár trojúhelníčků...
      hele a nevadí ti, že to sklo mizelo i v Mafii 2 a GTA 4? že teď je to najednou k výsměchu...
      • Ty mluvis tak moudre a k veci, az si z toho sedam na pr*el. Doufam ze mas v hlave porad ty hemzy o nevnucovani sveho nazoru. *15*
          jednoduchá logika, pokud se zde lidé smějí tomu, že ve WD mizí rozbité sklo a v Mafii nemizelo, dalo by se předpokládat, že stejně tak se budou smát GTA 4 a Mafii 2. a vzhledem k tomu, že se tak neděje, jde o zaujatý pohled na věc. jednoduše se vybere nějaká věc, která je jinde řešena zdánlivě lépe, a přestože to vypadá ošklivěji, dává se to za vzor něčeho lepšího.
          • A jak vis, ze se to nedeje? Ze se tomu nesmali u GTA a Mafie? Mas pro to nejaky dukaz a nebo zase jen radobychytre placas?
            • A to ze na YT neni video dokazuje ze si na to nikdo nikdy nestezoval? Aha, chapu. Dalsi uchovo moudro.
              ano, na youtube není jediné video, které by řešilo u Mafie 2 a GTA 4 rozbíjení skla oken.
    • Krescz
      ja z toho videa nemuzu :D
  • Líbí se mi, že se recenzuje hra taková, jaká byla v den vydání, a upozorňuje se na technické chyby. Když to srovnám s Battlefield 4, kde se připos--- neodvážně čekalo, až vydavatel opraví alespoň ty nejhorší chyby, aby nedejbože hra nemusela dostat nižší hodnocení, tak je to nebe a dudy.
    • Já si naopak myslím, že Battlefield 4 to tady od Games schytal pořádně, protože se sice čekalo, ale předtím se veřejně prohlásilo, jakej je to v MP nehratelnej paskvil.

Každopádně ale nechápu, proč hra, která "kromě příběhu v ničem vysloveně neselhala" dostala hodnocení 7.
      • Mato1987
        prečítaj si recenziu nie verdikt.
        • Ok, ale já spíš mluvím z vlastní zkušenosti. :-) Rozhodně souhlasím s tím, že se to dá hrát, ale opravdu to není ničím výjimečné, zajímavé a nehodlám hru ani dohrát. A to proti "podobným" hrám nic nemám. GTA IV je jedna z mých nejoblíbenějších her.
  • flash789
    Před par lety prezentovali uzasnej gameplay trailer z Watch Dogs, a realita je dnes uplne jina. Asi měli velke oci a zjistili ze delat něco jako GTA není sranda. zajímalo by me kolikrat ti nazdarci v UBI kroutili hlavou a ptali se ..sakra, jak to v tom Rockstaru delaj:)
    • pro mne je nejlepsi genialni da se rict i nedocenena saints row serie, takze bych do UBI moc netepal.
    Vidíte? Na primitivní hackování v Syndicate (tý střílečce) se nadávalo, jak je... no primitivní... a tady se nad tim nikdo nepozastaví :P
    • Ubisoft odvedl vybornou práci pri marketingovém vymívaní mozku *15*
      • ani bych nerekl, akorát první jedno - dve videa byli super ale pak bylo jasny že to bude težkej prumer co se týče grafiky i hratelnosti
      kdyby bylo složitější, tak by lidé nadávali víc, protože by bylo při hraní prakticky nepoužitelné. holt hra je hra.
      • tohle je klasický argument opačným extrémem
      • Pan ucho vzdycky vi co by lidi delali a proc to delaji spatne. *5*
          ano, vím. ono stačí trochu přemýšlet. hru postavili na tom hackování, je to taková základní fičura, kdy hráč bude moct během hraní používat různé prvky. předpokládám, že jedním z prvních nápadů bylo dokonce ovládání semaforů. takže si řekli, jak by bylo super, kdybys ujížděl policii a přepínal si semafory dle libosti. jenže to se tedy musí udělat za jízdy rychle a jednoduše, jinak by to bylo nepoužitelné. trochu nechápu lidi, kteří považují jisté věci ve hře za chybu. takhle to prostě navrhli, tohle jsou jejich herní mechanizmy, jistě v mnoha případech museli přejít ke kompromisům, 95 % toho, co se ve hře děje, je záměr, který vzešel z nějakého návrhu a který si dokázali nějak odůvodnit... takže ono se stačí podívat na to, co jak řeší, a celkem jednoduše ti dojde, proč to a to mohli řešit zrovna takhle... samozřejmě to neznamená, že jde ve všech případech o ideální řešení, je to holt jejich řešení, jak jim to přišlo nejrozumnější.
  • Mně se líbí jak zdejší diskuzní experti nepolemizujou s textem, ale číslem. *1*
    • walltar
      To je u každý recenze ...