Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Klobasor
    Divoky hon? Kurna, od kolika let bude ta hra prodejna ? ;)
  • Viktor
    posledne cca dobre rpg za poslednych 10 rokov boli Kotory
    Mass effect bol prijemny, ale strasne zjednoduseny...skor akcna hra s dialogmi, ktore v konecnom dosledku velky vyznam nemali. Dragon age? uz si zabudol ze po par leveloch bolo jedno ci si rogue alebo warrior?, a nehovoriac o 20 kuzlach pre maga,z toho 3 pouzitelne kombinacie kuzel?
    dragons dogma ? co som videl, cista arkada
    Morrowind sa este dal, tie dalsie 2 uz boli zjednodusene az hroza

    niekedy mam pocit, ze viac roleplayingu som zazil pri total war nez pri hrach, ktore sa na rpg hraju
  • ale do očí bys mu to neřekl co :))
  • Viktor_H
    skaven: Do nekončící debaty o ME se pouštět nebudu.

    Já samozřejmě nemám nic proti jiným názorům, ale nepřipadá ti, že až trochu moc generalizujete a zjednodušujete?? A ještě u toho stíhate dělat ramena... RPGCodex approves! Takže respekt pro vás!

    Jestli si vážně myslíš, že 10 let nevyšel dobrej RPG titul, tak rezignuju na jakoukoliv snahu s tebou cokoliv řešit. A tuplem, pokud se domníváš, že jedině ty máš správnou představu o tom, co je a není RPG.
  • Viktor H
    ale si nam to natrel, respekt...sorry ze mame vlastny nazor, ze priliz akcnosti, jednoduche dialogy, filmovost a clickfest berieme ako kazenie zanru
    radsej este raz vysvetli, v com vsetkom bol mass effect genialny ;)
  • No a? Kdyz se neco na PC nelibi, tak za to vzdycky mohou konzole, to si pamatuj :-).
  • misho8723
    Už len to, že žiadne QTE v Z3 nebudú a že sa chcú viac priblížiť jednotke hovorí v prospech toho, že vývojári nechcú z toho urobiť RPG štýlu ME a ani nechcú z toho urobiť Skyrim
  • Viktor_H
    "Mě na hrách baví taktika a používání mozku ... to už akčnější hry bohužel nenabízí." - Souhlasím, moc RPGéček, které by byly silné v tomto ohledu, nevychází. Teda předpokládám, že se bavíme o komplexnosti (DnD pravidla), ne o obtížnosti v přímočarém slova smyslu...

    Nesouhlasit už musím s tím voice-overem. Podívej na takovou Kreiou... Nebo Bloodlines! A přece hry nejsou jen dialogy, spousta zajímavých textů máš v podobě knížek, kodexů apod.

    Stejně tak mi přijde perverzní to srovnávání filmů a knih...
  • deridon
    protože tam budeš jezdit na koni (Ferrari) a budeš vzpomínat na Letha, který byl vytrenován ve Zmijí (Viper) škole
  • walltar
    Mám teda psát jak mě to hrozně baví a jak sem s tím strašně spokojenej? To že by za to mohli konzole je kravina, ale prostě pro mě ty tehdejší hry byli lepší. I takový Kotor už byl podle mě cestou špatným směrem. Mě na hrách baví taktika a používání mozku ... to už akčnější hry bohužel nenabízí. I ten dabing hrám jenom ublížil ... místo hromady propracovaného textu, u kterého se člověk mohl zamyslet (né vždy) máme jednu větu. JE to trochu podobné jak Filmy a knížky ... film je sice akční, lehký na sledování a člověk u něj nemusí použít ani půl mozku, ale knížce se nikdy nevyrovná (zatím jsem nevidel film lepší než knihu). Je to všechno na názoru člověka ... bohužel dneska sou RPG jedno jak druhé a klasické rpg si musíme koupit na kickstarteru.
  • Proc ten znak vlka vypada jak nove Lamborgini? To mi moc fantasy neprijde. Ale jinak se samozrejme tesim jako svin.
  • Viktor_H
    Já ho mám taky v topce, z vlastní vůle žádný škatulkování na dobrý a špatný RPG hry na základě konceptu nedělám. Proto musím převracet oči, když se tu ostatní chytaj za hlavu kvůli tomu, že Z3 bude multi-platformní titul.

    Yep, existují. Resp. existují v kontextu silně rozšířeného názoru (a zde na games extrémně), že rozmach konzolí stojí za designovou filosofií novějších RPG her (což je samozřejmě špatně, je to totiž důvod, proč si elitáři o pár vláken níže už "10 let" nezahráli dobrou hru...). Za takový se daj považovat klasický point and click izo hry. Z her od Bioware by to bylo pouze první a druhé Baldur's Gate, možná ještě NWN. Od KOTORu vejš jde podle "hardkór fans" o konzoloidní zjednodušený srač*y. V podstatě všechno od roku 2004 a vejš je zjednodušená konzolová srač*a. Samozřejmě jde o sestupnou tendenci, tzn. že dneska je to zdaleka nejhorší...

    Že je to snůška blábolů potvrzující se pouze v jednotlivých případech, v nichž jde navíc o spoustu dalších faktorů, to tu asi nemusíme řešit.

    To ale nic nemění na tom, že Zaklínač se oproti BG, F1/2, Arcanu, Greyhawku, PT, IWD atd. liší hodně. Má to jinej koncept, nezastírám, že akčnější a přímočařejší... Z pohledu členů šachového a matematického kroužku nejde o výzvu. Z pohledu příznivců frustrujících herních zážitků také moc ne. Mně osobní to nevadí a rozhodně za tím nevidím jen konzole...
  • To to čert nechtěl, ale představ si, že já zrovna teď hraju Zaklínače 1. Okamžitě (teda vlastně pořádně až v kapitole 2, abych nekecal) se vyšvihl do mých top RPG.

    Ty jo, "prvky konzolové éry, žádnej old-school" naznačuje, že existují i RPG s "prvky nekonzolové éry, old-school".

    Co jsou nekonzolové oldschool prvky v RPG? Který RPG máš na mysli? Starý Bioware hry? Asi jo, co? V čem se tak líší od Zaklínače 1?
  • Na jednu stranu souhlasím, ale zdá se mi, že série Zaklínač je vcelku kompromis - má věci z obou světů a dle mě ve správném poměru.
  • TheGGG
    Dragons dogma je na konzolích a nic takovýho tam není, je vidět že zas mluvíš o něčem o čem nic nevíš
  • Viktor_H
    To je sice pravda, ale už PC verze podporovala gamepad a celé ovládání mu bylo šito na míru...
  • Jsem pomalý, ale kdyby přeci jen někoho zajímalo povídání tvůrců Zaklínače:
    http://www.youtube.com/watch?v=jZl-YWlWJp4
  • Viktor_H
    Pěkná ukázka vlákna plného elitářských a arogantních keců... Samozřejmě bez racionální argumentace. *7*
  • Maly font kvuli konzolim? To asi ne. Na konzoli naopak musis mit velky font aby to bylo z te trimetrove vzdalenosti k precteni.
  • Viktor_H
    Celá Zaklínačí série má konzolovej koncept, nic se tedy nemění...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit