Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ladislav_Loukota
    Total War je hybridní žánr spíše ve stylu 4X než klasické RTS jako SC, C&C nebo AoE. Warhammer od Relicu samozřejmě uspěl, ale co dělá Relic dnes? Company of Heroes. A nakonec Supremme Commander fungoval hlavně na jménu Chrise Taylora. Mylsím ale, že můj argument nebyl "lautr žádné RTS už nikdy poté nevznikly", ale spíše, že došlo na jejich ústup z mainstreamu (kromě SC2, ale to je úlet) a nějakou proměnu jejich kvalit vstříc realismu u majority titulů.
  • Jestli chceš těžkou strategii s naprosto mizernou AI, která ti ale i tak nakope zadek, protože ty sám jsi na tuto hru jenom mizerná NI, doporučuji Hearts of Iron.
  • Generals + Zero Hour jsem si užil nejvíc, Kane's Wrath vcelku ušel, ale už to nebylo ono a Red Alert 3 byl podle mě naprostý nesmysl a totální slátanina, CnC 4 mě už vůbec nebavila. ZH u mě vede dodnes a popravdě jsem doufal v Generals 2 která by byla bez těch future sraček... *14*
  • Nejak Vam z konecneho bilancovani o zanru realtime strategii vypadla jedna podstatna vec:
    Command&Conquer 3 Tiberium Wars - Kanes Wrath je NEJLEPSI REALTIME STRATEGIE VSECH DOB!!!
  • Velmi dobrý
  • Tilwaen
    Pěkný článek *4*
  • Však je to také psychopat *15*
  • TheSilverBoy: nejde mi na teba reagovat preto reagujem na seba.

    Tu asi došlo k omylu, kedže S-upremme C-omander ma tiež skratku sc ako StarCraft. Takže som asi niekde nenapisal supcom.

    Ako starcraft je dobrá hra, Fakt rád som ju hrával, najme 1, na tom som bol kedysi nonstop. Pribeh to ma vskutku luxusny v tom je blizzard skvelí. Ale nieje to moc strategia. Je to ovela viac takticka zaležitost a rozhodujácim prvkom od istej urovne je schopnost ujst s jednotkami pri minimalnom živote.
    V ekonomike v starcrafte nieje moc čo vymysliet. je tam len zabrať čo najviac mineralov a snaziť si ich udržať v supreme je nekonečne zdrojov a prijem možeš 10spôsobmi vylepšiť(skutočn 10) a navyše všetko znicene ztaziš o hodnote 90% vyrobnej ceny. Tam ta ekonomika ma ovela viac miesta. obsadzovanie mapy je tiez výraznejsie preve pre to že zdroje su nekonečne v starcrafte po vytazení mineralov to miesto uz nemá cenu tak sa hra presuva k utoku a to sme zase pri taktike
  • A kdybys použil mozek, tak bys zjistil, že to je přesně to, co jsem napsal. A taky jsem napsal, že je to fakticky chybné. To, že někdo (nezávisle na počtu) něco nějak označuje z toho v žádném případě nedělá pravdu.
  • TheSilverBoy
    ve Starcraftu 2 nemá A.I cheaty
  • TheSilverBoy
    pěkně napsáno jen u toho starcraftu jednou říkáš že to strategie podle tebe není a potom že zase je těď nepřekonatelná........ cituji:"Prevzane na hry strategia je obsadzovanie dôležitých bodov a najme tvorba ekonomiky a scouting supera." až na obsazování budov vše ve starcraftu je. Uznávám že jsou mnohem komplexnější strategie, ale sc2 má těď díky multiplayeru největší znovuhratelnost+příběh je na strategii zcela excelntní
  • Tak ked to berieš takto tak by žiadna strategia nevznikla nebyť prastarej Dune II ktora definovala žáner a od ktorej sa to čo dnes vnímame ako RTS odvíja.
    Supremme je inšpirované TA, samozrejme ved robili to tý istý ludia, ale je to ina hra. To je akoby si povedal, že Warcraft 3 sa nemože porovnávať pretože ten by nevznikol nebyť Warcraftu 1, lenže medzi tymi hrami je tak obrovský rozdiel a medzi sc a W3 je ešte väčší kedže sa to na nadveznosť ani nesnaží.
    čo je ale strategia a čo je taktika.
    strategia je myslenie v celku, organizacia všetkeho okolo boja predtým ako začne aby si si zabezpečil výhodu v boji samotný boj to je už vec taktiky.
    Prevzane na hry strategia je obsadzovanie dôležitých bodov a najme tvorba ekonomiky a scouting supera. Taktika manevrovaní v boji.
    Aku ma starcraft strategiu? obsadiť minerály a ubranit si ich, starcraft vela strategických možnosti vskutku neponuka. Možnosti ako vylepšíť ekonomiku nieje vela. Age of Empires na tom bolo výrazne lepšie ako starcraft1/2. Red alert ma tiez strategiu niekde na bode mrazu.
    v supcome mas tak strasne vela možností ako možes hru prehrať na ekonomike/strategií že si to ani nevieš predstaviť. Vylepšiť armadu alebo ekonomiku, vyšvihnuť ju rychlo hore a potom technologicky rozdrtiť supera, a prezijem dovtedy bez obstojnej amrady? zničiť mu zopar tankov posunut sa dopredu a vsetko co som znicil a mi bolo zničene opetovne stažiť. oplti sa to riskovat. kolko armady si nechat ako rezervu, pretože bez rezervy s hranim na doraz nemas sancu. Alebo ho zozačiatku prespamovať, alebo snipnuť 5 roznymi spôsobmi. Alebo sa zakopať zťažiť všetko čo na teba pošle a potom ho odpaliť technologicky.
    Npr strategie od blizardu su len o taktike o klikani abilit maleho počtu jednotiek, ked mas ale armadu o 300 jednotkach a v aktivnom boji, ktorý je niekde neustale tak to ide do uzadia, ale stále ten čo mikruje blokuje jednotlive streli velkymi jednotkami uhyba sa a vie ako na to porazi 2x vecsiu armadu.
    sc je vo svojom žánry excelentna a nič lepšie na poli strategie neexistuje. Ale uvedomujem si ze extar vela ludi to hrať nikdy nebude, kedže tam treba rozmyšlať a vie to byť pekelne vyčerpávajuce. V starcrafte je hlavny skill vediet ujst s jednotkou ktora ma 5/400hp a robiť to naraz s 10timi= pekelne rychlo klikať. V supcome je hlavný skill vediet sa rýchlo a efektívne rozhodnuť a znášať tlak v čase absolutnej deštrukcie, kedy sa všetko rúti a padá a nejak z toho vyklučkovať aby sa to superovi rutilo viac.
    Niekto hrá hry pre trening prstov, niekto pre to že to pekne vypadá, další pre pohotové reflexy iný to ma ako intelektuálnu výzvu a najviach ich hra pre relax. V tom supcom nebude nikdy excelovať, lebo po pol hodine s dorbým superom som unaveny jak drevorubač
  • já myslim, že je jasný, jaký žánr pod pojmem RTS většina lidí vnímá.
    Star Craft II
    Wargame
    Men of War (Allied Assault)
    Company of Heroes
    Chrakov 1943
    Warhammer 40k
    Theatre of War
    to je, co si vybavím z posledních let a nejsou to špatné hry.
  • skoda ze nepouzivas rozum. Aj ty by si to vedel.
  • Orodovat mužeš.
  • Když už si hrajeme se slovy, tak především to, co se běžně označuje jako Real Time Strategy, vůbec nejsou strategie. Jsou to taktické hry. Takže celá ta diskuze nad tím, co je a není RTS, je vlastně irelevantní, protože se zakládá na pochybné premise.
  • Supreme Comander je dobrá hra, ale ne vynikající. SC by nikdy nevznikl, kdyby nebylo již stařičkého a dnes už zašlého předchůdce Total Annihilation, hrál jsem ho velmi dlouho, svého času. Jeho rok vydání je 1997, takže se přikláním k názoru, že strategie(RTS) vycházející zhruba po roce 2004-05, jsou stereotypní a mají velmi malou znovuhratelnost. Výjimku snad u mě tvoří jen poslední a třetí pokračování Age of Empires III, s datadisky.
    Vzpomeňme třeba na výbornou českou RTS Original War, která si zasloužila pokračování.

    Neříkám, že strategie celkově jdou do kopru, ale RTS žánr je stagnující hezkou řádku let. Tudíž mezi AoE, C&C, TA.... nepleťte hry typu Total war, protože jsou v mnoha věcech odlišné a nejsou RTS.
    Toť můj názor. Jen do mě. *4*
  • docela se chytám za hlavu ...."( i prvni dil)" ????? spíš první úžasnej a možná i ten druhej přeplácanej nesmyslama :/
  • Blue.Shark
    Chtěl jsem se rozepsat, ale nakonec si vystačím s tím, že se mi tvůj názor ani trochu nezamlouvá *7*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit