Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Já si myslím, že pravdu mají všichni. Tedy kromě mě. Takže dělejte, jako kdybych nic neřekl.
  • Diky bohu, ze se hraci pousti do vyvojaru, aby udelali hru slozitejsi !! To je snad jediny zpusob, jak vyhrat valku s mimoidnim distributorem ( vyvojari vetsinou neobstoji, naopak byvaji napadani, ze pokud bude hra tak obtizna, jak chteji, prumerne inteligentni american zarve uz v menu ) a vychazi potom tituly dohratelne kojencem.
    • Alespoň že tito vývojáři smí naslechout hlas zákazníků.

      Chudák Mafia II, tam nepomohla ani fyzická likvidace Denbyho Grace ^_^
  • Hanzales
    Logika nelogika, opravdu je zjednodušování všeho tak moc v zájmu hráčů, aniž by si museli cokoli zjistit, najít, prozkoumat, přečíst, vydedukovat?
    Nechci psát zase ono klišé, že kdysi člověk musel tohle a dnes....
    Ale inu ono to poslední roky vážně bije do očí. Autoheal, autoaim, fast travel, indikátor objective, dokonce zvýrazňování sbíratelných předmětů, v krajním případě i těch "archievementovských"
    V některých hrách můžou některé prvky, jsou li dobře navrženy přispět k dynamice a hratelnosti, ale když se to s tím přehání, nakonec vážně stačí jen jít za šipkou, vykukovat a střílet a v nejhorším kousek couvnout a počkat.
    Zpět ale ke hře. Těším se na ni moc a za možnost vypnutí toho highlightu jsem se modlil. A vypnutí ukazatele úkolu je krásný bonus. Kdo hrál jedničku, asi ty první dvě obtížnosti rovnou přeskočí. Nezbývá než doufat, že to pak bude opravdu challenge nejen co do výdrže autohealu a množství munice, ale bude třeba i prozkoumávat, rozhodovat, hledat, číst atd. aby se člověk dostal dál. Pokud to dopadne takto, všechny kompromisy ku konzolím a mainstreamu tomu rád prominu ;)
    • Hanzales
      ještě si říkám, že kdybych na to nakoukl z konspiračního hlediska, tak se dnešní mocnosti ze současné generace vážně snaží vychovat tupé stádo :D (brát prosím z nadhledem)
  • Kdyby už hned na začátku udělali perk (implantát, díky kterému se budou zvýrazňovat použitelné předměty), který lze získat až během hry, tak by si ušetřili tyhle problémy, bylo by na každém, zda ho získá a nikdo by nemohl říct ani popel - kromě notorických lam, které potřebují vodit za ručičku od začátku do konce.
  • mozna by mohli udelat augmentaci hry - aby se hrala a dohrala sama. LOL
  • Palec nahoru za to, že vyslyšeli fanoušky (ono, pro koho jiného to taky dělají, kdyby ne pro zákazníky, že jo?).
    A logika světa? Chápu, jak to autor myslí, ale nedovedu si představit algoritmy, které by rozhodovaly o tom, že tuhle papírovou bednu zvýrazním a tuhle dřevěnou židli ne. Logické by to bylo, kdyby si to určoval hráč sám (jako markování nepřátel v Crysis 2) nebo kdyby to zobrazovalo klíčové věci v rámci úkolu (jako třeba počítač, ke kterému je nutné se dostat), ale zvýrazňování všech interaktivních předmětů ve hře mi moc logické nepřišlo.
    • V reálném světě by to moc nešlo. Nešlo by to ani v té hře, kdyby to prostředí bylo plně interaktivní. To by tam nonstop něco svítilo. Takhle si to jednoduše vybírá enginem povolené interakce. Takže (finger) tomu.
  • KIMCID
    pěkné.Volba je na hráčí a tak to má být.....jinak stale platí pokud tato hra nebude u nás s Cz, tak nezájem.
    • Hlavně že český herní trh bude mít na celkovou projednost zásadní dopad :D Máš být rád, že to u nás vyjde v počeštěné krabičce a s českým manuálem.
    • Já sem rád že to tak je.
      Aspon nebudu muset připlácet za překlad kterej nevyužiju :)
    • fallout
      asi tak... *3*
    • co tak sa naucit svetovy jazyk a nebyt zadebnenec?:)
      • fallout
        lakere, lakere... jestli ty nás náhodou nelakuješ... *3*
  • Pokud budu hajit toto zvyrazneni tim ze je to "augumentace" a vylepseni vychazejicic z podstaty "zlepseneho tela" tak logicky prvni co bych si zlepsil jako "vylepseny dex ex clovek" by byla strelba (autoaim) coz je samozrejme pro hru totalni nesmysl.ale "logicke" pro "zlepsenou realitu" by to bylo...takze nazveme to pravym jmenem.."zasra*ne zjednodusovani" a ho*no logika...dobre ze to dali pryc..jeste museli detickam nechat moznost prepnout obtiznost kdykoli kdyby je to nahodou prestalo bavinkat ze se zasekli a musi pouzit mozecek , chudatka male dnesni moderni...
    • autoaim augmentacia vychadza exkluzivne pre konzoly.
    • prej augmented reality. pomuze ti to najit dvere atd jak je videt z videa...(nejsem dement preci! ty umim najit a pouzit sam!) :/ tohle zjednodusovani mel i bioshock. takze karel ma pravdu. vyvyjeji hry primarne asi pro dementy.. skoda - docela budu vahat s koupi deusu.. pockam si mesic na reakce hracu a uvidim. btw shift 2 je docela dobrej braska gridu. (hratelností)
    • o změně obtížnosti nikdo nic neříkal. Je možnost pouze kdykoliv zase augmented reality zapnout nebo vypnout, ať si zvolíš jakoukoliv obtížnost. A netuším, proč je někdo tak sprostý a útočný pod článkem a videem, které přináší dobrou zprávu...
      • mozna by pro Tebe bylo lepsi nez hrat hry ucit se anglictinu, mozna by jsi jim pak rozumel co rikaji...
        • Prosím? Moji angličtinu nech být, nejdřív se nauč normálně mluvit, až pak oslovuj jiné lidi. Jestli jsem něco přeslechl, ok, ale aspoň nepíšu "by jsi". Jestli jsem zklamal v učení cizímu jazyku, ty nezvládáš ani svůj národní.
          Nechápu, proč mají někteří diskutéři takovou touhu psát útočné příspěvky...
          • sry ale jak je to by jsi spravne dle tebe?
            • BYS, odjakživa a snad navždy. :-)

              Jinak, opravdu v tom videu není zmínka o změně obtížnosti v průběhu hry. Pokud ano, prosím, ukažte mi ji někdo.

              "Even if you choose difficulty level by default, you can always go back into the options and reverse THOSE OPTIONS (myšleno highlight options) to another state (state myšleno jako stav, pokud se nemýlím, a stav je ON nebo OFF, nikoliv výběr ze tří obtížností)"
  • Podle mého názoru by měli psát na krabici kromě přístupnosti i pro jaké země to je určené. Například v Americe bych nevydával nic složitějšího než Tetris. A i tam bych zakomponoval nápovědu, na kterou stranu se má kostička otočit.
  • Urug
    Když jsme u té logiky, máte doma akvárko?
    • Nemám, a víš Ty, co to znamená? Že až Tě někde potkám, tak Tě bude pořádně bolet prdel! *1* *1* *1* *1* *1* *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit