-
krásný film na předloze skutečné životní události a svou tématikou stále duležitý a nadčasový film, protože ilegální migrace je dnes největší společenský problém, týká se každého z nás jak mužeme sami migrantum lidsky a humanitárně už pomoci. Iránec Aras T.Riahi je i dokumentarista.
-
Duležitý film, který ani dnes neztrácí nic na své aktuálnosti, tím jak je hluboce autentický, přitom je emotivní i hluboce lidský. Jiný pohled na migranty a problémy migrace než jaký pohled na ně nám nabízejí a vnucují republikáni a pravicové strany!! Velmi poučný a divácky ještě nedoceněný film na předloze či námětu skutečné životní události. Jenom mě je líto těch dětí co si prošli či protrpěli tak těžké dětství s neustálou s hlubokou životní nejistotou oněch migrantu s rodinami. MIluji jak skvělou režii v podání íránce Arashe T. Riahio tak i znamenitou kameru Michaela Riebla. Překrásný kus filmařiny se jistě zapíše do dějin současné filmové a světové kinematografie narozdíl od většiny dnešních konzumních nesmyslu mainstreamu Hollywoodské filmové produkce!!! Tohle mě zní a přijde jako dobrá filmová kritika. At si uživatel diskuse osobností.cz Obraz něco takového zkusí sám dříve než mě začne kritizovat, zatím se ještě nijak nerozepsal - chápu psát z mobilu není tak snadné, a přitom mé komentáře se číst z mobilu jistě nedají!! Na to jsou příliš dlouhé.... bohužel.
-
Snad díky migrační krizi Ukrajincu nejen k nám bude tento film alespon už o to více už hodnotnější, aktuálnější a přínosnější Všem!!!! Vzkaz všem lidem z Ukrajiny!!: Jste tu všichni vítáni!!! Sám hluboce osobně Nenávidím tenhle ZKORUMPOVANY Český stát a nenávistně jím pordám!!!, který až do ted, až dosud na České občany bohužel jen vysoce sra.!!!! a vypověděl jsem mu konečně i svou řádnou občanskou neposlušnost!!!! MARTIN DYNTAR
-
Film na předloze skutečné události oceněný na MFF aneb jak se utíká před Islámem za svobodným a lepším životem do Evropy, hluboce lidský pohled na migranty a na migrační krizi, která je ve společnosti stále aktuální. Iránec Arash T. Riahi je režisér i dokumentarista. Získal statut uprchlíka a politický azyl v Rakousku či v Německu.
-
Utěk před islámem v Iránu do svobodné a demokratické Evropy, za lidskými právy do svobodného světa Evropy podle skutečné události. Nezávislý film. Oceněno na MFF. Vzácný film.
-
znamenitý film, coby režisér a dokumentarista íránec Arash T. Riahi dokazuje že i v dnešní době plné nadvlády jen předražené a jen už uspěchané zábavně výdělečné hollywoodské filmové produkce ještě lze i u nás v Evropě v koprodukci natáčet své vysoce hodnotné a přínosné kvalitní nezávislé autorské filmy, nikoliv jen jako konzumně americky hollywoodsky ,,spotřebně" komerční mainstream pro tolik nenáročné filmové diváky.
-
Výjimečný film na motivu skutečné životní udalosti s naprosto s věrohodne s přesvědčivými pro me neznamimi herci a mimo jine krom toho ma nejosobitejsi a nejemotivnejsi zpověd k filmu, chci říct proste má nejlepší kritika a recenze na film co jsem kdy napsal. Jsem na ni hrdy i když a ačkoliv tu k tomu nemám vyhrazena sva autorska práva. Bohuzel, ale myslím ze má recenze stoji za zájem, za pozornost a za přečtení ve foru Wimma Wenderse. Snad doufám v to ze me to admini projednou moc prosím prominou, i tak jim jsem vděčný a děkuji. Snad ví za co. Omlouvam se jim za sve minulé za nevhodné komentáře, už si na ně a vubec na to dávám pozor aby se už nikdy vícekrát neopakovali. Děkuji adminum za jejich trpělivost a za pochopeni, ještě jednou děkuji a preju jim co nejvíce registrovaných uživatelů diskuzniho fora. Všechno melo a ma svuj čas. To jsem si vcas neuvedomil.
-
Dobrý film plný životní věrohodnosti a dokumentaristické autenticity, na motivu skutečné životní události režiséra a dokumentaristy íránce Arashe T. Riahio, který získal politický azyl v Rakousku. Po shlédnutí tohoto filmu mám oprávněně ještě mnohem větší odpor k islámu než dosud, ten islám, který nemá s demokracií nic společného. Bezpráví ve jménu tradic aneb utěk do svobodné Evropy za lepším životem.
-
Krásné společensky nadčasové drama, ano snad i "Ein Augenblick
Freiheit"... Na Chvíli Ještě Skutečně Svobodní, ale v krásné Evropě,
nikoliv v Iránu... je v tom myslím velká upřímnost a odvaha tohoto
Iránce, režiséra Arashe T. Riahio něco takového natolik srdceryvně
duvěryhodného a srdceryvně emotivního dnes dokázat ještě vzácně natočit.
Především i kameraman tohoto snímku Michel Riebl odvedl znamenitou
práci a zaslouží si sám také pozornost filmových diváku, kamera
duvěryhodnost dramatického snímku ještě více divákum nepopsatelně
lyricky krásně umocnuje...je to dobrý koprodukční film i právě především
proto protože není už Americký a není o Americe ani natáčený v
Americe... je to klenot dnešní pro Evropské ještě nezávislé
kinematografie, je to i protipol k čistě uspěchané a k předražené
hollywoodské šoubyznistické komerci, kde se ve skutečnosti nic už
nenatáčí, vše se nudně a uboze čistě mainstreamově už komerčně divákum
opakuje, váš hollywood už o skutečné Americe nesní, zabil její sny.
Hollywood zabil sny o Americe. A právě němec Wim Wenders nebo íránec
Arash T.Riahi sní prozměnu o té naši skutečné Evropě, která je mnohem
lepším a bezpečnějším místem pro život než je dnes ta mediálně slavná
pro konzumní Amerika, ta čistě kapitalisticky masově konzumní dnešní
společnost. Amerika není dobrá země a je na čase natáčet konečně také
hrdě něco jiného a konečně něco kinematograficky už tolik upřímně svého,
něco co nám evropsky náleží, přísluší, patří... at němec, největší hrdý
skutečný Evropan Wim Wenders anebo právě už íránec Arash T. Riahi...
všichni tyto lidé si zaslouží hluboký respekt od bohužel dnes už
mainstreamově nenáročných filmových diváku se ho myslím si nedočkají, a
mainstream vždy znamená velký prumysl, závislost na komerci, komerci
samotnou a marketing, věčné zábavné oblbování filmových diváku velkým
americkým konzumem. Proč snít už o nějaké Americe, když všichni žijeme a
příslušíme všichni už hodnotově a společensky i politicky neskutečně
nepopsatelně více velké Evropě. -
Krásné společensky nadčasové drama, ano snad i "Ein Augenblick Freiheit"... Na Chvíli Ještě Skutečně Svobodní, ale v krásné Evropě, nikoliv v Iránu... je v tom myslím velká upřímnost a odvaha tohoto Iránce, režiséra Arashe T. Riahio něco takového natolik srdceryvně duvěryhodného a srdceryvně emotivního dnes dokázat ještě vzácně natočit. Především i kameraman tohoto snímku Michel Riebl odvedl znamenitou práci a zaslouží si sám také pozornost filmových diváku, kamera duvěryhodnost dramatického snímku ještě více divákum nepopsatelně lyricky krásně umocnuje...je to dobrý koprodukční film i právě především proto protože není už Americký a není o Americe ani natáčený v Americe... je to klenot dnešní pro Evropské ještě nezávislé kinematografie, je to i protipol k čistě uspěchané a k předražené hollywoodské šoubyznistické komerci, kde se ve skutečnosti nic už nenatáčí, vše se nudně a uboze čistě mainstreamově už komerčně divákum opakuje, váš hollywood už o skutečné Americe nesní, zabil její sny. Hollywood zabil sny o Americe. A právě němec Wim Wenders nebo íránec Arash T.Riahi sní prozměnu o té naši skutečné Evropě, která je mnohem lepším a bezpečnějším místem pro život než je dnes ta mediálně slavná pro konzumní Amerika, ta čistě kapitalisticky masově konzumní dnešní společnost. Amerika není dobrá země a je na čase natáčet konečně také hrdě něco jiného a konečně něco kinematograficky už tolik upřímně svého, něco co nám evropsky náleží, přísluší, patří... at němec, největší hrdý skutečný Evropan Wim Wenders anebo právě už íránec Arash T. Riahi... všichni tyto lidé si zaslouží hluboký respekt od bohužel dnes už mainstreamově nenáročných filmových diváku se ho myslím si nedočkají, a mainstream vždy znamená velký prumysl, závislost na komerci, komerci samotnou a marketing, věčné zábavné oblbování filmových diváku velkým americkým konzumem. Proč snít už o nějaké Americe, když všichni žijeme a příslušíme všichni už hodnotově a společensky i politicky neskutečně nepopsatelně více velké Evropě.