Přejít na výpis diskuzí

Josh Bernstein

OSOBNOST 1.5.2010 
539 příspěvků

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Všechno nejlepší k 41. narozeninám Joshi, hodně štěstí, zdraví, životní harmonie, pohody, lásky. *4* Ať se Ti splní ta nejtajnější přání. *3* *4*
    • ano, vše nej joshíku!!! *14* *3* *4*
  • Bývalá přítelkyně z mládí..?

    http://www.whosdatedwho.com/celebri ties/people/dating/josh-bernstein.h tm

    na téhle adrese jsem našla, že Joshova bývalá přítelkyně byla jakási Tammy Lynn Michaels, nar. 26.11.1974 a že Josh s ní chodil v roce 1994. Je to herečka, blondýnka /které Josh preferuje/, tak jsem se podívala na IMDb a našla jsem si její profil. Z informací o téhle ženě jsme byla ale dost šokovaná, protože se tam o ní píše, že je lesba. *9* Dokonce roku 2003 uzavřela registrované partnerství s jistou Melissou Etheridge, také herečkou. V dubnu 2010 se rozešli. A Tammy byla před pár lety na umělém oplodnění od anonymního dárce, 17.10.2006 přivedla na svět dvojčata - syna Millera Stevena a dceru Johnnie Rose... Tak jestli je tohle pravda, tak to je tedy síla! Josh se osobně o ní vůbec nikde nezmiňuje, tak nevím, jestli je to pravda, ale já doufám že ne. *8* *9* *9*
    • Re: Bývalá přítelkyně z mládí..?

      o tej dylan lauren http://en.wikipedia.org/wiki/Dylan_ Lauren nic mi ta osoba neříká.. ale narozená v new yorku 9.5.1974 je dcera nějakýho návrháře a vlastníka největší cukrárny na světě (už chápu z čeho má ten josh břích ne z piva ale ze sladkostí) *1* .. mno dále nic zajímavýho o ní nepíšou holt není co.. *1* *5*
      • Re: Re: Bývalá přítelkyně z mládí..?

        Tahle Dylan Lauren mi přijde jako naprosto afektovaná, sebevědomá, nepříliš sečtělá a povrchní osoba starající se jen o své vlastní blaho. Pokud s ní Josh kdysi chodil, nedivím se mu, že se rozešli. *5* Ti dva se k sobě absolutně nehodili. *13*
        • Re: Re: Re: Bývalá přítelkyně z mládí..?

          jj, ona je taková módes róbes, prokroutit se ve společnosti a pak trávit čas nad pamlskama ve svým zaměstnání.. *1* kdežto josh je typ co do společnosti leze jen když musí a ještě si hraje na neviditelnýho.. *1* no a nad pamlskama čas netráví.. on využívá svůj čas produktivně... třeba nad nějakou tou kostrou z vykopávek.. *1* *5* *4*
          • Re: Re: Re: Re: Bývalá přítelkyně z mládí..?

            Ano, přesně tak. To byl vztah intelektuála a namyšlené hloupé mondény. *3*
    • Re: Bývalá přítelkyně z mládí..?

      jestli je to pravda tak je to hustý ale i to se stává.. možná jsou to jen pomluvy ale je těžký to takhle vyvozovat když josh se k tomu sám nevyjádřil a nevyjadřuje.. on nemluví o žádných ženských jen jednou zmínil jednu která se jmenovala nanette ta ho prej naučila v roce 1999 kouřit doutníky (bůhví co josh neučil kouřit jí) *8* , ne dělám si prču.. *3* pak se zmiňoval ještě o jedné nejmenované přítelkyni ze školních let ale jinak o svých "dámách" nemluví.. je to holt gentleman.. *5* *5* akorát na sebe před pár lety prásknul že platonicky "žere" modelku elle macpherson.. *5* no jinak si myslím že na té stránce jsou samé blafy páč tam píšou lidi který o něm tvrděj že je gay a randí s chlapama, nebo že chodí se svejma fanynkama a tak dále.. *9* *13* každopádně tam píšou že má za sebou hodně vztahů , třeba s nějakou nicole, nebo s nějakou archeoložkou z colorada se kterou se seznámil při natáčení dft (tomu ale osobně nevěřím..) a před dvěma lety tam někdo psal hned v první poště že chodil dříve s nějakou dylan lauren mrkla jsem se na ní je to podrž se hnědovláska..! trochu mimo joshův vkus.. *1* ale tomu docela aj věřím že s ní dříve randil i kfdyž si myslím že to nebylo moc žhavý.. *13* *5*
      • Re: Re: Bývalá přítelkyně z mládí..?

        Je mi jasné, že při svém vzhledu není Josh už dlouho žádný panic. *13* *5* Na té stránce jsou opravdu víceméně bludy úřední obludy. *3* Dělá to na mě celé dojem, že Josh se spíš nechal těma ženskýma vždy udachmat. *9* Jeho idol je modelka Elle MacPherson..? Shodou okolností jsem tu našla její profil http://www.osobnosti.cz/elle-macpherson.php, vždyť je stará, skoro padesátiletá.. *9* A mám takový dojem, že je ještě o kousek vyšší než Josh. *4* Nu, netušila jsem, že Josh má zálibu v silikonových "kráskách". *9*
        • Re: Re: Re: Bývalá přítelkyně z mládí..?

          no elle byla kdysi nejslavnější světová modelka a je fakt že ty svý silikony vystrkovala svýho času naprosto všude a beze studu.. *1* ale pořád na mě působí víc sympatish než ty jeho bývalý přítelky .. *5* dyť je to jedno byl to jen jeho idol..
          • Re: Re: Re: Re: Bývalá přítelkyně z mládí..?

            Já vím. A třeba to už neplatí. *5*
            • Re: Re: Re: Re: Re: Bývalá přítelkyně z mládí..?

              jo známe přeci chlapy! *1* *3* *5*
  • Na YT díl, který jsme už myslím viděli. *3* *14* *4*
    Arca de Noé - Dilúvio Bíblico - [1 de 3] - Evidências? Provas?
    http://www.youtube.com/watch?v=6bBX0ma8Tuk
    • Arca de Noé - Dilúvio Bíblico - [2 de 3] - Evidências? Provas?
      http://www.youtube.com/watch?v=2cidj48fTSY
      Arca de Noé - Dilúvio Bíblico - [3 de 3] - Evidências? Provas?
      http://www.youtube.com/watch?v=TT8RoS6TfQw
      • jo hezká připomínka na starší díly s joshíkem *14* *3* *4* *5*
  • À la Recherche de la Vérité - Saison 2 - Atlantide partie 1

    http://www.youtube.com/watch?v=SaaL0-wnR6g

    další díl s joshíkem o atlantidě myslím... *3*
    • projela jsem ten díl jen narychlo je strašně dlouhej asi 8 částí po víc jak 10 minutách hrozivá dýlka.. *8* navíc joshe mluví nějakej frantík.. *7* no takže v to díle nic zajímavýho joshík se tam tváří jak židovskej duchovní na pohřbu a furt se převážně někde plaví na lodi nebo se potápí... *5* je to z druhý série.. *3* no a jinak co mě teda dostalo to bylo asi to jak měl joshík nasazený brejle takový okuláry obrovský jak koloběžku a vypadal v tom jak blbec jako moucha cc nebo masařka měl je kvůli nějakýmu výzkumu či co někde v laboratoři ten měl ale ránu..! *15* *1*
  • další díly přímo z yt *14* english original! *4*
    • Stručně a jasně řečeno, jedná se o první sérii, která běžela už podvakrát v r. 2010 a 2011 na ČT2, že. *3* *4* Ale přesto děkuji, slyšet Joshe v originálním znění je taktéž velký zážitek! *14* *4*
      • tak to souhlas! *4* *5* *3*
    • SyrinxTemple's channel

      Všechny díly DFTT první série
      *14*
      http://www.youtube.com/user/SyrinxTemple
      • Díky, viděla jsem ji celou s CZ dabingem na ČT2, ale dát si jí v angličtině znova rozhodně mému mozku neuškodí a očím už vůbec ne, Josh je fešák. *14* *14*
        • heleď já tu první řadu taky viděla komplet česky bych musela bejt hlupaňa abych si joshíka nechala ujít *1* *3* *14* *5* jináč trocha angličtiny v podání joshe taky neuškodí *4*
          • *3* *4* *5*
    • Digging For The Truth - Season 1, Episode 05 - The Holy Grail
      http://www.youtube.com/watch?v=H3J3yRtKCY8
      • Digging For The Truth -- Season 1, Episode 06 -- The Iceman Cometh
        http://www.youtube.com/watch?v=IAjl8I--qbw
        • Digging For The Truth - Season 1, Episode 08 - Passage to the Maya Underworld
          http://www.youtube.com/watch?v=oZJZwcVOErY
          • asi jo *4* *3*
          • pravda *1* omlouvám se za chybu *3* *4*
            • Chybovat je lidské. *4*
            • *5* *4*
          • jakousá takousá upoutávka na dobrodrůžo dokumenty
            Discovery MAX - Grandes Aventureros

            http://www.youtube.com/watch?v=HXB5p9FIET0
            • To bude upoutávka na ten jeho vlastní cestopisný dokumentární cyklus z r. 2008, dle té jeho propagační fotky. *14*
          • Digging For The Truth - Season 1, Episode 9 - The Lost Tribes Of Israel
            http://www.youtube.com/watch?v=-KRwK7_gC-k
            • Já myslím, že Josh na Twitteru píše, že ten díl je v portugalštině o té Amazonii. *3* *4* *5*
            • další díl.. *3*
              Josh Bernstein - Em busca da Verdade -Cidades Perdidas da Amazônia
              http://www.youtube.com/watch?v=I2ctQvB0rAc
              ale španělsky... *7* *6*
            • Digging For The Truth -- Season 1, Episode 11 -- The Search for El Dorado.mkv

              http://www.youtube.com/watch?v=cMHlr4An8Vk
            • Digging For The Truth
              http://www.youtube.com/watch?v=56cagtPEfXk

              upoutávka první řada 2005 *3*
            • Digging For The Truth - Season 1, Episode 10 - Secrets of the Nazca Lines
              http://www.youtube.com/watch?v=ONM14WcJp-o
  • Digging For The Truth - Season 1, Episode 03 - Pompeii Secrets Revealed

    http://www.youtube.com/watch?v=Ahwge3EkW_g

    Dobře známe, ale tohel je anglický originál! *14* *3* *4*
    • dikes! *14* konečně slyším po dlouhý době joshíkův hlas! *1* *3* *5*
      • Souhlasím, příjemná změna k lepšímu. *5* *3*
        • souhlas! *5* *4*
    • Digging For The Truth - Season 1, Episode 04 - Hunt for the Lost Ark
      http://www.youtube.com/watch?v=VJREErpZHtM

      Taktéž známe, ale zase - anglický originál! *3* *14* *5*
      • joinak jsem chtěla dodat že znám oboje ale to neva oipakování je matička moudrosti! *14* *5*
        • Taktéž to znám, ale Joshovo cestopisné dokumenty mě nikdy neomrzí. *4*
          • *3* *14* *4* *5*
  • Tohle je naprostá sprosťárna proti Joshovi! *10* http://www.nypost.com/p/pagesix/club_warfare_at_explorers_pHXzZ9HnWOkzmJVl2PhXmO z Last Updated: 12:44 AM, December 21, 2011

    Posted: 11:48 PM, December 20, 2011

    Read more: http://www.nypost.com/p/pagesix/club_warfare_at_explorers_pHXzZ9HnWOkzmJVl2PhXmO#ixzz1hAMLENWc
    • Já doufám, že Josh tento právní spor vyhraje, neboť to je opravdu levárna a držím mu všechny pěsti a doufám, že Vánoce už prožije v klidu. *9* To se té ženské musí vrátit. *16* *10*
      • tak tohle si ta fuchtle vyžere!!! *16* to je opravdu vyloženej tah proti joshíkovi s cílem ho zlikvidovat dřív než by dosáhl na novýho říďu Explorers klubu.. což je nečestný a sprostý... *7* a že jim to nevadilo už na jaře že si vzal lístky zadara /já tomu neveřím/ a že se ozvou až takhle před vánocema žejo... *6* tak nezbejvá než doufat že spravedlnost zvítězí a že boží mlejny melou pomalu ale jistě a ty megeře se to vrátí... *3* *5*
        • Je to celé naprosto průhledné a cílený organizovaný komplot proti Joshovi s cílem degradovat ho profesně a bohužel ho poškodit na jeho pověsti i jako člověka. *10* *7* *13*
          • suuhlas! nebuj ono to nějak dopadne!! *5* *3*
            • Snad dobře pro Joshe. *9* *3*
    • Z googlu překladače tam píšou asi toto: Válka klubu Explorers
      V prestižním klubu Explorers vypukla válka kvůli režisérovi a tv hvězdě Joshovi Bernsteinovi. Josh byl disciplinovaný kvůli údajnému přijetí zadarmo - což vyvolalo odpor ze členů, kteří vidí vinu v boji o moc s prezidentem klubu Lorie Karnath.

      Bernstein, hostitel kanálu History Channel v "Digging for the Truth" a u Discovery “Into the Unknown" byl odsouzen a byla mu udělena pokuta od historického Upper East Side institution za přijímání vstupenek od sponzorů Rolex s klubem každoroční jarní večeře.
      • Bernsteinovo právník - Daniel S. Steinberg argumentoval, že Bernstein neporušil žádná pravidla a uvedl v dopise pro klub, že akce "vyústila v neoprávněnou kritiku jeho charakteru a integrity." Bernstein toto nekomentoval.
        • Dr. Ken Kamler, mikro-chirurg, Mount Everest Explorer, NASA a současný ředitel klubu, obviňuje Karnathovou. Řekl: "To je mstivý krok z její strany. Pravdou je, že Josh je skutečný Explorer a Lorie Karnathová není a ona je ohrožena.

          "Je to možná budoucí prezident tohoto klubu a jí jde o to, aby se udrželi u moci," řekl Kamler. Eplorers Club je v troskách. Ona je bohatá a chce třít ramena s průzkumníky a podporovat kamarádíčky. To se mění v bohaté osoby Travel Clubu. "
          • Steinbergova pozice byla odezvou jinými u klubu, který se honosí minulými členy včetně Charlese Lindbergha, Neila Armstronga, Teddyho Roosevelta a Franklina D. Roosevelta.
            • Ředitel Fellow J im Clash dodal: "co se tam děje teď, je opravdu šílené. Sir Edmund Hillary, náš zesnulý čestný prezident se asi převrací v hrobě. "

              Karnathová to odmítla komentovat, odkázala nás do klubu právního spolupředsedy Benjamina H. Hulseyho. Řekl: "Lorie je nejlepší prezident, kterého jsme kdy měli v posledních letech. Nikdy jsem na ní neviděl nic nevhodného. Ředitelka Anne L. Doubiletová také bránila Karnathovou, řekla:" Přinesla klub do 21. století. Někdy lidé závidí. "
  • novinky + nové video! ;-)

    tak jak se tak dívám tak vidim že se tu nic neděje a to je velká škoda.. *9* *1* tak dneska jsem vlezla na yt a hned na úvodní straně se na mě smálo asi 13 hodin starý video nahraný osobně velkým joshem bernsteinem na jeho soukromý kanál *14* odkaz jsem tu sem kdysi dala *3*
    tady je odkaz na to nový videjko *3*
    http://www.youtube.com/user/XplorerJB#p/u

    joshovi to sekne jako vždycky *14* *14* *3* moc krásnej chlap musím říct i když je to už čerstvej čtyřicátník.. *5* videjko je dlouhý něco málo přes 5 minutek, je z nějaký ranní tv show a jak jsem pochopila mluví tam něco zase o objevování, cestování, potápění, slaňování atd.. je tam i ukázka z jeho novýho projektu na kterým tvrdě pracuje myslím že se máme na co těšit *3* hurááá *4* *14*
    • Re: novinky + nové video! ;-)

      Ahoj, krásné jaro přeji! *3* *4* Už jsem si myslela, že sem chodím jenom já a když jsem našla Tvůj nový příspěvek s novým videem, tak jsem si myslela, že to je od Tebe nějaký apríl. *1* Protože si to psala zrovna na apríla. *1* *3* *4* Video jsem si našla dle Tvého odkazu a musím říct, že jsem si nejdříve myslela, že je to Joshovo starší video, kdy uváděl DFT. *4* V té ranní show totiž už kdysi byl, to jsem poznala hned a to mě nějak zmátlo, abych se přiznala. *9* *5* I ty ukázky z jeho nově připravovaného pořadu mi silně připomínali DFT, ale pak bylo přece jen vidět, že Josh trochu zestárl od té doby, i když je samozřejmě pořád stejně krásný a fyzicky zdatný. *14* *14* *14* Prostě Josh je pořád akční hrdina! S image Indiany Jonese. *14* *14* *14*
      • Re: Re: novinky + nové video! ;-)

        apríl? ne! *13* *3* *5*
        jj z mladého indiany jonese je starý indiana jones.. tedy chtěla jsem napsat trošku starší *3* *14* samo že josh je pořád atletický týpek s mladistvým vzhledem chlápka ve středních letech *5*
        no joshík na twitteru psal že se to hodně podobá pořadu dft kde hostoval *3*
        • Re: Re: Re: novinky + nové video! ;-)

          Bez klobouku ve stylu á-la Indiana Jones ani ránu! *3* *14* Nezdá se ti chudinka nějaký mírně pohublý a unavený? *9*
          • Re: Re: Re: Re: novinky + nové video! ;-)

            jo zdá však on to zase nabere zpátky je to pochopitelný když má teď hodně práce a neví co dřív *5* navíc jsem si už dřív všimla že jakmile je joshík víc zapřaženej tak se pak spadne *3* sám to říkal v jednom starším interview pokud se nepletu *5* únava k tomu patří naštěstí psal na svým twitteru před pár dny že se mu dobře spí v letadlech *5* *4*
            • Re: Re: Re: Re: Re: novinky + nové video! ;-)

              *5* *3* *1*
            • Re: Re: Re: Re: Re: novinky + nové video! ;-)

              To by bylo náhodou vtipné! *3* *3* *1* I když nejsem jinak zlomyslná. *5* *4*
            • Re: Re: Re: Re: Re: novinky + nové video! ;-)

              *1* no asi máš pravdu s těma gatěma, tak to radši necháme ležet.. *3* *1* no třeba by tě překvapil jakej je to zdatnej zahrádkář *3* nebo zahradník *7* *4* *1* no každopádně vrhlíky v ložnici by asi byla síla na každýho normálního člověka *3* *5* jen si vem zazvoní mu ráno budík a šlápne rovnou do vrhlíku vedle postele.. *1* *3*
            • Re: Re: Re: Re: Re: novinky + nové video! ;-)

              Detektiv by se nám asi hodně prodražil. Přišla bych i o vlastní kalhoty. *1* *4*
              Aspoň má Josh pro mě i pro Tebe kolem sebe závoj tajemství. *3* Nějak si nedovedu představit Joshe s rýčem v ruce, jak pěstuje zahrádku. Kdyby měl vrhlíky s okurkama v ložnici, byl by to zajímavý pohled. *3* *1* Ale já myslím, že Josh je hodně čistotný a že by hlínu v ložnici nesnesl. *13* *3* *4*
            • Re: Re: Re: Re: Re: novinky + nové video! ;-)

              tak šup šup! a alou najmout detektiva! *1* *1*
              dyť si může zeleninku pěstovat i doma.. třebas v ložnici.. *1* *3*
            • Re: Re: Re: Re: Re: novinky + nové video! ;-)

              Možná na střeše. *1* Vždyť ani nevíme, kde přesně bydlí. Možná ve výškové budově ani nežije. *5*
            • Re: Re: Re: Re: Re: novinky + nové video! ;-)

              no já nevím vzhledem k tomu kde žije myslíš že by jí moh mít v mrakodrapu? *7* *3*
            • Re: Re: Re: Re: Re: novinky + nové video! ;-)

              Třeba jí už má. *3*
            • Re: Re: Re: Re: Re: novinky + nové video! ;-)

              *1* to aby si pořídil svou vlastní biozahrádku! *3* *1*
            • Re: Re: Re: Re: Re: novinky + nové video! ;-)

              To je vlastně pravda. *1* *5* Tak to spraví kila biomrkve, biorajčat, biookurek atd. *1* *3*
            • Re: Re: Re: Re: Re: novinky + nové video! ;-)

              hambáče hranolky cola..?! *9* *1* to by ti joshík asi nejed *13* *3* dyť je přes tu biostravu a tak.. *1* *4* *5*
            • Re: Re: Re: Re: Re: novinky + nové video! ;-)

              Pár hamburgerů a hranolek s colou to spraví. *1* *3* Dobře spí v letadlech? Tak to mu patří můj upřímný obdiv, já bych se bála, že spadnem... *9*
  • Josh má na svém blogu tento komentář ke své svatbě z 26.9.2011. *3* Píše, že zámerně nic nepsal, protože on není moc sdílný co se týče jeho soukromí, což my víme že. Píše, že se záměrně vyhnuli médiím a na svatbě měli relativně malý počet hostů. Ale aby přiblížil charakter jeho velkého dne, tam tam umístil foto ze svatevního obřadu, sice je to jen z velké dálky a zezadu, ale i to nám stačí, že. Hlavně že se mu svatba povedla. Snad se mu vyvede i manželství. *14*
    http://www.joshbernstein.com/site.php?/blog/
    • ale jinak ať jim to drží pohromadě!!! *5*
      • Myslím, že si to zaslouží. *3* *14*
    • Pokud mám okomentovat tu fotku a svatební obřad, tak jak už se psalo, je to velmi elegantně a na úrovni pojaté. *5* Jen se mi nelíbí, že Josh má na sobě bílý horní díl obleku, jelikož ho to strašně zešiřuje a má docela velký zadek.. *13* Ale to má Lily v těch bílých svatebních šatech taktéž, ale u ženy se to ještě dá vzíti na milost, Lily má na sobě celkem jednoduše vyhlížející svatební bílé šaty bez zbytečných příkras, takže nepůsobí kýčovitě, za což ji chválím, ale má zbytečně vysoké podpatky, jakoby stála na chůdách, Joshe snad o půl hlavy převyšuje a působí vedle něj jako matka, které si vede svoje dítě k oltáři.. *2* A ještě co mě překvapilo, obřad se konal za úplné tmy, to v našich krajinách není zvykem.. *3*
      • souhlasím! *3* lily vypadá o dost větší než josh a to zrovna při svatebním obřadu není esteticky hezké pro oči... *6*
        • To tedy není, připadala bych si trapně jak v kůži Joshe, tak v její kůži. Jsem asi staromódní, ale jsem názoru, že by muž měl vždy převyšovat aspoň o kousek ženu. *5*
      • ale jináč je josh taky kusanec *14* *3* *4* *5*
        • Zdravím a souhlasím. *3*
        • samo že je!!! *14* *14* *3*
      • tak s tím komentářem převážně souhlasím s tím bílým sakem to josh přehnal.. to bylo šlápnutí do výkalu i když ho chápu že chtěl ladit se svou paní nevěstou.. *1* *5* ale nakonec vypadal spíš jako číšník.... celkově ty chlapi nebyli vůbec sladění každej kus oblečení jiná ves.. ty ženský jsem tolik nezkoumala moc jich tam ani nebylo.. vlastně mě ani nezajímají.. *6* no a lily.. účes na dálku klasicky svatební ale ty její odstávající uši i na tu dálku.. *8* ještě že jí vítr neodfoukl.. *1* *2* no a jinak v úplné tmě to neprobíhalo jak jsem si všimla měli tam plno světlometů.. *3* *1*
        • já si žádnejch světlomětů teda nevšimla... *1* ale někde tam museli bejt protože to měli dá se říct až filmařsky osvětlený *3* *4* lily a její odstávající uši.. no to je věčné a vděčné téma.. ale holka za to nemůže a třeba jí teďka joshík zaplatí konečně plastiku uší resp. přišití uší když jí má už jistou a na hrbu tak to pojme jako dobrou investici.. *1*
  • článek

    překládala jsem ho v překladači, trochu upravila, něco vynechala, páč to nešlo přeložit, ale většinu jsem nechala tak jak to je, tak to sem kopčím.. *3* článek jsme objevila náhodou dneska na netu..

    *5* *3* *4*
    • Re: článek

      upozorňuju je to v podstatě ten samej článek jako minule s menšíma obměnama a překlad je volnej z překladače a něco jsem úplně vynechala páč to nemělo smysl překládat *13* odkaz tady
      http://www.israel21c.org/201104208935/people/the-man-behind-the-israel-museum
      nelekni se jsou tam fotky bělovlasýho dědouška *1* *3* *5*
      ----------------------------------------------------------------------------------
      článek MUŽ V POZADÍ IZRAELSKÉHO MUZEA"
      By Abigail Klein Leichman
      April 20, 2011
      Je to jeden z uměleckého světa nejvlivnějších osobností, a v jeho 15-letém držení dal James Snyder Izraelské muzeum na mezinárodní mapu.
      Izraelské muzeum není jen to, kam James Snyder přichází do práce každý den.
      Pro mě je osobní a profesionální neoddělitelně propojeno, říká Snyder během rozhovoru IZRAEL21c ve své kanceláři v nedávně modernizovaného Izraelského muzea v Jeruzalémě. "Já jsem si uvědomil dávno to, že já jsem osoba instituce. Já jsem měl poněkud dlouhé funkční období u metropolitního muzea umění [New York MOMA] a to bylo hluboce uspokojující, zčásti protože já jsem se stal částí toho a to se stalo částí mě."
      Jako ředitel Izraelského muzea asi 15 roků, Harvardský vzdělanec Snyder jistě začal být spojován s institucí, kterou dal do mezinárodní pozornosti. V únoru 2011, Pennsylvánský rodák se objevil v č. 46 ve francouzském žurnálu umění jako jeden ze 100 nejvlivnějších lidí v uměleckém světě.
      To by byl trh říci, že Israel muzeum definuje Snyder do jisté míry to jeho hostitelská země dělá ne. Ačkoli on bydlí v Jeruzalémě, on drží jen americké občanství a mluví se osazenstvem a návštěvníky v angličtině.
      /ble ble ble...../
      • Re: Re: článek

        když si tak po sobě čtu ten článek co jsem ho sem mrskla tak teda podle toho jestli dobře počítám tak ta jeho nastávající s vořechem se musela narodit někdy v roce 1983 max. 1984.. to je teda pěkná babucha.. *9*... po rodičích.. *9* *5* mohli by jí umístit z fleku do sektoru mumií.. lily by byla pěkná vykopávka a za vitrínou by se za sklem vyjímala.. *3* *1* ale nebudu zlá.. *4* no ale když ješět budu tak trochu rejpavá a hnusná tak musím říct že knížku její matky bych si nekoupila nějak mě odpozuje už ten debilní název knížky ....dívat se a vařit, šít a růst a vidět a šít.. *9* probůh co to je za blbej název.. *8* *9* *8*
        • Re: Re: Re: článek

          Vzhledem k tomu, že Lily je s největší pravděpodobností stejně stará se mnou, tak její vzhled je opravdu hrozně starý a usedlý. Kdybych se vedle ní postavila, tak nevypadáme jako sestry, ale jako matka s dcerou, přičemž mě by měli lidi za tu její dceru. *1* Po kom by měla vypadat mladě, když její rodiče vypadají jako kdyby jim bylo min. 70 let. Absolutně nevím, co si mám pod názvem knížky její matky představit, ale asi to bude četba jak z 19.století. Nějak mě ten název evokuje takové ty rádoby chytré knížky pro začínající hospodyňky z přelomu 19. a 20.století.
          *9* Prostě strašné.. *9*
          • Re: Re: Re: Re: článek

            *3* tak to je výstižný líp bych to ani nenapsala *3* *3* *4*
      • Re: Re: článek

        no ty bláho tomu dědovi je opravdu teprva 59 let! *1* jsem pátrala po netu a narazila na pár odkazů *3*

        tady je z roku 2004 http://israelmuseumnews.ios.st/Front/Pages/pages.asp?id=19627 na jedné fotce je jeho stará.. nápis tina snyder a sylvia hassenfeld pod fotkou *3* pěkná baba *9*
        tady info o dědoušovi *3*
        http://www.clicknetherfieldevents.com/james_snyder.asp
        james s. snyder nar. 1952 pittsburg, pennsylvania ženatej s tina davis snyder .. grafičkou.. dvě děcka.. *3*
        další matroš z 21.12.09... *3*
        http://blog.cleveland.com/metro/2009/12/mandel_foundation_donates_12_m.html
        o dědoušovi píšou zasejc narozen v pittsburgu a má pouta s clevelandem.. jeho stará grafička tina davis je dcerou pozdního clevelandského sochaře davida davise a jeho manželky bernice davisové.. snyderovi uzavřeli svatbu v roce 1982 v parku synanogy v cleveland heights... *5*
        ta jeho stará má mimochodem taky profil na linkedin jako dcérenka *1* http://www.linkedin.com/pub/tina-davis-snyder/15/8b7/917
        tina davis snyder
        knižní návrhářka a autorka u tina davis design , israel, odvětví design.. zastává tuto pozici..
        * životní příležitosti
        * poradit se s nabídkami
        * nové podniky
        * dotazy práce
        * žádost kvalifikace
        * obchodní transakce
        * odkazovat se na žádosti
        * zpětný kontakt

        no tak to by bylo tak o jejich rodince dost..

        *1* *3* *5* *1*
        ale zasejc musím uznat že josh ví kam se přiženit *3*
        • Re: Re: Re: článek

          Je to taková silně intelektuální rodina. Samá práce a rodinný život na poslední příčce životních hodnot. Vzhledem k tomu, jak je Josh založen, nemusí mu to do konce života vyhovovat. *13* Lidé to po fyz. stránce nejsou hezcí, jak píšeš, ale co se dá dělat, budeme doufat, že Joshovo děti budou po něm. *3* *3* *14*
          • Re: Re: Re: Re: článek

            tak společensky a finančně je to hóóódně výhodný spojení *1* *3*
            • Re: Re: Re: Re: Re: článek

              já též *3* *4*
            • Re: Re: Re: Re: Re: článek

              Tak to máš pravdu. Ale společenské postavení a peníze nejsou všechno. *13* Budu věřit v to, že se mají doopravdy rádi. *5* *3*
      • Re: Re: článek

        'Bezchybná krása'

        Snyder nikdy nebyl v Izraeli před pracovní nabídkou která přišla "z ničeho" od Jeruzalémského starosty Teddyho Kolleka, který založil muzeum v r. 1965.
        /Ble ble ble, píšou něco o pokusu ho nálakat do Izraele.../
        byl předtím jako náměstek ředitele MOMA a spoluautor knihy z roku 1993, Design muzea: Plánování a stavba pro umění (Oxfordská univerzitní tiskárna).

        "Bylo to trochu nelogické, abychom přišli," přiznává krejčovsky kousavý Snyder, který vypadá mladší než na jeho 59 let i přes jeho hlavu bílých vlasů. "Co mě opravdu donutilo téměř okamžitě se rozhodnout, abych přijal tuto pozici byla neuvěřitelná síla Izraelského muzea jako místo kultury.

        /další odstavec bláboly..../

        On přišel s jeho manželkou, knižní návrhářkou Tinou Davisovou a jejich dětmi Lily , tehdy 13-letou a Danielem, tehdy 11-letým. "Tina byla ochotná a děti byly ochotné vidět to jako dobrodružství."

        Společný život

        V září, Lily Snyderová si bude brát Joshe Bernsteina, hostitele kanálu Discovery a pořadu Into the Unknown, v Rockefellerově archeologickém muzeu ve východním Jeruzalémě, které je řízeno Izraelským muzeem.

        I když ona a její bratr pracují a bydlí v New Yorku, oni mluví plynně hebrejsky. Jejich jazykové zařízení bylo jeden z vedlejších produktů jejich ekumenického vzdělání v Jeruzalémské škole vedené misijní společností anglikánské církve.
        • Re: Re: Re: článek

          "Děti očekávaly různý druh otevřeného objetí, které není obvyklé tady a museli se učit vlastní cestě v různém kulturním prostředí," říká jejich otec. "Co následovalo pro ně byla příležitost mít velmi společný život. To bylo fantastické být ve svatém a univerzálním městě Jeruzalémě a reprezentovat tradiční židovskou výchovu v prostředí, které se mísilo jako mnoho možných tónů monoteistických dědictví, kolik jste zde jich mohli najít. Pokud muzeum je o vizuální kulturním univerzalismu, jejich životy tady staly se o lidském kulturním univerzalismu, a to byla nádherná vzdělávácí zkušenost."

          Tiny Davisové posledním projektem byl návrh a psaní série pro děti a rodiče publikované Stewartem, Taborim a Changem - Dívat se a vařit, šít a růst a vidět a šít - který její manžel popisuje jako "bohatě ilustrované se zastaralými ilustracemi, které roztřídila během času. "

          Snyderova kancelář v Izraelském muzeu, lemované uměleckými plakáty a překypující konferenční stůl velkými knihami o umění a archeologii, je místo, kde on přijímá významné návštěvníky a diplomaty z mnohých zemí. Jeho proslulost je taková, že on byl požádán aby se přidal k řediteli Thomasovi Campbellovi /metropolitní muzeum umění New York/, k řediteli Axelovi Rugerovi /Van Goghovo muzeum, Amsterdam/, k řediteli Jimovi Cuno /Institut umění, Chicago/ a k řediteli Mikhailovi B. Piotrovskému /Státní muzeum poustevny, St. Petersburg/ k seznamu řečníků u konference třídenního zahraničního cestovního ruchu v Jeruzalémě koncem března.
    • Re: článek

      Asi jsem objevila, čím Lily vlastně je. *3* Na Linkedin http://www.linkedin.com/pub/lily-snyder/19/944/b41 je její profil.
      Lily Snyder, praktitankta (či žačka, stážistka, účastnice kurzu či školení ) u Sothebys, městská část velkého New Yorku, průmysl či činnost - vytvarné umění. Veřejná obchodní společnost, 1001 až 5000 zaměstnanců, průmysl výtvarného umění.
      V současné době zastává tuto pozici:

      * kariérní příležitosti
      * nabídka poradenství
      * nové podniky
      * dotazy ohledně zaměstnání
      * odborné požadavky
      * obchodní nabídky
      * referenční žádosti
      * zpětný kontakt

      Snad je to přeloženo správně.
      *3* *1*
      Zda je toto práce jak tvrdí její otec, opravdu nevím. *1* *5*
      • Re: Re: článek

        no nevím jak dlouho tam tyhle informace visí a jestli ještě platěj ale každopádně holčina moc vysoký iq asi nemá že "dělá" takovou pakárnu.. *9* jsem si myslela že nějak do toho výtvarnýho umění víc fušuje a je nějakej znalec ale asi je pěkně k hovnu a dělá běžnou ocmrdu a kancelářskou myš.. *9* no tak nevim nevim zda joshovi tahle inteligentka bude jednou stačit když chtěl tu inteligentní ženu ochotnou k růstu.. *1* *3* holt to beru tak že má holčina vlivný rodiče a nějaký to teplý místečno kde se moc nenadře jí vždycky obstaraj a když ne tak to jednou bude schánět joshík.. tahle holka bude mít přes práci vždycky vystaráno.. *5* ale nepřijde mi že tam ještě je uprdelená když tam byla jen jako praktitantka... *13* *3*
        • Re: Re: Re: článek

          Pokud mi paměť dobře slouží, tak loni v červenci psali, že pracuje v New Yorku na Manhattanu u Sothebys. *3* *5* A její otec v rozhovoru říká, že žije a pracuje v New Yorku, takže tam toho kancelářského pucfleka musí dělat doteď. *3* Žádné extra pracovní místo to nebude, ale asi ho má díky rodičovskému a Joshovu vlivu a slávě zajištěné. Josh se o její práci ani vzdělání nijak nezmiňuje, takže si myslím, že není nijak chytrá ani talentovaná. Což je pro něj asi určité zklamání, protože nesplňuje ani v jednom bodu jeho ideál. *1* *3* Ale její ručičky jak o obdobném duchu píšeš zůstanou těžkou prací nedotčené. Možná jednou bude paní v domácnosti. *1* *1*
          • Re: Re: Re: Re: článek

            jj paní v domácnosti s tím svým pudlem bo co to vlastně je *1* *3* ale nevim *4*
            joshík se nezmiňuje o nikom z jeho soukromí ani o sobě pořádně ne takže mě to nepřekvapuje *5* ale já bych si to s ní možná klíďo píďo i vyměnila sedět v teplíčku v kanclu, dělat hovno, popíjet kafíčko, zobat zákusky, "posilovat" s propiskou v ruce a předstírat při soukromejch tel. hovorech že makám jak černá otrokyně to není špatný zvlášť když za to dostane zaplaceno!*1* *5* a pak si vyrazit s kámoškama do restaurace a večer na večeři nebo nějakou tu akcičku s joshíkem teda v době jeho přítomnosti tak to není špatný, popř. si po práci zajít pěkně ke kadeřnici, na manikůru nebo na nákupy *3* no neber to *3* *14*
            • Re: Re: Re: Re: Re: článek

              V to doufám a pevně věřím. *5* *3*
            • Re: Re: Re: Re: Re: článek

              no to víš musí bejt pořádně odpočatá a zrelaxovaná z kanclu když pak jí čeká to honění se okolo jejího bišoního vořecha.. *1* *1* *3* kterej jí dává asi co proto.. *3* no a joshík se snad s tím tajnůstkařením polepší.. *3* *4*
            • Re: Re: Re: Re: Re: článek

              Také nevím, co ten její vořech je vlastně za rasu, ale připadá mi to na bišonka, to jsou takoví plyšákové, ale povahou strašní rozmazlení parchanti.. *9* Dost dokážou své majitele, resp. spíše majitelky vytýrat, hůř než se starat třeba o mimino nebo o malé dítě. *9* Sama na sebe si upletla bič. *1* Josh je povahou introvert a tajnůstkář, pořád čekám, kdy se konečně vyjádří na svých stránkách ke své svatbě a ono pořád nic, kdyby jeho nastávající tchán nevyzradil tuto informaci, tak kde nic tu nic.. *1* *1* Jinak nevím, zda jeho nastávající (s bišonkem) žije tento životní styl výše Tebou popsaný (ani mě její život nezajímá), ale jisté je jedno, že vypadá jako člověk, který moc práce za sebou neudělal a který se denodenně neplazí vyčerpáním každý večer z práce domů. Vypadá zkrátka jako někdo, kdo je hodně odpočatý. *3*
    • Re: článek

      K tomu článku mohu napsat jen to, že jsem přišla k informacím a zajímavým překvapivým rozuzlením. Nejvíce mě šokovalo asi to, že panu Snyderovi je teprve 59 let! *9* Já myslela, že je to stařec na prahu 70 let dle jeho zchátralého vzhledu.. *9* Jeho manželka taktéž nevypadá nijak mladě a to je určitě ještě mladší. Vzhledem k tomu, že mám rodiče zhruba stejného věku, tak když je srovnám se Snyderovými, mohli by jim dělat přímo děti! *3* Celkem mě zaráží, že jakožto američtí Židé neuměli hebrejsky. Josh aspoň hebrejsky umí. *5* A pan Snyder je nejspíš tupec přes jazyky, když žije v Izraeli tolik let a stále hebrejsky neumí... *9* *9* Tak a největší šok - Lily že je narozena mezi roky cca 1983 až 1986? *8* Já myslela, že je jí mezi 35 až 40 roky! *8* *9* Vzhledem k tomu, že jsem její vrstevnice, dost mě udivuje, jak staře a zchátrale vypadá.. *9* Ale po kom by měla vypadat krásně a mladě, že. Kam se za Joshem hrabe. *5* *4* Svatba v září, popravdě jsem si myslela, že svatbu zorganizují už v létě nebo teď na jaře, ale je vidět, že se Joshovi asi hodně chce do toho tzv. ,,praštit". *1* *14*
      • Re: Re: článek

        a vidíš to ty máš větší postřeh než já nějak mě nenapadlo když jsem to překládala a kopčila sem na stránky že je ještě tak mlaďounká.. *8* teda souhlas s tebou na názor na její vzhled! *3* asi jí žádnej mladší chalán nechtěl.. *9* myslila jsem že je jí taky tak okolo 35 let plus mínus nějakých pár let ale že jí ještě není třicet to jsem si nemyslila.. *13* *9* asi má nějakej komplex co se týče otce když si vybrala joshíka kterej by jí mohl dělat pomalu otce.. *1* třeba to urychlený stárnutí má ona po rodičích *5* nó tak na mě to taky dělá dojem že se snaží joshíka dokopat před oltář za každou cenu.. joshík na mě dělá spíš takovej laxní pasivní a submisivní dojem *3* ale mám pocit že o svatbě je dojednáno už delší dobu vzpomínám si že joshík psal na svých stránkách den před svou čtyřicítkou že ho letos čeká svatba a psal o tom tak najisto takže si myslím že je ruka v rukávě už min. od zimy.. *3* jasan že na joshe se jen tak někdo nehrabe to je jasná páka!!! *14* *14* *4* *3* *3*
        • Re: Re: Re: článek

          Zakomplexovaná bude nejspíš určitě a nedostatek otcovské přítomnosti měla na beton. Cítím, že se jí rodiče extra nevěnovali, jen kariéra a peníze. *3* *4* Ona není typ pro své vrstevníky, je strašně usedlá a nudná. Jinak to ani dopadnout nemohlo, než že klofne chlapa skoro o 20 let staršího. *3* Ale stejně si myslím, že Josh by si zasloužil jinou ženu. *3* Tím nemyslím sebe. *1* *5* Myslím si taktéž, že ona ho chce rozhodně víc než on ji.
          • Re: Re: Re: Re: článek

            no hele vůbec se s tím netrap ona ho sice udachmala teda skoro ale jináč to bude takový manželství nemanželství *9* jak jsem tak četla na twitteru tak joshík je stále dost akční každou chvíli jinde *5* třebas teď psal že necestoval asi pět let musel si prej odpočinout ale teď míří k novým projektům a na cestování se mocky těší *3* psal že má v plánu v květnu trávit nějaký čas na expedici v tej jeho venkovní škole přežití v utahu a pak pojede na 2 měsíce na island *5* *5* tak že jak vidíš je to akční hrdina a jen tak se spoutat manželskými okovy asi nenechá.. *1* *1* *3* nu a co se tejče jí tak už tu bylo dříve psáno že je naprosto asexuální a antisexuální.. ale asi lepší buchtu nesehnal.. *9*
            • Re: Re: Re: Re: Re: článek

              Já bych tam jela v době světla. *3* *5* *4*
            • Re: Re: Re: Re: Re: článek

              nó jasan ať si tu svobodu pořádně vychutná a zapíjí dokud je čas má recht! *3* *3* *5* žít půl roku ve tmě na islandu je hrozná představa promiň asi bych umřela na depresi... *9* *9* *1*
            • Re: Re: Re: Re: Re: článek

              A jinak, co by si Josh ještě pořádně před svatbou nezacestoval, dokud je svobodný mládenec, že. *3* *3* *4* *1*
            • Re: Re: Re: Re: Re: článek

              Netrápím se, Josh je pro mě jistý vzor a idol, ale neberu ho tak, že ho někdy potkám v reálu. *5* Island taktéž zbožňuji, je to můj sen tenhle ostrovní stát navštívit. *3* Ale nechtěla bych tam být v době, kdy tam mají asi 6 měsíců v jednom kuse tmu.. *13* *9* Asi jak píšeš, lepší "buchtu" nesehnal, ale je to škoda, protože zrovna on by si tu lepší "buchtu" zasloužil. *4* *3*
    • Re: článek

      Článek KURÁTORSTVÍ MÍSTO KULTURY
      15.4.2011, 12:00 AM

      Když jeruzalémský starosta, Teddy Kollek, volal Jamesi Snyderovi že mu nabízí ředitelování Izraelského muzea v r. 1996, Snyder byl docela spokojený jako náměstek ředitele newyorkského muzea moderního umění (MOMA). Přesto, on se chopil šance.

      "To bylo málo nelogické pro nás [Synder a jeho rodina] přijít, " uzná Snyder během rozhovoru u 46 let starého muzea, které přivítalo téměř 600 000 návštěvníků od odhalení hodně propagované $100 miliónové rekonstrukce trvající v červenci. "Já jsem nikdy tady nebyl a já jsem nemluvil hebrejsky."

      Ačkoli stále nemluví plynule v hebrejštině a nestal se izraelským občanem přesto, že bydlí v jeruzalémském Talbieh sousedství od roku 1997, Snyder - absolvent Harvardské univerzity a člen Loebovi Harvardovy vysoké školy designu vedl Izraelské muzeum do velké ligy. V únoru se objevil v č.46 ve Francouzském žurnálu na uměleckém každoročním seznamu 100 nejvlivnějších lidí v uměleckém světě.

      Pod vedením Snydera, muzeum posílilo jeho mezinárodní přítomnost s ambiciózním programem důležitých výstav v Jeruzalémě a putovní celosvětové výstavy ; rozšířil jeho držení přes všechny jeho sběrné oblasti; vyvíjel síť mezinárodních přátel organizace, nyní pracují v 14 zemích; a zahájil kampaň o zdvojnásobení jeho dotace k $150 miliónům (4.5 miliarda baht).

      /další odstavec nepřeložitelný, blablabla....:-D/............

      /další odstavec taky blábolí, nezajímavé...:-D/...........

      /další odstavec bláboly...:-D/...........

      "Možnost být odpovědný pro využití tohoto potenciálu je opravdu to, co vykreslilo mě tady a krásou tohoto místa."
      • Re: Re: článek

        On a jeho manželka, knižní grafička Tina Davisová, a jejich tehdy 11 let a 13 let staré děti se těšili z myšlenky zkoumat neznámé místo a brali jako výhodu příležitost a budovat jejich židovskou identitu v jiném prostředí.

        Davisová je z Clevelandu, Ohio, a Snyder z pennsylvánského městečka blízko Pittsburghu , místa narození ikony popového umění Andy Warhola, kterému se Snyder podobá jeho nápadnými bílými vlasy.

        "Mít smysl pro židovskou identitu bylo relativně snadné pro nás jistým způsobem, to nebylo pro naše děti vyrůstat v New Yorku, protože tam je tak mnoho Židů ," říká. "My jsme cítili, pro naše děti, že přijít sem směla být příležitost krystalizovat oba smysly pro židovskou identitu a americkou identitu jako nečleny a mít Izrael být prospěch ukázat na zbytku světa spíše než vždy New York".

        Snyder, nyní kterému je 59 let, připomíná, že adaptační období bylo jako "náročné pro všechny z nás v různých způsobech. Bylo to náročné pro mě dostat mé ruce kolem 20 akrů kultury práce. Děti se musely učit v jejich cestě v různém kulturním nastavení."

        Lily a Daniel Snyderovi šly do školy vedené společností mise anglikánské církve.

        "Oni se tam rychle učily plynulé, bezvadné hebrejštině a jejich třída byla opravdová směs, od tradiční židovské skupiny našich dětí k spasitelským křesťanským, křesťanští sionisté a mnoho hodnot křesťanské a muslimské praxe, " říká Snyder.
        • Re: Re: Re: článek

          "Co následovalo pro ně byla příležitost mít velmi pospolitý život. Jedno z tichých tajemství o Jeruzalémě je jak báječně pospolité to tu je. To bylo fantastické být ve svatém a univerzálním městě Jeruzaléma a reprezentovat tradiční židovskou výchovu v nastavení, které mísilo se jako mnoho možných rázů monoteistického dědictví co jste mohl najít tady. Jestliže muzeum je o vizuálním kulturním univerzalismu, jejich životy tady staly se o lidském kulturním univerzalismu."

          /další odstavec bláboly....:-D/...........

          Dnes , Snyderovi děti žijí a pracují v New Yorku. Nicméně, oni často navštěvují jejich rodiče. A v září, Lily si vezme Joshe Bernsteina, hostitele pořadu "Into the Unknown" kanálu Discovery, u východního jeruzalémského Rockefeller archeologického muzea, části Izraelského muzea.

          V mnoha ohledech, Izraelské muzeum je snyderská osobní vlast. "Uvědomil jsem si už dávno, že jsem osoba intuice, " říká. " "Přišli jsme, protože jsem cítil, profesionálně by to mohlo být velkou výzvou, která by mohla mít velký příspěvek k obohacení kulturní krajiny zde a ve zbytku světa. To nebylo o tom dělat aliyah [imigrace do Izraele]. Milujeme žít tady, ale my jsme vlastně Američané."


          odkaz na článek
          http://www.bangkokpost.com/arts-and-culture/art/232030/curating-a-place-of-culture
          • Re: Re: Re: Re: článek

            tady jsou nějaké odkazy na to muzeum, kde se mají brát *3*

            http://www.english.imjnet.org.i l/htmls/page_1684.aspx?c0=15160&bsp =14162

            wikipedia
            http://en.wikipedia.org/wiki/Rock efeller_Museum

            Rockefeller Archaeological Museum
            http://www.israel-travel-ce nter.com/attractions_rockefeller.ht ml

            http://www.travelisraelonline .com/jerusalem-area/museums-jerusal em/rockefeller-archaeological-museu m-%E2%80%93-archaeology-and-archite cture-in-jerusalem/

            je to teda už taková zřícenina ale celkem zajímavá *3*
            • Re: Re: Re: Re: Re: článek

              jj a amen *4* ať jim bůh žehná! *3* *14*
            • Re: Re: Re: Re: Re: článek

              Co Bůh spojil, člověk nerozlučuj. *3* *5* *14* *4*
            • Re: Re: Re: Re: Re: článek

              jj *3* ámen *1* *5* *4*
            • Re: Re: Re: Re: Re: článek

              To ano, proto doufám, že se tak nestane. *14* *14* *3* *4*
            • Re: Re: Re: Re: Re: článek

              do té ,,zříceniny" by se taky hodila nějaká ta finanční injenkce nebo to ještě na joshíka při svatebním obřadu spadne a takovýho krasavce by přeci jen byla škoda.. *3* *9*
            • Re: Re: Re: Re: Re: článek

              Tak jsem to přečetla, i z originálu, máš pravdu, určité věci jsou málo srozumitelné až nepřeložitelné. Naštěstí to nejsou pro mě podstatné informace. *5* Muzeum jsem si prohlédla, má sice takovou zvláštní atmosféru, ale jinak jak píšeš, je to poněkud neudržovaná zřícenina. *9* *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit