Přejít na výpis diskuzí

Petr Kellner

OSOBNOST 31.12.2006 
447 příspěvků

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • jaké jsou vaše cíle???

    Velice mě zajímá, zda lidé disponující s majetky, dejme tomu v řádech miliard, mají nějaký cíl. Něco, kam směřují, co je žene kupředu. Zvláště by mě zajímal ten cíl samotný. Já studuju a učím se, pozoruju svět kolem sebe a také dál budu zkoušet, přemýšlet a učit se... a jakmile takový majetek získám, podívám se těmto lidem do očí a zeptám se jich "a co teď?"

    Já jeden takový cíl mám. Neprozradím ho, málokdo by ho pochopil. Jde dál, než kam se většina lidí odvážila pohlédnout. Máte ho i vy?

    Přeji štěstí lidem, kteří jdou za svými sny. Co může být krásnější, než samotná cesta za velkými cíly?

    MRAW
    • Re: jaké jsou vaše cíle???

      Konečně názory, které jsou smysluplné...souhlasím a konečně se mi tento názor i líbí :-)
    • Re: jaké jsou vaše cíle???

      Moc hezký napsáno, aby měl člověk v životě cíl, musí nejprve znát "hodnoty.."
      a "směr..." "Není problém udělat pokrok v životě, jakmile si uvědomíš směr kterým se chceš vydat...pokud to ale nevíš, jak bys pak mohl někdy přijít nato, že jsi u cíle...? petero1966@seznam.cz *7*
    • Re: jaké jsou vaše cíle???

      Zdravím!
      Sice nejsem Kellner, ale v jeho cílech mám jasno (jsem též podnikatel). Takto bohatým lidem nejde o peníze, ale o ovládnutí trhu. To je jejich cíl stejně jako cíl Gatese atd. Platí jedna věc, chudí pracují pro peníze a bohatí proto, že chcou...
      • Re: Re: jaké jsou vaše cíle???