Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • český zákazník chce koupit koncernový,vyježděný vrak se stočenými kilometry.Je to součást naší nákupní demence/kultury.Lidé jsou tak hloupí,že to snad ani není možné.Příklad z naší firmy.Odprodávaná auta po obchodních zástupcích: Opel Insignia 2.0 nafta,r.v. 2013-nájezd 275 000,Ford Mondeo 2.0 nafta ,r.v. 2013-nájezd 315 000,VW Passat,2.0 nafta-r.v.2013-nájezd 325 000 km.Všechna tři auta odkoupil známý bazar s názvem nejvyšší canastové karty.Všechna auta se po týdnu objevila na tipcars jako velice zachovalá auta po prvním majiteli v perfektním stavu a světe div se-s nájezdem následujícím: Insignia 93 000 km,Mondeo 107 000 km a Passat s nájezdem 85 000 km.Ke všem byla servisní knížka a doklad o pravdivosti najetých kilometrů Dekra.....pak si kupte ojeté auto.Nutno dodat,že za dva dny se prodal Passat,za 3 dny Mondeo a Insignia do týdne.Takhle to přece chceme.A takovéto vyskákané auto si koupí člověk,kterému to to půl roku obvykle klekne a pak uslyšíte,co jsou to vlastně ty auta za sračky....pravda je někde jinde,není moc špatných aut,ale lidí,kteří se kolem nich točí...A takhle to my Češi chceme,no ne???Je sobota mámo,tak hurá do bazaru *1*
    • Nafťák s tolika kilometry tak jedině zadarmo - velice drahé opravy motoru jsou brzo nevyhnutelné.

      Moderní diesel jedině jako funglovku a nejpozději ve 250 tis. prodat, ať se s tím potom trápí ten blb, co si to koupil...
    • Kámoš dělal v áčkách (AAA) ve výkupu vozidel a vyprávěl, jak se do mladších ročníků aut s velkým kilometrovým nájezdem přendávaly zachovalé díly vnitřního vybavení ze starších ročníků stejného modelu s menším nájezdem a zachovalým vnitřkem. Přendávaly se koberce, tapecírunky, volanty atd, prostě všechno co bylo vevnitř ošoupané aby auto vypadalo, že má málo najeto. Samozřejmě se potom stočil i tachometr. Šlo o to, že mladší ročníky aut jsou pro zákazníky lukrativnější a lze na nich vytřískat více peněz. Dělalo se tak hlavně u firemních aut, vykoupených bazarem za babku které měly najeto 300 tisíc i více km.
  • Jít koupit auto do autobazaru znamená tam jít s tím, že vás autobazar chce mermomocí podsvést, ošulit a co nejvíce na vás vydělat. V Německu většinu autobazarů vlastní Turci a to je záruka toho, že auta mají přetočený tachometr nebo jsou jinak vylepšené. Nejlepší je koupit ojetinu od toho koho znám a to auto a jeho provoz také znám. Bazary - nikdy a AAA už vůbec ne.
    • Ne každý má kamarády, co si pořídí funglovku a za pár let ji prodají, aby si pořídili novou *12*
  • Pomáhá se jedině vzdělávat v podvodech s auty a někdy se i jednou nechat "povinně" napálit. Je úplně jedno pak kde auto kupujete, klidně i v Áčkách, kde jsem koupil sám dobré auto, ale pokud tomu nerozumíte, bez mechanika tam ani nechoďte. Vše je o lidech.
    • Chce to chladnou hlavu a ne nějaké prudké nadšení....
  • Montekarlo nebo autoservis Montekarlo nebo odbornik a znalec pres ojetiny z Montekarla pochazejici. Vsechno jedno .
    Ten serial je dokonaly ,
  • radši nového korejce než vojetou stočenou vOchcávku v tdíčku, když se podívám na ceny aut v bazarech protáčej se mi panenky starý stočený vraky všechny maj stejně nalítáno +-100000 ať je to 4 roky starý nebo deset *1* Je třeba si uvědomit že přes 80% škodovek bylo jako nové koupeno na firmu a podle toho maj i nájezd a opotřebení a z těch 20% co si koupily sokromé osoby tak ty v bazaru nenajdete to se dědí v rodině nebo prodá známejm... Takže na pohádky garážované po důchodci on stim jezdil jen vlétě na to fakt nevěřte *1* Ceny v bazarech rozhodně neodpovídají ojetému použitému zboží. Do nového auta nemusíte 5 let dát ani korunu za to do ojetého za 5 let nalejete jednou tolik co stálo! A ani servisní knížka a ověření v autorizovaném servisu to nezachrání, taxikáři to dělaj tak že nové auta servisujou u kámošů ty stočí tachometr a do autorizáku si jednou za rok dojdou vyměnit olej za razítko a voalá taxikára čistá jak lilie nalítáno 300000 a v knížce 30000 *1*
    • Souhlas až na ta korejská auta dělaná u nás. Je to předražený šrot který se vyrovná maximálně tak Dacii. Ono i ten VW Passat není to, co bývalo.
  • Ojeté auto je opravdu nejlépe koupit od majitele, kterého znáte.

    Pečlivého, který se o něj staral, a víte, v jakém režimu vozidlo provozoval, jestli ho nepřetěžoval, nejezdil pořád s přívěsem či každé ráno dva kilometry do práce.

    Nejhorší jsou auta po řidičích z povolání, ti bývají otrlí a z práce vědí, že auto vydrží opravdu hodně...a na nějakou péči opravdu objektivně nemají čas.
    • Jenže to nedělá dobrotu. Jako prodejce rucite za to auto ještě půl roku, i tak když se objeví závada tak to může být problém se vztahy.... Dále nemám problém se dohodnout s autobazar na slušné ceně, ale známý předpokládá slevu ze známosti... Takže jako kupující máte výhody ale jako prodávající nic moc... Teda pokud se člověk neživi prodávám normálně... Ono sousedi se umí rohadat i pro menší částky než je auto za 250k.
    • Potom jeste pozor na ojetiny po jeptiskach , predpovidacich pocasi , bezdomovcich a prodavacich z Lidlu !!
  • Zhruba třetina ojetin nabízených na českém trhu pochází z jiné země, než je uvedeno v inzerátu a každé druhé bude minimálně jednou stočené nebo bourané... Menší šanci, že naletíte podvodníkům máte spíš ve velkém autobazaru než při koupi na inzerát.
  • Tak zrovna auto na inzerát bych si nepořídit ani za zlaté prase. Všude se najdou podvodníci a šejdíři. Když už bych si chtěl koupit ojetinu ,půjdu raději do autobazaru, za mě rozumnější varianta. *5*
  • Před tím, než jsem si auto vůbec vybral, tak jsem si byl nechat spočítat, na kolik by mne přišel úvěr na auto z banky, nechal jsem si to počítat na úvěr 250 tisíc korun. Pak jsem si v aaa auto vybral auto za 248 tisíc korun, a nechal jsem si spočítat úvěr i tam, a mohu doporučit si vyřizovat úvěr přímo v autobazaru, vyšlo mě to výhodněji.

  • Když si chce člověk pořídit ojetinu, tak přece nemůže počítat s tím, že pokud si pořídí šunku za pár tisíc, tak bude jezdit jako funglovka. Je samozřejmě super mít možnost koupit si auto od kamaráda, ale ne vždycky moji kamarádi prodávají auto, když ho zrovna potřebuju žejo *1* V bazarech je třeba si určitě dát pozor a počítat s tím, že jim za prodej něco zaplatíte, ale furt lepší než řešit dovoz nebo inzeráty *11*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit