Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tohle má být recenze? Kritik zmíní dvě mise ze SP, seřve kopírování MW2 a pak v JEDNOM ODSTAVCI zmíní multiplayer, který hrál v BETĚ?!

    Taková recenze se zkrátka nedá brát vážně. Tiscali, zklamali jste.
  • Na problematiku příliš benevolentních verdiktů upozorňuju už dlouho. Vůbec nechápu, proč současná herní média ještě používají desítkovou stupnici, když by si bohatě vystačila jen s pětibodovou. Naprostá většina zrecenzovaných her skončí někde mezi 7 - 9/10. Hranice pod 5/10 téměř neexsituje a přijde mi přijde jako uměle udržovaná psychologická zóna zla, kde končí těch několik málo nepovedných kusů, které si stejně nikdo nezahraje, protože jsou vinou technických nedodělků nehratelné. Přitom 5/10 je hranice průměru. A průměrných her je podle mého daleko více než těch nadprůměrných. Když si vezemete takový BioShock, který jako jediný pokračuje v lini originálních a skutečně atmosferických "RPG" stříleček, a stokrát vyprané prádlo a lá Call of Duty, musíte si uvědomit rozdíly, které od sebe nedělí pouhé 2 body (7/10 a 9/10). Jako by dneska všechny hry, do kterých se nalilo spousta peněz a ještě více reklamního úsilí, automaticky dopadly nadprůměrně, i když jde o kopie kopií. Páni recenzenti by měli být přísnější především na sebe a s nadprůměrnými hodnoceními víc šetřit.
    • Lépe bych to nenapsal. Svatá pravda a podle mě přijde čas, kdy AAA hry začnou dostávat šestky, pětky, aby si vývojáři uvědomili, že hry se musí jednou za čas inovovat a nejde 5 let po sobě dělat to samé, jen v lepší grafice. *10*
    • Rozhodně souhlasím že pětistupňová hodnocení jsou lepší. To by vynikající hry(dnes 10/10,nekdy 9/10) měly 5/5, 4/5 nadprůměrné(dnes někdy 9/10,8/10), 3/5 průměr(dnes 7/10,6/10), 2/5 podprůměr(dnes 5/10,4/10), 1/5 vylozene sr*cky(3/10,2/10) a 0/10 nestojí za řeč
  • Ja jsem si tuhle jizdu uzil velice prevelice. Pestrost misi a zbrani atd. rozhodne vetsi, nez v poslednim CoD MW2. Navic jsem ujety na komunikaci pres vysilacky a toho jsem si uzil dosyta, proste parada. *1* Hra ma spad. Autor vycita hre slabou realitu a pak nadava, ze protivnici vydrzi i vic nez jednu kulku, kdyz to neni kulka primo do hlavy *7* Narozdil od autora, ktery pro svoji potrebu ukazat jak kopiruji MW2 srovnava zacatek hry s MW2, kde mimochodem jizda vozem byla tak 10x delsi, jsem si okamzite vzpomnel na zacatek uplne prvniho dilu MoH, kde taky jeli v aute a potycka zacala stejne jen to bylo ve WW2. (hral jste pane autor puvodni MoH, nebo uz mate horsi pamet nez ja stary senil?) *7* Ano, je to hype, ano pouzili zazite fungujici principy a vezou se na stejne vlne. Ale co, ja jsem si to teda uzil. U MW1 i 2 jsem hral posledni mise aby uz byl konec hry a mel jsem splneno nikoli ze me to porad neskutecne bavilo. V nejnovejsim MoH jsem byl zklamany, ze je konec, protoze jsem chtel dalsi porci akce. Uvidime jaky bude multak, jestli bude mit smysl prejit z BFBC2. Kazdopadne pro me single jasna pecka, kterou jsem si jednoduse paradne uzil a penez narozdil od MW2 nelituji ani trochu.
  • Rád bych se zeptal recenzenta, byť neočekávám odpověď, proč dal hře 7/10? Skóre 7/10 je podle mě pro hru, která je zábavná, slušně zpracovaná, přináší alespoň něco nového a nějakou dobu hráči vydrží. Není to tak dávno, co hry se 70% hodnocením byly brány jako kvalitní a hodné peněz za jejich pořízení.
    Vy, a to si přiznejme, ji tady poměrně dost kritizujete, ale při vyřknutí verditku jakobyste zapomněl, co jste celou dobu psal. Ve stručnosti to shrnu - hra je neskutečně krátká, absolutně neoriginální (resp. kopie), SP je nepříliš zábavný, navzdory tvrzení o "realisitčnosti" je na úrovni jakékoliv jiné arkády, vybalancování zbraní je neznatelné, hra je nudně naskriptována a AI je oproti současnosti nevyhovující. Celkově tedy tento počin působí jako snaha podojit hodně starou a vyčerpanou krávu, což se maskuje hypem okolo. Osobně bych takové hře neudělil více než 6,5/10, protože je to jasný průměr. Protože mám chuť být dnes kritický, v nadpisu se píše o recenzi pro PC, Xbox a PS3, ale v celém textu jsem nenašel zmínku o odlišnsoti mezi platformami. Snad mi nechcete tvrdit, že žádné nejsou.
  • Hra dohrána a hodnocení? Má to spád vše je dobře uděláno ale CoD se nezapře jen mi začíná chybět délka her :-(, jako za 1000,- 6h hraní to už je opravdu strašné.....:-(
  • Snad jen par postrehu.Neustale srovnavani s MW2 prilis nechapu ale budiz ovsem mam takovy pocit ze autor recenze hral jine MW2 nez ja. Co se tyce zabiti ci nezabiti nepratel co takhle rovnou strilet do hlavy a dilema s ozivlym protivnikem je vyreseno( je vcelku mozne ze povedomi o takovych vymozenostech jako je neprustrelna vesta se uz dostalo i do koncin jako je Afghanistan). S chovanim zbrani ktere nam dnesni arkadovky bez vyjimky serviruji to neni zadny problem a to ani na nejvyssi obtiznost ktera i tak byla bohuzel prilis snadna. Kritizovat nabihajici hordy protivniku a ohanet se pritom serii CoD mi prijde minimalne usmevne. Moment ktery me v tomto smeru vylozene uhodil do oci byla zaverecna cast cesty k LZ teamu AFO Neptune kdy jsem nasledne Talibance ostreloval z palubniho kulometu. Na druhou stranu co by chtel autor delat cele hodiny strilecky kdyby potkal za celou hru cca. 20 maniku. Od sahodlouheho plizeni a naslednych par ran tady mame ArmU. Ano ve hre se nevyskytuji zadni dvojiti ani trojiti agenti,nikoho tam negriluji kanistrem benzinu,nekona se zadna velkolepa zrada do vlastnich rad. Chybi kulervouci momenty ktere vsak na druhy pohled zavani stupiditou. Me to ale nevadilo. Z noveho Medala jsem do kolen nepadnul ovsem smer ktery autori nastolili se mi libil a vse je lepsi nez rok co rok hrat CoD. A MP mi da mnohem vic nez se prohanet autickem na dalkove ovladani s ksichtem pocmaranym jako kasparek a smajlikem misto tecky na kolimatoru tak jak to serviruje Black Ops. *5*
  • Milý pane vávro i když MoH nijak nezazářil, je stále lepší než jakýkoliv Cod. Ani nevim proč srovnáváte hry s MW2 co bylo na MW2 tak dobrého krom toho že se prodalo hodně kusů. Pomůžu vám... nic.A když už se bavíte o realističnosti proč jste ji nesrovnal s realističností v Call of Duty. Tam dokud se neposunete tak vám budou nepřátelé nabíhat do nekonečna to je podle vás reálné, nebo jízda na sněžném skůtru spojená se střelbou.A jako třešínka na dortu byla v MW2 mise kde jste jako ranger dobýval burger kingy. A když už mluvíte o tom že 4 lidé by neudrželi takový nápor nepřítel co teprve mise v Cod MW2 kde ve dvou proběhnete celou základnou a ještě stihnete polovinu vojáků vystřílet.... série MW2 je nereálná a v porovnání s MoH odpovídá spíše filmu z 80. let v hlavní roli s arnoldem schwarzeneggerem.
    • Zrovna část s Rangery, kteří odolávají náporu nepřátel v polo-rozpadlé chajdě mi přišla hodně reálná. Proč? Kvůli těm dialogům. Žádné "Ještě jich pár postřílíme a pak odejdeme domů", ale "Základno, nemám téměř žádnou munici, úniková cesta zde není, přistání je moc nebezpečné a nepřátelé neubívají. Neriskujte kvůli nám, my jsme s tím smířeni." Takovéhle momenty, kdy mi na postavách opravdu záleželo, v COD nikdy nebyli. COD je zkrátka chladný a bezchybný kalkul, postrádající emoce a jedoucí na jistotu (aneb, co je dnes coooool). MOH se odklonil a (kurva!) takhle intenzivní singl warfare FPS jsem nehrál několik let. Ne vždy k skvělé atmosféře pořebujete tuny skriptů na každém rohu.
  • Hru jsem si (bohuzel stahnul z warezu, protože na multiplayer mám BBC2 a singleplayer je na jiném enginu - UT3) no a s recenzentem plně souhlasím hra bohužel na MW2 nemá, graficky je to špatné, hra je tak 5 let pozadu, hraji vše na max. (Core i7 920-- - 4.2GHz, Asus GFX 460 - 860MHz/4500MHz - 1.000V) - Bad Company 2 je o dost lepší graficky natož Crysis. Prostředí je dost chudé, bohužel Afganistán jsou většinou hory, ale stejně se z toho dalo vytřískat víc, skripty a meziscény jsou slabé, realistické to je asi tak jak COD MW2, na nejvyšší obtížnost nic moc, je to moc lehké (někteří "experti" to dojeli dřív než to většina stihla stáhnout a cracknout - cca 5hodin - nejvyšší obtížnost), moc jsem se na hru těšil, skončil jsem ve asi 80% hry a ani to nebudu dohrávat, raději půjdu levelovat ranky do BBC2 momentálně mažu MoH a raději si jdu pustit nějaký film *9*
  • Stačí si porovnat MoH a Black Ops:
    MoH - Sp a Mp
    Black OpS - SP, MP, Zombies, Spec Ops mise a MP s boty
    MP v MoH:
    8 map, 20 zbraní, cca 15 atachmentů, zadné dalsi upravování hrace
    MP v BO:
    14map, 40 zbraní, cca 30 atachmentů, tvoření vlastních class (možnost vybrat skin, barvu, tetování, znamení a dalších 1000 blbinek, perky a asi 10 typů her funkčních na všech mapách.

    Z toho mi vychází že Black Ops toho nabídne asi tak 10krát více než MoH. Proč bych teda měl utrácet za Medala?
    • Tak ale hra není jen o to tam dát co nejvíce kravin. Jde taky o hratelnost a realnost zbraní třeba a další. Jak jsem četl na jiném webu tak o COD psali " Do MP dají co nejvíce blbústek aby každý si něco našel." Jestli hodnotíš hru jen podle toho kolik věcí nebo kolik zbraní budeš moci používat tak to už je konec. Jako + to je ale napsat na konec proč kupovat MOH a to jen z těch důvodů co si tam napsal je dost trapné.
    • protoze CoD je sracka :) ...jednoduse receno ... k cemu ti ej naka picovinazesi muzes dat tetovani.. k nicemu ti to neni a stejneto nevidis... a modernw warfare 2 byl MP propadak celkem :)
      • vaz slova, pretoze cod zatial bez problemov strcila mod do vacku( nehovorim ze mod je zla seria ) , takze jedina ( aby som pouzil tvoj slovnik) ,,sracka,, je tvoj koment :)
      • Nevím v čem je Call of Duty sračka oproti MoH. Dyt MoH je trapná kopírka CoDu, která toho akorát nabízí méně. V ničem není originální, v ničem. A proč je špatné si pomalovat obličej? Nikdo tě nenutí to dělat, ale ti co to dělat chtějí tak dostanou tu možnost. Ještě nějaký hloupý názor máš?
        • jak to muze kopirovat kdyz z tohohle prostredi to je prvni hra :D ... CoD MW a MW je odehrava vsude po svete s debilnim pribehem a tim ze vzdy vystrilis milionovou armadu enemy... pro me rozhodne tohle MoH SP bude daleko lepsi nez MW a MW2 SP ....
          a lidi co se ohanej tim ze mas tetovani a barvy zbrani jsou noobici z gameparku nebo podobny sracky.... behat s ruzovu zbrani a tetovanim hada na ruce je upne k hovnu a uvidis to tak jedine kdyz umres :)...

          zatim nejhloupejsi nazor mas ty :) .. ANO MoH byl sem tam stacka jako napriklad posledni dil Airbone ale tenhle z AFGHANISTANU ma rozhodne vetsi koule nez trapny black-ops .... uz jen proto ze prostredi a grani ej realistictejsi ..
        • kopírka COD MOH??? slyšim dobře nevim kdo okopiroval MOH ale bylo to COD protože MOH byl dřív než COD 1 v MOH Allied Assalt je vylodění normandie každímu se hra líbila tak muselo studio Activion udělat lepší hru než MOH tak neříkejte že MOH kopiruje COD !!!!!!!!
          • Ale teď MOH kopíruje od CoD nepleť sem hry z 2.sv.
            • Já jsem si to četl a že všechno tady v recenzi přirovnávají k COD neznamená že kpírují.
            • spooky: co takhle si přečíst tu recenzi?????? Pak by jsi se možná tak blbě neptal.
            • V čem MOH kopíruje ? Že je to z dnešní doby? Je to jiná země absolutně jinak pojatá hra. Napiš v čem kopíruje od COD ?
  • Nezapomínejte že hra má dvě strany. Na hru sem se velmi těšil a pote co jsem zkusil Open Betu jsem byl velmi zklaman, okamžitě sem ji začal odsuzovat a echapal sem jak ji muže někdo dát i těch 7/10.

    Jenže pak sem zkusil Singleplayer. Je to par minut co sem ho dohrál a musím říct, že je to jedna z nejpovedenějších FPS kampaní jakou sem kdy hrál. SP je úplně jiná hra něž MP. Ovládání, fyzika a hratelnost jsou špičkové, s MP nemají NIC společného.

    Bohužel DICE to tentokrát brutálně posralo a jeho extremně nepovedená mutace BC2 téhne MOH dolů. Strasně lituju, že Danger Close nedělalo celou hru, protože by MOH byl víc než konkurenceschopný COD, ale díky své odlišnosti i velmi dobrá alternativa.

    Tahle hra si zaslouží zda verdikty! A z čistě mého osobního pohledu by to bylo 85% za SP, 55% za MP.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit