• Čtení recenze jsem skončil hned na začátku u věty "To, co ale stačilo před jedenácti lety, dneska stíhá držet krok jen stěží.", protože takový nesmysl už jsem dlouho neslyšel. Naopak, dřív musely být hry kreativní a originální, dnes se na nás valí kupy lineárních sraček s líbivou grafikou a takové hry by dřív neměly šanci na úspěch! Dřív neexistovaly takové věci jako přesně vyznačená cesta k cíli (např. Dungeon Siege III, Dead Space II) nebo ukazatel na kompase (jakákoliv FPS), které vás celou hrou provádí za ručičku. Hry se za posledních deset let neskutečně zjednodušily, chybí jakákoliv výzva a nutnost při hraní přemýšlet - zřejmě jsou jednodušší i lidé, kteří tyto hry hrají, jinak si to vysvětlit nedokážu.
    • Rád přemýšlím, ale fakt nerad bloudím, vyznačená cesta k cíli (nebo bod na mapě) v RPG beru jako změnu k lepšímu. Nicméně když máš v koridorovce různé kompasy jak píšeš, co ukazují cestu k cíly tak to je prostě přehnaný.
      • tak ty by si sa v Might and maagic VI stratil hned v prvom meste:D
  • Radsi nez takovou recenzi , tak zadnou ..... *11* ..odbyte , bez napadu a vubec vlastne neni zduvodneno , proc hra dostala , tak malo bodu ..... , kde jsou doby ICE a Mamouliana, trochu ucty k vyvojarum by neskodilo....
  • Nikde v texte nebol uvedeny dost zavazny dovod na 6/10 len to ze je to typicka akcna hra. To su dnes vsetky. Nejaky vaznejsi dovod na 6? Je to nuda? - autor pisal ze nie. Je tam nejaky stopper? Nieco co ma prinuti vypnut hru? Alebo je to nejak celkove o nicom? Respawnuje nepriatel ako na pase? Nic z toho som v texte nevidel. Tak WTF?!?
    • Taky mi to pride podivne... Predpokladam ale, ze dalsi dil COD, ktery je "typicka" akcni hra by dostala 9/10 :)) (jen pro porovnani :) )
  • Jooo od doby Duka se už nikdo přes 6 nedostane *1*
    • tak si myslim ze i kdyz duke není buch ví co ale aspon nastolil ladku a ukázal jak má vypadat pruměrná hra, aspon co se týče fps.
      • Buch buch buch... Ještě mu to plusujte.
  • Mahcake
    Musim říct...paráda. Abych řekl pravdu nevim na co si recenzanti hrají, hra je parádní. Boj je zábavný a rychlý, moc se mi líbí "uhýbání", kde je zajímavý "motýlí efekt". Líbí se mi, že jsem si mohl zahrát znova jedničku v HD remaku. Hopsání je pořád stejně zábavné, Wonderland je krásný a barevný, nad dabingem jsem doslova slintal jak je perfektní a Alice má stejný hlas z jedničky. Pokud pořád nevěříte, koukněte se na uživatelské recenze, např.na Metacritic. 23 pozitivních z 26 dohromady ze všech plaftorem. Jinak určitě pro všechny doporučuji a pro fanoušky žánru jasná koupě.
    • osobne je mi jedno, zda jakysi "typek" z tiscali napise recenzi takovou nebo makovou, hral jsm i hry ktere dostaly 3/10 a bavily mne, naopak nektere 9/10 jsm opustil velmi zklaman. zacinal jsm s hrami v dobach Black Thorne, Dune 2, Dungeon Master 1, 2 a tak uz jsm toho videl a hral celkem pozehnane za ty roky. bohuzel dnes mi to jedno neni, ani nevim proc, mohlo by, Alenku hraji a uzivam si ji. jen me tak pri cteni zamrzelo, ze zustala nepochopena timto "typkem" z tiscali, nechci se dotknout, ale odhaduji tak 19 let? ovsem, muzeme ji zhodnotit jako hack&slash a tim to smaznout za 6. podle me je Alenka jak prvni, tak i toto pokracovani, umelecke dilo ... ART! jako kdyz jdete do galerie podivat se na obraz Rembrandta nebo kohokoliv, jasne "napatlal" jen dalsi krajinku, ale jde o to jak ji napatlal. vetsinou vsak vyznam umeleckych del, byva docenen az po letech. a ja pevne verim, ze Alenka rozhodne nebude zapomenuta, jak se "recenzent" v zaveru toho sveho "patlani" zminuje. tady rozhodne nekdo prestrelil!
    • Pan recenzent si asi hraje na velkýho znalce a tak tomu dá nižší bodování. Hra je skvělá ! A ani k tomu nepotřebovali přehnanou grafiku...běží to na stále pěkném UE3. A ti kdo u čtení mího postu kroutí hlavou a nadávaj že grafika je duležitá tak vám řeknu jen jedno. Hraní her kvůli grafice je jako sledování porna kvůli příběhu! ;)
      • SA-reg
        Vyjadřuju 100% souhlas s tebou.
        • neco na tom holt bude, ze my chlapi preferujeme tajemne lehce ujete slesny =)
      • Ještě dodám že z recenze cítím že autor tu hru hrál s nechutí už jen kvůli tomu jak je Alenka "šáhlá" jak tak rád říká. No a co ? Tak je šáhlá. Takových her není moc, všude převažujou buď drsní akční hrdinové a nebo ujetí borci s ujetýma hláškama. Z tý recenze uplně cítím jak autorovi nesedlo pojetí. Měl to radši zrecenzovat někdo kdo by k tomu nepřistupoval z odstupem...Můj názor.
        • Mahcake
          Přesně tak. Koho jiného by si představovali do horroro-psycho adventury zanesené do "zvráceného", ale i barevného Wonderlandu? Když né "šáhlou" Alenku, tak nikoho.
        edit
  • Byli doby kdy se podle recenzi dalo odhadnout jaka hra je...dnes uz pro recenzenty neni nic dost dobre...nechapu.
    • pockej az bude recenze na dalsi dil cod, ten tady dostane nejmin 12 z 10 *1* *1*
  • hru jsem prave dohral a za sebe muzu rict ze hra si zaslouzi o dost vyssi hodnoceni nez v recenzi... nejvice bych podtrhnul leveldesign, ktery je proste uzasny, vyborna zvukova kulisa a hlasy postav, pribeh stavejici na klasicke alence, ale podstatne temnejsi a obcas i dost silenejsi... dale mezihry, ktere ozivi stereotyp, ktery by se u nekoho mohl objevit, autosave ktery funguje vyborne, nizke hw naroky a herni doba u me 12 hodin a myslim ze by slo jeste vice prochazet lokace a zdrzovat se... jedine co bych hre vytknul je spatny unit occlusion, ale vse vyse zminene tento nedostatek vynahrazuje... za me 8,5/10 s tim ze leveldesign je na dnesni dobu naprosto uzasny hranicici s umeleckym dilem
  • výborná hra, konečne nejaká zmena !!!
    Nečítajte recenzie, radšej ju sami vyskúšajte. *1*
  • hru vlastním a opravdu mě baví, první díl jsem bohužel nehrál tak nemohu porovnat ale že by to byla nudná hra říct nemůžu :) prostě je to plošinovka se vším všudy co od takového stylu očekávat :) záleží na názoru, mě souboje nepřipadají zase až tak strašně snadné, občas jsem se i zapotil :) a míření absolutně normální jako na každém gamepadu bez auto aimu :) (mám xbox360) takže nevím co na tom pořád všeci kritizují :) mě hra prostě baví a za sebe ji můžu jedině doporučit :) 8/10
    • Taky hraju na xbox360 gamepadu. Poradil bys mi prosím jak vytáhnu deštník ? Na klávesnici je to defaultně "E" ale na gamepadu fakt nevim. Díky moc.
  • autor by sa mal riadne zamysiet nad tym ako pise recenzie... nie je zaujimave cislo, ale to ako je napisana/podana, ci sa z nej/o nej clovek nieco dozvie. toto co tu pise je jasne s prveho pohladu 7-rocneho dietata. a vobec aj tiscali by sa malo zamysliet ci vobec takehoto cloveka zamestnavat (takto odflanutu recenziu som necital od "lego pirati karibiku" zhodou okolnosti tiez od toho isteho autora...)