Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • A o tomhle vždycky sci-fi bylo. Logicky vysvětlit důvody. Stejně jako Vernes, kterej předpověděl cesty na Měsíc. Sci-fi bylo vždycky o předpokladech.
  • Záleží na jaký sci-fi se díváš. Vezmeme-li v úvahu, že všechen život na naší planetě vznikl díky chemickým procesům, které trvaly miliardy let a vyvinul se v to, co máš dneska před ksichtem. Tak není nepravděpodobně, že by se mohl na nějaké vzdálené planetě či na Saturnu vytvářet podobný život jako vetřelec. Nepředstavuj si vetřelce, ale prostě organismus, kterej se musel po miliardy let adaptovat na tak nehostinný prostředí. Protože náš život na Zemi se chová stejně. Po miliardy let se adaptoval a adaptuje se stále. Je ale hloupý si myslet, že za devatero galaxiemi jsou mimozemšťani a lidé, kteří máchaj světelnými meči a vedou toporný dialogy:D nebo že se cestuje obrovským kruhem vody a na každý planetě potkáte lidi, který mluvěj anglicky. Tu první věc nemusim nijak vysvětlovat, ale pokdu jde o StarGate, tak ikdyž podel jejich premissy, byli lidé odebráni na různý planety, kde se stali otroky, je hloupý si myslet, že by se jejich jazyk vyvinul v něco podobného jako je ten náš.
  • To je naprosto ABSURDNÍ! Ten člověk vůbec neví o čem mluví. Podle gameplay videa ta hra vypadala a chovala se příšerně. Logický díry typu, že Hadleyho naděje (komplex) by byla na prach a že vetřelci by se neměli z koho vylíhnout je jedna věc. Ale jak se tam může objevit vetřelčí triceratops :D, kterej se nedá nijak racionálně vysvětlit, to mi hlava nebere. Jak někdo takovej může mluvit o realističnosti, když se nedrží základů, který položil O'Bannon s Cameronem?!
  • Shaker
    vsak je taky vsechno poniceny... Hirosima byla srovnana se zemi bombou, ktera vybuchla zhruba 200 metru nad povrchem, zatimco tady bouchnul reaktor nekolik pater pod zemi... a i v Hirosime nebo v Nagasaki zustala stat jedna budova a kdyz to srovnas s tim komplexem, co je ve filmu, tak ten vypada sakra pevnejsi... Proste si do toho pribehu muzou vymyslet i ruzovyho slona a nejak to ospravedlnit, kdyz najdou vhodnou klicku :)
  • Shaker
    zablesk je pruvodni jev atomovyho vybuchu, nevypovida nic...
  • hezký ale má to jeden háček, moc dobře věděli že výbuch zničí velké území ( poloměr měl být 30km a ekvivalent 40 megatun - 3x více než Hirošima :) Za 4 hodiny nestačili utéct ani nebylo kam se schovat... Prostě a jednoduše nemohlo tam nic přežít a lehlo to popelem :) Já vím, jsem trochu řiťopich...
  • nevim, ve filmu se hovořilo o 50km zničeného území, ano v lodi SJ bylo hafo vajíček, ale k tomu je potřeba i hafo hostitelů :) Na DH jich žilo 127 nebo 157, teď nevim většina byla zmasakrovaná mariňákama. Dost málo jich zůstalo na nějakou další bitku.
  • Tak tuhle větu už sem slyšel tolikrát ...... že tomu stejně zase nevěřím.
  • hlavne ze vo filme sa rozhodovali ze ci to znicia jadrovou pumou, plynom etc. a inac na zaver ked zdrhali prec, bolo vidiet ten "tlumenej jadernej vybuch v podzemi" az setsakra dobre
  • Shaker
    kdyby to rikal clovek, co do toho leje prachy a ne jen clovek, kterej je zodpovednej za PR, tak bych tomu i veril... ale takhle nas budou muset presvedcit.
  • Shaker
    v ty dobe muze byt uz protiradiacni medicina a komplexy tak pevny, ze tlumenej jadernej vybuch z podzemi, kde vymeniky tepla byly nemusi nutne znicit uplne vsechno, ale jen poskodit konstrukci... zrovna pribehu bych se az tak moc nebal, bojim se skriptu a pokud autori vsadi na AI, tak se bojim, jak si s tim poradi, protoze nepratele obihajici delsi cestou proto, aby mi vbehli do zad sem uz dlouho v single playeru nevidel a zrovna tady by se hodili
  • Shaker
    A cim je to asi tak zpusobeny? hra ma v prumeru na to, aby se cela udelala a vysla 2 roky... za tu dobu se da udelat jakz takz koukatelna grafika a udelat bud skripty nebo zabugovana AI, nic lepsiho s tim neudelas a ted si jeste predstav, ze mas udelat 3 verze (PS, XBOX, PC) a zamerne dava PC dozadu, protoze na nej se kaka... ony sou z tech konzolovych verzi totiz vetsi penize vis? Takze tu predstavu, jak sis koupil levnejsi konzoli a nemusis upgradovat a tim padem to mas levnejsi muzes klidne zahodit, jelikoz to vsechno utratis za drazsi hry...
  • Shaker
    Presne, jejich vyhoda ve filmu totiz nebyla vydrz, ale spis to, ze se dokazali priplazit az na par metru a marinaky rozkousat i za cenu, toho, ze je behem toho stihnul rozstrilet a tim padem posli oba... to ve hre nemaji sanci udelat, dyt uz jen to dlouhy video ukazalo, ze je tam skriptu 3 zadky a co ja osobne fakt nesnasim je takovej ten skript, kdy vetrelec vyleze z vetracky nekoho capne a odnese si ho s sebou a i kdyz ma hrac teoretickou sanci dotycnyho zachranit, hra mu to neumozni.
  • Shaker
    vlk taky sliboval... jako fandim jim, ale to samy chteli udelat i s Dukem a vime, jak funguje hype
  • ale jistěže na konzole vychází spousta "hratelnejch" a originálních her. Nicméně ani ty nemůžou "přebít" kvalitou PC only tituly. Vážně nesoudim hru podle toho jak vypadá.
    To,že má hra ubbergeniální grafiku nic neznamená. U her mi jde o sofistikovanej model ovládání,o možnosti ve hře a v postupu....který prostě konzole maji osekaný :( Už vidim jak na PS3 lítáte s gamepadem Lock On: Flaming Cliffs 2 :-D a nejde konkrétně jen o simulátory,ted sem nezmínil asi správnej titul. Za těch cca 15 let,co aktivně sleduji, hraji-mě přijde,že prostě hry jdou úplně jinym směrem,neustálý zjednodušování,osekávání-a to neni tim, že by lidi chtěli JEDNODUCHÝ hry,to je proto, že vinnou vznikajících portů dochází k osekávání těch her,který ještě před 10 lety měli úplně jinej herní system- třeba Rogue Spear vs. Poslední díly Rainbow atd. atd. Jasně,hru vyvíjíme i pro konzole,takže ji musíme naprogramovat tak,aby byla hratelná na tom i na tom.....tudíž dochází k tomu downgradu,kterej před lety nebyl zdaleka tolik patrnej, protože bylo víc studií,který vyráběli primárně pro PC,tudíž nemuseli řešit "hele sakra, my nemůžem tohle a my nemůžem ani tamhleto,protože ta hra vyjde na konzole i na pc-tak radsi osekáme pc verzi,at to funguje i na konzoli".....širší masa zákazníků,větší zisky no....co na tom, že sou hry stupidnější, než před 10 lety :(
  • no můžeme jen doufat, že se ta naše vize třeba Gearboxu povede. Těžko soudit z prezentačního videa kde se asi hlavně snažili zapůsobit akcí. I kdyby se to zvrtlo v nějakou bezhlavou střílečku, ale vyšlo k tomu SDK, tak to spoustu lidí potěší :) Hlavně, že se něco s timhle tématem děje, je smutný když to pak leží nějakýmu vydavateli v šuplíku. Fajn potkat někoho kdo tyhle věci umí ocenit, většina lidí si stěžovala na poslední AVP jen proto, že proběhli hru za 3h a neuměli si ji užít.
  • Mechwarrior_bw
    - fov je zorný uhol/pole, konzolové hry ho majú znížené na 70-75 aby to zodpovedalo väčšej vzdialenosti od televízora, u PC hier kde sedí hráč meter od panelu je ideálne 85-90. Nízke fov u pc hier spôsobuje mnohým bolesti hlavy a zlé priestorové vnímanie. U toho ukazovatela je to jednoducho celé zle, ja by som si to predstavoval tak ako to bolo riešené v mnohých starších hrách - buď nechať hráča aby cestu našiel sám alebo zobraziť ukazovatel k cielu a cestu k nemu by musel hráč najst sám. Doslova smiešne vyznieva keď mi do vysielačky tá ženská oznámila že sa mám pokúsiť najsť cestu tam a tam pričom ukazovatel ma ťahal za ručičku meter čo meter... Nebolo by fajn keby musel hráč prostredie preskúmať aj násť správnu cestu ? veď tak pekne zpracované prostredie si to doslova žiada...

    - áno ako som spomýnal, bolo to príliš farebné a ako píšeš trochu cartoonové. A takisto súhlas ohladne vetrákov, klimatizačných šachiet atď... k tomu cengajúce reťaze, kvapkajúca voda padajúca z vysokých šachiet v ktorých kondenzuje atď.

    - som vždy písal, že čo sa týka dizajnu a vôbec po umeleckej stránke to rebelli vedia a je to asi jediný dôvod prečo som išiel do trojky. V multiplayery výborne vyniknú dobre ropohybovaný alieni, je to také plynulé a prirodzené ...
  • no já nevim co je to FOV, s timhle problemem jsem se asi nesetkal (tim neříkam, že ti nevěřim). Ukazatel je takový prokletí spousty dnešních her, ale v AVP mi to nevadí, nehraju to abych na něco přišel, ale abych si užil ten survival pocit a prostředí. Nevšim jsem si, že by se alien přímo zastavil pokud zrovna nechtěl použít heavy attack (tam je trochu zbytečně moc času na možnost ho odrazit), na druhou stranu se zase nebojí útočit víc naráz a taktikou hit&run. Krom toho umí pěkně kličkovat a moc často se nezasekávají, to je proti předešlým dílům plus (byla trochu nuda koukat na aliena jak beží rovně přes celou chodbu rovnou k hráči aby ho moh jen "poškrábat"). Svíticí předměty mě taky štvou. Ale celkově už ten konzoloidní feeling chápu, sem si všímal spíš jiných věcí který mě štvaly (např. android bez hlavy se chová stejně jako by ji měl, v poslednich misích za predátora je hodně snadná obtížnost pokud člověk používa jen combi stick atd.)

    AVP2 mě tim prostředím zklamalo. Levely jako ten s facehuggerama měly skvělej náboj, ale pořád tu byl ten zbytek. Nejvíc mě asi štvalo takový to umělý zpracování, postavy vypadaly cartoonově, trochu jako z team fortress a prostředí často působilo zbytečně sterilně. Prostě u vetřelců očekávam nehostinou "nedoteraformovanou" planetu, levelovitý komplexy základen se spletitou klimatizací, těžební zařízení kde šumí gigantický větráky, pokapává voda a cinkají řetězi a opuštěný gigantický lodě ve vesmíru. V AVP2 se občas nějaká taková věc najde, ale přehluší ji zbytečně zabitej scifi mainstream (něco jako Alien 4). Jinak dobrá hra a většině lidem určitě sedla líp než hardcorová 1.

    S tim zpracováním AVP3/1 sem to přesně tak myslel, samozřejmě že bych z 3ky nechtěl ty konzoloidní prvky a nedoladěnosti, ale hlavně ten design, to je to co na hrách od Rebellionu žeru, pokaždý si najdou v tom žánru tu stylovou věc, pěkně ji vypimpnou a zabalí do atmosféry, která se k tomu nejlíp hodí (nemluvim o bugetovkách jako shellshock a rogue warrior). Stim SDK jsem někde četl, že SEGA jim ho nedovolila uvolnit pro veřejnost. BEz DLC a SDK to SEGA dobře zazdila. Naštěstí je tu povedenej multiplayer, kterej je už konečně líp odladěnej a tam je teprv vidět síla týhle hry. Alien/predator/mariňák řízenej člověkem dodává hře často pěkně filmovej pocit i bez použití scriptů :)
  • Mechwarrior_bw
    - ku konzolovitosti : ale no tak ! z každého kroku je jasné na akú platformu, resp. hráčov je hra zameraná, každého kto hrá na PC aspoň na 24" lcd musí udrieť do očí konzoloidne nizké FOV (70-75) ktoré nie je možné nijak zmeniť, myslím, že sa to nepodarilo nikomu dodnes. Mne osobne ktorý je zvyknutý na prirodzených 90 st. je to ako za trest, niektorým sa z toho robí doslova zle. A čo tak ukazovatel - ten neukazuje ciel ale cestu ! to rovno mohli na zem nakresliť čiaru po ktorej má hráč chodiť aby náhodou nezablúdil ... doslova ako pre retardov. Alieni pred útokom váhajú, často sa zastavia pred hráčom aby ich ten mohol s gamepadom lepšie zamerať :) Pretláčanie so súperom ako je alien je tragédia ale to takisto nemôže chýbať v žiadnej konzolovej hre dneška... Všetky predmety sú vysvietené aby ich neprehliadol ani poloslepý a nastavenie grafiky je výsmech všetkým PC hráčom. A hlavne celá hra je ladená na čo najľahší postup aby ju zvládly aj casual konzolový hráči...

    - súhlasím čo sa týka spracovanie, remeselne je to dobre zvládnutá hra, niektoré miesta pripomýnajú Aliena 3... jednoducho atmosféru to má. Dvojka bola na mňa príliš farebná ale atmosféru to malo výbornú, niektoré momenty boli doslova vynikajúce, vždy keď sa hovorí o AvP2 vybavím si miestnosť s facehugermy s ktorými bojovali chlápkovia s plamenometmy. A množstvo skvelých lokácii ktoré boli pomerne zložité a žiadali si pri postupe zapojiť mozgovú kôru čo u trojky nebolo nutné vôbec.

    - píšeš, že by si rád AvP1 spracovaný v štýle trojky ... ak myslíš technickú stránku, dizajn, detaily prostredia atď tak to by som si želal tiež. Problém je, že autori trojky úplne zamedzili jej modovaniu. Nielenže nevydali žiaden sdk (a ani ho vydať neplánujú) ale celá hra je postavená ako nedobitná pevnosť, môžeš z tadial vytihnuť pár súborov, zmeniť nejaké textúry ale to je všetko. Celá AvP komunita sa tešila na remake jednotky do nového engine ale všetky plány ztroskotali na sege.
  • AVP3 je výborná hra. Atmosferický grafický zpracování, spousta inovací a adrenalinovej multiplayer. Na 1. díl to nemá, ale třeba pro mě lepší než dvojka, která sice byla kvalitní hra se spoustou obsahu, ale grafická stylizace,hudba a zvuky nedokázaly navodit ten správnej pocit "organiky" tohodle žánru. Bylo tam pár skvělých misí kdy tu správnou atmosféru měla, ale to nebylo dost na vyvážení celý hry. Jinak u trojky nechápu tu konzolovitost, jestli myslíš bojovej system s automatickou kamerou, tak tohle se první objevilo u jedný PC hry na HL enginu (nevzpomenu si název) a nevim jak jinak by se měl souboj z prvního pohledu udělat aniž by se v tom člověk neztratil. Že chybí možnost zkrčení taky nemá s konzolí nic společnýho, v jinejch konzolových hrách se snad kleknout dá. A nebo to že se kurzor chová trochu jako pod vodou, to je zase defekt piratsky verze. Taky se mi tam pár věcí nelíbilo, ale nic co by se nedalo překousnout. Bylo by fantastický kdyby ta hra měla obsah AVP1 skloubenej se všema detailama a inovacema 3ky, ale to by ji sotva dokázali za 2roky vydat. Tady je to hlavně prů*er SEGY, že nedovolila Rebellionu uvolnit SDK a dál to krmit datadiskama.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit