Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Trochu mě zaráží, proč Ubisoft tak lpí právě na tom oblečku ala první AC. Je to natolik ikonická věc, že by bez toho klesly tržby? Navíc by to i bylo přece logické, aby byl assassin oblečen tak, aby co nejvíce splynul s davem. Právě to vysvětlení, že se obléká jako v AC jedna, protože dostal hašašínský výcvik, mi připadá jako naprostá hloupost. Ten výcvik by ho spíše učil jak se začlenit do davu, a ne aby byl jako pěst na oko.

    Je ale opravdu škoda, že nevybrali jiné období. Ve dvojce, kdy se snažíte získat Altairovo brnění jsou tam sochy těch šesti hašašínů. Radši bych si zatím vybíral mezi nimi. Tohle tak nějak zavání snahou přiživit se na popularitě pirátské tématiky. I když i tahle vlna je myslím pozvolna pryč. Uvidíme, co z toho vyleze:)
    • Asi nechteji narusovat zavedeny stereotyp, a ze AC uz dle me onicem jinem ani neni... *6* *6* Jestli jsem se nekoho dotkl omlouvam se ale chrli to rychleji nez si stacim vsimat :)
  • Lawliet
    Říkejte si co chcete. Mě se hra líbí. Nová postava taky, bude mít zřejmě pár charakteristik z Ezia Auditore! Což je jenom dobře. Města karibiku budou také mnohem čučavější než Boston a NY dokážu si představit nejednu temnou uličku a nejednu curtizánu zde. Kapuci si dokážu ospravedlnit, když už jste nejheldanější pirát karibiku asi by stou vztyčenou hlavou nebylo radno všude štrádat a v neposlední řadě pokud to bude také pořádná pirátská hra tak to bude skvělé, těch ještě nasycen nejsem. Zase jednou mám naději, že si hlavni postavu oblíbím. Jako tomu bylo u Ezia. S Connorem jsem spíš spoléhal na to, že tvůrci umí udělat zajimavou postavu.

    PS: Neposlouchal bych Veska, ten neumí nic jiného než prskat, že tenhle titul a tenhle titul není realistický. To může dělat každy, ale koho by to bavilo u každého titulu řvát tu samou hlášku. Star Wars mám rád a taky není realistický.
    • Budem reagovať len na poslednú vetu - mal by si si vyhľadať, čo znamená Suspension of disbelief. Každý má tu hranicu niekde inde. Star Wars sa hneď od začiatku tvária ako sci-fi v vzdialenej galaxii. AC sa od začiatku tvárilo ako vymyslený príbeh a hra založený na realite. Altair a asasíni v jednotke boli tichí a nenápadní zabijáci, v AC4 hrdina už nebude skutočný asasín a rozhodne nebude nenápadný. AC sa s každým novým dielom stáva viac a viac fantasy a over-the-top historická hra. AC porušuje sebou dané hranice z predchádzajúcich dieloch, čo logicky priťahuje kritiku a nechuť fanúšikov pôvodných hier.
      • Lawliet
        Podle mě řešíte fakt blbosti. Mě přijde daleko víc absurdní, že ve Star Wars a vesmírných bitvách jsou slyšet, jak kdyby spolubydlící hrál Call of Duty na konzoli. Ve vesmíru se přece nemá šířit zvuk. Řešit jako, že pirát mohl být, nebo nesměl být assassin. To vůbec není důležité klidně si s Veskem založte klub zpochybňovačů reality ale přijde mi, že na sebe chcete jen upoutat pozornost jak jste inteligentní, ale když se pak ukáže, že ani vyjmenovaná slova některým z vás nejdou.. Někde je prostě zábava, někde realita. vesmírné bitvy by taky asi nebyly zábavné bez zvuku.
      • Víš ono je lecos založeno na realitě, ale to je jen obecný pojem. Pro lidi jako si ty by tam asi měli vždy připsat z kolika procent ze hra zakládá na realitě a jak moc si ji mění. Pokud ti vadí změny a nejsi je ochoten akceptovat tak se koukej na Dokumenty kde ti možná předloží 99% pravdu. nikdo tě tu hru nenutí hrát. :)
        • Prečítaj si o Suspension of disbelief, lebo zjavne nevieš, na čo reaguješ. *3*
        • Rhulad
          Cituji: "Říkejte si co chcete. Mě se hra líbí" A podle čeho soudíš? Jsi to hrál nebo co?
      • Hééééj jablko s nepředstavitelnou silou,celkově hi-tech mimozemšťani,sci-fi vracení se do minulosti a historické události,které si autoři leckdy domysleli a upravili. To univerzum má tak široké mantinely nastaveny již od jedničky,takže spíš než asasin pirát mě trápí spíš věci jako nezáživný boj,který byl špatný už v jedničce a špatný zůstal dál.
        • Mě by zajímalo, co by všichni ti, co nadávají na styl boje, udělali lépe, resp. jinak?
  • Magister_Peditum
    Hra to sama o sobě může být zajímavá, ale nějak mi uniká, proč se tam pořád musí promenádovat nějaký "asásin" v obleku, který je asi stejně užitečný, jako kdyby na sebe přilepil terč s nápisem: "Jsem nejhledanější pirát v Karibiku a kdo mě zabije dostane tučnou odměnu!" Nějak mi celý ten nápad neštymuje s původním konceptem hry - tichým zabijákem. Když takhle na sebe zástupci "řádu" upozorňují, tak se divým, že v době Desmonda neví každé malé dítě o válce templářů a asásinu o osud světa, tohle tajnou válkou lze nazvat už sotva.
    • Ty hledas sebemensi zablesk logiky v serii Assassins Creed? To jako opravdu?
      • Magister_Peditum
        Tak říká se, že naděje umírá poslední, že jo.
  • Zakomponovat ''assasintví,, do takového prostředí a s takovou dobou je buď omyl nebo zisk .. Uvidíme.
  • MidnighT91
    TĚŠÍM SE JAK MALEJ JARDA!!! Btw. jděte už do haj*lu s tím držkováním na hadry, doufám že to je spolu s Hidden Blade jediná věc která tam zůstane napořád, protože díky tomu je to Assassins Creed a do trojky ten kabátec krásně zapadal. A k novému hrdinovy? Hmmm panovačný, osamělý, sobecký, neposlouchá zákony, pirát, rebel, chytrák, namyšlený, Charismatický. EZIO 2.0 *14* *14* *14* doufám že bude pořádně hláškovat a stírat vysoké politiky předtím než je zapíchne... Raději ale zůstanu v módu střízlivého očekávaní alespon do prvních gameplay videí. BTW. Druhé video nenalezeno...
    • Rhulad
      To je trolling?
      • To není trolling. Já s ním souhlasím. Kapuce (nejlépe se zobanem) a skrytá čepel jsou prvky, které by se měly napříč díly zachovat. Stejně tak po Connorovi "Dušínovi" Kenwayovi uvítám postavu, která dělá na sebe. Podle toho, co si z článku lze dát dohromady, se vývojáři opravdu snaží vzít to nejlepší z předchozích dílů a vecpat to do jedné hry.
        • Rhulad
          To je komentář jako by to psal nějaký gay na homo seznamce
          • Nás nezajímá, jaké weby navštěvuješ. Místo urážek používej argumenty.
            • Rhulad
              cituji" A k novému hrdinovy? Hmmm panovačný, osamělý, sobecký, neposlouchá zákony, pirát, rebel, chytrák, namyšlený, Charismatický. EZIO 2.0 " tady máš ten teplý argument
      • spis jen deb¡l :)
  • Smočím se ohledně diskuse o bojovém systému, jelikož se zde (podobně jako na anglofonních stránkách) začíná množit polopravdivá otázka "jak to chceš udělat?", nenápaně implikující "líp to totiž nejde". Nutné ujištění na úvod, pochopitelně se jedná o názor jednotlivce ^_^.

    Ohledně ovládání avatara v boji už sám Ubisoft publikoval hru, kde používá ideální systém pro dílo typu Aassassin's Creed, a sice jde o hru Prince of Persia: Warrior Within. Pochopitelně je potřeba systém i animace mírně upravit ( styl šermu 18. století, odstranit spektakulární přelety přes hlavu soupeře etc.) a přidat do systému možnost použít záložní palné zbraně, aby vše sedlo na momentálně vydávaný AC, který je z doby nejen šavlí, ale i křesadlových palných zbraní.
    To by byla jedna část. Další položkou je A.I. a vyvážení vůči hráči. Zkusíme prosím nepřehánět - skutečně si není vhodné, aby kdejaký otrhanec představoval rvačku na úrovni bosse (podobného ražení často bývá odpověď na komentáře, že jsou boje moc snadné). Naopak to ale platí zrovna tak: je sice krásné se svým avatarem "pokosit" půl města protože stráže jsou tupé jako tágo, naneštěstí se tím poněkud vytrácí autenticita. Řešení podle mne? Jednak úprava animací útoku soupeřů, jednak úprava chování jedotlivce/skupiny v boji a jednak úprava již zmíněného systému z PoP:WW.

    Úprava animací - zkrátit směšně vypadající sekundové přednápřahy pro běžné nesilové útoky. Soupeř v boji chce zaútočit, zranit, a ne zvednout ruku se zbraní, pak se na ni nahoru dívat a dát hráči šanci. Ruku v ruce jde požadavek na minimální telegrafování útoku nebo "blikání" čehokoliv souvisejícího se soupeřem. Oznámení útoku dopředu proč ne (je to akční hra, ne simulátor), ale je lepší použit méně nápadné signály (např. nestandardní pohyb ruky se zbraní okamžik před útokem). Tato úprava animací zajistí, aby hráč nevnímal ani slabé no-name soupeře jenom jako maso na porážku, ale jako záludnou překážku, která i když asi hráče neoddělá, tak pořád dokáže překvapit a je potřeba s ní počítat.

    Úprava chování v boji - s ohledem na výše zmíněnou úpravu (rychlejší seky od A.I.) stačí posílit agresivitu a přidat vlastnost, kdy A.I. "útočí do vzduchu", tedy seká/bodá i když hráč není v kolizní vzdálenosti (ale je blízko, např. ve vzdálenosti |nejzazší_kolizní - aktuální_hráčova| < 40 délkových jednotek). Takové útoky by sloužily pro zastrašení, pro vytvoření psychologického efektu, že hráč opravdu stojí proti nebezpečným hrdlořezům a v neposlední řadě by posílily nebezpečí souboje se skupinou. Klidně ať ve skupině přímo na hráče útočí pouze jeden soupeř v kontaktní vzdálenosti, nicméně ostatní soupeři jen tak nepostávají okolo, ale minimálně imitují, že chtějí hráče posekat ze stran. Ano, něco podobného je sice přítomno v AC:B a v AC:R, jenže zaprvé mají soupeři dlouhé přednápřahy (hráč často mezitím zatlačí aktuálně zaměřeného soupeře někam pryč a útok naprosto mine), zadruhé útočí pouze jeden soupeř (žádný podstatný psychologický efekt) a zatřetí nezaměřený soupeř útočí zásadně tak, aby jej bylo možno ihned neutralizovat counterkillem (naprosté potlačení jakékoliv hrozby). V systému popisovaném zde se počítá s útokem nejméně vždy nejméně tří nejbližších soupeřů z různých stran, kteří i když možná nedosáhnou na hráče, tak stále seknou/bodnou tak, aby šel útok velmi blízko hráčova avatara. To způsobí určité napětí a dodá boji atmosféru rizika.

    Úprava systému z PoP:WW - nechť i ta nejslabší nepřátelská jednotka může zmírnit následky protiútoku. To znamená, že s určitou pravděpodobností místo okamžitého konce jakoby vyvázne bez zranění, ale dostane se do nevýhodné pozice (na zem, do rozbalancovaného postoje, do záklonu etc.) a hlavně mimo dosah hráčových zbraní, pochopitelně pokud nenarazí na překážku. V takové situaci může hráč pokračovat v ofenzivě, ale pouze pokud za nepřítelem udělá pár kroků anebo pokud použije palnou zbraň. Tímto způsobem je možno dodat boji určitou dávku variability. Silnější nepřátelské jednotky nechť mohou také provádět svou variantu protiútoku, kterou ovšem hráč dokáže neutralizovat buď do situace naprosto bez rizika (jakoby counter-counter attack, je to poslední v řetězu, dál už mechanika nepokračuje, hráč má poslední slovo), nebo do situace s mírným rizikem, tedy do rozváženého postoje, podobně jako je tomu u A.I.. Na rozdíl od A.I. se ale hráč z rizikové situace zotavuje rychleji, pokud se aktivně zapojí např. stiskem správných směrových kláves.
    • Jsem zastáncem současného systému, ale rozhodně oceňuji argumentaci místo fňukání. Konečně někdo píše i vysvětlení. PoP:WW jsem nehrál, ale podívám se alespoň na videa, abych tušil. Přesto ale stojí za zvážení fakt, že ačkoliv je podle vás systém boje v AC příliš zjednodušený, tak tvoří velkou a důležitou složku celé série, která je i kvůli této jednoduchosti vysoce úspěšná, prodávaná a hlavně výdělečná. Zaběhlý systém je osvědčený a pokud by byl tak špatný, hra by se tolik neprodávala. Ovce je lepší zákazník než hardcore hráč + je jich víc. Dovolím si předpokládat, že většinu hráčů tvoří muži, kteří jsou obecně známí nelibostí k velkým změnám a i proto se těžko dočkáte výrazné změny z dílu na díl. Možná někdy, ale jen tak to asi nebude... Ale co já vím, třeba se vám vaše přání vyplní v AC IV, o kterém stejně pořád víme velké houby.
    • firebug
      Opravdu ti děkuji, že sis dal tu práci a celé to takhle dobře sepsal. Ti lidé říkající: "Lepší systém soubojů než má AC udělat nejde..." mi přijdou, že v životě nehráli kromě AC série nikdy nic. Teď je budu odkazovat na tenhle tvůj příspěvěk :-)
  • kubi-wan
    Zlato!!! Zlato!!! Všichni odjakživa vědí, že hry jsou podsouvánim chtíče po bohatství. Věděl to Mario, když začal sbírat penízky, věděj to herní LEGO postavičky, je to prostě fakt. Vždycky jde o penízky!
    • Tikov
      Hráči jsou prostě jako trpaslíci.
      Jen jsem asi ještě neslyšel žádný "zlato, zlato, zlato,..." soundtrack
  • Ocelot
    Je to pěkný...ale nemuselo by se to jmenovat Assassins Creed
    • Naprostý souhlas
  • No je fakt, že ty hadry mohli trochu pozměnit... existuje i víc "cool" obleček, než tradiční AC. Ale nejlepší je AC3. Nejdřív do Bostonu v indiánským obleku (kde si vás nikdo nevšimne, i když máte na zádech luk) a pak zpátky v "tradičním" AC obleku s kapucí. Opět... velmi nenápadné. Je to výsměch. Ale jestli se jim u AC4 podaří udělat něco jako AC zkombinovaný s Age of pirates a prvky port royale, mohla by nám tahle hra vydržet hoooooodně dlouho!
  • Jsem fanoušek série a tak neshledávám na dalším díle nic vyloženě tolik negativního, až snad na unáhlené vydání, za tak krátkou chvíli, pokud na tom, ale zamakají a poučí se z třetího dílu a jeho chyb (mě se tedy třetí díl líbil, ale myslím obecně pro všechny hráče) tak by čtyřka mohla být skvělou hrou,možná né sice nejlepší ze série, to už asi pominulo druhým dílem, ale i tak si muže hra udržet důstojný kvalitní vysoký standard, který této sérii náleží. Takže ubosofte - držím palce!
    • Snad mas pravdu, ale s AC3 sel herni zazitek brutalne dolu a myslim, ze v tehle tendenci bude UBI pokracovat. Vecna skoda, ale treba mile prekvapi :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit