• Koupil jsem akci 3 na PS4ku - a Black Flag povazuju i po tech letech za jednu z nejzabavnejsich a nejdobroduznejsich her vubec.Syndicate za krasne udelany, obrovsky rozsahly na postavach udelany pribeh..a mezitim Unity za velky (predevsim technicky) fail,,nechapu co se tehdy stalo
  • Ahoj, vím, že to sem možná nepatří, ale mám problém s touto hrou. Před cca 3 měsíci jsem jí hrál úplně v pohodě a skoro naplno a když jsem si jí chtěl zahrát včera, tak se mi úplně seká a v nastavení jsem zjistil, že si to bere grafiku Intel(R) HD Graphics 4600 a né tu Nvidia Gforce GTX960M. Zkoušel jsem snad skoro všechno, ale nikde to změnit nejde, prosím poraďte. Díky
  • Jak toto mohlo dostat tak vysoké hodnocení?!? Čistě náhodou jsem se k Syndicate dostal díky příznivé bazarové ceně a říkám si, zkusím to po letech.. Po pár hodinách hraní jsem si oddychl. Ještě, že jsi za to nedal plnou palbu!
    Naposledy jsem totiž hrál Brotherhood, resp. Revelations (ten mě přestal v půlce bavit), a víceméně si ho i přes chybky užil. Uplynulu snad milion let a tento titul má snad úplně stejné problémy! Tam kde Geralt nebo Bruce Wayne ladně překážku přeskočí, zabijáčtí troubové v této hře se o ni zaseknou. Vůbec pohyb po městě je tak debilní, že to bije do očí Hlavně, že byl obšlehnut hák z Batmana. Vůbec, to co před už hodně lety šlo přehlédnout, tak dnes už fakt ne. Ta hra je úplně stejná, se stejnými chybami, které sakra otravují plynulou hratelnost, jen se odehrává v jiných kulisách. Navíc je děsně monotónní a obsahuje MIKTROSTRANSAKCE.. jasně ubisoft, ale to jako fakt dostane 8/10? Hru hraji na PS4, recenzovaná verze prý ze stejné platformy... Hráli jsme stejný titul nebo je toto špatný vtip?
    Abych nebyl úplně negativní, dnes jsem se zasmál a pořádně. Následoval facepalm. Příběhová mise, kdy jsem měl pronásledovat zlodějku. Dámu v typických viktoriánských šatech. Takové ty objemné, ve kterých se sotva chodí. Za frajerkou se prášilo tak, jak snad ani za ptákem uličníkem ne. A borec asasín s ní měl co dělat, aby ji doběhl.... Co dodat, tahle hra za 5 stováku z bazáče, proč ne.
  • Zatim asi nejhorší díl AC, konec totálně trapnej s tim přepínáním osob, a pak ta ukázka na konci... totální úpadek.. zlatý unity :(
  • dobrý den,
    Myslíte že mi půjde assassins creed syndicate na MSI ex627 ????
    dekuji
  • Nemozem dohladat nejake video ako mi to priblizne pojde. Nieje to ani na notebookcheck s NV gtx770m,hra je este cerstva.
    Dam to aspon na medium vo full HD?
  • Vcelku trefná recenze je na bonuswebu (65% ještě dobrých myslím) *3*
  • Postavy som si zamiloval, som mega fanusik AC serie, ten pribeh je bozi. Hlavne to ako v case nadvazuje 3,4,Rogue boli top diely pribehovo ale tento sa k nim blizi zabavnostou.
    • Jestli jsi mega fanoušek tak to si zahrej AC 1 a 2
      • to že se mu líbil příběh trojky více než dvojky nevypovídá o tom, že není fanoušek série
      • :-D :-D No jo dnešní hráči.......Jak mužeš někomu napsat to že jestli je MEGA fanoušek at si zahraje 1,2 ??? TVL kdyby byl MEGA fanoušek tak by určitě tu 1,2 hrál ne?? Jak muže být MEGA fanoušek když tu hru zná od 3 dílu? akorát Lže....Sem fanoušek Hobita začal sem hned 2 knížkou :-D :-D :-D
        • Tilwaen
          Hobit vyšel v jedné knize.
          • Rekt :)
  • Hral som len trojku (moj prvy AC) a Black Flag, ale na toto som celkom zvedavy, hlavne kvoli zasadeniu do Londynu, ktory je zaujimavy. Pre mna tie prvky ako skakanie po strechach apod. proste vsetko pre seriu typicke, je pre mna len omacka. Som jeden z mala ktoremu sa trojka pacila, dokonca viac ako BF hlavne kvoli zasadeniu, tak minimalne kvoli zasadeniu sa mi bude Syndicate pacit, aj recenzia mi to ciastocne potvrdila