Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • 103 prispevku ? Tady musela byt pekna cistka, skoda ze sem tu plodnou diskusi zmeskal *1*
    • No bud rád že si to nečetl *15* ..Byla to sice sranda, ale to určité míry.. Některé plodné příspěvky od některých lidí se nedali ani číst *15* . Vůbec tomu nerozumí.. *7*
  • ales.smutny
    Vážení diskující, pokud se chcete o tématu bavit, prosím, polemizujte, debatujte - budeme jen rádi, od toho tu diskuse je... ale bezpředmětné flejmovací příspěvky, které v základu jen dehonestují ty, kteří s vámi nesouhlasí a nebo chtějí vyvolat odezvu "koukejte, jak na mě reagujou, protože jsem jim řekl že jsou ***!" si nechte na soukromou korespondenci a nebo jiné servery.

    Díky.
  • Chtělo by to občas recenzi i na jiné dlc než jen Mass Effect 3 nebo Battlefield 3 :)
    • sleepless
      Jednak většinou CZ distributoři nejsou DLC schopni sehnat, zatímco EA ano, ale hlavně se to řídí časem autorů, protože DLC musí recenzovat někdo, kdo základní hru hrál. Navíc, když už jsme rozjeli recenzování DLC pro ME3 a BF3, tak bylo dobré to dokončit. Ideálně bychom to rádi dělali v případě každého DLC, kdy to má cenu, samozřejmě. Ale zatím to není možné. Budeme se snažit.
      • Já nemyslel puvodni koment jako zlost ze se recenzuje porad jen ME3 ci BF3 dlc, ale ze se nerecenzujou ostatni dlc, ikdyz podobne "rozsahlych" dlcček moc neni (ted me napadne jen tady neoblibene NFS nebo Shogun, ale urcite jich je o neco vic). Ale porad lepsi něco než nic *3*
        • sleepless
          Jak říkám, vynasnažíme se. Ideálně bych chtěl recenzovat všechna relevantní DLC.
    • Magister_Peditum
      Tak většina DLC je tak titěrná, že se to recenzovat nevyplatí. I když třeba nějaké shrnutí DLC ke Crusader Kings 2 bych uvítal.
      • ales.smutny
        Upřímně - nejsou lidi, respektive časové rezervy :) K CKII jsem stihl zrecenzovat Sword of Islam, ale vzhledem k tomu, jak to Paradox chrlí se teď hrabu v March of the Eagles... Když se k tomu pak někdy dostanu, tak snad, ale teď už je to Byzanc, Aztékové, kupci a pohani...a nejspíš jsem na něco ještě zapomněl...:)
        • Magister_Peditum
          Tak to raději March of the Eagles než DLC, to je jasný. *3*
        • Dělejte to jako v jistém herní pořadu na jisté televizi, kde hrajou hru 20 minut a pak pouští recenzi. *1*

          Ne, jen vtip. Určitě to tak nedělejte. *3*

          Podle mě nemá smysl recenzovat všechnomožný. Lepší je kvalita jak kvantita. *3*
    • Veskoslav
      Tak já se přiznám, že poslední DLC, co jsem si kupoval bylo k Trine 2:)
      • Miserius
        Ja za cely muj zivot koupit, pokud mi pamet slouzi dobre, jen Ultimate Bundle DLc (nebo podobnej cooool nazev :X, 3 posledni dlc) k NFS Most Wanted novemu, protoze to je moje guilty pleasure. I tak jsou ale relativne rozsahlejsi dlc o kterych se da neco napsat, to muze mit polovicni rozsah a zadne cisilko :) Zvyknul jsem si na to u zahranicnich webu
    • bohužel se tady ti dva trolové co nevidět znovu objeví, ale co se dá dělat...
      • Ja to radeji upravil, aby na mě nenavazovali :)
      • aby tento komentář nevypadal jako naprosto vytržený z kontextu - psal jsem ho na původní, neupravený příspěvek: "A zavládla harmonie" ;)
  • deridon
    to je zas diskuze.. Troll gang versus Veskoslav gang :D

    jinak k End Game.. myslim, že je to velmi dobré uzavření třetího dílu.. mapy jsou moc pěkné a zábavné.. air superiority se též povedl, akorát mám problem s tim respawnem, jelikož je tam nastavený nějáký ten limit
    • 2D stromy z 90. let jsou také super?
      Neříkám, že endgame je nějak příšerný DLC, ale ty mapy podle mě silně odbyli... a s těmi stromy si snad opravdu dělají jen srandu...
      • deridon
        vidíš to, asi jsem byl zaslepen tím, že jsem se u toho skvěle bavil.. ale s těma stromama máš pravdu, zarazilo mě to též.. ale mapy celkově se mi líbili
  • Magister_Peditum
    No, ten dogfight je spíš k smíchu, ale to už je v Battlefieldu tak nějak tradicí. *15*
    • je čas si vzít dovolenou
  • Ty diskuze na Games.cz jsou opravdu na úrovni *1*
  • Děti
    Battlefield 3 není dobrá hra.
    Ne neberte mě nijak zle. Chápu že nenáročné hráče může bavit. Ale dospělé hráče ne.
    Jako moder Battlefield 2 jsem měl možnost s prolomením kódu Battlefield 3 k prozkoumání enginu hry. Ano dostal jsem od EA ban ale nijak nelituji.
    Video od těch kluků z Tartarus uvedené na začátku diskuze je ve všech ohledech realistické a není v něm žádné lež.
    Projdeme si pár základních fakt.
    Zásahové zóny pro hráčkou postavu v BF3 mají podobu (když model roztáhne ruce) netopýra s hlavou velikosti dýně. Jsou průměrně o 6.5 až 3,5 cm větší než model postavy.
    Ano milé děti EA vám usnadňuje míření.
    Když se trefíte v BF3 není to tím že máte skill ale protože tomu engine hry napomáhá. Ano skutečně napomáhá děti. Protože pokud střelíte do vzdálenosti 0,85 cm od zásahové zóny je nastavený script který v 75% případů "teleportuje" střelu do hitboxu.
    Ne neberte mě nijak zle. Jsou to jen fakta. Pokud vás ta hra baví i když vás má za neschopné prosím...hrajte. Protože k tomu má sloužit hra. Bavit. Ale prosím již nikdy se neopovažujte tvrdit že někdo má BF3 za špatnou hru protože jí neumí hrát. On jí umí hrát každý. Již jen komunita desetiletých dětí a engine berličky to potvrzují. Skill v BF3 není potřeba.
    • Sice tvůj článek dle obsahu není určen mne, nicméně sám si rozporuješ v pro mně zásadní věci. Píšeš, že není myslen zle, ale celý je koncipován jako útok. Agrese se kterou jsi jej sepsal podtrháváš neustále opakujícím provokatívím oslovením děti. Jak říkám, mě se to netýká, BF3 neobhajuji ani směr, jakým se vydal, nicméně kdybys takto mluvil (ne psal přes nick)ke mě, nevím jak dlouho bych se udržel, abych nevyzkoušel jaké hitboxy máš Ty.
    • Ty jsi tak dospělý. Zkrátka mazák, to se musí nechat.
    • Musim nesuhlasit v bf3 treba skill ako v kazdej inej mp hre. Rozdiel je v tom ze napr v cs clovek musi trenovat a naucit sa recoil zbrani atd aby si zahral proti lepsim hracom tuna rovnako ako v cod staci par hier a neni problem sundat aj lvl 100. Je to proste lahka hra pristupna kazdemu nemier na pro scenu tak naco tieto komenty...
      • Jak chceš mluvit o skillu ve hře která teleportuje tvé střely do nepřítele? Pak skill spočívá jen v tom vystřelit se zbraní dřív než protivník.
        A nesmíme zapomenout vybavit se samopalem. Díky své kadenci a teleportaci střel máš vyšší šanci na kill.
        To není skill. Reflex a předsazení nemají žádný vliv. Můžeš střílet od boku a máš vyšší šanci na kill než někdo kdo si dá tu práci a pečlivě zamíří.
        Ale opakuju BF3 není špatná hra. Hra má bavit a to plní.
        • Radioaktivni_surikata
          Posloucháš se vůbec? Nejdřív tu mluvíš o 0,85 cm, což není ve většině případů ani pixel na monitoru, pokud zrovna nepraktikuješ petting s protivníkem, a pak napíšeš, že se kulky teleportují do nepřítele a že to není o skillu? Jako fakt? Ono i těch 6 cm by nebylo bůh ví kolik, na vzdálenost pár metrů by to byla menší vzdálenost, než kolik na monitoru zabírá červená tečka koliminátoru. A ty řeči o vybavení se samopalem? Salvou trefíš kulový, pokud chceš mířit přesně na část těla, tak ti je vysoká kadence k prdu, protože s sebou přináší i rozptyl. A dospělej hráč je k čertu zase co? To jako někdo, kdo hry hraje 10 let, 15 let, komu bylo 18, nebo kdo splňuje nějaký tebou nastavený kritéria "intelektu"? Kdo se umí trefit, ten se trefí. Kdo se trefit neumí, toho ten pixel nebo dva na monitoru fakt nevytrhnou. Možná mu to v jednom případu ze sta pomůže, ale to je asi tak všechno. Pravidla jsou nastavený pro všechny stejně a rozhodně nestačí pálit od boku kulky, co se pak zázračně teleportujou do těla nepřítele. Ty mi taky zníš jako pěknej tartarus poslouchej.
          • No ty chlapce nesleduji. Jen se hrami mám víc zkušeností než ty.
            Víš chlapče ty si neuvědomuješ že tyhle drobnosti ve skutečnosti ovlivňují vše.
            Udělej pokus v reálu. Oblíkni se do vrstvy oblečení 6 cm silné.
            Na hlavu si nasaď několik čepic také ve vrstvě 6 cm silné.
            Věř mi že to bude o mnoho větší terč.
            Mluvíme o 3D prostoru ne 2D
            • Radioaktivni_surikata
              Hráči na špici toho umí využívat, jasný. Takže když mířím na střed hlavy a mám kill, tak to byl asi aimbot či co. Je mnohem větší šance, že trefím tu skutečnou zásahovou zónu (tělo, hlava...), než problematickej okraj, protože ta reálná zásahová zóna je mnohem větší. A ještě mnohem větší než reálná zásahová zóna a těch pár problematickejch cm navíc je okolí hráče. Je to o trochu benevolentnější, to nepopírám, ale tak minimálně, že to v praxi hraje pramalou roli. Srovnání s aimbotem hackujících blbečků, co tě sejmou na kilometr pistolí, to už radši ani nekomentuju.

              Že tam může bejt o něco málo větší zásahová zóna vůbec nepopírám, já se v tom nehrabal, ale v praxi to je pomoc zanedbatelná. Jestli to "dospělý" hráče uspokojí, že jsou lepší než ti "nenároční", tak prosím. Klidně si nad tím udělejte dobře, ale je to k smíchu. Věřil bych, že to může štvát pár "šílenců", co trávěj u CS 1.6 několik hodin denně, ale většina si toho ani nevšimne. Kdo je levej, tak se v BF3 prostě netrefí, skill je potřeba, tečka. Ono to tak už bejvá, že komu se daří v jedný FPS, daří se mu i ve druhý. Navíc můžeš umět střílet jak chceš, ale pokud se neumíš pohybovat v prostoru, sejmě tě na náhodu klidně ten největší noob. Děláš z komára velblouda, viz. to přirovnání k hackerům *7*
            • Z nějakého důvodu nemohu kliknout na reakci.

              Hitbox který tvou postavu zvětší + zatáčení střel = problém

              Ty hráči co sedí na špičkách řebříčku jen tento problém umí využívat. Není skill když ti hra umožní snadnější zásah pomocí aimbotu. Pak by každý hacker byl skutečný ultraskiller
            • Radioaktivni_surikata
              Chlapče už mi v reálu nějakou dobu nikdo neřek, ale když ti to dělá radost, posluž si. Velikost terče v prostoru je podmíněna vzdálenosti, 6 cm na vzdálenost tří metrů se projeví v úhlu míření mnohem benevolentněji, než 6 cm na vzdálenost padesáti metrů. Tam už bude vliv minimální. V reálu taky nejsi limitován rozlišením monitoru. Navíc uvádíš 3,5 - 6,5 cm. Děláš z komára velblouda. Občas ti to pomoc může, ale o nějaký zásadní výhodě bych rozhodně nemluvil. Ty hráči, co seděj na konci kola na špici tabulky, tam nejsou kvůli o fous větší zásahový zóně. To by bylo dost naivní.
        • streli sa neportia treba si nastavit vyhladzovanie sietovich prvkov v hre tuna je to vysvetlene:

          Jedná se o takový jakoby „buffer“, tedy mezipaměť, která má za úkol kompenzovat případné zpoždění od serveru a zobrazit tak plynulé pohyby postav, objektů apod. Pokud máte NSF na maximální hodnotě (úplně vpravo), získáte do hry jakoby 100 ms zpoždění (přesný čas není jistý, jedná se o odhad). Pokud máte NSF na nule (úplně vlevo) nepřidá vám žádné zpoždění a zobrazuje komunikaci mezi serverem a herním klientem tak jak je. Způsobí to však jeden problém, že se postavy mohou pohybovat trhaně a stejně tak i různé další objekty ve hře.

          Když to řeknu jinak. Neovlivňuje to přímo registraci zásahu, ale pouze vizuální stránku hry. Tedy že buď vidíte vojáka o chvíli později a plynule nebo ho vidíte ve stejný čas jako on vidí vás, ale nemusí to být plynulé. Všichni to máme automaticky nastavené na maximální hodnotu, tedy úplně vpravo a může se nám tedy zdát, že nás zabíjí za rohem apod. Teď si určitě říkáte, že si to dáte na nulu, tedy úplně doleva a bude hotovo. To vám přímo doporučit nemohu, záleží totiž na kvalitě vašeho Internetového připojení. U pomalého spojení by se hra stala nehratelnou, jak by se hráči pohybovali opravdu hodně trhaně.
          • Špatně
            Tedy pravda pokud se jedná o jinou hru než BF3.
            V BF3 je skutečně script který ovlivňuje chování střel tak aby měl hráč větší šanci na zásah. Legální aimbot.
            Většina lidí-moderů na fórech má za to (a já s tím souhlasím) že jde o pozůstatek vývoje hry na konzole. Bohužel místo smazání toho scriptu pro PC verzi se vývojáři rozhodli jen k omezení efektu.
            No máš pravdu v tom že se střely neteleportují. Jen se velmi upravuje trajektorie. Střely dokáží zatáčet...to je fakt.
            A pokud ti nevadí ban na BF3 od EA pak si to můžeš ověřit stejně tak jako já.
            • calwin
              podľa mňa argumentuješ úplne rozumne preto nechápem mínuská ale tak v dnešnej dobe komunita games klesá na priemernom veku tak je to logické...

              na PS3 a Xboxe "legálne" aimboty reálne boli a nerobím si ilúzie že konverzia na PC vyzerala asi takým štýlom že počkáme chvíľku a dvaja ľudia medzitým spravia s grafikom upravené butony na PC pričom sa ani neunúvajú dať preč úvodnú obrazovku pres start to play len to zmenia na enter a ide sa... + nejaké dosadenie grafického nastavenia pre PC a zapojiť to celé do battlelogu... vybavená vec... tak sa dneska oflákne konverzia a je vybavené... ale čo ma prekvapuje že PC hráči majú toľko chochmesu obviňovať hráčov na konzolách ktorí si to kúpili že si to vôbec kúpili... pritom oni sami na steame a inde kupujú jedna radosť prípadne to pirátia... ale čo to je pirátske BF3? :D bez mulťáku? to už mi fakt príde ako demo...
    • Mato1987
      čo si ty za blázna ? :D:D zavolajte niekto do bohníc že im pacient zdrhol :D
    • Milý strejdo,

      my zástupci dětského svazu ti děkujeme za tvůj čas a přínosný referát do tohoto diskusního kanelu, do kterého si se hrdě zapojil, přestože si pro dnešek spotřeboval přes polovinu kapacitního minima svého encefalonu. Přestože tyto řádky budeš číst v jisté indispozici, měj na paměti, že výbor dětského svazu, společně s podvýborem složený ze zástupců BFdětí, si váží přehledu a odhodlání v péči o současnou dětskou skupinu a její usměrňování v ideologicko-výchovné herní rovině. VDS dále navrhuje, aby ti byl předán od naší delegace žlutý praporek, nejen jako odznak naší vděčnosti a víry v naší věc proti nepříteli míru, ale zejména jako symbol díků a herní loajality vůdci naší dětské herní komunity.

      Hraní zdar! Zdar! Zdar! Zdar!

      Dětský aktiv, VDS a kolektiv zástupců strany GATIS
      • *1* *1* *1*
    • Souhlasím protože mě každej zabije aniž bych viděla že jsem dostal zásah ne že bych byl špatný hráč, ale prostě já můžu střílet jak pablb a na 100% se trefuji do těla jenže to hru nezajímá a stejně to hráči skoro nic neubere jako sniper musím trefit 3x abych někoho zabil a sám schytám ránu a jsem dead. A pokud mě berete jako neschopného hráče berte, ale prostě věřím tomu že to hra usnaďnuje je to dost vidět i na kill cam kde jsem dávno schovanej za rohem a kulka mě stejně dostihne i když útočící hráč střílí tak metr vedle.
    • Latence připojení + je to arkáda a jde o to svojí hru přispusobit daným herním mechanizmům ..když si je osvojíš máš v dané hře skill...že si zvyklý na jiné herní mechanizmy z jiné hry a máš skill v ní neznamená že BF 3 nevyžaduje skill...BF 2 měla hit boxi horší..byly menší takže jasna hedka a nic
      • Ne BF2 mělo hitbox stejný jako model postavy.
        Jen v lýtku a loktech byl zhruba o 0.6 cm menší. A absence hitoxu v "botě" a v "dlani". Já s tím pracoval tak mis skutečně věř že hitbox BF2 byl propracovanější než v BF3. Což je skutečně smutný.
        Ne je prostě fakt že v BF3 se střely chovají jako ve filmu Wanted. Zázračně mění svou trasu aby usnadnili hráči zásah.
        BF3 NENÍ špatná hra. Jen je nedodělaná. Má příliš chyb. A EA o tom ví. Proto je zakázaný moding. Ne protože by to bylo složité jak tvrdí (jako moder bych to měl vědět).
        A proto nechápu politiku EA že chtějí vydat BF4 za tak krátkou dobu po BF3.
        Na jednu stranu mají nedodělanou hru která bude chtít spoustu práce a chtějí vydat další díl? Hloupé rozhodnutí.
        A to pomíjím že za tak krátkou dobu není možné vyvinout skutečně propracovanou hru. Prostě není. Jen batatesting u takto velkých her trvá rok i víc.
        Vydání a vývoj skutečného AAA titulu trvá roky. 3 a víc let v týmu který má stovky lidí a podílí se na něm víc studií. Ne dva. Ne rok a půl.
        Děti připravte se že BF4 bude nehratelný. A nebo půjde jen o kopii BF3
        • No súhlasím s tým, sám so to tu spomínal, že neverím tomu rýchlemu vydaniu BF4. Sám mám pochybnosti o kvalite tak rýchlo vydanej hry, ktorá ako píšeš potrebuje na vývoj viac času. Tu ide jasne o komerčné rozhodnutie, ktoré nás možno pripraví o kvalitu hry. Ale nechcem predbiehať, keďže netuším presne ako dlho je už hra vo vývoji, ani neviem presný počet ľudí, ktorý na nej pracujú. Nesúhlasím ale, že video od chalanov z Tartarus je pravdivé. Po prvé si mýlia simuláciu s arkádovým hraním. Upozorňujem, že Battlefield 3 nie je simulácia ani sa nesnaží byť nič podobné ako Arma3. Battlefield je skôr je cassual game ... ide tam len o zábavu vychádza skôr zo žánru arkádových FPS ako Call of Duty. Po druhé tá blbosť s rozptylom striel, je podľa Teba pravda? Ak áno, tak si najprv zober nejakú zbraň do ruky a vyskúšaj si tú teóriu v praxi. Taká K100 by ti stačila. Ja sám ju považujem za jednu z naj. pištolí s kalibrom 9mm Luger. Alebo si aspoň niečo okolo streľby prečítaj! Napr. Vladimír Schwarcz: Teória streľby. Existuje niečo ako rozptyl striel! Hovorí ti niečo ako os rozptylu striel? A po tretie...to ako chalani vymazávajú všetky komenty, ktoré proti nim argumentujú, je totálne úbohé. Ak si stoja za svojou pravdou, tak nech si ju obhajujú. Ale vymazať príspevky, ktoré neurážajú ale jasne ukazujú nezmyselnosti v ich videu? To robia malé deti a nie veľký borci, na ktorý sa oni pasujú. Práve týmto u mňa chalani skončili na podlahe. A to nie som fanda BF3...len nemám rád, ak niekto píše či hovorí trotloviny...
          • Mluvil jsem spíš o engine a jeho chybách. O zbraních nejsem moc kompetentní mluvit.
            Ale pokud hra ovlivňuje střely tak aby lehčeji zasáhli cíl pak je to špatně.
            Rozptyl apd. ok to s tebou musím souhlasit.
            Nejsem zastánce aby v BF sérii převládal čirý realismus. Ale střely v BF3 prostě zatáčejí. To připočti k odfláknutému hitboxu a máš recept na pr*ser.
            • pozri... ja mám Battlefield 3: Premium :) Mohol by si sa opýtať chalanov, čo so mnou hrávajú, ako niekedy nadávam *1* Ale prijal som hru takú aká je. Nie som nejaký fanboy. Keby som mal chuť na iný štýl hry, hrám inú hru. Ale na BF3 je proste niečo, čo ma baví. Možno tá farebná saturácia, o ktorej chalani hovorili, možno tá jednoduchá hrateľnosť. Jediné čo mi fakt vadilo, boli tie decká, čo robili flag run. Tak to bol fakt hnus...teda podľa mňa to robí slaboch, presne ako prebiehanie k lepšiemu tímu *11*
              PS: odkazujem chalanom s Tartaruscast, že sú totálne zbabelé decká. Pretože nielen odstraňujú komentáre, normálne slušné ale oponujúce ich videu, ale hlavne blokujú užívateľov, aby sa nemohli brániť. A nechávajú len odpovede, veľakrát urážajúce, na ich komentáre. Presne takto sa správajú zbabelci... *11*
            • Dyt je to kazual strilecka pro konzole, co od toho cekas. Hra pro masy, pro decka. Doji na tom penizky, lamy to nakupuji, pak natom doji jeste DLC. Proste hra pro masy, od toho kvalitu ocekavat nejde.
  • Válku a mor na vás.Je to hra a díky bohu že je ne míle vzálená od reality.Právě proto mně hra přece baví.Určitě bych nebyl nadšený běhat v malé polní kdesi v afghanu pod palbou.Takhle si zapnu battla či jinou střilečku pokosím pár desítek noobů, zanadávam si nad spawn campery a jdu od toho.A takové kecy kdy se každému předhazuje co je nebo není lepší nelze než neřešit.Každý má svou oblíbenou pecku, a já vím že časy BF 2 jsou už dávno za námi.
    • tiež pravda *4*
  • Uznávám že když jsem poprvé viděl traikler na battlefield 3 ve full HD stříkl jsem si do kalhot. Ta grafika,efekty byli úžasný ale teď ten Betafield 3 nestojí ani za prd. Je to samé děcko...
    • Přejdi na Armu *3*
      • Já už Armu 3 hraji. *3*
      • Spades
        Počkám si na Armu 3, ta vypadá hodně dobře, ale Arma 2 fakt ne-e...

        Ne že by měla nějakou strašnou grafiku, ale připadá mi, že bych buď chtěl horší nebo lepší. Arma 2 je v tom ucanny valley.

        Narozdíl od toho Arma 3 vypadá lépe jak BF3, na ni se hodně těším.
  • Jen zde v téhle zemi může někdo porovnávat hry jako ARMA vs BF .. čím to je? Asi tím že ARMA je made in cz, nikde jinde ve světě by ty to 2 neporovnatelené hry ani nezkoušel porovnávat.. když už chcete porovnávat tak COD vs BF... Jinak testeři od ARMY by se měli zamyslet samotní nad sebou a nad tím co jsou schopni nechat vypustit ven..
    • Ono je to tak kdyby si se podíval na jejich starší videa tak pochopíš že dávali EA šanci že udělají něco s bugy v BF3 a ono nic.Mají vlastní názor a ten jim nemůžeš sebrat.To vaše hajtování videa nic neudělá.Navíc je to jejich kanál-jejich pravidla.
      • Ale já nehatuju video.. a ani jim neberu jejich názor, jen mi přijde úsměvné když jednonohý se vysmívá jednorukému, přeci jen jim přitěžuje fakt, že jsou to lidé z BI nejsou nezávislí proto ta narážka na jejich práci (ne)práci..
    • jestli naražiš na to video na ktere byl tady link, tak tam nikdo armu s battlefieldem nesrovnava, jen skratka popisují nektere bugy enginu BF to je vše. Ty bugy tam prece musí videt každý a imho jsou dost zasadní.
      • Ne, já narážím na fakt, který se objevuje pod každým článkem o BFku... kde se srovnávají 2 odlišné hry z obdobného prostředí.. cílená skupina je pro obě hry někde jinde. Narážku na video jsem zmínil ve větě o testerech z BI.. Nikdo snad nepopírá, že bugy v BFku jsou, ale přijde mi že každý se odvolává na svou zamilovanou AMRU, která dle fanboyů žádné bugy snad nikdy neměla... což je asi ten výsměch největší.
        • tak treba ja ani armu nehrál a z toho videa jsem nemel pocit že by chteli umyslne potopit bf a vyzdvihnout armu. A z diskuzí pod bf tenhle pocit taky nemám, prave naopak co se ukazalo i tady.
          Koneckoncu co jsem četl armu skoro nikdo nehraje a každy hraje jen bf, co je no comment vzhledem k tomu jaka je bf demence. A sami hráči bf se tvari jak kdyby hráli neco víc, myslí si o sobe že hrajou nejakou simulaci nebo neco.
    • Nope, porovnává se to i jinde, než v téhle zemi, stačí se podívat na internetu. Zas to nepřehánět s tím sebemrskačstvím prosím...
    • bodíček *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit