Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Proboha, hlavně ne Torment 2. Nechte legendu odpočívat. To bych za chvíli mohl mít noční můry o tom, jak dostávám body za multikill nějakým kouzlem nebo jak mi po úvodním rozhovoru hry vyskočí "Achievement unlocked: Meet Morte" *11*
  • Malkavian
    Jasná koupě, co může být lepší než BG a jiné staré pecky v lepším grafickém kabátě. *14*
    • BG a iné staré legendy v pôvodnom stave.
      • Malkavian
        Nová grafika tomu nijak neublíží, komu vadí může si stále zahrát starou verzi.
      • Kinet1c
        ani nie, nemyslim si, ze by to nemohlo vyzerat lepsie v novom kabate, stare je sice dobre a pekne, dokonca aj teraz hravam stare so starou grafikou, ale rozhodne si mylim, ze graficky novy kabat im na caru nic neuberie, ba naopak budem mat 100 chuti to znova xkrat presjt odznova, vy niektory ste strasny RETRO a nejak velmi konzervativny, mam 31 a nerozmyslam takto zastaralo
      • Original je original.

        Ale pokud jenom zvetsi rozliseni a zlepsi plynulost hry, pri zachovani vseho ostatniho, tak to beru vsema deseti.
        • o to už se dávno postarala komunita
  • Odulin
    Oživit éru starých rpg se už nikomu nepovede, ale dík za každej takovejhle pokus.
    • Uvidime jak tenhle remake dopadne. Pokud dobre, tak mozna budou dalsi predelavky a to by bylo fajn. Treba ten PS:Torment v lepsi grafice a s lepsi prezentaci deje (aspon nejake obrazky),bych fakt uvital.
      • Odulin
        Souhlas.
  • no je to super správa ale pre mna to moc neznamená ked mám všetky hry od black isle studios originály, platiť zase za to isté s trochou zmeny sa asi moc hráčom neoplatí, uvidíme záleží aké to bude až to bude
  • pořádný remake Might&Magic VI :)
    • Na diskuzi jsem kliknul jenom proto, abych tady napsal přesně tohle :) Předělat ten triumvirát pecek ze stejného enginu M&M VI, VII a VIII by pro mě znamenal trojnásobné Vánoce :)
      • Jo to bych si taky přál, a k tomu bych chtěl vidět, jak by u toho dnešní děcka brečely, že je to dlouhé a těžké. *1*
  • to mi po dlouhý době udělal článek opravdu radost :) těšim se moc! Ted fárám BG1 TUTU(engine z BG2 převedenej do BG1) a je to prostě pořád uchvatný. Oblivion,Skyrim....jsou to super RPG,namakaná grafika,v uvozovkách spousta možností-ale ty hry nemaj duši :( prostě už ted vim,že Skyrim si asi už nikdy nenainstaluju. Přitom sem se u něj měsíc bavil. Ale BG.....to sem hral v 98,když mi bylo 11 let-kvičel sem blahem....pak ještě párkrát s BGII+TOB a ted hraju BG1 TUTU v roce 2012-a zase kvičim blahem. A vypadá to, že to v létě budu hrát znova :) ta hra totiž má duši,pohltí tě a nepustí. Do 03:00h sem dneska čistil Cloakwood a přilehlej Mines v Chapter IV a do postele sem prostě nemohl ještě jít-ještě sem nezachránil horníky :-DDD .......U novejch her tenhle pocit člověk moc nemá :( hry nabízej nádhernou vizualizaci,ale na tom "pokrok" často zastaví. MINSC AND BOO!!!!! KICKING THE GODNESS!!!!!
  • MrSanta
    Když to nedokopou, tak se to určitě bude prodávat skvěle. Sice mám Baldur's Gate komplet už 3x, ale tohle koupím taky. A dozajista nebudu sám.
    Klidně můžou začít pracovat na další hře už teď *1*. Své fanoušky si určitě najdou. A že se dobře prodá i "levná" hra ukazují krásně King's Bounty hry.
    • Anebo Majesty !!!!!
      • MrSanta
        Ono jich je určitě víc. Já uvedl první příklad co mě napadnul. Není to indie, nemá to žádné spešl fíčury, styl hraní je "zastaralý" a jaká to je pecka. I prodeje víc než slušné.
  • Rozhodně též doufám, že se to rozjede ve velkém, a výrobci zjistí, že to chce zpět kvalitní hry. Není všechno jen o grafice, ale i kvalitě her. Někdy je lepší záměrně použít 2D než se za každou cenu snažit to přepracovat do 3D.

    Jak již bylo i několikrát řečeno, je lepší mít nějaké hranice a v rámci nich vytvořit krásný svět než nemít hranice a vytvořit všechno jen z části.
    • dneska uz bych se 3d nebal ale taky me to ze zacatku stvalo...ale staci udelat izometrickej pohled, kameru bloknout a ve 3d dneska uz grafici vymodelujou lecos...absotne nesnasim konzolovou 3rd person s tim ze na pcse kamera toci pohybem mysi okolo postavi misto toho aby se otacela cela ....no se zhulenej doufam ze to dava smysl :D
      • Kinet1c
        suhlasim, 3D grafika pokrocila si myslim natolko, ze je mozne vytvorit pekny svet aj v 3D s izometrickym pohladom, napr. Titan Quest, si myslim, ze grafika je pekna, aj ked postavy su kus nie :), ale som len chcel poukazat na to, ze uz sa v 3D da spravit hru tak aby pripominala stare casy stym rozdielom, ze to bude vyzerat cool aj pre sucasnu "skupinku mladych 3rd person/ 1st person rpg odkojencov" takze neverim ze je nutno opet ist do 2D, ale osobne by my to nevadilo, hlavne nech su taketo skvele rpg spet aj vnovom sate a nech urobia aj nove tituly, dokonca by som sa nebal ani takeho planescape torment 2 (ved to moze pojednavat o uplne inom hrdinovy a uplne inej situacii) uvidime
        • Nemyslel jsem to tak, že to musí být zakaždou cenu 2D, jen jsem tím chtěl poukázat na fakt, že spousta vyvojářů her vzala 3D grafiku za špatný konec. A hlavně se snaží dělat RPG ve 3rd/1st person stylu. Někdy pohled z vrchu je lepší na skupinku lidí.

          Teď si vlastně uvědomuji i fakt, že takove BG má i prvek strategie a sociologie. Jsou tam vztahy NPC a i uvnitř party. Z hlediska strategie si člověk rozmýšlel jakým směrem postavy povede a nebo jakou skladbu party udělá.
    • S tim 2D s tebou souhlasim.

      Takovej NWN a podobny hry ve 3D nikdy nedokazaly naladit takovou atmosferu, jako starej 2D kreslenej BG.

      Bohuzel je dneska hodne lidi, co si mysli, ze kdyz to neni 3D a z pohledu 1st, 3rd person = zastaraly.
      • Taky souglas, radši zůstat u kresleného 2D. Mě to 3D např v NWN nesedlo, furt natáčet kameru, abych něco viděl.
  • Hmmm, musim s hanbou priznat ze mi kdysi Baldurs Gate utekly, a tak tohle beru jako vybornou zpravu. Jenom se bojim, ze valna vetsina lidi co by to zajimalo uz ma obe hry nekolikrat dohrane a koupene i ruzne gold edice se vsim vsudy. Pokud chteji opravdu vedet, jak by se na rpg stareho typu tvarili hraci, meli by zkusit kickstarter.
    • Já si tyhle reedice koupím rád. Ony tyhle starý kousky jsou fajn, ale rozhodně je na nich co zlepšovat. A stabilita infinity her na novejch systémech taky nic moc.
      • davidBray
        krom stability na nich chceš zlepšovat co? třeba já když sešlu nějaké kouzlo tak to mám tak na 10munit než to přestane lagovat *9* to mě docela mrzí
        • Pathfinding, AI, třeba u planescapu interface, deník, trochu doladit souboje atd. Jinak s tím lagováním a blbým frameratem, to samý se mi dělo v planescapu a existuje na to fix. Musíš si stáhnout directx SDK a v control panelu, záložce direct draw vypnout hardwarovou akceleraci. Hra pak bude plynulá, ale kurzor zanechává stopy v interfacový vrstvě obrazu. Na to existuje další fix: http://www.shsforums.net/topic/48732-ddraw-fix-for-slowdownsstuttering/
        • MrSanta
          Tak namátkou mě se zatím nepodařilo zprovoznit ty 32bit barvy (nebo tak něco). Vždycky mi to udělá černý čtvereček u některých ikon a psí kusy v invetáři. Další věc je okraj "dohledu" - ten mi taky fungoval náladově. Někdy šel hezky do ztracena a někdy jako když střelí. I když to není zdaleka tak špatné jako u PS:T. Pak samozřejmě věci spojené s rozlišením, UI by se taky mohlo krapánek poladit a zpříjemnit. "Najít" myší dveře atd. je druhdy taky quest sám o sobě. Ono se těch "drobností" najde víc. A pathfinding, ten by taky zasloužil vylepšení.
      • Asharak
        Přesně tak, navíc mi nejde !pátý! disk bg2 *16* takže nedokončím instalaci *15* *9*
    • Dvojku s ToB jsem dohral jednou a temer-dohral asi petkrat potom. Ale prvni dil jsem nikdy nedohral a poradne rozehral pouze jednou. Datadisk jsem si pak neosahal logicky vubec. Takze pokud bude slusna cena, pujdu do toho. Ostatne vlastnim obe hry jen ve dvou edicich a dohromady jsem za ne zaplatil necele dve stovky.:-)
      • První díl je boží :) Mám ho raději než druhý díl, kvůli otevřenému světu. Dvojka je moc svázaná.
    • Asharak
      Já musím ještě zabít Irenicuse *13* sic jsem prošel ToB *1*
      Jinak já zas nikdy nehrál diablo *7*
      • Ach ten Irenicus..asi nejlepší/nejcharismatičtější záporák, kterého si ze svých hráčských zkušeností vybavuju *7*
        Samozřejmě se na tom největší vahou podílel nejen člověk, který tuto postavu a dialogy napsal, ale také brilantní David Warner, který Irenicovi propůjčil hlas.
        • Asharak
          Taky to jméno dodnes používám *15*
  • rpg u mě umřelo když přešlo do 3D. Že by zas ožilo? *5* 3D a FPS hry *11* *11* *11*
    • Souhlasim, uz kdyz prechazeli tyhle RPG do 3D, tak se to začalo kazit. Není tím myšleno podle mě dungeon.

      Ja pokládám například za špatný přechod do 3D, kdy byla seria Baldurs Gate a následně vytvořili NWN. Neříkám, že se nedá hrát, ale chyběla mi tam ta jednoduchost, která byla v BG, tím myslím oreintace v prostoru.
    • Myslis tim dungeony nebo az ultimu underworld nekdy z 93?
      • Myslim tim otevrenej svet. Me plne vyhovovalo to zobrazeni co meli BG,Fallout 1,2, PST atd. Bylo to krasne prehledny,zapad sem do kresla a vtahlo me to do hry. Mimo nechavam rpg ala krokovaci dungeony atd. Driv mel clovek volbu bud rpg typu MM,Arena atd nebo tyto. Dnes ta volba neni a vse je fps/3d a me to proste nevyhovuje. Zoom jeste snesu ale uz moznost rotace kamery mi vadi :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit