Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • bude někdy, v tomto roce, recenze na Poldu 6?
    • sleepless
      Vyjde tento týden.
  • Hnisavec
    ale noo táák toto mal jednoznačne vyhrať Macoň a nie nejaká zlátanina na mobily, o ktorej nikto nikdy nepočul....

    krokovací fajnový dungeon na 3DS...pred Grimrockom by ste za tým išli všetci pozabíjať a teraz to nedá ani českú hru
    • "pred Grimrockom by ste za tým išli všetci pozabíjať" - to je právě celá pointa - že Grimrock byl první a pokud by nevyšel Grimrock, nevyšel by ani Keep... Macoň jen naskočil na vlnu, sice stylově a s elegancí, ale přesto na vlnu kterou nezpůsobil on, nýbrž právě Grimrock rozvířil oceán moderních krokovacích dungeonů...
  • Ha, opomenout kandidáty na vítězství - J.U.L.I.A.: Among the Stars, respektive Memento Mori 2 s jeho celosvětovým vydáním... *1*
  • frantisek_nejezchleba
    světe div se, ale nemám smartphone ani tablet. Ni Nintendo (ale budiž k dobru přičten PC port). Takže mě ten seznam s 1 hrou pro PC a 0 hrami pro hlavní konzole drobátko šokuje.
  • PLuto.petr
    Většina tak akorát mobilní hry *13*
  • Thorar
    Mobilní hry nehraju a 3DS používám jen offline, na The Keep si počkám až na pc. Takže jsem z toho hrál jen Poldu 6, který mě aspoň na těch 6 hodin zabavil.
  • Pod dojmem uvodu clanku jsem cekal prekvapeni ktere mi z nejakeho duvodu uniklo. No, nedockal jsem se.
    Hold jsme prilis prtavy na to, aby byla uroda kazdy rok. Nicmene si myslim ze na tak maly stat jsou i ty vetsi klasiky jako Arma docela velky uspech. Docela me prekvapilo jak tato serie svetove zabodovala diky neprime propagaci skrze DayZ. Jiste, technologicky je to oproti ackovym titulum spise podprumer a znacnou roli hraje prace komunity, je ale videt jakou roli hraje marketing na ktery se venku vyplaca vetsi cast rozpoctu nez na samotny vyvoj. *7*
    • celoush
      vyplácaný rozpočet na marketing a arma? *8*
      • To jsem vubec nenapsal samozrejme. *2*
        DayZ melo nulovy marketing, spise antimarketing ale melo stesti protoze to za nej udelalo tsunami nadseni po socialnich sitich ohledem modu. A to pomohlo i Arme.
        Psal jsem ze "venku", coz je pravda. Cetl jsem clanek kde bylo skutecne zminovano, ze náklady u ackovych titulu na medialni masaz bezne prevysuji naklady na vyvoj.
        • celoush
          jo takhle... ok... náklady na marketing jsou prostě součástí celého herního průmyslu... ať už finanční či časové. Občas má někdo štěstí, že ho pozitivně zmíní nějaký youtuber či velký herní magazín a pak mu vyletí návštěvy a prodejnost, to je ale spíše šance pro malé týmy. Na tohle nemůže AAA titul spoléhat, takže si jde klasickou vyšlapanou cestou reklam. A že ta částka dosáhne či přesáhne náklady na vývoj? To je celkem obvyklé i dnes nejen u her, ale třeba i v prodeji klasického softwaru.
          • a nepřijde ti to ani trochu odporné?
  • Dogkiller
    Za mě Polda 6, protože ty ostatní hry ani neznám.
    • flash789
      tim bych se moc nechlubil..
  • Kozy
    Takovej Puppet Soccer měl taky slušnej úspěch.
  • Thorar
    Hrál někdo PC hru Loot Hunter(2014) od českých Rake in Grass?
    • Já, docela zabavila, i když na nejlepší českou hru roku bych ji nenominoval.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit