Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nikoli, primarni zamer byl vytriskat co nejvic penez na znamy znacce.

    Kdyby chteli udelat FPS ze sveta falloutu, a nejmenovalo se to Fallout, nikdo by proti tomu nic zasadniho nenamital. To oni tvrdili, ze to bude Fallout se vsim, co k tomu patri.
  • Znovu si precitaj co som pisal. Vobec som nehodnotil F3 a FNV podla seba lebo ich nemam dohrane. Skonstatoval som len ze je na nete k nim vela vyhrad. Nechcem ani rozoberat ci su alebo niesu adekvatne. Osobne mam aj tak pocit ze zamer Bethesdy nebol spravit skor remake ako spravit nieco masove co bude mat feeling a obal Falloutu.
    Na co som skor narazal bolo ze je otazne ci dnesne publikum, hlavne masove lebo to je to o ktore Bethesde a podobnym ide, aby vobec prezili. No a spominany Wasteland 2 moze byt celkom zaujimavym testom. Samozrejme backeri ho dostanu (uz sa tesim :-) ) ale bude zaujimave ci sa uchyti a bude predavat aj mimo ludi co ho podporili. A ako uspesne.
  • Ty moc dobre nechapes ty stiznosti vid?

    Vubec nejde o vzhled, ani o iso 2D vs 3D ... jde o system hry. F3 je proste FPS. Je uplne jedno jaky "perky" si naklipes. Nezalezi na tom. Ano, muzes pouzivat "zastaveni casu", ale jen omezene, a ve finale zjistis, ze rychlejs a efektnivnesj enemaka usutujes uplne stejne jako v libovolny FPS ... a je uplne jedno jestli mas lv1 nebo lv100, usutujes naprosto cokoli.

    A to je ten problem, F1&2 = uzasnej strom vyvoje postavy, kde si se podle toho bud moh nebo nemoh nekam nejak dostat. Dvere si moh vypacit (pokud si mel silu) nebo je hacknout (pokud si mel IQ) a nebo si nemel ani jedno a pak proste smolik ... Dal sis 10 bodu do strelby ... a hned popolezly % zasahu. ... Uplne stejne to fungovalo i v tactic, i kdyz tam uz jednoduse nebyl ten uzasnej pribeh. Ale system zustal zcela totoznej.

    V F3 je tohle vsechno naprosto zniceny.
  • Trosku off topic ale neda mi to. Dost ludi sa celkovo stazuje na F3 a poniektory aj na FNV. Priznam sa mam tieto hry stale v todo liste :-) nechavam si ich az buem mat viac casu :-), ale stare F1,2 mam v celku nachodene a priznam sa bavili ma aj FTactics. tak isto niektorymi zatracovana takticka bokovka. Ale k veci. Fakt tazko odhanut ci by vobec mala hra v style starych F dnes este sancu. Predsa len je ina doba, ine poziadavky hlavne na gameplay a design (nechcem teraz hodnotit to ci hry debilneju alebo nie). Myslim ze ako pekny expedeiment sa ukaze prave novy Wasteland 2 ktory ukaze aky potencial ma , dufam, oldschool izometricka RPG v novom kabate. Ak sa jej bude darit aj mimo backerov a bude dobra tak snad sa aj vydavatelia a ostany chytia za hlavu a pozitivne sa to do buducna odrazi. Ak nie, tak bohuzial podobne rpg budu uz patrit minulosti.
  • "98% do oka"

    Orly?
  • Tak tak Future Shock a v podstate aj po modernom sietove DLCcko Skynet :-) boli revolucne. Full 3d modely, z dnesneho pohladu open mapy. Dodnes si pametam ako som uz neviem presne ktoru mapu, presiel s jeepom tak ze som vybehol na kopce a vlastne obisiel celu bojovu zonu :-). Tak isto davno pred tym, nez sa s tym chalilo napriklad UT, mal Skynet v sietovej hre moznost v jednej mape chodit na peso, jeepom alebo vznasadlom. V tej dobe uz podporovala hra po sieti klient/server model - moznost hocikedy sa pripojit do rozbehnutej hry. Ale hlavne atmosfera, to fakt uz dnes ma malo hier taku hutnu atmosferu. Vedel by som si predstavit next gen verziu na id tech 5 :-)
  • Tak tě lituju, protože takhle omezené myšlení a vnímání věcí je asi těžké mít...
  • O to nejde, fallout (1&2) = predevsim naprosto jedinecnej a genialni system perku. V F3+ jsou ti vsechny "perky" nanic. Odinstaloval sem ho potom, co sem prvni pistolkou kterou sem nasel ustrilel supermutanta ... blah.

    Mozna kdyby se to nejmenovalo fallout, nehodnotil bych to takto, protoze to fallout vazne neni, ale pokud mi nekdo tvrdi, ze je, tak moje hodnoceni = je to ke zbliti.

    Jak udelal v F1&2 radost kazdej dalsi postup, kdy si hodil body do schopnosti a hned to bylo sakra znat ... Ve finale sem mel sniperku s pravdepodobnosti 98% do oka ... prakticky automatickym critem ... ;D Nebo sem umel vykecat kazdymu diru do hlavy ... a to az tak, ze mi prodal a koupil to odeme draz nez mi to prodal ;D ...
  • Myslis jako ze by spishli dalsi kopii wowka? ;D Posledni dobou mam totiz pocit, ze vsichni delaji wowko a je jedno jestli online nebo offline.
  • Pokud to nebude ''open world RPG'',tak me to take prilis nezajima. Vazne si totiz nemuzu vzpomenout na jedinou hru od Bethesdy (vyjma zminovaneho zanru freeform RPG),ktera by me za posledni roky zaujala.
  • ta hrad vypadá kruto přísně *1*
  • palcov
    FNV jsem nehrál (odpuzuje mě 3D), ale oddělovat design od grafiky/kamery.. je to možná logické, ale grafika a kamera už vytváří určitý dojem a dojem ze hry se už počítá. Určitý typ grafiky/kamery se hodí pro určitý typ her. Z toho důvodu např. myslím, že 3D není vždy krok dopředu, aneb stejně kvalitní může být 3D i 2D RPG. No, jak to po sobě čtu, tenhle názor vlastně podporuje obě strany sporu :D
  • Horst_Fuchs
    To by bylo fajn, ale mám podezření, že Bethesda už stejně dávno práva na Terminatora nemá.
  • smejki
    no jo ale třeba až "od teďka" *1*
  • smejki
    anebo mohli nechat stejný rozlišení a barevnou paletu *15*

    změna kamery znemožnila jedinou věc - tahové souboje. Dovoluji si tvrdit, že těžiště Falloutu nedlí v soubojích. Kdyby ano, Fallout Tactics by byl splněním mokrých snů komunity.

    Myšlenkové cvičení: kdyby byl Fallout 3 naprosto stejný, jen by měl high angle kameru, isometrickou (nebo shodně s F1/2 kosoúhlou) projekci a tahové souboje, byl by to najednou dobrej Fallout? Pokud tvoje odpověď zní "Ano", ceníš si na Falloutu krávovin a podružností, který jsou k nalezení v milionu dalších her. Tohle neplatí u FNV, protože kdyby tohle měl, byla by to hra shodná se starými díly. Dokonce by byl v některých ohledech blíž Falloutu 1.
    Závěr: Na kameře, technologii a podružných systémech nezáleží.

    Pozn.: Taky nepíšu že veškerý design je totožný, protože design je všeobjímací pojem. Takže abych byl konkrétnější - world- level- a questdesign jsou vybudované zcela totožně, s drobnými posuny v rámci konceptu (jako je třeba existence významného centrálního semi-hubu - Vegas).
  • Viktor_H
    Bethesda se Skyrimem už oficiálně skončila - žádné další DLC nebudou. Překvapuje mě, že tu o tom nebyl článek.
  • Viktor_H
    "Kdyby vyuzivali stejny design, tak to udelaji jako pohled z vrchu." - Design hry =/= jenom kamera...
  • Kdyby vyuzivali stejny design, tak to udelaji jako pohled z vrchu. Mohli klidne vybudovat lepsi grafiku, pridat nejake mechanismy, ale v jadru to mohli nechat jak to bylo tedy jako 1 a 2 :)
  • smejki
    needz moar schootüngz!
  • Drakens
    No někde se to uvádělo ale asi to mají na další díl no....

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit