Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • meleš nesmysly očividně nevíš kde ta hra teď je a v jakym je stavu, a ani to že je uplně zaměřená jinam .. je to zatím nejlepší pvp co kdy bylo.
  • Plaťte za hry, které chcete hrát, neplaťte za ty, které nechcete ;)
  • To jiste je, lotro i uzasne vypada, jen ho budes hrat jako singl, coz je u mmo trochu problem. On je to problem vsech mmo, ale u lotro diky rozsahlosti sveta etremne vynikne.

    Kuprikladu kdyz vemes RIFT, tak tam potkas par newbee postav v zakladnich lokacich, od lv20+ uz mas problem nekoho potkat, ale v puvodnim svete to jeste jakoz takoz ujde. V lokacich pro lv 50+ nepotkas ani nohu. Aktualne je pomerne zalidnino v Nightmare Tide lokacich (60+). A to mas jeste pomerne kliku v tom, ze rift umoznuje posun lv postavy jak dolu, tak i nahoru (dolu libovolne, nahoru te to posle trebas do dungeonu). Presto budes v random fronte cekat klidne par hodin nez se posklada aspon 5 lidi. Nedej boze ze bys chtel jit neco konkretniho kvuli qstu.

    Presne stejne na tom je i wowko, do lv20 jeste ses vetsinou v oblastech hlavnich mest, kde sou i lidi, ale jakmile se presunes vejs, nikde nikdo. K lidem se dostanes az kdyz se priblizis na max lv.

    Jiste, ve vetsine pripadu si qsty muzes odsolovat pozdejs, az budes o 10lv vejs.
  • Aha, ty sice zvladas pocty prvni tridy ZS, ale druhy uz ne ... tak si z tech 60ti dolacu vem realny zisk nekde kolem 10, a budes na +- realnych cislech.
  • S tou "zdi" je to fakt a s tema lidma taky, v zasade neexistuje zadna taktika boje, vsichni zergujou vostosest, coz je dano i tim, ze napr. mag muze mit tezkou zbroj a 2 mece a tak nejsou moc jasne role. Na druhou stranu je kolikrat lepsi hrat sam a jen obcas jit s nekym do party, protoze...vy vite proc ;)
  • A je to tady další z řady wowkileru který v mmo světe neuspěl. Ale není se Čemu divit, jelikož kdo se o tuto hru alespoň trochu zajímal již dopředu věděl, že to takhle dopadne prostě je to další mmo-sh*t hra v propadlišti dějin a přitom stačilo málo udělat další pokračování po Skyrim.
    a na celý sh*t teso se vys...
  • Jason_dinAlt
    Hlavním a těžko zpochynitelným atributem kvality hry je její zábavnost. Všechny ostatní parametry jako třeba kvalita grafiky, stylizace, stáří koncepční nebo technologické je z tohoto úhlu pohledu naprosto irelevantní.
  • Pro lidi, které nezajímá pvp a mají rádi propracovaný příběh, je ještě zajímavou možností LOTRO.
  • A pocita se do tech 200 milionu i ta obri reklama ? ta sama musela vyjit na dalsich par milionu.
  • Rejsek
    Všeho moc škodí *3* A obojí je ve správné společnosti příjemné. Nic víc, nic míň.
  • Právě jsem si to za těch 5 stovek koupil, mám měsíc zdarma.. Tak snad budu mít i nějaký náskok od toho března.
    Nedávno jsem konečně dohrál starý Daggerfall (pomocí návodu). Mám tak za sebou všechny Elder scrolls hry. Nečekám od TESO zázraky, ale minimálně questy a vývoj postavy jsou tam prý v poho, na těch pár měsíců to snad zabaví..
  • ESO prý stálo 200 milionů dolarů (a neb efektivita v akci!), a prodalo odhadem 1,5 milionu kopií po 60 dolarech kus. Už jen z prodejů hry je půlka zaplacená, teď si spočítej rok předlatnýho s průměrným počtem hráčů tak 400 tisíc * 10 dolarů. Vychází to +- zaplacený.
  • Na ty krajince je smutny, ze za kazdym rohem je "zed", za kterou bud nevidis nebo nemuzes (pripadne te "neco" neviditelnyho sezere). A hra, kde by clovek cekal, ze ztravi znacnou cast v sedle, pricemz kun je pomalu nejdrazsi vybaveni ktery se da koupit ... zato je na kazdym rohu teleport ...

    Kdyz sem to zkousel, tak zdaleka nejtragictejsi ale bylo, ze neslo hrat s lidma. Coz je u MMO jaksi celkem podstatna vada. Kvuli fazovani sveta proste kazdej videl neco jinyho.
  • Ja uz takovych par videl, a nikdo je nehraje.
  • Bych rek, ze sou spis tezce v minusu, protoze MMO se zaplati (pokud je uspesna) tak po 2-3 letech provozu. Samo, zalezi na uvodni investici, ale tohle nepatri lezi levne projekty. Trebas u swtor se odhaduje (protoze naklady nikdo nezverejnil) ze se to muze zaplatit tak nekde po 5-7letech.
  • To je diskutabilní, pro mě hrát - dobro, chlastat - zlo
  • species
    me se hrozne libi jak na slovensku snad nemate ani asfaltovy silnice ale vidlak jsem tady ja, zajimavy
  • ESO bylo propadák (úspěšností, ne financemi - nasadili takové ceny že už mají cenu hry zpět), protože, ano, se pokoušelo udělat "wow-killer", ale hra 10+let stará koncepčně a 6+let stará technologicky prostě díru do světa neudělá ikdyž má takhle drahou licenci jako je ES. Nevidím důvod proč hrát pekelně drahou kopii WoW, když je 1.) okopírovaná špatně 2.) není ani zdaleka tak napatchovaná a vybalancovaná.
  • Přesně tak.
  • A to jeste zapominas že už od zacatku to bylo Pay to win. Protože kdý sis jen koupil hru a mesice k tomu tak je to malo aby jsi skutecne vyhral musel sis zaplatit imperial edici.
    A ted je to Free to play kdy si musis zaplatit hru a aby te to bavilo tak si musis platit mesicne stejně, protoež jinak nebudes mit na nove dlc ktere prida nejsilnejsi brneni ve hre a nebo si ho samostatne koupit za 500 a ty to DLC (pacthe) budou vychazet každej mesic. A nakej cas na to opravit celou tuhle strasnou hru a pridat nejake opravdu uuzitecne veci na to už davno nebude cas :)
    A v roce 2016 budeme cist zpravu, že už nebudou financovat servry a teso konci :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit