Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Walldstein
    Když sem se dočetl že to bude BFG Edice tak sem se začal těšit že k tomu bude malá maketa Big F,ucking Gun alias BFG, ale bohužel jsme zjistil že k tomu bude hov...houby =)
  • engine je skoro stejny
  • Source engine byl vykopávka od chvíle, co vyšel. Jinak o zmetku, kterej ve své době nedokázal ani tak základní věc, jako dynamické stíny opravdu mluvit nehodlám.
  • upřímnou soustrast rudým trotlům, no moje nVidia OpenGL tak nějak stále umí narozdíl

    HDR bylo k smíchu, jelikož to byl odpornej přepálenej bloom nic víc, protože tlustý prase Gabe nemá sebemenší představu o tom, co to skutečný HDR je a vzhledem k tomu, že ve stejnou dobu jako HL2 vyšlo kromě Doomu 3 ještě Far Cry, který bylo úplně mimo ligu špatného vtipu HL2, tak fakt sorry, ale nemusím se zamýšlet nad holou skutečností, HL2 byl fail olbřímích rozměrů a buď si jistej, že jsem HL1 měl velice rád. Takže asi tolik k těm tvým blitkám.
  • Tohle je ovšem trapný.
  • Kesis
    „Kupříkladu v originálu nebylo dost střeliva. Byl příliš tmavý. Nebyly tu checkpointy. Žádné baterky“

    Veď o to k*rva išlo. Posledný zásobník v SMG, pinky si to namieril oproti mne, tma jak v zadnej časti tela, posledný save na začiatku levelu. TO bol DooM.
    "Žiadna baterka", fajn, tomu rozumiem. Len dúfam, že to bude spravené tak, že sa postupom času vybije.

    Už si viem rovno predstaviť čo pod "ozvláštnená hratelnost" Bethesda mieni:
    1. Aspoň 3 Lampy na každý cm2, ktoré nezhasnú či neprasknú ani po výbuchu atomovej bomby.
    2. 500 nábojov do každej zbrane (vrátane BFG, ktorý sa presunie hneď na začiatok hry)
    3. Autoheal
    4. Prepálený bloom na väčšine osvetlených priestorov.
  • Tak ono vsetci z povodnych majitelov ID Softu maju slusne zarobene a zasluzene, ale uz sa im asi nechcelo riskovat a davat z vlastneho preto sa nechali aj kupit. Quake 4 nebola zasa bohvieaka vyhra ale mohli na svoju obranu tvrdit ze ho nevyvyjali (mal ho na svedomi Raven) a robili len dozor. Tak isto ETQW nebol priamo ich produkt (Splash Damage) a tam to zasa tak trochu padlo jednak na preplnenosti trhu a potom aj specificke poziadavky na hracov (team play). Tazko povedat ako na tom realne ID soft je kedze realne cisla sa von nedostanu (predaj, naklady etc.) a pre bezne studio by asi pocet preadnch kusov ake ma ID soft bol vynikajuci vysledok ale treba si uvedomit ze ID soft bol a mozno stale je pojem a potom aj, ako sam Carmack povedal, vyvoj Rage resp ID tech5 bol financne aj casovo extremne narocny.
  • MidnighT91
    Žádnej fór už není vtipnej po jeho pětistém opakování...
  • http://www.moddb.com/mods/wulfen-texture-pack
  • Tento texture pack je skvely
    http://www.moddb.com/mods/wulfen-texture-pack/addons/wulfen-texture-pack-10
  • taky jsem chtel kdysi letet na mars, ale pak me trefil šip do kolena
  • sakra tahle hra mě fakt nebavila *4*
  • N7N7
    Tak to bylo trefné. *1* Ale zdejší diskutéři asi nemají smysl pro humor.
  • Pepane, ty jsi vážně hovád. Udělej se v tom Direct3D, Dx, atd. pořádek. Meleš tu pyčoviny.
  • Mechwarrior_bw
    bump mapping využíval vo veľmi obmedzenej miere Trespasser v roku 1998 a hovorí sa o ňom ako o"jednom z prvých" s bump mappingom. Veď napokon myslím aj Voodoo2 alebo TNT podporovali bump mapping, takže museli byť hry ktoré ho využívali. Takže opravujem 1997 na 1998 *3*

    napr. tu je bump mapping v hre Expendable (1998) http://goo.gl/CvF9x
  • 1997 urcite ne ve hrach... ve filmech od pixaru mozna - Jeden z prvnich filmu ve kterym se pouzival bump je toy story.

    Je potreba si uvedomint ze okolo roku 1997 byly hry jako Requiem, quake2, Carmageddon2 o rok pozdeji tombrider a Half-life 1.

    Podle me nejvyraznejsi hra ktera pouzila bump maping pred hl2 doom3 a Halo, byl Far Cry1

    1997 pro hry je premrsteny, 2002+
  • za pjéťo či méně i beru , jestli za to budou chtít litr tak padli na hlavu asi vomastkové
  • haha, jasne potrebujou podojit konzolisty o nicem jinym to neni. Na pc je to nemlich to samy jako pred 10 lety. na pc naprosto o nicem. doom3 uz davno umrel, a tohle je jen a pouze pouhy original z doby pred 10 lety. Move on. na tohle vam fakt neskocim. SMULA.
  • Mechwarrior_bw
    Pepan: 8 GB ram a 32bit ! Win 7 ??? wtf ?
  • IDDQD s nimi. Amen.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit