Přejít na výpis diskuzí
Carrier Command: Gaea Mission - recenze
3.10.2012 | Ondřej Švára
156 příspěvků
-
hra od českých tvůrců absentuje alespoň české titulky...
-
-
ja mam hru koupenou na steamu a cestinu si muzu normalne v nastaveni ve hre prepnout
-
Hra ma ceske titulky, jen je potreba si trosku upravit config, aby se ukazaly... staci kdyz si ten xml otevres a dopises jeden radek :)
-
Copak nevis ze kdyz chces neco rozvratit tak je nejlepsi zacit uvnitr. Za chvili nam budou po anglicky muset bucet i kravy ve chleve. *6*
-
-
Bral bych spíš němčinu... Už aby to bylo.
-
-
A ještě budem žádat Rakušáky, aby nás vzali zpátky :D
-
-
Na Rakušáky házim bobek, mám na mysli spíš Německo...
-
-
kdyby se nemuseli bát EU tak ty turky vykopaj do týdna, což by se mělo udělat ze všema přistěhovalcema z východu a jihu.
-
Jen se trochu topí v Turcích. *4*
-
Souhlas, němci jsou sice namyšlení parchanti!, ale v zemi mají pořádek a netopí se ve sračkách! jako mi.
-
-
-
-
Doufám, že už to bude brzo .... kdyby se na selém světě mluvilo jedním jazykem tak odpadne celkem dost problémů. A tím, že všichni budou mluvit stejně se nic nerozvrátí, spíš naopak.
-
-
Na celem svete jednim jazykem to je dobry napad a jakym? Asi tim co uz ted mluvi nejvic lidi takze cinsky JO? *1* *1* *1*
-
-
Já bych spíš řekl, že tím, který se používá pro mezinárodní kominikaci už dnes. Ale pokud by se vybrala čínština tak klidně. Jak sem sice psal čínština je sice zastaralá, těžká a nedá se jí říct všechno ale proč ne? ... Tady vládne nějaký strach z čínštiniy, že to je argument každého komu řeknu, že si myslím že by bylo dobré mluvit jedním jazykem?
-
-
souhlas říkám to tu pořád, jeden jazyk pro celou planetu. Nevím proč by se lidé v každé malé zemičce museli učt tu svou hatlaminu i když jim je v budoucnu na nic
-
no já jen doufám, že to nebude podělaná angličtina, představa, že tím budu muset pořád mluvit se mi hnusí, doufám, že se ještě rozvine mezi lidi esperanto
-
-
No spiš doufej, že to fakt nebude ta čínština. To bys ještě s láskou vzpomínal jak si nechtěl mluvit anglicky *1*
jinak já bych byl pro korejštinu ... některé její zápisy vypadají jak robotické písmo z roku 3000 -
esperanto? *11*
-
-
Neznáš esperanto? Nejzbytečnější jazyk na zemi?
-
-
-
Promiň, ale tohle opravdu debilní názor. Mimochodem už se učíš čínsky?
-
-
Cinstina neni spatna idea, pak jeste spanelstina (Byt tam je to spis kvantita, jak kvalita). Anglictina je proste mezinarodni jazyk, USA/GB proste rozsiruji svou sferu vlivu (kultura apod.), a vy se divite? Podivejte jak to u nas vypada, velmi casto me mrzi ze jsem cechem. Ne mrzi, jen se stydim... kvuli tomu jaci jsme (nechame si sr*t na hlavu)....
-
Zatím ne ... pořád ještě piluju angličtinu, ale jak se čínština stane používaným mezinárodním jazykem tak se ji naučím. Ty máš něco proti čínštině? A navíc pochybuju, že se čínština stane používaným jazykem ... je zastaralá a těžká angličtina se na to hodí mnohem víc.
-
-
Pilgrim66: Jak říkávala má učitelka dějepisu: Kdyby babka koule měla, byl by to dědek.
Kdyby v historii neplatí. Stačí jediná změna a kompletně celý vývoj událostí by byl mimo. To bychom pak mohli zas debatovat, že zůstat s rakouskem byla chyba, že historie tomu dala za pravdu. -
Dark: Nejsem si jistej nakolik nam ta nase cestina pomohla. Jeji znovuzrozeni totiz znamenalo rozdeleni na: "Cech je ten kdo cesky mluvi". Cimz jsme spolehlive vyoutovali ceske Nemce. Vtipne je ze jsme dokonce byli pozvani na Frankfurtsky kongres, coz odmitl Palacky, ze jsme "Cesi, rodu slovanskeho..."
Za Rakouska Uherska se Cesi meli velice dobre... -
myslím, že by ti ten pán, kterýho máš v avataru za tvý názory minimálně vyhuboval :)
-
Presne, sam Palacky prohlasil, ze by jsme meli zustat s Rakouskem, protoze jinak se staneme mlinskym kamenem mezi Nemeckem a Ruskem.
Mam pocit, ze historie mu dala nejednou za pravdu... -
Pilgrim66: Reaguji na názor, že by měl být na světě jen jeden jazyk. Proti tomu, aby lidé uměli vícero jazyků nic nemám, sám plynně umím francouzsky a anglicky.
Naši vlastenci jsou jen příklad, neb nejsme jediný národ, který bojoval za to, aby měl právo existence. Tyhle ostatní národy by také nesouhlasily s myšlenkou, že by to teď měli zahodit. -
@Derk Yall
Nikdo netvrdi, ze cestina by se mela zahodit, ale pokud by kazdy clovek na teto planete krome materskeho jazyka umel jeste anglicky, tak nevidim naprosto zadny negativ.
Nasi vlastenci jsou kapitola sama pro sebe. Liberalove schazovali nase radikaly a polovina jich byla do vzniku Rakouska Uherska austoslavisty.
-
-
To je naprosto spravnej nazor, ktery mnoho zemi jiz pochopilo (napr Mongolsko). To ze to muze fungovat dokazuje stredoveka latina.
-
-
Dark: Samozrejme, ja jen tvrdim, ze cele nase obrozeni ma rozhodne i spoustu negativ.
Uvidime, jaky to vezme prubeh. Uz ted je v cestine spousta anglikanismu a spousta z nich i spisovnych.
Ale uznavam, ze co se tyce cestiny ve hre, tak jsem trochu sobec, protoze anglicky mluvim plynule. -
Ne já si nemyslím, že jazyk něco vyřeší ... ale je to začátek. Dřív byli městské státy a dvě vesnice, které od sebe byli 20km si často mezi sebou nerozuměli. Dneska máme státy tak třeba v budoucnu budou celé kontinenty jeden stát.
-
Waltar: A ty si upřímně myslíš, že jeden jazyk něco vyřeší? Ne, lidé se vždy budou hromadit do celků proti jiným celkům, budou se vždy následně přít, zabíjet atd. Příkladů v historii i v součastnosti je dostatek.
-
Derk Yall: A že nám ten boj za zachování národa prospěl. Imho národní identita je k ničemu a slovo jako národ zatím jenom ublížilo. Jazyky, národy, státy ... všechno to jenom rozděluje lidi já v nich nevidím, žádný přínos a doufám, že v budoucnosti zmizí. Asi to bude trvat ještě dlouho ale jednou se tak stane.
-
Běžte do řiti, všichni budou mluvit jedním jazykem a já přijdu o práci. Takovou heretickou myšlenku ani nevyslovujte.
-
Aha, takže zahoďme boj našeho národa proti germanizaci a za zachování jazyka našeho rukou všech našich spisovatelů atd. do záchoda jen proto, že dnes se považuje za trendy nemít svůj vlastní jazyk a národní identitu.
-
-
-
-
-
-
"Často jsem se dostal do situace, kdy transportér bušil do zavřené brány tak dlouho, až sám vybouchl, protože nedokázal najít pár metrů vzdálenou cestu."
*15* Je to sice zoufalé ale vtipné. -
Někdy v budoucnu 9/10 úplně s přehledem.
Momentálně 3/10 kvůli podělaný akceleraci myši, kvůli který se nedá lítat s Mantama, a AI Walrusů, který v tuhle chvíli opravdu odpovídají svýmu názvu - chytrý jako mrož a zhruba stejně obratný.
Koncept krásnej, ale hrát se to momentálně prostě nedá. Kdybych si to koupil za aktuální cenu, asi bych šel Bohemce hodit do oken pěknejch pár šutrů. Tak snad o vánočních Steamovejch výprodejích. Platit jim za testování jejich produktu teda vážně nebudu a až se zas nějaký experti budou rozčilovat nad pirátstvím (zdravím ty tragédy do Cinemaxu), tak mám do zásoby další pěknej příklad, proč se před koupí vyplatí hru nejdřív vyzkoušet. -
-
Stáhni si včera vydaný patch 1.02 opravující AI walrusů. Přepis z přiloženého readme:
"Save game corruption bug fixed.
Improved stability.
Various Walrus AI improvements.
Numerous Localization fixes
Various campaign script fixes and improvements."
Morální otázka, zda-li má neplatící hráč právo využívat oficiální podporu... -
-
ahoj,
s tim patchem jsem to hral, neni poznat -
-
mysleno v reakci na lepsi inteligenci walrusu
-
-
To jsem udělal. Teda, "kamarád u kterýho jsem hru zkoušel to udělal" *3* . Nemám srovnání s release verzí, ale jestli tam to bylo ještě horší, tak to si moc nedovedu představit. Morální otázka je tu především ta, jestli má prodejce právo nabízet nehotovej produkt a vydávat ho za hotovej. Nebo ta hra měla takhle vypadat?
-
-
U mě, tak i u mých známých hra funguje až na menší výskyt problémů s AI dobře. Když něco nefunguje, a je podezření že je to bug, co udělá zkušený hráč? Zajde na oficiální forum a nahlásí tam svůj problém a komunita, včetně vývojářů mu velmi rychle poradí (takhle se třeba rychle přišlo na to, jak nastavit, německé, či české titulky, které v configu nebyly).
Hra byla hotova, dokonce se hráči mohli podílet několik měsíců před vydáním na Play and Contribute Beta verzi, která pomoci zpětné vazby měla pomoct odladit hru. Rozhodně nelze říct, že by se BIS nesnažili hru odladit před vydáním, ale jako u každé hry ne vše se podaří podchytit hned v zárodku a některé problémy nenastanou dokud se na hru nevrhnou hráči, kteří nevyzkouší každičkou možnost, která by ne každého napadla (jak se lidově říká, za plného provozu). -
-
> Když něco nefunguje, a je podezření že je to bug, co udělá zkušený hráč? Zajde na oficiální forum a nahlásí tam svůj problém a komunita, včetně vývojářů mu velmi rychle poradí
Kéž by ten svět byl tak hezký sluníčkový *3* -
-
Komunita kolem OFP/ArmA nikdy semknutá nebyla *3* Už jsem o tom kdysi psal - http://bulvar.epj.cz/clanek/komunita-armed-assault-v-unoru-2008
-
Nevim, jestli to bylo myšleno, že jsem naivní, ale abych osvětlil to o komunitě. ArmA komunita a celkově komunita kolem her od Bohemia Interactive, je velmi semknutá, lidé se tam sice hádaj tu a tam, ale také si navzájem pomáhaj, ať již při řešení různých skriptů, bugů, problémů s tvorbama modelů, či modů atd. ale dokonce si pomáhaj natolik, že nedávno několik členů přispělo jednomu z tvůrců modů na nový počítač poté co mu ten jeho vyhořel. Také se do diskuzí tu a tam zapojují i samotní vývojáři.
-
-
Ty považuješ totálně dysfunkční pathfinding za bug? I kdyby, tak u hry, kde spojenecká AI obecně tvoří naprostý základy gameplay, je vypustit do světa něco takovýhleho zkrátka neomluvitelný. Ta hra je aktuálně prostě nefunkční. Víc bych se v tom asi nešťoural; jestli se neshodneme na tomhle základu, tak asi nemá smysl se dál hádat a já ti popřeju hodně štěstí v pokročilý fázi hry, kde se jednotlivý jednotky opravdu hodně profilujou a ty budeš potřebovat, aby spolehlivě vykonávaly to, k čemu jsou určený *3*
-
-
Tobě nefunguje pathfinding vůbec, mě funguje jen s pár problemama. Možná by to chtělo se obrátit na oficiální forum a začít to řešit. Může to být rozdílnou sestavou, specifickým bugem atd. Od toho ta fora jsou, aby si hráči navzájem pomohli a vyřešili problémy.
-
-
-
Warezák o morálce musí mlčet. Tečka *3*
-
-
Jenže já nejsem warezák. Tečka *3*
Pokud ovšem se těch cca 60 Steamovejch a 80 GOGovejch her na mých účtech neocitlo nějakým skvělým warezáckým trikem *5*
-
-
-
Ale on ji prece jen "testuje pred koupi"! No a at uz se dotestuje do jakehokoliv mista, nakonec si zduvodni, proc si hru nekoupit. Mela prece chyby a hrozne ho zklamala nebo ceka na opravy a musi to hrat s chybama. Tyhle chytroliny zname. Na netu "nakupuji" kazdy den. Nejaka podpora vyvojaru je mu u zadele *7*
-
-
Problém tohoto testování před koupí je často i fakt, že to způsobuje bugy, neexistující v plné verzi. zrovna u her od Bohemky bych předpokládal, že tam bude obdoba Fade ochrany, jako v Armě. To se pak v "recenzích" od lídí co si Armu ilegálně stáhly objevovaly zprávy, že nejde trefit ani stodola - přičemž to byl jen následek aktivované protipirátské ochrany, která sloužila, aby pirátům znepříjemnila hraní.
Já nezapuzuji ty, co si hru stáhnou, chápu v dnešní době bez demoverzí to opodstatnění - ale moc se mi nepozdává, když pak recenzují a rozhlašují věci, které mohou být zapříčiněny protipirátskou ochranou, či chybou v pozměněném exe souboru. -
Představ si, že někteří lidi si hru opravdu chtějí předem zkusit, když dnes dema prakticky nevycházejí. Zrovna před pár dny jsem si takhle "zkusil" Dark Souls, a to čistě proto, jestli mi to bude hardwareově zvládat komp (který už má svoje roky), jestli se zkamarádím s tolik diskutovaným ovládáním a zkátka jestli ta hra je pro mě a bude mě bavit. Hrál jsem ji cca 2 hoďky, na všechny otázky mi bylo odpovězeno a po výplatě si jdu pro krabici. Bez warez verze bych se zkrátka nerozhoupal ke koupi, resp. bych hru koupil třeba až za rok za pár stovek. A rozhodně si nepřipadám jako pirát - ba naopak, vývojář na mě díky warezu nakonec vydělá. Je na tom něco špatně?
-
Nebiť warezu nikdy by som si nekúpil L.A. Noire, Dark Souls, Skyrim ...
Bez warezu kupujem iba Xká /teraz Rebirth len čo to vydajú/ a Zaklínačov, to je tiež bugfest ale som fanúšik.
-
-
-
-
Tak já vážně nevím, nejdřív mě zaskočilo hodnoceni RE 6, ale o tom toho vím pramálo, takže se to dá přejít, ale dát 7 hře, která vás dokáže vytočit tak, že ji (i přes zakoupení originálky) odinstalujete, smažete a už nikdy nechcete vidět ... já nevím.
-
Čím to je že pokažde když je nějake nadějné scifi tak to takhle děsne podělaj?
Ta hra si zaslouží tak max 5-10
Aby hra byla dobra tak by se muselo opravit to tragicke AI+pathfind a halvne přidat více vozidel jako jeden typ letounu a obojživelníku? výsměch
Taky nechápu proč při velení nejde mít více obrazovek sedet v křesle a koukat jak se koelm sebe točí a naráži 4 walrusové to bybyl zážitek ::D -
Tak Petr s tou sedmickou nekecal;)
-
Na tuhle hru jsem se hodně těšil, originál jsem tehdy hrál miloval, nedokázal jsem pochopit jak se může tehdy tak dokonalá hra s tolika možnostma a na tu dobu výbornou grafikou zmáčknout do 200 kB !
-
-
no právě proto si myslím že mne nemuže zklamat.a v nejhorším si vždy rád počkám nanějakej ten patch.
-
-
Ahhh dalsi takovy, takze ty koupis hru za plnou cenu a pak budes pul roku cekat v nadeji, ze vydaji patche co to udelaji hratelne? Prave diky takovym jako jsi ty si ted tvurci her dovolujou vydavat nevyladene hry, protoze ovecky to koupi stejne ...
-
-
Ahhhh zloděj promluvil
Když ty hry na pc každej krade tak se pak nediv že jsou nevyladěný
-
-
-
-
S tím jak se chovají ty Walrusy je to naprosto nehratelné. To to proboha v BI nikdo ani nezkusil? Normálně bych někoho z BI na nějaké prezentaci nechal dojet se 3 Walrusama v assistu z bodu A do bodu B. To bychom se nasmáli.
-
Mě přijde dosti vtipné, že hra sama o sobě obsahuje češtinu, ale tu není možné zapnout v nastavení hry. Stačí pouze nepatrně upravit ccssetting. Trochu mi to připomíná hru Mafia 2, která obsahovala volnou jízdu, ale opět se muselo velmi trapně (a velmi nepatrně) zasahovat do kódu. Musím přiznat, že toto ale platí pro warez verzi, kterou jsem si chtěl před koupí vyzkoušet a BIS určitě finančně podpořím, protože i přes jisté nedodělky mě ta hra prostě baví. Jasně, není to AAA hra, ale řekl bych, nadprůměr co se herní náplně týče, zbytek se snad ještě bude řešit by patch a snad se objeví i fanouškovské modifikace jako v případě Army. BIS prostě nemá finance na to, aby mohla konkurovat kvalitou hrám jako Unreal nebo Halo, nicméně už pro odvahu jít na trh s něčím jiným, než čistou akcí, si podporu zaslouží - Proto vyzkoušejte a pokud vás to chytne, kupujte.
-
-
Taky se mi ta hra libi, ale test na warez verzi byl sileny... Urcite ale za pul roku/rok, pokud shledam ze to je konecne hratelne...
pokud toto cte nekdo z BI, kluci (a holky), dodelejte pathfinding, a mate super hru, ktera bude nadale vydelavat. Mrzi me ze takova super hra, tak se na ni clovek tesi, a ona takova stupidni zrada :-( -
Warez je v tomto pripade taktiez na prd. Pokial nefunguju zakladne principy je to len strata casu.
-
Bohemka oproti spickovym studiim urcite v mnohem zaostava, hlavne v technologiich, cistote programovani a pod. Jeden by rekl proc nekoupi nakej sofistikovanej komercni engine a nesoustredi svoje omezene sily na kvalitu obsahu. Ale ma to i jinou stranku. Jejich gamesy nejsou koridorove jednohubky a hlavne jsou otevrene pro modifikace. Rekl bych ze toto nejenom vyvazuje ty nedostatky, ale pro mnohe hrace to ma rozhodujuci pritazlivost. Zrovna Carrier ma problem ze jeste nema modarskou komunitu a je otazkou jestli jeho startovni stav nejakou vytvori. Ne moc valne v tomto dopadl Take on Helicopters, ten ma ale oproti Carrieru obrovskou vyhodu v provazanosti s Armou.
Tak jsem zvedav jestli se napriklad tyhle stranky zacnou plnit nejakyma addonama:
http://www.carriercommandaholic.com/index.php?e=page&c=files -
-
Muzete mi dat priklad nejakeho sofistikovaneho komercniho enginu, ktery by zvladal to same co engine v ARMA II/III?
-
-
Myslite ze dobry engine ma v tomto nejake omezeni? Existuje prece skryty loading. Napriklad Vavrovo Warhorse studio se pustilo do husitske hry na otevrenem prostranstvi. Pokud se to bude odehravat na 5x5 km, to aby to kluci snad radsi zabalili. *3*
-
kazdej druhej. Opravdu. Arma je jen na PC a neni duvod proc neco takoveho delat.
-
-
ARMA II ma rozlohu 225km/2 arma III ma mit pres 300km/2, na tech mapach se pohybuje nekolik set jednotek a hrac ma viditelnost vicemene omezenou pouzitym HW, ktery jiny engine tohle zvlada? ARMA je jen na PC protoze konzole na to maji slaby procesor.
-
-
A co ma spolocne velkost mapy/prostredia s kvalitou hry ? Ta mapa aj tak nie je realne cela nacita v pameti. Co sa tyka prostredia tak vecsie su napriklad Just Cause 2, Asheron's Call, Test Drive Unlimited alebo dodnes neprekonany Daggerfall. To ze mam velku mapu este neznamena ze ta hra bude aj zabavna a dobra. A mimochodom netvrdil by som ze BI nema financie a prostriedky na dokoncenie a odladenie enginu. To je taka lacna vyhovorka.
-
-
Zase tatrman. Ty máš asi velmi obsáhlé znalosti herních enginů, že? Hádám, že minimálně z osobní zkušenosti při tvorbě modifikací na pár hlavních, ne?... *7*
Co se současnosti týče, tak se žádný engine RV-čku od Bohemky nevyrovná v tom, k čemu je určena. Ano, jsou enginy, které zvládají lépe tohle, jiné zas tamto, ale žádný engine nezvládá celkovou komplexnost těch věcí, co zvládá RV engine. A tahle komplexnost, je právě i důvodem, proč jsou tam chyby - ten engine umožňuje tolik možností, variací, že nelze podchytit všechny nastalé problémy naráz.
-
-
-
-
-
Už jsem to napsal několikrát a napíšu to znovu: podělaná akcelerace myši! Proč ji tam nechali, bez možnosti vypnutí a to navzdory tomu, že už v betě se na to nadávalo, je mi velkou záhadou. Hned první mise je díky tomu pro mě nehratelná. Jo a už jsem zmínil nastavení citlivosti myši zvlášť pro osu x a y? A defaultně měla jedna z nich trochu vyšší hodnotu než druhá, wtf?
-
-
Ale tohle by mě zajímalo taky ... to je vážně takový problém něco s tímhle udělat? Vždyť to je problém tolika her a opakuje se pořád znova. Pro mě je takhle skoro nehratelný každý assasins creed.
-
-
Jak vidíš, je to "neřešitelný problém, hoši", to by asi museli rozdělat celý lakatoš. *1*
-
-
Podle mě je to tím programováním na gamepadech ... si ti programátoři tu myš a klávesnici neošahají a potom je to vůbec nanapadle, že takové problémy existují. *1*
-
-
-