Cyberpunk 2077: Phantom Liberty – recenze špionážního datadisku
-
Dohrál jsem až tenhle týden, s HD reworked modem a path tracingem zvedlým na 3ray/3bounce. Oproti hlavní hře jsou nároky PL tak o 20-30% vyšší podle scény. Co se týče příběhu a "fungování" Dogtownu - takovejhle nářez jsem leta letoucí nezažil, naprosto mě to pohltilo a je sakra škoda, že základní hra nebyla aspoň z půlky taková, byť rozhodně nebyla špatná (teď mám na mysli už verzi 2.0, hrál jsem to pro lepší zážitek celý znova). Také jsem vyzkoušel jeden z nových konců a byl to emocionálně takovej mazec, že nejvíc jsem na konci litoval toho, že není možnost si něčím prostřelit palici. Po BG3 je PL za mě letos s náskokem nejlepší herní počin, 10/10. 😎
-
Šárka dáva 9/10. Asi sem se zabouch! Ach! Ve viru velkomesta!
-
Bohužel Dogtown mně dost zklamal, odehráno asi 6hodin, ale po celou dobu mám pocit, že jsem někde na skládce, NC nebylo zrovna "čisté město" , ale tohle je hnus. Několikrát jsem vyskočil na bednu, nebo jinou překážku v cestě a pět minut jsem se nedokázal seskočit dolů, takže i co se týká kvality programování to ještě pokulhává, stejný problém s CP2077 v době vydání. Příběh sám o sobě nic moc, jsem na úrovni 40 a mám vůbec dost problémů přežít. Příběh se Songbird a prezidentkou mně moc nezaujal. Původně měl být tento dodatek zdarma, ale nakonec jsem jim věnoval 600,-, bohužel postupem času spíš začíná nudit. Kdybych to nekupoval, asi bych to už smazal.
-
Phantom Liberty mám po dvou hodinách chuť odložit. :( Námět nezajímavej a hratelnost je zatím tupá koridorová střílečka. Vím, že se to rozjede, ale proti DLCs k Zaklínači je to totální wtf.
-
Jo, jako porce navíc toho samého to asi stačí. Na patche určitě počkej. Od posledního komentáře jsem se dostal skoro na konec DLC a po smrti zjistil, že hra ukládala 2 hodiny zmršené pozice a přišel jsem o postup, což je teda úplně nehorázný. 🤮
-
děkan. Počkám na slevu a nějaké ty patche, hrát je co, tohle mi neuteče. Původní hru mám rád, takže more of the same asi mi někdy i časem bude stačit..
-
Po týdenním hraní ( základní hru jsem hrál bez nějakého očekávání v době vydání na PS5 (únor 2022), to už opadl mediální hate i hype a tehdy mě uchvátil příběh, dobrý vedlejší mise, různé konce, město, souboje s hackováním a super Keanu).
DLC přináší celkem fajn příběh a novou oblast, ale už to nemá element překvapení, je to prostě další porce téhož (například otravné jízdy s kradenými vozidly přes celé město), ale skoro dva roky po vydání a herní extáze se nedostavila, prostě je to normální datadisk a už nám hra trochu zestárla. Nový strom dovedností akorát způsobil chaos pro hráče, co hráli předtím a tipuju, že téma DLC příběhu docela nevhodně zamíchá orientaci lidem, co hrají poprvé a bude se jim to míchat do základní story. Příběh - původní hra ho velmi dobře a pozvolna dávkuje a doplňuje i skrz emoce z hraní sidequestů a vytváření vztahů s vedlejšími postavami, DLC má něco podobného a doplňujícího původní příběh, ale nemůže ti to dát to, co původní hra dávala jako celek a celkem to uteče. Občas ti to velmi připomene pár filmových a sci-fi klasik a nemyslím jenom Útěk z New Yorku/LA.
V soubojích jsou nějaké novinky, ale stejně jsem se po chvilkovém hraní vrátil k původnímu stylu hack/stealth nebo vystřílet tu chamraď :D. Udivily mě chyby v nových questech, kde jsem na konci mise nemohl mluvit s postavou a ukončit úkol a musel jsem nahrát pozici a jet všechno znova. Občas mi hra padne. 7/10 mi přijde jako vhodnější, neurážlivé hodnocení.
-
to jste se tu pohádali před vydáním hry a po vydání ani písmeno, jaká ta hra je... Tak mě by to docela zajímalo. Prosím ne od hejtrů ani fanboyů, co považuji Cyberpunk 2077 za nejlepší hru vůbec.
Metacritic a 6,7/10 se mí zdá dost nevypovídající, i když někteří se tady snaží Metacriticem argumentovat, když jsou v úzkých.
-
Jsem na tom úplně stejně, jen jsem tomu dal asi 2 hodiny. Já si to ale nechám na dlouhé zimní večery. Teď je ještě super počasí na inline brusle.
-
Jelikož hra neobsahuje ani NG+, tak motivace hrát to znova bude pro spousty hráčů dost nízká, takže přetažení trofejí by mělo být žádoucí, protože hráči budou mít trofeje jen z DLC, původní hra bude prázdná.
Jinak ne každý má čas hrát hry znovu, i kdyby tam bylo NG+, navíc her je spousty.
-
Tak to pak jo... Trošku jsem si zatrolil... Sorry :D
-
Dohrát znovu?
K čemu je vlastně to přetažení trofejí dobré?
-
Tenkrát při vydání na PS4 by tomu pár hodin na rozjezd opravdu nepomohlo, ta hra nebyla nehratelná :D ...na PS5 jsem čekala, ale nějak jsem to potom neměla chuť ani znovu zkoušet.
Přes víkend jsem si dala 4 hoďky a je to v neporovnatelně lepším stavu. -
Nah, měla jsem to při vydání za půlku, pracovala jsem v obchodu s hrami :D ...Navíc jsem to brala domů jak pro mě, tak pro přítele...tenkrát ale ještě na ps4...a nebylo to dobrý :D
řekla jsem si, že se k tomu vrátím časem, když s tím něco udělají. To samé Starfield...prostě si počkám. -
Přes 2000 jen tak vyhodit s kapsy.. gratuluji! (PS: hry se dají i vrátit) :D
-
Tak nebudu říkat, že jsem nějaký velký fanda extrémně dlouhých open world her, u kterých dohrání trvá 80+ hodin. To ne.
Ale zase na druhou stranu 9 hodin je málo. Za ideál si představuji něco jako je Uncharted 4, u kterého dohrání trvalo 16 hodin. Vynikající hra.
-
Takže další dvě vynikající hry? :)
-
První hodina je snad ta úvodní mise... Chce tomu dát pár hodin na rozjezd...
-
Me se nepretahla jedina trofej, uz nevim co stim....
-
Ano, ale asi to chce trochu času. U Starfieldu jsem zmínil vozítka naschvál, jelikož většina hráčů ví že nebyly přidány záměrně aby Bethesda natáhla herní čas a zamaskovala tím (polo)prázdný svět, toto se mi v BG3 nestalo...téměř neustále je co dělat.
Bugy se časem opraví, umělá vata těžko zmizí. Respektive ji budou muset odstranit modeři.
Díky tomu to nejspíš bude časem dobrá hra, což ale stejně nevypovídá příliš dobré o Bethesdě.