Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tahle hra je sra... založená na absolutní náhodě, kterou lze minimálně ovlivnit, nepřítel se Vám rozhodne, že Vám během jednoho kola prostě hrdinu vyřadí a vy s tím nemůžete vůbec nic udělat, jen sledovat jak dostává jeden hit za druhým. Něco tak odporného jsem v životě nehrál.
  • Vždyt to nemá ani žádnou grafiku,tohle je parodie na hru.To maloval snad někdo po absintu.
  • ng+ 75 tydnu, 8 mrtvych, 0 wipeoutu

    4 mrtvy v bossfightech (asi nejsou vubec potreba k dohrani)

    1 kdyz jsem prvne vlitnul do cervenyho bludiste a hned prvni na me vlit bounty hunter, sice jsem ho dal, ale dost mi pocuchal partu (hlavne ze zacatku je docela problem, ze clovek nema vysneny trinkety a vybudovanou vesnici nebo penize na upgrady), myslel jsem si, ze to rozchodim, no a hned v dalsim fightu se ukazalo, ze ne *5* moje chyba, uz jsem ji neopakoval

    3 v zaverecnym souboji, je to takova suicide mission (v zakladni hre me to stalo jen jednoho)

    jak tu obhajujete nektery povolani, fajn, ale ja daval tipy nekomu, komu se nedarilo rozjet
    pokud by si dal na zacatku do party abominaci, arbalestku, plaque doctora a kasparka, tak si to muze rovnou hodit *1*
    • asi jen trikrat jsem vycouval z boje a zdrhnul z mise, coz nadherne ilustruje moji teorii 95% *5* (75/3)
  • Hra to neni vůbec špatná, ale jsem na ní asi velkej srab. Jak už tady někdo psal pode mnou, baví mě se spíš o postavy starat a piplat než o ně přicházet. A hlavně mi vadí celkovej mechanismus hry, kdy mi neustále hází klacky pod nohy. Támhle to nesmíš, tohle nesmíš, tohle musíš. Nemám nic proti těžkejm hrám, ale vadí mi, že tady je ta obtížnost šponovaná. Přestal jsem ji hrát v okamžiku, kdy jsem zjistil, že jsem z ní v podstatě víc otrávenej než abych z toho hrání měl dobrej pocit a pocit nějakýho pokroku. Možná mě za to ukamenujete, ale bejt to normálně se savema a bez toho stress modelu, bavilo by mě to asi víc.
    • Souhlasim, kdyz si chci neco zaparit a na mysl mi skoci tato hra, tak ve me hned zacne bublat stress ze hrani, kdy to nezvladam a hrdinove sili. Je to podle me pro hard core hrace. Kdyby hra byla lehci a lehci bossove, dohral bych, rekl bych dobre a na hru vzpominal v dobrem. Takto to mam porad rozehrane, nechce se mi parit a take ne odinstalovat, kdyz uz jsem za to dal ty prachy :-)
      • je to podobny jako dobra statisticka metoda, v 95% se da odhadnout, jak se budou veci vyvijet, v ostatnich pripadech proste padne dvakrat nakej brutalni critical a je na case vyklidit herni pole a stahnout se do vesnice
        • n (ten nick nezní moc dobře, zamyslel bych se nad tim :D), obdivuju tě, že jsi za tu dobu hraní taky nestrávil v blázinci, jsi frajer že jsi to dohrál. Ale s timhle s Tebou musim nesouhlasit, kdyby se hra dala v 95% odhadnout, nestávalo by se mi, že jednou jdu do dungu a mam tak 5 lehkých fajtů (v krátkým) a pak jdu znova a je jich tam najednou 9 a pokaždý tak těžký, že mi zešílí 3 postavy.
          • rozehral jsem to na ng+ a teprve ted vidim, ze se to da hrat podstatne efektivnejs nez prve... obycejny souboje jsou opravdu jednoduchy vsechny (staci mit vestal s trinkety boostujicimi leceni, pak je to defacto o tom rychle se dostat do pocetni prevahy a zbytek resi sikovna kombinace stunu a utoku)
            bossove jsou nektery dost prestreleny, takze kdyz trefi dvakrat po sobe crit, je cas k ustupu

            head hunter a shambler jsou nepovinny a kdyz na ne jde plne vybavena parta v dobry kondici, tak je posvaci, ale shamblera zasadne az jako posledni vec pred odchodem z ukolu

            asi nejzasadnejsi (pokud se chcete vyhnout grindu) je setrna ekonomika

            uz jsem psal, ze do ukolu bez polinek chodim s 8x jidlo, 8x louc a 2x lopata a zbytek po jednom (i kdyz nektery lokace nepotrebujou ani vsechny suroviny, mam pocit, ze v cove je treba naplast k prdu, v bazinach svecena voda a v lese klic), s jednim topurkem jen zdvojnasobim jidlo a louce a pridam lopatu (v ng+ asi nutnost, protoze chodit jen ty kratky stoji moc casu ve hre, kterej je omezenj), ty nejdelsi chodim minimalne jen kvuli itemum, nejsou ekonomicky vyhodny, uz v tech strednich musim nechat nekterej loot nevyzvednut

            vylozene unfair je az samotnej darkest dungeon, ustup jedine za obet jednoho panacka a posledni faze asi beze ztrat udelat ani nejde a proc je potreba na kazdou fazi fungl nova parta, to je zbytecnej ulet
    • Chim
      Tak s možností ukládat a bez stresu by ta hra byla zase neuvěřitelně lehká.
      • jako by byla nejak obtizna i bez nich... je to jak v ftl, pripadne jinych rogue like hrach, hlavne nedelat kraviny, pak 95% situaci jde vyresit k naprosty spokojenosti a tech zbylych 5 musi clovek rozpoznat vcas, ze se vyviji spatnym smerem a chce to utyct smerem presne opacnym a zkusit to radsi priste
  • tak mam pro vas dve zpravy, ta dobra, konec to melo

    ta spatna, odemklo to potom ng+ *1*

    a ja si rikal celou dobu, ze trestani chyb nutnosti grindovat mi pripomina hry z urcitych nejmenovanych alternativnich hernich platforem (asi jedina chyba hry, jinak vybalancovany je to rozumne, obtiznost tam je, ale kdyz clovek neblbne, tak vetsinu situaci ustoji)

    posledni mise je spis zhulena nez slozita (omylem jsem do ni vlitnul s jednim bh na 80% stresu a ani to nevadilo), nicmene neda se z ni utyct a posledni faze je dost prisna, nastesti jsem neudelal zadnou chybu, tam by to byla konecna *5*
    • zkusil jsem to pustit a prej ng+ kampan krome tezsich nepratel se da skazit tak, ze to ani grind nezachrani (campaign fail state)
      • na hrbitove je jen 13 mist, tak to bude fakt hardcore, kdyz to bude generovat blby hrdiny k naverbovani, tak je lepsi nebrat zadnyho *5*

        Upon successful completion of the game players will be awarded New Game Plus. When creating a new save file, you will be prompted if you wish to start a NG+ file. Players must use the DD Strict gameplay options, tougher monsters, and two extra criteria: Complete the game in 91 Weeks with less than 13 deaths. Failure to do so and players will be greeted with a game over, and a deleted save. This was originally posted by Red Hook shortly after the release, if I recall correctly.

        tak 91 tejdnu je docela sibenicni
  • Chim
    Měl bych k jinak pěkné recenzi jen jednu výhradu. Fakt je to ještě rpg?
    • PONG je taky RPG. Vžiješ se do role hráče ping pongu. Skore ukazuje tvůj progres.
    • vaclav.pechacek
      Je to samozřejmě diskutabilní. Já si myslím, že je, protože tam jsou postavy, které se postupně vyvíjejí jako schopnostmi, tak osobností, a je tam spousta klasického RPG lootu včetně systému barviček (bílá, zelená, modrá atd.). Jinak pokud RPG chceme brát striktně jako Role-Playing Game, opravdu do té kategorie patří třeba takové Diablo, kde člověk nikdy neudělá ani jediné rozhodnutí, kvůli kterému by potřeboval vstoupit do nějaké role?
      • Chim
        Ok. Já mám tuhle hru už dlouho a přiznám se, že mě nikdy nenapadlo ji brát jako RPG. Pro mě je to spíš tahová strategie ale ok, beru že tam nějaké rpg prvky (i když pro mě teda ve velmi omezené míře) jsou.
        • je to takticka hra s prvky managmentu a vyvojem postav *5*
      • vsak diablo a souls hry rpg nejsou

        jsou to rpg asi jako tohle, pritom jsou to vsechny solidni hry, jen kategorii nemaj, protoze by musely mit nejspis nejakou novou, vlastni

        to je asi jako v hudbe, kde vznikaj ruzny crossovery, taky se pro priblizeni ta vec nekdy zaradi podle jednoho rysu nekam, kam tak uplne nepatri a casem to zlidovi
  • Táto hra sú dobre investované prachy. Nieje pre každého ale to ani napr DS séria. Za mňa palec hore. Jediné čo nechápem sú hardwarové nároky. Hra s tabletovou grafikou a nerozbehám to na nb s XP. To je trochu prehnané.
  • by me zajimalo, co radi pouzivate za trinkety?

    je jich tam mraky, ale casto maj takovy negativa, ze se pomalu nevyplati nosit ani kvuli pozitivum

    ja mam nejradsi obranny kombo camouflage cloak a feather crystal, dohromady +23 dodge a +2 speed, negativa je zvyseni sance na stun a move, ale vzhledem k tomu, ze vas pak velice casto minou, tak se mi to zda akceptovatelny, a mezi nama, kdo tam proti vam ma stun nebo move, jen vyjimky (povodil jsem si s tim i prvni vypravu do dd)

    akorat vestal davam chirurgeos charm a tome of holy healing (kdyz jsem ji daval ancestralni, tak byla porad na prasky)
    • a jeste jeden hint od cesty, ke kterymu me privedla financni nouze (kdyz jsem chvili chodil do tezkych dungeonu s plnou vybavou, tam ty nemoci a quirky skacou na vas jak klistata) a asi stovka trinketu v batohu *5*

      v truhle s trinkety je muzete prodavat, staci drzet shift
  • hmm na kartě hry je uveden, že hra není lokalizována, ale lze nastavit české texty
  • Skvělá recenze. Na DD už se nějakou tu chvíli těším, ale zatím nebyl čas/odhodlání :). Mimochodem, dá se ta hra fakticky dohrát (tím myslím finální boss nebo něco takovýho), nebo se prostě donekonečna generují různorodý dungeony?
    • chybi mi tri vypravy do dd, ted tam mam neco trikrat aktivovat, pak ti reknu

      vzhledem k tomu, ze na kazdou vypravu potrebuju fungl novy uroven 6 team, tak to bude chvili trvat

      dneska bych to mel jednu vypravu zvladnout, pokud me nepobijou, to uz by me zacalo docela s.at *5*
      • díky *3*
        • tak zbejva mi posledni vejlet... treti faze dd byla relativne hratelna, trochu vydesilo, ze jsem na zacatku dostal 4 topurka a varovani, ze to bude nejdelsi dobrodruzstvi ever, ale jakmile jsem objevil stredobod ukolu, ani jsem je nepouzil vsechny
        • tak prvni pokus nic moc, clovek ma jen tri ochranny talismany a cekaj tam 2 polickovy bestie, co davaj tomu bez ochrany jednim uderem 40 stresu...

          prvniho jsem dal, mel u sebe naky dve litaci hlavy, na druhym miste ale cekaly 2 ty velky prasata a sesypaly se na toho bez amuletu, takze mi ho zabili, uprk a druhej mrtvej kvuli ustupu

          hrajou asi tak trikrat behem jednoho tahu, zatimco moje figurky jednou, ferovka
          • tak napodruhy jsem vymenil obranu za utok (trinkety) ty dva jsem si nechal az na konec, ze tam klidne nekoho obetuju, jen kdyz padnou, a nakonec mi nikdo nechcip, ale bylo to o fous (vlevo je se zelenym ocasem a dvema litacima hlavama - asi nejslabsi, nahore je s bilym ocasem a dvouma divocakama - ma prisny kouzlo s plosnym poskozenim a kyselinou, vpravo jsou zelenej a bilej dohromady)

            jestli bude obtiznost rust timhle tempem, tak na konci budu potrebovat v tymu bounty hunteru 6 *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit