Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tahle hra je sra... založená na absolutní náhodě, kterou lze minimálně ovlivnit, nepřítel se Vám rozhodne, že Vám během jednoho kola prostě hrdinu vyřadí a vy s tím nemůžete vůbec nic udělat, jen sledovat jak dostává jeden hit za druhým. Něco tak odporného jsem v životě nehrál.
  • Naprosto souhlasím. Chápu, že chybí save, ale ta možnost jít se zkušenější partou do slabších dungeonů mně přijde nefér. Kdyby to třeba byla vlastnost hrdinů - hrdost, takže občas by se jich pár takových našlo, tak by to bylo ok. Jenže někdy je potřeba trochu pomoci. Totéž platí o "kazítku". Typický příklad: Jdu na bosse, takticky tábořím před jeho slují, abych byl ready. Bác noční přepadení, ze kterého vyjdu o trochu lépe, než před doléčením ran. Ještě procházím jednou místností a najednou hlad, i když jsem tábořil a jedl i těsně před ním, takže jídlo nemám a dojde ke ztrátám. Najednou zátaras a chybí lopata a ještě partička před vhodem, kdy je má družina převapena, dostává kritikal za kritikalem a já jsem nucen se stáhnout. Takových chvílí jsem zažil několik a vždy když jsem na tom byl dobře, najednou i obyčejná jednotka nepřítele dává kritická zranění...
  • Vždyt to nemá ani žádnou grafiku,tohle je parodie na hru.To maloval snad někdo po absintu.
  • Jojo, ty časy kdy leper s hew skillem dal při kritickém zásahu 2x 90+dmg. Tehdy ještě ani protection neexistoval, takže dokázal zabít téměř vše na jednu ránu.

    Jinak Plague doctor je žena.
  • pred rokem byl maa imba, jsem dycky zapnul riposte a on pomalu sam vyradil ze hry vechny nepratele, ted je to nejak k hovnu *6*
  • maa je takovej fighting support (stun + buff + buff u taboraku), fajn je, ze se stunem umi prokousat ze zadnich rad zpatky dopredu a nemusi se s nim az na vyjimky swapovat

    leprak byl nejvetsi bouchac, kdyz jsem spustil prvne ea, to jeste nebyl ve hre ani bounty, nalozit umi, ale podobne jako krizak ma kratky ruce a tim padem trochu vysel z mody (v prvnich kolech jsou lepsi povolani, co umi bouchat i do zadu, tam bejvaj nejslabi nepratele, tim se ziska rychle potrebna pocetni prevaha)

    hound mastera moc neznam, ale na bossy bude nejspis dobrej, ma ucinnejsi mark nez bounty a boostovaci kosticku pro hafika, ma i stun na obycejny moby, z tech novejsich class ma asi nejvetsi potencial
  • asi jen trikrat jsem vycouval z boje a zdrhnul z mise, coz nadherne ilustruje moji teorii 95% *5* (75/3)
  • ng+ 75 tydnu, 8 mrtvych, 0 wipeoutu

    4 mrtvy v bossfightech (asi nejsou vubec potreba k dohrani)

    1 kdyz jsem prvne vlitnul do cervenyho bludiste a hned prvni na me vlit bounty hunter, sice jsem ho dal, ale dost mi pocuchal partu (hlavne ze zacatku je docela problem, ze clovek nema vysneny trinkety a vybudovanou vesnici nebo penize na upgrady), myslel jsem si, ze to rozchodim, no a hned v dalsim fightu se ukazalo, ze ne *5* moje chyba, uz jsem ji neopakoval

    3 v zaverecnym souboji, je to takova suicide mission (v zakladni hre me to stalo jen jednoho)

    jak tu obhajujete nektery povolani, fajn, ale ja daval tipy nekomu, komu se nedarilo rozjet
    pokud by si dal na zacatku do party abominaci, arbalestku, plaque doctora a kasparka, tak si to muze rovnou hodit *1*
  • Plague Doctor?? lempl?... ten kluk umí skvěle stunovat a léčit breberky. Occultist je v určité kominaci nejlepší healer. Arbalest po Bounty Hunterovi nejlepší damage dealer............. Naopak jsem nikdy nepochopil Man-at-arms, Lepera a Hound mastera(krom boss fightů)
  • rozehral jsem to na ng+ a teprve ted vidim, ze se to da hrat podstatne efektivnejs nez prve... obycejny souboje jsou opravdu jednoduchy vsechny (staci mit vestal s trinkety boostujicimi leceni, pak je to defacto o tom rychle se dostat do pocetni prevahy a zbytek resi sikovna kombinace stunu a utoku)
    bossove jsou nektery dost prestreleny, takze kdyz trefi dvakrat po sobe crit, je cas k ustupu

    head hunter a shambler jsou nepovinny a kdyz na ne jde plne vybavena parta v dobry kondici, tak je posvaci, ale shamblera zasadne az jako posledni vec pred odchodem z ukolu

    asi nejzasadnejsi (pokud se chcete vyhnout grindu) je setrna ekonomika

    uz jsem psal, ze do ukolu bez polinek chodim s 8x jidlo, 8x louc a 2x lopata a zbytek po jednom (i kdyz nektery lokace nepotrebujou ani vsechny suroviny, mam pocit, ze v cove je treba naplast k prdu, v bazinach svecena voda a v lese klic), s jednim topurkem jen zdvojnasobim jidlo a louce a pridam lopatu (v ng+ asi nutnost, protoze chodit jen ty kratky stoji moc casu ve hre, kterej je omezenj), ty nejdelsi chodim minimalne jen kvuli itemum, nejsou ekonomicky vyhodny, uz v tech strednich musim nechat nekterej loot nevyzvednut

    vylozene unfair je az samotnej darkest dungeon, ustup jedine za obet jednoho panacka a posledni faze asi beze ztrat udelat ani nejde a proc je potreba na kazdou fazi fungl nova parta, to je zbytecnej ulet
  • n (ten nick nezní moc dobře, zamyslel bych se nad tim :D), obdivuju tě, že jsi za tu dobu hraní taky nestrávil v blázinci, jsi frajer že jsi to dohrál. Ale s timhle s Tebou musim nesouhlasit, kdyby se hra dala v 95% odhadnout, nestávalo by se mi, že jednou jdu do dungu a mam tak 5 lehkých fajtů (v krátkým) a pak jdu znova a je jich tam najednou 9 a pokaždý tak těžký, že mi zešílí 3 postavy.
  • je to podobny jako dobra statisticka metoda, v 95% se da odhadnout, jak se budou veci vyvijet, v ostatnich pripadech proste padne dvakrat nakej brutalni critical a je na case vyklidit herni pole a stahnout se do vesnice
  • Souhlasim, kdyz si chci neco zaparit a na mysl mi skoci tato hra, tak ve me hned zacne bublat stress ze hrani, kdy to nezvladam a hrdinove sili. Je to podle me pro hard core hrace. Kdyby hra byla lehci a lehci bossove, dohral bych, rekl bych dobre a na hru vzpominal v dobrem. Takto to mam porad rozehrane, nechce se mi parit a take ne odinstalovat, kdyz uz jsem za to dal ty prachy :-)
  • jako by byla nejak obtizna i bez nich... je to jak v ftl, pripadne jinych rogue like hrach, hlavne nedelat kraviny, pak 95% situaci jde vyresit k naprosty spokojenosti a tech zbylych 5 musi clovek rozpoznat vcas, ze se vyviji spatnym smerem a chce to utyct smerem presne opacnym a zkusit to radsi priste
  • Chim
    Tak s možností ukládat a bez stresu by ta hra byla zase neuvěřitelně lehká.
  • Hra to neni vůbec špatná, ale jsem na ní asi velkej srab. Jak už tady někdo psal pode mnou, baví mě se spíš o postavy starat a piplat než o ně přicházet. A hlavně mi vadí celkovej mechanismus hry, kdy mi neustále hází klacky pod nohy. Támhle to nesmíš, tohle nesmíš, tohle musíš. Nemám nic proti těžkejm hrám, ale vadí mi, že tady je ta obtížnost šponovaná. Přestal jsem ji hrát v okamžiku, kdy jsem zjistil, že jsem z ní v podstatě víc otrávenej než abych z toho hrání měl dobrej pocit a pocit nějakýho pokroku. Možná mě za to ukamenujete, ale bejt to normálně se savema a bez toho stress modelu, bavilo by mě to asi víc.
  • na hrbitove je jen 13 mist, tak to bude fakt hardcore, kdyz to bude generovat blby hrdiny k naverbovani, tak je lepsi nebrat zadnyho *5*

    Upon successful completion of the game players will be awarded New Game Plus. When creating a new save file, you will be prompted if you wish to start a NG+ file. Players must use the DD Strict gameplay options, tougher monsters, and two extra criteria: Complete the game in 91 Weeks with less than 13 deaths. Failure to do so and players will be greeted with a game over, and a deleted save. This was originally posted by Red Hook shortly after the release, if I recall correctly.

    tak 91 tejdnu je docela sibenicni
  • zkusil jsem to pustit a prej ng+ kampan krome tezsich nepratel se da skazit tak, ze to ani grind nezachrani (campaign fail state)
  • Ale co si budeme povídat, to žánrování je opravdu otravný :)
  • tak mam pro vas dve zpravy, ta dobra, konec to melo

    ta spatna, odemklo to potom ng+ *1*

    a ja si rikal celou dobu, ze trestani chyb nutnosti grindovat mi pripomina hry z urcitych nejmenovanych alternativnich hernich platforem (asi jedina chyba hry, jinak vybalancovany je to rozumne, obtiznost tam je, ale kdyz clovek neblbne, tak vetsinu situaci ustoji)

    posledni mise je spis zhulena nez slozita (omylem jsem do ni vlitnul s jednim bh na 80% stresu a ani to nevadilo), nicmene neda se z ni utyct a posledni faze je dost prisna, nastesti jsem neudelal zadnou chybu, tam by to byla konecna *5*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit