Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hlavmě ty výroky před vydáním. Crysis je primárně dělaný pro PC a využije všechny jeho možnosti, včetně nejnovějších efektů. To byl zase blábol. Zase se to optimalizovalo pro konzole a vypadá to jako nějaký port. Tím nechci říct, že to nevypadá dobře. Každý se chvástá jak DX11 ulehčuje práci programátorům a od cryteku bych čekal teda větší pokrok.
  • A ještě jeden dodatek. Crysis a její multiplayer natchne jen pár nových hráčů, co si myslí jaká je to bomba. Jedničku mi dal kámoš, protože mu to nebral komp a musím říct, že Tahle hra má cenu tak 200 a ne víc. To že je tam plno super mlhy, kterou si každý PG vypne aby lépe viděl a to, že stačí jít do křoví a zabiješ každeho blbého AI i na HARD a tu hru už si podruhé nezahraješ je pro mě jako hráče od dobr 486 úplnej propadák. Jedíne vím jistě Crysis je opravdu skvělí BENCHMÁRK, který si zahrajete a zjistíte, že jste si měl radši naistalovat 3DMark.
    Nedávno jsme si koupil COD BO a můžu říct, že tuhle hru stejně jako COD2 a COD4 bud hrát s chutí každy den (hlavně MP) a nepřeste mě jen tak bavit.
    *5* *5* *5*
    • no hlavne ,ze tady zboznujes tu sebeparodii cod *3* ,pricemz crysis 2 je to samy,jen situovane do sci-fi
    • na to se dá říct snad jen...debile...
  • Komentáře jsme moc nečet, ale myslím, že DX10 to taky není :D zase jen DX9c.
  • Tak teď nevím na koho mám nadávat. Jestli na Crytek který nekomentoval tuhle kachnu před prodejem a nechával tím to naději pro PC že to bude vypadat alespoň srovnatelně s Crysis1. Kde jsou i textury dvojnásobné ( a o nasvěcování a fyzice ani nemluvím ) Nebo že herní web obelhává komunitu *10*
  • Crysis 2 jsem hrál u kamaráda, který se tím jen chvástal...mě spíš přišlo, že se hraje jako Call of Duty, vypadá jako Call of Duty a stojí jako Call of Duty...když budu chtít takovou hru, tak si koupím Call of Duty!!!
    Je pravda, že nepřátelé mají celkem dobrou AI, nechovají se skriptově (skriptů je pomálu anebo jsou nenápadné), ale vizuál opravdu nežeru...nevěřím jim tu rozmazanost, lesklé povrchy, nechápu přebytek šumu a dalších efektů atd. atd. Lidé sice "vypadají" reálněji (uvozovky proto, že mají všichni make-up z post proc. efektů), ale zato se tváří oproti jedničce o dost toporněji...viz. srovnání Proroka (nebo Psycha) v jedničce oproti Gouldovi...ten se tváří jako po mrtvici...
    Hra se hraje dobře (Call of Duty se nehraje špatně), vypadá jako trapný konzolový port a je strašlivě lineární!!! Smrdí to po konzolích a je to fuj...nevím jestli se můj názor časem změní...Crysis jsem si zakoupil v Maximum Edition. Dvojku mi bude muset někdo dát.
    Kdyby nebylo pirátů, tak by Crytek na konzole nemusel migrovat. Tak by asi znělo omluvné prohlášení Cryteku...skutečnost je taková, že jednička byla opravdu tragicky optimalizovaná (je jasné, že na low se toho moc čekat nedá, ale Crysis vypadal opravdu nehratelně), na druhou stranu (logicky) nabízela co nejpoctivější efekty...pak se ale neměli tvářit, že hru vydávají pro všechny a měli lépe upřesnit HW nároky!!! Pak se divili, že jim hra nevynáší jak si představovali a udělali typickou lidskou věc...svedli vinu na druhé s prohlášením, "lidé si hru koupili a nastavili na high a pak se jim sekala, tak o ní roznášeli zlo" a odešli na konzole...a pak se nám PCčkářům "mstili" jejich velkohubými prohlášeními o tom, že to bude stále ta nejhezčí hra co jsme kdy viděli a nato vydali tohle...a teď si Yerli a jeho kolegové vklidu podpalují kubánský doutník tisícidolarovkou a smějí se nám, že jsme si to zavinili sami...
    Toď můj názor *5*
    • 1+ presne tak!
    • dodatek č. 1:
      Hrál jsem to u kamaráda na nabušeném PC jeho bratra, který nebyl doma, takže jsem měl možnost se do děje ponořit...
      dodatek č. 2:
      MP jsem odzkoušel v demu...schválně jestli si tu taky někdo všim až přílišné podobnosti herních principů s CoD: MW
  • Předem upozorňuji, že hru nevlastním, znám jí jen z komentářů a walkthrought videi. Reaguji na diskuze, které probíhají ne na článek jako takový, tudíž se omlouvám za off-topic.

    Místo 1100 korun za +- 8 hodin nedodělané hry (bugy atd. dle odezvy hráčů) a průměrného MP by to chtělo trošku zpomalit továrnu na peníze a vrátit se k základům hraní.
    Chce to dělat hry s láskou a vášní a ne je ždímat do morku kostí. Někdo by mohl namítnout, že taková politika již dnes nemůže uspět. No to si povíme v Květnu.
    Poctiví řemeslníci jako lidé z CD Projekt Red kteří vám za vašich tisíc korun nabídnou téměř speciální edici (Soundtrack, making of DVD, mapa, nabušený manuál, mince, atd. atd.), herní dobu počítanou na desítky hodin a perfektní příběh. (Soudě dle jedničky a všeho co se dosud vyskytlo o dvojce). A pozor, ona hra je zatím jen PC Only a další pozor, vychází bez jakékoli DRM ochrany. A přesto se jim peníze několikanásobně vrátí.

    Až si tohle velcí vydavatelé uvědomí tak bude na herním světě krásně.

    Ale proč něco dělat kvalitně když to jde udělat špatně a prachy stejné, že? :-)
    • Cajk
      Proboha hlavně se na nic netěš nebo tu budeš v květnu brečet jak CD Projekt dojebali Zaklínače..
      • Tak tomu silně nevěřím. :-) Nemůžu říkat jaké to bude, ale podle všeho (dev. diaries, screeny, ukázky větvení příběhu) se můžeme těšit na epickou hru s fantastickým příběhem. Samozřejmě chápu, že jsou to naprosto odlišné žánry, o tom žádná.
    • filias
      No je sice hezké básnit o tom, že moderní hry stojí za starou bačkoru a existuje už jen minimum studií, co to dělají poctivě. Ale onen zmiňovaný CDP má fin. potíže a tak ani nemohli pův. Zaklínače vydat na konzole. EA a obvzláště Activison se na druhou stranu koupe v penězích. A vůbec nevypadá, že by se jim ta nechutná recyklace nevyplácela (finančně).

      On se holt vývojář hezkýma komentářema nenají, když mu to většina lidí stejnak ukradne a k tomu zbytku se to nedostane, protože nemá na masivní reklamu.

      A ano, na konzolích se taky pirátí, ale studio/vydavatele zajímá hlavně počet PRODANÝCH kusů (a za kolik) a ty jsou na konzlích větší...
    • No hlavně že se tu přikláníš k těm co se jim to nelíbí a ne k těm co se jim to líbí. Jasně papouškovat něco po ostatních umíš ale co takhle si to nejdřív zahrát a udělat si o tom vlastní názor. Zatim jsem neviděl hru bez bugů v každé hře jsou.
      • Hrál jsem MP demo a četl kompletní diskuzi u recenze, tu zdejší a i na tom jejich ofic foru jsem se byl kouknout + Jsem viděl 3 kompletní mise na YT. Z nějákých 1500 příspěvků a hodině videí si člověk obrázek udělá a řekl jsem, že nereaguji přímo na článek ale na probíhající diskuzi.
        • A co jsi od té hry očekával?
          • Sandboxou "střílečku" kde se vyblbnu stejně jako Crysis původní. Ale pořád řešíme něco jiného než jsem zmiňoval, pokud se tu ti, kterým se to líbí chtějí hádat, podemnou je spousty takových diskuzí.
            • re:eee -ja jednicku i datadisk vlastnim ,ale popravde se jim nedivim,ze se zamerili hlavne na konzolovy trh.Co me spise zklamalo je fakt,ze tvrdili jak pro ne pc verze je dulezita,ale ve skutecnosti z toho vysla cistokrevna konzolova fps a velky odklon od jednicky.I kdyz prvni crysis nebyla zadna extra inovatorska hra,tak jsem se u ni bavil dobre.
              Jinak za relativni neuspech prvniho crysis si podle me muzou z velke casti sami z toho duvodu,ze na svou dobu byl crysis extremne narocny na hw.U dvojky stejnou chybu neudelali.
              A hazet vsechnu vinu na piraty jsou vetsinou jen vymluvy.Takovy hl2 (at zustaneme u fps) se na pc prodaval vice nez dobre.
            • Blable: crysis1 byl popularni, hodne se o nem mluvilo, ale spatne se prodaval. Vetsina lidi co ho hrala ho proste ukradla a divi se ted, ze Crytek se snazi prijit s necim trochu jinym, aby tu hru dostal k platicim hracum.
            • re:kenny11-nevim jak ostatni,ale ja ocekaval hru v duchu prvniho crysis.Jestli by prinesla lepsi vizual nebo ne me nejak netankovalo.Bohuzel pro me,vysla z toho uplne jina hra.Vice arkadova,vice linearni,mensi levely a vice cool.Nerikam,ze je to spatna hra,ale ocividne je cilena na jinou cilovku.
              Co se dx11 tyce,muzou si za to sami,vsude vytrubovali jak je pro ne pc verze dulezita a jak to zase bude nejlepe vypadajici hra ,ale skutecnost vypada spise tak,ze se soustredili hlavne na konzole a tomu podridili cely koncept hry i vizual
            • Nikdo se tu nechce hádat (aspoň doufám) jde tu o to že někteří očekávali nějaký herní zázrak a technický skok o 10 let. A brali vážně všechny sliby a kecy vydavatele. No a kvůli tomu těď plivou na hru která je velmi dobrá ale prostě neni to co čekali. No a z DX11 se stala nějaká zvláštní ikona která pro některé automaticky znamená že ta hra bude skvělá no když to nemá tak má smůlu a hned to hážou do odpadu.
  • Ano, prioritou jsou pro každého vývojáře konzole. Protože vývojář chce vydělat peníze a těžko je vydělá tím, že udělá hru pouze pro PC, kde 90% her je zpirátěných pubertálními onanisty a podobnými individui. Takže ne, konzole neničí herní PC scénu, ničí ji piráti a snad si to někteří při stahování/hraní nelegální verze Crysis 2 uvědomí a přestanou tady hloupě kecat.
    • Co furt tady každej kafrá ohledně pirátění na PC? Většinal lidí na západě od našich hranic jede na konzolích. To znamená že trh pro konzole je nesrovnatelně větší. V každé skupině lidí je vždy část která bude vždy bez ohledu na cenu pirátit.Jde jen o to zda je to technologicy snadné a dá se ke kopii snadno dostat. Tyhle skupiny jsou obvykle statisticky stejně velké. Na obě platformy jde pirátit snadno. U PC je možná o něco větší. A teď jednoduchá matematika.

      např: 10mil konzolí - třeba 20% pirátů = 8mil prodaných kopií
      1mil PC - opět třeba 20% pirátů = 800tis prodaných kopií

      Firmy se rozhodují podle toho jaký má platforma trh a ne kolik se jí upirátí. o že PC verzí je méně je jen kvůli podílu na tržbě. Logicky proto vydavatelé zaměřují hlavně na konzole.

      A jentak mimochodem PC už "končí" asi 15 let aspoň co si já pamatuju.
      • pc končí? aha ok, aspoň by si mohl říct v čem konkrétně, já zase čtu, že vývojáři říkají, že konzole v pc nikdy nedostihnou a pc bude fůrt napřed, takže tvé tvrzení postrádá trochu důvěry. a ty tvoje čísla, 10 miliónů konzolí a jenom jeden milión pc??? fakt směšný, i když si tam dal příklad, tak to fakt vyznělo vtipně ty vtipálku :)
        • priste ,nez zacnes na neco reagovat si ro dasi dvakrat precti.Predejdes tak v budoucnu tomu,ze se ztrapnis tak jako ted tady *3*
        • smejki
          kristova noho *8*
        • proč myslíš že je slovo končí v uvozovkách?

          Ty čísla mají vyjadřovat poměr mezi konzolema a PC. Pokud se rozhlédneš za ten pupek světa o kterém si asi myslíš že je ČR, tak zjistíš, že PC je na tom celosvětově mnohem mnohem hůře než PC. PC vede max ve východní evropě, možná rusku ale hlavně a díky za to je celkem masově rozšířené v asii a to hlavně v Číně.
      • Kdyz ono to zni lip,kdyz se vsechno hazi na piraty *3* .
        • Oni muzou totiz rict
          a) Pirati
          b) Vys*ali jsme se na PC, udelali pouze mizerny port mizerne hry a ono se to neprodava!
    • Nesmíš brát Českou Republiku jako reprezentativní vzorek, kde je spousta socek a tzv. ¨co je doma to se počítá¨, který si to stáhnou. Ve světě jsou ty čísla někde jinde *3*
      • V ekonomicky silnejsich zemich zase dominuji konzole, to si nevyberes.
      • No to je sice pravda ale zase musíš brát v potaz kpní sílu obyvatelstva. A bohužel v tom také hraje podíl to že žijeme ve společnosti zloďějů.

        Jinak si polož otázku kdoo vlastně pirátí. Většinou lidi řekněme od 10 do 20 let. V okamžiku kdy zahájí ekonomicky aktivní činost. většinou na hry nemají čas, mají jiné zájmy a když už mají tak si hru většinou koupí. Samozřejmě ne všichni ale většina. Děcka na hry paníze mít stejně nikdy nebudou takže jediná šance jak z ich dostat peníze je že ony ukecají rodiče. Tenhle problém se prostě obecně hroně zveličuje, protože je to vděčné téma.
        • To je velmi dobrá otázka ohledně kupní síly obyvatelstva starých 10-20 let. V tomto věku je ta kupní síla velmi malá a i já se musím bohužel přiznat, že jsem přispěl do pirátské statistiky právě v tomto věku. Aspoň jsem to tedy zkusil napravit později, kdy jsem si koupil hry, které za to stály v originále *7*
          Čili si stejně myslím, že velmi mizivá část této části populaci by si hru koupila, kupní potenciál je v jiném věku. *4*
  • Znamená to, že Crysis 3 bude podporovat jenom DirectX 8? *3*
  • ze me to vubec neprekvapuje :D,ale hlavne ,ze pc je pro ne velmi dulezite :D.tady jde krasne videt,ze u crysis hraji prim konzole
  • Jéžiš stejně nikdo nepozná rozdíl. C2 vypadá i tak dobře. Jasně C1 vypadá lépe ale v době vydání ho kvůli HW náročnosti moc lidí nehrálo. Je sice fakt že si díky tomu udělal Crytek parádní reklamu, ale počet lidí co si tu hru zahrajou je rčitě důležitější.

    Já bych taky rád hru v nativním DX11. Hlavně proto aby se zas grafika ve hrách o nějaký větší kus posunula. Bohužel stagnace trvá už dost dlouho. Má to sice výhody v relativně nízké HW náročnosti, ale rád bych pořádný pokrok.
    • sry že to tak řeknu, ale rozdíl mezi DX9 a DX11 snad nepozná jedině slepý, nebo blbý ....

      oproti DX10 to ještě není tak moc znát(je, ale ne tak moc jak DX11)

      No ale každopádně je to od cryteku pěknej podraz .... nejdřív naslibujou high end grafiku a nativní DX11, ale kde nic tu nic ... (netvrdím že ta hra nevypadá dobře, ale určitě má ještě rezervy)
      • Ehm, co přesně nejde udělat pod DX9 za grafický efekt a pod DX11 jo? Teď nemluvím o tom, jak složitý je to naprogramovat, nebo kolik to bude žrát výpočetního výkonu, ale opravdu o tom, co prostě vůbec _nejde_ a přitom je to nějaký pokrok v grafice oproti DX9.
      • Netvrdim že není rodzdíl ale 99% lidí ten rozdíl neuvidí dokud nebude mít před sebou obě verze a to ještě na statickém screenshotu
        http://www.incrysis.com/index.php?option=com_content&task=view&id=511
        V pohybu si toho většina lidí ani nevšimne
        http://www.youtube.com/watch?v=PVqxMXT1q1Y

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit