Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jo, když byla na STEAMu 50% sleva, tak tomu se dalo těžko odolat *14*
  • kostejnesmrtelny
    Čekal jsem, kdo s tím první přijde *4* . Zajímalo by mě, jestli to je úmyslná narážka ze strany tvůrců *1*
  • smejki
    ah so *1*
  • MrSanta
    Vlastně jo. A pak že na PC nic nevychází *1*. Zatím pro mě překvapivě vede FC3. Na 83,5 % pod smrkem najdu právě tuto hru.
    BL2 vs. Dishonored - rozhodne cena a volný čas na videohry.
  • Veskoslav
    Akorát, že zrovna arzenal zbraní je naprosto jiný než jaký je v Bioshocku...
  • co me odradilo je stylizace, grafika a arzenál jak z bioshocku
  • Velice dobrá hra to byla, ale né zas až tak moc těžká a vůbec hardcore jak se o ní rádo říká.
    Poprvé jsem jí dohrál tedy jen na normální obtížnost což mě trochu mrzelo, ale už jsem nezměnil. Výhodou bylo naučení levelů a herních mechanismů.
    Podruhé na nejtěžší obtížnost bez jediného zabití a prozrazení u nepřátel. Dohrál jsem to absolutně bez problémů, buď to jsem tak dobrej a nebo ta hra když pochopíte jak autoři při výrobě přemýšleli, prostě šla jak po másle.. Hrál jsem už dost těžších her z dnešní doby. Namátkou Mass Effect 3 tam na nejtěžší jsem nebyl schopný se dostat ani z Marsu... :)
  • Na estetice se tedy shodnem: stylizace postav, historizující sloh a design budov, objektů (art deco v Rapture, Dunwall spíš Londýn 19. století - obě ale proložené s technologicky pokročilejšími objekty a zařízeními). Dále ale: plasmidy v Bioshocku /schopnosti v Dishonored (nejen exitence ale i funkce), vylepšování (i vizuální) zbraní a typů munice, RPG systém vylepšování vlastnostní (tonics + upgrades v Bioshocku/ runes a bonecharms v Dishonored), design levelů (prostorově malé, naplněné mnoha věcmi ke sbírání - často se chodí tam a zpět), UI (ačkoliv vizuálně jiné - funkce jsou velice podobné), respawn, existence platidla, možnost výběru stealth/přímý styl, atmosféra opuštěnosti a beznaděje, různé audio záznamy k přehrání, sejfy, možnost ovlivnění konce (zabít všechny Little Sister, některé nebo žádnou = high chaos, medium chaos, low chaos) atd.

    Co se týká HL2, nikdy sis nevšiml jak budovami pronikají železné štíty zátarasů? Technlogický design je v podstatě celý Combine (auto, dráha, most, věže, tallboy). Zároveň pak celá atmosféra okupace, nikdy si neposlouchal hlášení z repráků? To je možná i stejný hlas.

    Jasně cíle mise jsou jiný, ale v Bioshocku se dalo plížit stejně dobře jako v Dishonored (kde to mimochodem - bez blinku - není tak jednoduché), jen hra jako taková tak nebyla prezentována.

    Jinak svět určitě potenciál má, ale nevyužije ho, když další díl bude to samé v jiných lokacích (navíc opět cesta zlého muže za pomstou). To by se to pak ale nemohlo jmenovat DISHONORED, že jo?
  • Mě se taky okamžitě vybavil HL2 a BioShock. Prostředí (a tím nemyslím vizuální stránku, ale členitost) a celková atmosféra hodně připomíná HL2. Z BS naopak speciální schopnosti, upravování zbraní, taková ta interakce s předměty a tak.
  • To je taky fakt :D
  • Jako na Václaváku jich samožřejmě být nemusí, ale takhle město nepůsobí ani moc jako město, spíš jako kasárna. Mě osobně se kouzla do světa Dishonored taky nehodí, čekal bych spíš nějaké gadgety. Souhlasím, že mě nikdo nenutí používat blink, ale ostatní schopnosti mi přišly naprosto zbytečné. Musel jsem si uměle vytvářet situace, abych je použil. A třeba takový dark vision (nebo jak se jmenuje) nemá využití vůbec, pokud si nechceš ještě víc zjednodušit hru, která i tak je poměrně jednoduchá.
  • USER47: Bohužel ani jednoho Thiefa jsem zatím nehrál, ale jakmile za několik dní dorazí nový PC, tak ho mám na seznamu v předních místech.
  • Jasně, s tím BioShockem je to jen silně subjektivní pocit. Stejně jako při pohledu na bránu se mi vybavil HL2, tak při sbírání se mi před očima jevil BioShock, nic víc. :)
  • USER47
    Sbírání cenností je spíš klasická thiefovina.
  • Myslím, že ostatním spíš vadí to jak se o hře vyjádřil než to, že se mu hra jako taková nelíbí. To si teda jen myslím, ale třeba pro mě to takhle je.
  • Jak na kterou obtížnost. *2*
  • "Jestli mě to nenadchne..." To se nestane. *3*

    Btw, to znamená, že se teď budeš rozhodovat s koupí mezi třema hrama? Borderlands 2, Far Cry 3 nebo Dishonored? *1*
  • S tou bránou máš pravdu, na HL2 jsem si při pohledu na ni také vzpomněl a tenhle motiv se ve městě opakuje několikrát, ale Bioshock? To rozhodně nebyla jediná hra, ve které byly sbíratelné předměty nějakým způsobem zvýrazněny.
  • A kudy bys chtěl po městě ještě chodit? Skrz zdi nebo se podkopávat nebo ti tam chybí letadlo, metro?. Obyvatelé tam jsou opravdu k ničemu až na těch pár, kteří ti zadávají vedlejší questy. Na druhou stranu, v době, kdy řádí mor, nečekám, že ulice budou přecpány lidmi jak na Václaváku. Co se týče kouzel, mně to nevadí, já magii extra nemusím. Vyváženost je taková, jakou si ji uděláš. Ano, blink je jednodušší a rychlejší, ale nikdo tě ho nenutí používat, sám sis zvolil, tak teď si na to přece nemůžeš stěžovat.
  • Tak mě to s HL2 spojilo ihned, jak jsem spatřil tuto bránu http://bit.ly/SewzG8. A s BioShockem se to po herní stránce, podle mě, spojuje s tím sbíráním všech těch věcí na stolech, podlahách, poličkách atd. Jsou taky tak krásně žlutě zvýrazněný. Jsou to sice jen maličkosti, ale kdo hrál HL2 a BS a okusil i Dishonored, tomu to muselo automaticky probliknout hlavou.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit