Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Já jen doufám, že jako rasu zpřístupní ty Qunari, ti by byli jasná volba :)
  • Já doufám za alespoň jednu sličnou spolubojovnici. V jedničce i dvojce jsem musel na ty pysky nahodit mody.

    Morrigan jako Victoria Johnson byla kočka...
    http://dragonage.nexusmods.com/mods/images/686-1-1271655668.jpg
  • Hlavní postava plně nadabovaná ? Při minimálně čtyřech rasách a ještě dvě pohlaví ? To je minimálně osm dabingů. To se mi skoro nechce věřit.
    • Njn, taky mě to napadlo, nevím možná to zfouknou 2 dabéři (muž a žena), co by byla katastrofa (hlavně u trpaslíků) a nebo třeba třeba elf a člověk bude mít jednoho dabéra a trpaslík jiné (a quanari možná nebudou hratelní vůbec). Nwm jak to "uklohní" *7*
      • nekromant33
        myslím, že zrovna bioware na to mají prostředků dost...
  • Drakens
    hmm a to si někdo myslí že si lidé zachovávali uložené pozice z 2ky? Kriste pana většina soudných lidí po dohrání tu hru smazala, proklela se že za to utratila peníze a už nikdy ji znova nenainstalovala.
    • Pak jsou tu ti nesoudní, co si ukladaji savy z novych Bioware her. Protoze tusi, ze by se mohly hodit *1*
    • Tak pokud vím, ona i dvojka ukládala savy do jiné složky než do té instalační, tudíž je odinstalace hry nemusela nijak ovlivnit. :))
  • niektore veci zneju az prilis pekne, ako napriklad navratenie combatu k real time z DA:O a nie tomu Anime DA2... rad by som veril ze to myslia vazne, ale zatial si nechavam rezervu veku ako koleso z autobusu pri pomysleni na jeden z ich nedavnych produktov, ale co ? Ved ako sa hovori - aj pokazene hodinky ukazuju dva razy do dna spravne...
  • fakt si nedovedu predstavit svet bez neogafu. Hadam, ze pro soucasne pissalky je to ta nejhorsi nocni mura. O 90 procent novinek, infa, drbu a zajimavosti se stara tahle uzasna sajta.
    • Keyz
      Je fakt, že hodně lidí bez toho skoro nemůže žít...
      *3*
      http://www.neograft.com/
      • Aneb už se nemusíte bát vytrhaných vlasů při čtení některých perel, boží! *1*
    • Česky,slovensky nebo aspon anglicky by to nešlo ? ja nerozumnět řec tvého kmene.
  • dotaz. co je Marabi ? nemyslel si spíš Mabari ?
    jenom jedna věc Golemové, ruzné varianty draků Duchové a demoni tady byly odpočatku fantasy, to se snad ani nedá kopírovat od jedné určíté fantasy.
    • Close enough :D Jo to druhé samozřejmě, marabi tam asi ani nehraje ^^ Náhodou dobré vědět z kama vzali ten název, díky *1*
    • to bylo na Asharaka on si to forum haže co chce kam chces
  • Pokud vim tak problém s level scalingem mel jen Oblivoin (existuje nesmyslna fama o tom jak spolu s hracem leveluji krysy), v Morrowindu i ve Skyrimu slo narazit na silny potvory klidne na lvl 1..
    • V návodu na Skyrim byla zmínka o tom, že potvory si nastaví level po prvním vstupu do lokace a je prý dobré proběhnout všechny části mapy co nejdříve. Ale ten rozsah levelů u nějakých potvor tam je.
      • tak to ten navod psal nejakej jeliman
    • Pořád vzpomínám, když jsem začal hrát Morrowind a začala mě nahánět krysa :) až do počáteční vesnice a málem mě sejmula.
    • Keyz
      Ale co vím tak například ve Skyrimu potvory bylo pořad nějak okolo levelu hráče.
      Tedy draci co náhodně útočí určitě.

      V Gothicku měla potvora prostě daný level a staty a to nijak neměnilo.
      • Co sa tyka Skyrim-u, kazdy dungeon mal minimalny a maximalny level, tj. mohlo sa stat ze na lvl 1 si nabehol do dungeonu, ktory bol od lvl 20. Ale vacsinou uznam ze ten rozsah bol tak siroko nastaveny ,ze to vypadalo ako vsetko levelovalo s hracom, mohli dat tie rozsahy mensie :-/
      • tak nahodny draci jo, ale spousta dalších nepratel tam proste taky ma pevnej level i staty, třeba obri,mamuti, savlozuby kocky a spousta dalších a ve hre jsou uplne od zacatku.
        ja jen ze někdo tu psal ze v DA nebude levescaling jako v TES, a přitom jedinej dil kterej mel poněkud agresivnejsi levelscaling byl Oblivion
        • A to mi taky nepřijde dobře. V Gothicu bylo všechno skoro až ultimátní výzva, ve Skyrimu jsem si na lvlu 40 chodil a většinu věcí bych upižlal pěstma. Zas na druhou stranu to je možná tím, že jsem hrál na Normal.
          • tak ultimatni vyzva..pokud se dobře pamatuju tak v Gothicu 2 na lvl 40 nebyl taky nijak velkej problém zabit vse s prstem v nose, a ve trojce kde clovek vymlatil sam cely město od orku se taky neda rict ze by to bylo něco uzasnyho.
            • Pro Gothic 3 existuje neoficiální path. ;-)
            • Jenže to byla fáze kdy už si každý prošel tím, že ho všechno nonstop zabíjelo :) takže to je vítaná satisfakce :)
        • Oblivion ... banditi v glass armoru byly opravdu specialitka :)
  • Jen mě mrzí, že hawka pustili k vodě coby hlavního hrdinu i když styl vyprávění ve dvojce a závěr navozoval dojem, že jeho příběh ještě neni u konce. Snad bude mít aspoň pořádný cameo, třeba jako dočasnej člen party v rámci mise.
  • Doufám že konverzace budou jako v origins pěkně celé věty a hodně na výběr ne ten debilní DA2, ME systém. Každopádně žádný preorder nebude po fiasku s DA2 jsem se spálil dost.
    • Já mám rád ME systém dialogů. Nemusím číst celý dialog, jen abych ho potom ve stejné podobě poslouchal.
      • Jo pravě pro takové lidi všechno zjednodušují, užij si to. http://i.imgur.com/3nnlmpX.jpg
        • Jen tak mimochodem, nikde jsem nenaznačil, že mám rád v konverzacích v RPG užší výběr, bavili jsme se o něčem jiném. Primitive.
          • Přečti si znova co jsem napsal a nauč se slušně chovat. Primitive. *3*
        • Mě nejde o "zjednodušování", ale o zábavu. Nebaví mě poslouchat přesně to, co jsem si před několika vteřinami četl. A ani nezkoušej říct, že přece po přečtení dialogu můžu mluvenou část odkliknout. Celý rozhovor pak ztratí jakoukoliv atmosféru. Styl konverzací provedený v ME byl zajímavý. Bavilo mě poslouchat, jak přesně protagonista formuloval myšlenku, která byla stručněji představená v dialogovém okně. Předpokládám, že nový ME i DA budou pokračovat v této tradici. Není důvod měnit něco, co se celkově osvědčilo.
        • Zas je pravda proč číst a poslouchat to stejný. Pokud nejsi blbej, tak z toho co si přečteš pochopíš co asi postava řekne. V tomhle žádné zjednodušení nevidím.
    • Co je na něm debilního?
      • Že nevím, co postava nakonec vypustí z papule?
        • Myslím že ME séria (2 a 3 hlavne) na tom bola omnoho horšie.. Stupídne dialógy mi až tak nevadili u DA2..
        • To si teda na tom dost špatně
        • Viktor_H
          U každé odpovědi prý budou rozšiřující vysvětlivky.
        • Bohuzel, cteni celych vet je uz dnes z mody, muzeme byt radi, ze konverzace nejsou omezeny na dve moznosti s *3* nebo *9* .

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit