Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Doufám že konverzace budou jako v origins pěkně celé věty a hodně na výběr ne ten debilní DA2, ME systém. Každopádně žádný preorder nebude po fiasku s DA2 jsem se spálil dost.
    • Já mám rád ME systém dialogů. Nemusím číst celý dialog, jen abych ho potom ve stejné podobě poslouchal.
      • Jo pravě pro takové lidi všechno zjednodušují, užij si to. http://i.imgur.com/3nnlmpX.jpg
        • Jen tak mimochodem, nikde jsem nenaznačil, že mám rád v konverzacích v RPG užší výběr, bavili jsme se o něčem jiném. Primitive.
          • Přečti si znova co jsem napsal a nauč se slušně chovat. Primitive. *3*
        • Mě nejde o "zjednodušování", ale o zábavu. Nebaví mě poslouchat přesně to, co jsem si před několika vteřinami četl. A ani nezkoušej říct, že přece po přečtení dialogu můžu mluvenou část odkliknout. Celý rozhovor pak ztratí jakoukoliv atmosféru. Styl konverzací provedený v ME byl zajímavý. Bavilo mě poslouchat, jak přesně protagonista formuloval myšlenku, která byla stručněji představená v dialogovém okně. Předpokládám, že nový ME i DA budou pokračovat v této tradici. Není důvod měnit něco, co se celkově osvědčilo.
        • Zas je pravda proč číst a poslouchat to stejný. Pokud nejsi blbej, tak z toho co si přečteš pochopíš co asi postava řekne. V tomhle žádné zjednodušení nevidím.
    • Co je na něm debilního?
      • Že nevím, co postava nakonec vypustí z papule?
        • Myslím že ME séria (2 a 3 hlavne) na tom bola omnoho horšie.. Stupídne dialógy mi až tak nevadili u DA2..
        • To si teda na tom dost špatně
        • Viktor_H
          U každé odpovědi prý budou rozšiřující vysvětlivky.
        • Bohuzel, cteni celych vet je uz dnes z mody, muzeme byt radi, ze konverzace nejsou omezeny na dve moznosti s *3* nebo *9* .
  • Tak už i koně jsou známkou kopírování Skyrimu? Vážně Aleši? *7*
    • To mě taky dostalo každá hra kde se vyskytne kůň je jasná kopírka skyrimu :D
    • Jesper666
      souhlasím, takže Assassin's Creed (2008) taky asi kopíruje Skyrim, protože tam se taky dá cestovat na koních :-D
      • Tak já nepopírám že obě hry jsou Skyrimem ovlivněný, ale vyvozovat to z přítomnosti koní? Víc lámat přes koleno to už fakt asi nejde. *7*
  • Zaklínač se odnikud koně urvat nesnaží, Geralt potřebuje svoji Klepnu. *2*

    Combat v DA2 byl otravný hlavně kvůli nepřátelům padajícím ve vlnách z oblohy a rozpadajícím se na kostičky když dal člověk critical hit, ne kvůli dynamičtějšímu přístupu jako takovému.

    Co se "následků našich rozhodnutí" týče... No, všichni jsme (ne)viděli ty dramaticky rozdílné následky, které měla všechna naše rozhodnutí (alespoň z hlediska gameplaye) a všechny ty výsledné konce, které nešlo roztřídit jako ABC (ale jako RGB), které nám byly slibovány v ME3.
    Neříkám, že je jednoduché takhle rozvětvit herní příběh, ale BioWare by neměli věčně slibovat něco, když nejsou schopni to dotáhnout do konce (zvlášť, když jim vládne EA). Ohledně tohoto prozatím zůstávám skeptický.
    • jop někdy se to jevilo jako fantasy enkvivalent Parasutistické Brigády.
      • ale jestě jedna věc EA to podle mně uspěchala a to u DAI neudělá protože bioware jsou ted na pokraji pádu a na to aby padli EA vydělávají přiliš pěnez. takže podle mně EA jednou za čas sleví a nechá je to udělat jak oni chcou.

        Btw Proč tu mám jako opsaný Kod THC ?
  • Vybírání rasy? Díky bohu, už to samotný zní víc dodělaně, než celý DA2
  • Jak vypadá pořádná inkvizice, skvěle zpracoval český Inquisitor.
    • Nebo trilogie První Zákon od Joe Abercrombieho.
      • Zahrat si Gloktu? Hehe proc ne...
        • Torture simulator 2013 :D
      • Magister_Peditum
        To není nic pro milovníky fantasy happyendů. *15*
      • toto tu malokto cital, tato komunita vacsinou zvladne nejaky ten komix maximalne
        • A to je velká škoda, jelikož Abercrombie je(dle mě) nejlepší fantasy autor současnosti, snad u žádné jiné knihy jsem nebyl hlavním hrdinou zhnusen a zároveň mu "fandil".

          kam se na něj hrabe GRRM.
    • Inquisitor
      Tak Inquisitor je taky fantazie, ale zpracování fungování inkvizice tam bylo dobrý. Tady to taky nemusí dopadnout špatně, i když zpracování jako u Inquisitora neočekávám.
    • Keyz
      Jj, tohle asi bude Inkvizice podle USA a pro široké publikum. Nečekám Kladivo na čarodějnice.
      • Viktor_H
        1) Nedělá to USA
        2) Jestli sis náhodou nevšiml, tohle není inkvizice ve smyslu středověké Evropy... Pojďme si třeba ještě pohonit ega nad tím, že 300: Bitva u Thermopyl má s historickou skutečností pramálo společeného (pohonit ego proto, jelikož my samozřejmě historii známe, takže jsme lepší a směle se smějeme všem těm natvrdlým Améričánům...).
        • Magister_Peditum
          300 bylo podle komiksu, takže je to jedno.
          • Viktor_H
            A DA je podle vrcholného středověku? Vždyť právě o tom mluvím. Jen trubka začne do diskuze o fantasy hře cpát povzdechy o Kladivu na čarodejnice. *7*
            • Viktor_H
              S tím nemám problém a souhlasím, reaguji na to, co řekl Keyz.
            • Magister_Peditum
              Jasně, ale trochu drsnější pohled na věc by nezaškodil, koneckonců by pro inspiraci nemuseli chodit daleko. I ve fantasy jsou drsné "inkvizice" - První zákon, Píseň ledu a ohně, Malazská kniha padlých... *3*
      • To by asi cenzurou neprošlo.
  • "Bude se vydírat, obléhat, hledat prastaré relikvie, informace apod."? Hell yes.
    • Budou se vydírat a oblehát relikvie a informace ? chci vidět jak někdo bude relikvii vydírat.Ach ten čestin,
  • Vsetky charaktery z DA2 okrem Varricka stoja aj tak za velke kulove... a ked sa Helper bude znove zaoberat tvorbou charakterov ako aj romancii tak to si ten DA3 mozu rovno zabalit, ked jej logika je ze kazdy charakter ma byt bisexualom...
  • z toho co som cital, sa to nebude lisit od Mass Effect 3, snad na konci nebude vybuch :)
    • hehe, na druhou stranu spousta z nás se tady ohání Dark Souls a tam na konci taky dostaneš na výběr, bez ohledu jak si hrál.
      • TheGGG
        nedostaneš. hra to vybere podle tvých rozhodnutí
        • To je samozrejme ptakovina, zalezi pouze zda si sednes k bonfire nebo odejdes.
    • Viktor_H
      Tak to jis asi četl něco, co já nikoliv (což si nemyslím, protože jsem četl věci o subscribera Gameinfromeru...). Můžeš odkázat?
      • mam na mysli tento clanok, popis toho ako hra bude vyzerat, ked si to porovnam s ME, tak sa mi to zda velmi podobne
        • Velmi podobné je jen to co slibují. Doufám, že konečný výsledek nebude podobný tomu jak dopadl ME3 a nějakých těch splněných slibů se i dočkáme.
        • Viktor_H
          Žádnou podobnost nededukuji ani z tohoto článku... Každopádně DAI bude o dost otevřenější, ME3 je klasický koridor. Od toho se pak odvíjí mnoho dalších aspektů hry, takže si těžko budou podobné. Jestli máš na mysli strukturu hlavní dějové linie, ottiž "shánění spojenců", v DAI půjde očividně využívat i nátlaku a agrese, což je opět něco nového...
          • Magister_Peditum
            Že by to už nebylo jen o vybírání z možnosti: a) přátelská odpověď b) ironická odpověď c) nepřátelská odpověď? *1*
            • Magister_Peditum
              Mně to přišlo takové nedodělané. Mohl jsem si z každého dělat srandu a kromě jedné/dvou jiných reakcí se rozhovor stejně směřoval, jako bych byl asertivní nebo agresivní. Teď jsem si přečetl ten článek na eurogameru a z něj jsem dostal dojem, že tentokrát bude hra více nekompromisní v tomhle směru.
            • A čo by si chcel? a) přátelská odpověď b) přátelská odpověď c) přátelská odpověď ? :D Viac možností by bolo super ale bolo by dobré keby bolo ten systém dialógu čo bolo v DA:2
            • Viktor_H
              Osobně bych byl rád, kdyby u toho zůstali. Měl to už Alpha Protocol a imho je to mnohem autentičtější zážitek. Samotné klíčové volby stejně nikdy nebyly dány náladou, nýbrž klasickým způsobem. Jenže ne vždy hráč něco "volí", většinou pouze profiluje svoji postavu, tzn. simuluje, jak postava na danou situaci reaguje, což je právě zpravidla diplomaticky, shovívavě, agresivně, sarkasticky, ironicky apod. AP i DA2 byli v tomto ohledu velmi pokrokové a byl bych nerad, kdyby se od tohoto vývoje upustilo.
    • Daj ti možnost odpálit si svojí chantry ohněm, ledem nebo elektřinou ;) :D
  • Zayl
    To si ten konec dvojky tak špatně pamatuju? Proč by měla vlna odporu k fašistické represi mágů ze strany templářů vyvolat déšť démonů?

    Já teda za nějakou inkvizici hrát odmítám, protože nevidím důvod proč by si mágové měli nechat kálet na hlavu.
    • Tez nebudu hrat za inkvizici. Je asi pravda, ze v ramci nejakeho uceleneho vypraveni pribehu nemohli dat vybrat stranu, ale pro me proste vybrali spatne.
      • V Mafii jsi také nehrál za policajty....
    • Viktor_H
      Občanská válka mezi mágy a templáři nemusí nijak souviset (alespoň ne přímo) s protrhnutím Fadu...
      • Ono tam je napsané že Demoni Vstupují do Lidského světa přes mágy.takže celkově se budou snažit templáři ty mágy vybíjet a mágové se budou bránit. jenže se nemužou ubránit těm demonum.takhle napsané to vypadá strašně složite *15*
    • protože moc korumpuje
      • Zayl
        Nekecej. Já myslel že Bioware použije každé klišé, ne my.

        Na druhou stranu... asi máš pravdu, to bude určitě finální bombastický reveal. Mágové to vše udělali aby získali moc! Muahahahhaah.

        Jo to zní jako Bioware.
        • MrSanta
          Klidně ten prů*er s protrženou "oponou" může mít na svědomí Flemeth. Té svini se nedá věřit *15*. Tevinterská pakáž v tom může mít prsty taky. Možností je vícero.
          • Nebo to může mít na svědomí někdo z vývojářů té hry
          • Ale hlavne aby sa hlavny hrdina sebaobetoval, pretoze inac to nebude mat stavu :)
  • Drakens
    hmm a to si někdo myslí že si lidé zachovávali uložené pozice z 2ky? Kriste pana většina soudných lidí po dohrání tu hru smazala, proklela se že za to utratila peníze a už nikdy ji znova nenainstalovala.
    • Pak jsou tu ti nesoudní, co si ukladaji savy z novych Bioware her. Protoze tusi, ze by se mohly hodit *1*
    • Tak pokud vím, ona i dvojka ukládala savy do jiné složky než do té instalační, tudíž je odinstalace hry nemusela nijak ovlivnit. :))

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit