Přejít na výpis diskuzí
Elder Scrolls Online - o (chybějící) aukci a nesystémovém PvP
20.4.2014 | Karel Drda
254 příspěvků
-
Koukam ze autor je jednim z fanboyu .... nefunkcni pvp = oni to jiste spravi, neexistujici system obchodovani (= neni rec o aukcich, resit se da ruzne) = oni to jiste dodelaji... njn ... prej nechce plivat jedovatou slinu ... zato lecjaka f2p hra funguje ... zcela zadarmo ... a podstatne lip.
BTW: Ten nefungujici model pvp sem tu zminoval uz pri vikendovych betach. Vypadalo to totiz naprosto stejne jako to vypada stale = par zoufalcu se 10 minut nekam zene, aby tam za 10s chcipli ... a muzou zacit znova. To samo vede k velmi rychlymu rozpadu skupinky ... a pobihani jednotlivych zoufalcu po mape. -
-
Nic není zadarmo a když tě někdo nechá hrát hru zadara, jde o to, co za to ... třeba ingame prodej věcí. Třeba WoT tohle položil na hranu. Pokud platit, tak prostě za přístup a ne za věci.
Nikdo ovšem nebude jen tak provozovat servery, vyvíjet hru, aby ji pak zadarmo poskytoval ...proč? Buď pro radost nebo jako sociální podporu soc-hráčům. Samozřejmě, že bych raději dal 2500kč za hru a pak už neplatil a přitom nebyl nijak znevýhodněn vůči jiným (možnost nákupu výhod). -
-
Jezis, co nechapes na tom, ze je tu hromada her, ktery zcela zdarma hrat muzes. A ... o velke prekvapeni, pokud chces ... tak si muzes neco v te hre koupit za realny prachy.
Evidentne to na provoz bohate staci. On je totiz velmi podstatny rozdil, kdyz (jako normalni pracujici clovek) hrajes tak 10 hodin mesicne(a nekdy trebas 1/2 roku vubec) ... a platis mesic co mesic za to, abys trebas mozna nekdy ... vs kdyz si proste sednes ke gamesce kdyz mas cas, pustis, a semo tamo jednou do roka si trebas neco koupis.
Apropos, zjevne sis jaksi nestacil vsimnout kickstarteru ... na ty gamesky se jaksi skladaji ... sami hraci, takze defakto ... by tvurci ve finale tu hru mohli klidne dat na net zcela zdarma, protoze hraci vse davno zaplatili predem. A pokud se budem bavit o MMO, provozu serveru ... tak ti sdelim sladke tajemstvi, cca 200(nikterak bohatych) lidi staci na to, aby se slozili na velmi slusnej HW. A provoz? Tu trochu elektriny ... linku uz ani nema smysl resit, kdyz dneska ma "kazdej druhej" doma 100Mbit ;D.
Zkratka si uvedom, ze provozovat srv pro tisice lidi je bezproblemu ve financnich moznostech nekolika malo nadsencu. A pokud hraci neco malo prispeji, neni problem provozovat farmu pro desitky/stovky tisic hracu, kteri nemusi platit vubec nic. A co vic, dokonce neni problem se slozit na par vyvojaru, kteri hru dale vyvijeji. To vse uz dneska celkem bezne funguje. A do budoucna ... ??? Ocekavam ze to bude stale rozsirenejsi model.
-
-
Přesně tak, ta hra postrádá několik zásadních věcí, které mají i ty nejblbější F2P tituly z Koreje. Co je zarážející, tak nemá ani end-game, ale jak si všímám fanoušků této hry, tak těm nevadí absolutně nic, oni jsou rádi, že můžou hrát něco se značkou TES a klidně budou vyhazovat tisíce z okna. Lidská blbost nezná hranice.
-
-
Hele, kdyz se da rakusakum prodat zasuvka filtrujici temelinskou energii ... za 500 ... tak klidne prodam i hnedy vonavy za litr.
-
Kdyz ma nekdo rad neco jineho nez ty,tak je hlupak? Zkus dospet.
A pokud jde o ten end-game. Naprosta vetsina hracu se k nemu za tech 14 dni jeste nedostala. Je to tak tezke pochopit? -
-
Naprosto debilní výmluva: "Většina to nedoexpila". Demence na druhou. A co ti, co vyexpili? Ti mají čekat dva, tři měsíce, než něco přidají a mezitím platit předplatné? Prostě přišli na trh bez endgame a to je EPIC-MEGA FAIL
-
-
jj za 200-250 (mnohdy i vice) hodin jen doexpili postavu. Epic mega faaail :D:D Ti lidi hrali 12+ hodin denne, pro takove nebude vzdycky vsechno fail.
-
-
bude*
-
-
Ja nepotrebuji vymluvy. Na co? Abych tobe neco dokazal? Vzdyt se chovas jak desetilete dite. ja popisuji realitu. navic ne kazdeho zajima end-game grind(ende game obsah je vzdy jen grind-nic vic)
-
-
Ja se povazuju za pracujiciho cloveka, ktery travi celkem dost casu hranim. A muzu rict, ze porad mam co delat a to az na vyjimky hraju opravdu casto.
Lidi co profrci hrou se u toho stejne nezastavi, reknou si videl jsem a odejdou.. a tato hra pro me osobne ma porad co nabidnout. Jsem sice maximalni level ale to je z hlediska zakladniho pribehu, jeste pred sebou mam dve frakce a samotny cyrodil. Nepocitam novou adventure zonu, kterou tam chteji pridat. Pro me to znamena bez nejakycho extra zapoleni, ze mam pred sebou jeste minimalne 4 tydny hrani, abych si prosel, co se da a pokud to budu jeste strihat veteran dungama, adventure zonou a PvP zonou, tak cas se me minimalne muze zdvojnasobit. Takze cca 2 mesice to jeste muzou byt.
Upozornuji ze jsem hrac, ktery ac chodi do prace hraje casto. Presto nejsem nejrychlejsi, ale je tu velka cast lidi, ktery nemaji dojetou zakladni linii, tu odhaduji, ze jejich tempem dojedu za 2-4 tydny, takze pro ne to je dvojnasobny cas, co napr. pro me. -
MMORPG není single RPG, tady záleží na komunitě, na počtu hráču, na kvalitním pvp a pve, bez toho ta hra není hratelná prostě. Můžeš mi říct jaký má člověk důvod zapnout mmorpg, pokud tam zcela chybí nějaká motivace.
-
Pocet predplatitelu/divaku/oblibenost nejsou zadnym meritkem kvality. Ja vim ze je to tezke pochopit,ale je to tak.
-
Endgame, kvalitní endgame určuje kvalitu a úspěšnost mmorpg. Kvalitní PvE= Wowko(miliony předplatitelů), mmorpg bez PvE= Warhammer( Konec zvonec)
-
Od kdy je end game neco co urcuje jestli je hra MMORPG nebo ne?
Proc se s vami vubec bavim. Bud jste nerdi,nebo hateri. Jina moznost neni.
A jen pro zajimavost-ja jsem nikdy nemiloval TES serii. Tak plytky svet a stasne questy umi jen BETHESDA. -
Aha, takze "mmo bez endgame je ok, protoze me to nevadi".... *7*
-
Tak, proč hraješ mmorpg, když nepotřebuješ endgame??? Bože guma-fanboy v akci. On vlastně nic v TES nepotřebuje, hlavně že to je TES.
-
-
-
-
-
Kdyz behas ve vygumovanem zergu, tak se nediv, ze chcipnes za par vterin *12*
-
-
už by to mohli přestat prodlužovat a dát to free to play hned *1*
-
-
aby jsi si to po tom hate co predvadis konecne zkusil co? ;)
-
-
za par mesicu to bude f2p
-
-
Captain Obvious zasahuje!
-
Jen se moc netěš Jindřišku.
-
to je jisté, záleží na tom, jestli má šanci se uchytit aspoň jako f2p, když je to casualní mmorpg, které rezignovalo na klasické hardcore raidy a taktiky. Chápu, že TES je casual série pro nejmenší, ale mmorpg většinou hraji lidi, co po večerech se slezou z práce k raidům a progresují.4
-
-
co k tomu dodat. Hype srajda,která mě ničím novým nepřekvapila a ani nezaujala. *11*
-
-
Děkujeme za tvůj názor, kdo další ?
-
Hlavně se s námi poděl o svůj důležitý názor a věcný příspěvek.
-
-
A hype a šaškárna roku pokračuje, no hlavně že je sranda obzvláště v diskuzi pod článkem :-) . Nicméně co se samotného TESO týče, tak hra naprosto ničím nepřekvapila a stala se přesně tím co většina tušila, je to opravdu jen další MMO fantazy, kterých jsou na trhu tucty a přesně jako ty tucty i dopadne, vlastně jeden rozdíl oproti jiným hrám tady je, hra nese v názvu "The Elder Scrolls" proto je kolem toho takový humbuk, kdyby se to jmenovalo jinak, tak po TESO ani pes neštěkne.
Takže MMO vody se nerozčeřily, ani nerozčeří, pomyslný MMO král zůstane i nadále na trůně a tohle ESO - TESO si svou malou hráčskou základnu uchová, ještě mě tak napadá, že trn z paty této srág*ře můžou vytrhnout jen konzolisti i když se mi to velice příčí. -
-
V zásadě máš pravdu, hra z dnešního MMO standardu nijak nevybočuje, nepřidává nic, co už tady nebylo - stejně jako třeba SW TOR.
Jenže narozdíl od SW Toru - to jak je to "obyčejné MMO" namixované v ESO, prostě funguje. Možná to je částečně i komunitou, jejíž jádro se rekrutuje z řad fanoušků TES série - a ESO se drží původního TES konceptu jak co do grafiky, tak do lore, a taky do toho hlavního - otevřený svět a poměrně solidní volnost, co se týká MODování hry. Ano , je tady typický spawn systém a level scaling - jenže naorzdíl od takového vyhypovaného SWTORu - tady není procházení dungu o tom vybít 2000ks 3členných a naprosto stejných skupinek trooperů, kteří melou dokola jednu trapnou hlášku zakončených jedním bossem na konci. Skupinky jsou variabilnější, AI o poznání lepší (NPC mezi sebou často spolupracují líp než členové vaší party) a prakticky žádný dung, outdoor camp není bez nějakého eventu - tady dopis odkazující na quest jinde, tady zatoulaný pes, co vás dovede k mrtvému pánu, támhle vykradač hrobek, co vás někam naláká a podrazí.
A další aspekt - cokoli uděláte, je opravdu vidět. Nebudu spoilerovat, ale představte si, že jdete městem, kde je třeba 50 lidí a baví se spolu o tom, co se děje v lese za městem, o tom, že se bojí vycházet po setmění, protože se ztrácejí obyvatelé. Problém vyřešíte a rázem se baví o tom jak je to skvělé, že už si můžou zajít na medovinku a při nočním návratu se pak musej bát jen toho, co jim řekne doma manželka. A zatuchlý les za městem se opravdu změní v příjemné rorzářené místo i graficky a vy si můžete říkat, ano takhle to tu vypadá kvůli mě. Téměř každá legenda ve hře má svou knihu s pár stránkami lore. Pokud je čtete, prodlouží se herní doba desetinásobně a když pak osobu z legend potkáte, máte k ní jiný vztah než když to hrajete stylem "ha quest, nekecej, next next next, - tady svítí šipečka, utíkám odevzdat, nežvaň NPCčko, next next next - dobrý, level, kde je další quest?
Do end contentu se dá dostat tuším po 17 hodinách powerlevelingu. Mám odehráno 200 a nejsem příběhově ani v půlce za první z frakcí. A to jak jsem si v Daggerfalllu říkal, to je super, konečně MMO s pořádným příběhem a volností pohybu - škoda, že jim to dál nevydrží (tak jako byl Age Of Conan super do 15 levelu a pak to byl už mrtvý svět).
Jaké bylo moje překvapení, když jsem zjistil, že všech několik hlavních příběhových linií (guildovní linie, main quest) se stále epičtěji a epičtěji rozvíjí a přidávají se další a další o kterých na začátku nemáte ani ponětí a z jednodušších příběhů a questíků se stávají složitější a emocionální story, které ei užijí milovníci RPG ve starším AD&D stylu a ti, co se jim líbí hry s dějem jako Mass Effect atd. . Dá se to hrát jako nadprůměrný single, dá se to hrát jako výborný coop s kamarádem nebo dvěma (v mém případě s kamarádem manželkou), a dá se to hrát i jako jízda s 200 členou guildou ve stylu standardního MMO.
Hrál jsem prakticky vše, co se na MMO trhu u nás dá nakousnout od dob stařičké Ultimy Online. Po dlouhé době MMO, kde máte šanci utvořit si k některým NPC vztah, potkáváte je opakovaně a jejich trable nebo smrt vás prostě mrzí a není to jen další ukecanej blbeček s vykřičníkem, co mi dá expy abych měl level a mohl do další zóny.
Má to spoustu chyb, stejně jako je měl Skyrim. Chápu, že věci, co na té hře baví právě mě nejsou pro powerlevelery, grindery a gearhuntery, co si do TESa odskočili ze svého super uber WOWka zajímavé. Stejně tak může být problém s end contentem po dohrání příběhu. I kdyby ale nebyl vůbec žádný end content, tak pozvolným tempem a užíváním si příběhu mi hra vydrží na další 3 měsíce za jednu frakci a nic mi nebrání ji pak přestat platit a vrátit se do ní s datadiskem - nebo se vrhnout na příbeh u Aldmeri či Ebonheartu. A nebo mne třeba end content bavit bude. Uvidíme. Každopádně jste si kluci ze Zenimaxu v mém případě zajistili svou první várku 3 měsíční subscripce za dva účty. -
-
Eh... teso ma stejnou volnost jako swtor - rozparcelovani na lokace ktery se loadujou. Dabing u teso je vuci swtor ... naprosto tragickej. Lore pak nerespektuje temer vubec. Ano, mas tam tes rasy, mas tam tes mapu ... ale to je tak vse.
O AI a spolupraci NPC si muzes nechat leda zdat ... zcela standardne vybijis tabor jednoho po druhym, pricemz na tebe NPCcka z 3+m jen cumi, jak jim prave zabijis kamose. Tak maximalne kdyz nekde stoji triclena skupinka, naagrujes vsechny najednou ... a kdyz je holt jejich soucasti healer, tak leci ...
Ad zmeny prostredi ... ano, udelali z toho online single, protoze defakto nemuzes sdilet svoje qsty s kamosema. Velmi casto je to vylepseno natolik, ze svy kamose v dany lokaci ani nevidis ... coz je moc fajn.
A ve finale by me vazne zajimaly vztah ke generickymu NPC, kdyz stejny se stejnym ksichtem potkas na 150ti mistech ... -
-
Hraješ asi jinou hru.
Četl jsi aspoň jednu z těch 300+knih co tam jsou? Hrál jsi i jinou TES hru než Skyrim? Na některé z tech událostí totiž člověk narazil třeba v Daggerfallu, nebo v Morrowindu. Generické NPC? Spoustu z nich poznám po xichtě i po hlase. Dohrál jsem SWTOR příběh, V paměti mi kromě neuvěřitelně stereotypního boje 3 členných spawnů z této "převratné MMO" neutkvělo nic pozitivního. Horší grafika než WOW, největší EPIC FAIL, co se týkalo "vesmírných bitev", nejhorší PVP ze všech MMO. Možná je to teď lepčí ale po vydání to bylo tragické MMO. s daleko víc rozbitými herními mechanismy než má TESO a ani F2P mne nepřinutilo se tam vrátit. i třebas se jen podívat co se změnilo.
Co se týká loadovaní, že mi na půl vteřiny bliknou přesýpací hodiny? Jasné, zoning do dungů je delší ale v otevřené krajině je to jako ve Skyrimu.
Že je to víc single s coopem? Na to mohu říct za mne jen - výborně.
Netvrdím, že je to ideál MMO, na to to má bohužel s WOWkem příliš moc společného. Ale je to po dlouhé době MMO u kterého se dobře bavím a pokud mi vydrží 2 měsíce za každou frakci tak mi případná absence end contentu vůbec nevadí.
-
-
-
Typicky prispevok od hejtera, ktory hru ani neskusil, ale z nejakeho dovodu mu robi dobre, ked na hru moze plut svoje neohrabane domnienky. Preco musia "MMO experti" kazdeho presviedcat, ze jhra nestoji za nic. Aha, viem preco... lebo prispevky su sranda, ty saskarno.
-
-
Nenech se vysmát bačo, tato hra nenabízí naprosto nic, proč bych si jí měl koupit a hrát, pokud bych přeci jen zatoužil tento herní žánr hrát, tak na trhu dnes již existují tituly, které jsou mnoha směrech lepší a zadarmo bačo.
-
-
Já si počkám na výčet těch v mnoha směrech lepších titulů. Tak prosím, můžeš začít.
-
-
Rift, TERA, Lotro online,GW2, EQ2, Lineage, Aion, SWTOR atd atd atd
-
-
A kde bys chtel stahovat ... musis si jen nastavit grafiku na max, klient si to postahuje sam.
-
Moc sem toho teda nenasel. Cosi na youtube a nikde žádny odkazy na mod, kde bych ho stáhnul. A co jsem tak viděl, tak nějak extra to teda nevypadá.
-
Neviděl a kouknu na to...
-
2aa: videls nekdy lotro v hires? Pak bez povidat o vizualni zastaralosti ... Ano, vetsine lidi to na jejich HW proste nejede.
-
Pro mě Age of Conan, SWTOR a TERA. LOTRO už je trochu zastaralý vizuálně.
-
-
Skoro každá mmorpg hra je lepší než tenhle casualní vyblítek pro Skyrim nerdy..
-
-
Maspravdu...
Ale to zadne ni jedine MMO dneska nenabizi prakticky vubec nic proc by si ho mel koupit a dokonce ani hrat a to ani systemem F2P...
rozhodujes se na zaklade svych subjektivnich preference
Nekdo neda dopustit na Anime style MMo
Nekdo je schopnej tvrdit ze internet vynasli Blizzard aby mohli spustit WoW (ano lidi narozeni po roce 1995 dokazi tvrdit I tohle)
Nekdo zase bude ospevovat MMO ktere ani lidi neznaj
A to je v poradku..
Zda je tahle hra dobra nebo ne budu vedet po roce... A to jednoduse tak ze lognu a uvidim zda tam lidi se kterymi chci hrat tam jsou nebo nejsou... -
Pomyslný král na trůně ani být sesazen neměl. Sesadí ho jen Blizzard tím, že přestane WoW podporovat.
-
Lepšie Bača ako cigáň.
-
-
-
-
Cloveku který hraje mmo leta a zkusil jich hodne a v nekterych stravil i par let zrejme uz nemůže zadne nove mmo prinest nejakou ohromujici dlouhotrvajici zabavu. protože je to v zakladu porad to same dokola. Chybejici end game je problém každého mmo co vyjde, takze nic nového pod sluncem.
Osobne povazuji za nej mmo Age of Conan, i když samozrejme problemu ma taky mraky a z poslední doby asi Guild wars 2, kde preci jen tech novátorských mini postupu je docela hodne a ta hra odbourala spoustu opruzu kterými mmo trpi, ale dyl jak zhruba pul roku jsme u toho taky nevydrzel. Před par lety bych TESO okamzite chtěl, dneska mi to je jedno, zkusim ho az třeba za rok. MMO který nehraju mam na disku plno. Spis pozoruju ze mi zacina vyhovovat styl pseudo mmo, něco jako diablo 3 nebo PoE, kde ten hlavni derivat z velkého mmo je ale nezdrzuje miliony mmo sracicek kolem:) -
Článek o ničem. Zbytečný čtení o tom, jak byl autor línej si projít tutoriál PvP, jak vůbec netuší, že ve hře aukce jsou (a dokonce dvojího druhu) a jak ví, co to jsou poplatky... místo těchhle žvástu už byste konečne mohli dát recenzi.
-
-
ESO se snad všude, co jsem se díval, vytýká nulová podpora nějakého taktického boje. Je fakt, že na tomhle by měli zamakat a dát nějaké lepší taktické možnosti - rozkazy apod. pro velitele jednotek.
Klasická celoserverová aukce ve hře není. *3*
Možná kdyby si článek četl pozorněji, došlo by ti, o čem autor psal a nemusel si tu žvatlat takový nesmysly a zbytečně tak napdat autora. *3* -
Přesně. Autor se světem proběhl, srovnal s tím co zná a udělal pár závěrů. Většina z toho je pouze neznalost evidentně ve hře strávil pár chvil. Dost mi vádí že tímhle se šíří mezi lidmi nesmysli a zavádějící informace. Dojmy z hrání by se hodili až po recenzi pro upřesnění samotné recenze.
-
-
nejvtipnejší je jak budou marketaci resit proc to nemelo uspech a prijdou na to že hra sice byla super, ale trh je presycenej fantasy mmo *1*
-
V poslednych dnoch sla cela ekonomika TES do ..... vdaka niekolkym exploitom a bugom, si dost ludi nahrabalo 100 miloiny. V kazdom mini dungu najdete Farm botov , ktory opakovane zabiju rychlo spawnujucich sa bossov. Nasledne je v chate viac GoldSellerov nez hracov. atd... A o tom ze Maintence , ktore nic neopravuju ale zhorsuju su v EU prime time ani nehovorim. Vcera bola od 17 -21.
-
-
Takový zabanovat a jede se dál.
-
-
Taky to jiz delaji, spis by bylo lepsi kdyby byl system, ktery vetsi cast rozpozna a rovnou jim zamezi pristup.
-
-
To nebyla udrzba,ale pad serveru. To je trochu rozdil.
-
-
Najprv padol server ,alebo ho skor zhodili pretoze mnozstvo ludi ostala trcat v nekonecnom loadingu, nasledne nahodili maintence aby to opravili, ale nejak sa nezadarilo dnes ten problem bol zas.
-
-
-
Typické.
"Toto není jako ve WOW, já jsem zvyklá na to jak je to ve WOW, takže je to špatně a spravte to."
Aukce by TESO spíš degradovala, guild store bohatě stačí, jen potřebuje uživatelsky přátelštější rozhraní (nebo stačí nainstalovat jeden z několika modů pro tento případ).
Grafika neurazí, narozdíl od ostatních dětských "wow/asia stylů" většiny konkurenčních produktů.
Vývoj postavy je v MMO bezkonurenční, možnost udělat si postavu doslova namíru bez nějakých vnucovaných archetypů je super.
Příběhové linie jsou na daleko vyšší úrovni než u jiných MMO, svět je rozlehlý (žádné běhání tunely mezi skalami ala SW(OW) TOR , questy nápadité, jejich plnění se naprosto zásadně projevuje na tom, jak se kolem vás (a k vám) dále celý svět chová. Hru si dost užije i člověk, co mu jde zejména o klasickou TES single player zábavu, nyní s možností COOPu.
Přes na první pohled bezchybná start se objevily zásadní bugy, které se s většími či menšími chybami daří odstraňovat.
Za všechny jeden nejšťavnatější: 60bank slotů (sdílených mezi všemi vašimi ALTy) lze rozšiřovat nákupem u bankéře, cena geometricky roste a je opravdu poměrně vysoká. Pokud se vám pak přihodí, že chybička v databázi způsobí reset těchto slotů zpět na 60, spojených se ztrátou veškerých v bance uložených peněz + části věcí, můžete mít problém vydělat i na opravy. Zbývá vám napsat "ticket" na podporu a čekat (v mém případě už 22 dnu na kompenzaci za první reset a 14 a 12 dnů na druhý a třetí bank reset, zatím neúspěšně, ale mají jich opravdu hodně.) Naštěstí nové nepřibávají protože příčina bugu už byla odstraněna patchem. Součástí bugu je, že se vám v mailu naklonuje bonus content. Prima? Ani ne, jeho hodnota je v zásad symbolická, je bindlý a to, že máte 4 kraby a 4 snubní prsteny co na 2 prsty nenarvete je vám k prdu. I když .. můžete se s tím užít spoustu zábavy, stejně jako já. Přes to, že jsem na klonované věci díky bank bugu upozornil v ticketu, obdržel jsem tento pátek "permaban" v rámci boje s cheatery, jež exploitovali přes guildbanku klonování věcí. A autoban bot můj 4násobný bonus content vyhodnotil jako exploit - takže ban účtu - včetně správy účtu i fóra. Naštěstí se po "pouhých" 20 hodinách několikanásobného bombardování ticket systému i personal message moderátorům fora podařilo účet odbanovat.
Omluvný mail přišel ještě s půldenním zpožděním. Tedy "omluvný". Pokud vyjádření typu "váš ticket byl prověřen, váš účet byl odbanován bez jakýchkoli disciplinárních následků pro váš účet. Děkuji supporte, nějaká kompenzace by nebyla?
Ne herní systémy, aukce, ani PVP nebo endcontent je kritickým problémem. Největším problémem je tragický customer support a neprofesionalita v komunikaci s hráči. Chybí zde jakýkoli tracking vašich ticketů. Někdy dostanete mail, že váš ticket byl zaregistrován za 5 minut, jindy za 2 dny, jindy vůbec. Na stejný ticket dostanete od 3 různých lidí z CS naprosto protichůdné odpovědi. Ticket je označen jako "vyřešen" už tím, že vám odpoví, že o bugu ví a že na něm pracují. Můžete si nechat od customer supportu zavolat (v angličtině/němčině/francouštině) - a přes to, že uvedete čas včetně časového pásma, zazvoní vám kluci ušaťí ve 2 ráno, protože si to neumí přepočítat do svého EEEemerického pásma. No a dále nepotěší to, že občas si užijete "rollback o 15 minut po pádu při zonování" Každopádně po 4 týdnech hraní je to bezkonkurenčně nejzábavnější MMO za posledních 10 let, i když méně styčných bodů s WOW by mu jistě ještě prospělo. Snad Betsh nebude ustupovat plačícím wowkařům a ostatním dětem na "moc těžké bossy", na to že "je nutí dělat questy, protože grindováním potvor se powerleveluje pomalu" atd.. -
-
Proto vzdy sobecky cekam, nez se mmo poradne rozbehne. Najde se dost lidi, co to otestuji a odladi za me a ja si nemusim kazit zazitek technickymi problemy.
-
Šmarja to je celý nějako složitý, jdu si zahrát Skyrim:D Jinak zajímavej koment.
-