Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ako necraftit? V hre ktora je zalozena na technologii? To nedava zmysel :) Ved v tom je najvacsi sex appeal sci-fi tematiky.
  • Zhovivavost k hejtu budu mit tehdy, az bude tam kde ma byt a hlavne nebude tam kde nema byt. Na strankach o hrach, kde se lidi chteji bavit dlohotrvajicimi, pikantnimi, zabavnymi a neutichajicimi rozhovori tak, jak to bylo kdyz jsme chodil do skoly a jak si to ja pamatuju a ostatne, jak to vacsina lidi byt v skytosti a nevedomosti, chce. Az zaplati za skody ktere nadelali. Ja kdyz si sednu s kamosem tak uz se poradne o hrach ani nebavime, protoze vsude tam visi ten hejt a takovej strach z toho nerict nejakou fanboyovinu. Proste se nam o tom ani mluvit nechce. Je to tezka deprese, ktera se zvracenym usmevem opantala herni komunity.
  • Ja som nikdy mody moc nehral. Nepaci sa mi tam taka nesuroda estetika a mam proste blby pocit ked je napriklad ten Skyrim taky preeditovany. Nikdy to stylovo neni dost dobre. I ked je mod sam o sebe prospesny, aj tak mi to moc nesedi, hlavne po case.
  • Hele, tohle je problém dnešních her... je to starý dobrý problém zamčených dveří, kouzelník je odkouzlí, zloděj vypáčí a válečník vyrazí, takže je vlastně jedno, za koho hraješ. Hra musí jít dohrát za každé povolání, nikdo nesmí o nic přijít, každý musí mít lištu plnou skillů (válečník má stejně "kouzel" jako kouzelník), musí to jít dohrát za hodného i za zlého, musí to jít dohrát za 15 hodin i za 150, je to casual i hardcore hra, všichni vyhráli, všichni ochotně sypou penízky za druhý díl.

    Doufám, že vedlejší aktivity ve F4 budou dostatečně zábavné, abych se jim věnoval, i když pro dohrání hry nebudou nutné...
  • Mě na skyrimu vadí, že leveluje loot co najdeš i obchody stejně. Takže nacházíš pořád věci akorát na tvojí úroveň, ale ty si můžeš zároveň i koupit v každém ochodě.

    Levelování nepřátel zase zabíjí slabá AI, takže stejně nakonec bojuješ celou dobu úplně stejně bez jakékoliv taktiky jenom se mění velikost poškození.

    Jenže bohužel i tohle patří k tomu nejlepšímu co dnešní vývojáři dělají.
  • sirWallace
    To jsi slysel v reklame, vid ? Praxe je malicko jina..
  • A bude hůř. Počkej až ti bude 70+
  • Jemu ne, on se těší na kornout dobrot a první den ve škole !
  • Ano. Ale ne vzdy jsem ho nosil. Nektere klobouky a jine veci ti pridavali body treba k inteligenci a otevreli se ti nove volby v inventari. Takze jsi ji musel sundat... a body dolu, limit inventare mensi atd...
  • Nez postavis dvanact vyupgradovanych osad, pokud to tam pujde, budes mit myslim nahrano tak 120 hodin. To bych ti ty nekonecny prachy dal take *1*
  • Za dva tydny ti konci prazdniny... muhehe *1*
  • Tato diskuze je otevřená všem a tvým příspěvkem bude od teď JEN MLČENÍ!
  • Jo, Cyrodil je nebezpecna krajina:) O levelujicim vybaveni jsme uz psal (banditi v deadric zbrojich), je to snad jedina kravina co Oblivion mel, navíc to pomerne efektne resil mod francesco leveled items (jeden z mala uzitecnjech modu). A co si pamatuju tak v okoli vetsich mest (Imperial City, Leavyn atd) zadny nebezpecny monstra nebyli, maximalne tak mudcrabove u reky. U vesnice klidne bejt muzou, tam nebyla zadna ochrana, jen sedlaci, stejne jako třeba v africe občas nekoho u vesnice sezere lev:) navíc se jednalo o invazi deader do cyrodilu, takze zadnej div ze se to tam hemžilo potvorama. A cely to tvoje rozjimani smrdi Vavrovinou, kterymu se Oblivion moc libil, napsal o tom dokonce clanek do levelu jak to je bezva..samo pak kydal na Skyrim..proste Vavra:)
  • Ať počítám, jak počítám. 60 příspěvků o falloutu za den jsem nenapočítal. Jak jseš na tom s matematikou? Já dělal reparát, a jsem na tom lépe než ty. Zvládnu si ty příspěvky spočítat. :D
  • Skúšal som, ale spellcross si nerozumie so 64 bitovými operačnými systémami...
  • tak v európe je vlhkejšie podnebie a napríklad také chrómované disky na autá v amerike veľmi populárne by tui u nás skorodovali za 2-3 roky.
  • existuje taká vec volá sa to spustiť v režime kompatibility
  • Králík a medvěd? Fajn. Pořád je to tentýž ekosystém, dává to smysl. Bandité se schopnostmi a vybavením legendárních hrdinů a smrtící monstra padesát metrů od vesnice, za kopečkem doleva? *7*
  • (teďka by to chtělo rychle přesunout Games na novou adresu, aby už nenašel cestu zpátky, hihi *4* )
  • Mě by jen zajímalo proč? Já totiž Witchera 1 a 2 vždycky vypnul v první nebo druhé vesnici, ale u 3 jsem zůstal asi 70h a s největší pravděpodobností budu ještě pokračovat.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit