Přejít na výpis diskuzí
Firaxis: „XCOM 2 bude PC exkluzivní, protože se tam cítíme nejlépe"
8.6.2015 | Aleš Smutný
61 příspěvků
-
Všude dobře, na PC nejlépe *4*
-
Pokud se hra povede okamzite kupuju, podobne pristup se jen tak nevidi a cte se to hezky.
Tohle je potreba podporovat! -
-
Podporovat ako co? Ze je to PC exclusive? Ze su male studio a nemozu si dovolit vyvoj na platformy?
Mne sa to prave cita velmi smutne... -
-
Firaxis a male studio? Vis o tom ze jsou soucasti 2K? A kdyby chteli, tak jim 2K ty kity posle?
-
-
-
Firaxis port nevylučuji ale bude to až po vydání na PC.
-
-
A jak se jim zije, kdyz nevylucuji?
-
-
To zní sakra dobře - změny a rozšíření, která si podmiňují PC, mimo grafiky... To zní gurevsky dobře!!! Těším se jak malý kluk a doufám, že nezmění názor...
-
-
Doufám, že bude hráčské obecenstvo přející a nebude se snažit hru získat alternativními způsoby. Samozřejmě, pokud bude hra dosahovat kvalit prvního dílu novodobé série.
-
-
No právě silně uvažuju, že dost možná bude patřit mezi promili mých her - předobjednaných - je to sice proti lidskosti, ale UFO a ještě k tomu s takovýmto příslibem *14*
-
-
-
žeby sa vyvracali teórie o tom. že AAA hry sa na PC nepredávajú a vývojárov živia len konzoly
-
-
Anebo protože strategické hry byly vždy doménou PC a na konzolích snad nikdy neměly kdovíjak větší úspěch?
-
-
tak to se vi uz dlouho, ze konzolisti radsi QTE jednohubku na odpoledne, nez hru, u ktery nedej boze museji zapojit i mozek *1*
-
-
...ty ho tiež moc nezapájaš, čiže si konzolista?
-
A na tom je špatné co?
-
-
Podpora retardace? Počkat, já zapomněl že to je základ dnešní doby. *PAT* *PAT* good reta*d III, there there.
-
-
-
-
-
jsem rád že se rozhodli pro PC platformu. A ještě víc, že JEN pro tu jednu platformu. Aspoň ta hra bude za něco stát. A díky GoG, Steam a podobným distribucím, nepřijdou zkrátka ani vývojáři, protože PC hry se prodávají lépe než před pár lety, řekl bych.
-
-
ne, jen jim steam a gog odežere 30% prodejů...
-
-
Kolik myslíš, že mají z prodeje krabicovek? Když odečteš tisk, logistiku, marže distributora a koncového prodejce, tak bych se vůbec nedivil, že to bude podobné s tím, co jim sebere Steam nebo GOG.
-
-
z krabicovky má vývojář méně než z elektronického prodeje.
-
-
-
-
Holly sh*t!?!
-
-
Proč né normal? :(
-
-
Jinak jak koukam na ten trailer, tak to muze i vypadat tak, ze bude hlavni zakladna vlastne litajici mesto :)
-
-
Avengers...
-
-
A co UFO: Aftershock?
Zajímalo by mě, jestli se tím inspirovali... -
Jj, to me doslo. Ani vlastne nevim proc az ted, i kdyz je mozny, ze jsem si toho vsiml i predtim. Ale ted to bylo jak palici do hlavy :D *zing*
-
-
tvl jumpe.. prijd nekdy na TS ti narvu do hlavy.. ze jooo ze to tak bude :D
-
-
-
-
No som zvedavy. ci bude ovladanie rovnako hrozne neprakticke alebo vyuzije komfort , ktory poskytuje v takomto type hry mys. Pretoze v predchadzajucom gamepadovom dieli, namiesto kontextovych info, drag & drop a pod. sa bolo k vsetkym info okrem percenta strelby preklikat cez 2-3 obrazovky.
A gameplayovo by som vazne privital navrat k AP, zlozitejsej logistiky inventara a vybavy a vyvazenejsie classy..nie, ze vsetko povrazdi sniper.