Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Myslis takto? https://www.youtube.com/watch?v=Yduv9U3KDpk . A Yurta ofc zabit tiez netreba. Vidno, ze sa vyznas ;-)
  • Hnisavec
    V Demon Souls jed zabijes Maiden alebo nezabijes Yurta
  • vypadlo mi tam cestování pěšky.
  • To může být dobrá hra jak chce, ale to cestování tam a zpět stále dokola, kdy se postava 50x unaví a boje se stále se respawnujícími stejnými protivníky na stejných místech je tak pro sadomasochisty.
  • dele vysvětli mi co tvůj příspěvek vlastně má dělat s tím, že BG je komerční srákora? Nic! Spíše jsi to potvrdil, že BG byla čistá mainstremovka pro stáda. Teď se z toho dělá strašně hardcore záležitost a ty si myslíš, že si důležitý, že jsi to hrál nebo co. V té době to hráli všichni, tak se vzpamatuj...
  • Jednoduchý, pokud děláš to samý co dělaj oni a pak tu prskáš arogantní nasr*t , tak seš stejně vypatlanej k*etén jako oni, vlastně podstatně horší. Poplácej se po zádech strč si do prde*e malíček a vypadni. Už si to konečně pochopil , když se stebou mluví jak s prasetem?
  • MidnighT91
    Ano lepší vlastní zkušenost. proto by jste to měly radši prvně stáhnout, protože po té zkušenosi to určitě nekoupíte...
  • MidnighT91
    Lidi neposlochejte mě, poslouchejte fanbóje flashe a kupte si to. Pak to běžte flashovy omlátit o hlavu, až poznáte že v roce 2016 je tahle hra pro pc dost ubohá...
  • jo tos mi to dal tahat sex do debaty o hrach jako protinazor na to ze ta hra je prumerna....
  • nightborne
    Tak přeci DD ale je (desetkrát podtrženo) akční RPG, ani se, myslím, nesnaží působit jako něco jinýho... jelikož jsou souboje primárním zaměřením hry, je vcelku logický, že právě jejich komplexita bude na paškálu jako první, ne =)?

    Psal jsem to už někde nahoře, jo, příběh je tupej jak poleno, questy mají dopad buď žádnej, nebo jenom kosmetickej, někdy vyloženě nedávají smysl. Pokud člověk čeká scénáristickou komplexnost, v DD se ji nedočká - o tom se ani nedá debatovat.

    Všude jinde ale je, podle mého názoru. V množství detailů, v rozsahu hry, synergiích předmětů, level designu a tak dál =).

    A btw, malinko offtopiku - v posledním patchi přidali do D3 dvouset prstenů, kterej ti zvyšuje damage podle počtu nesetových ancient legendárek, který máš na sobě. To znamená, že teď už můžeš postavit v podstatě COKOLIV, protože legendárek co pracujou nějakým způsobem v podstatě se všema skillama ve hře už tam je přehršel =).
  • To si snad delas srandu dele..nechces tu zase nahodou rozebirat definici rpg, to uz jsme tu měli za posledních 20 let snad tisickrat a mikdy se nikdo neshodnul a ty tady chces vynášet definice?..bez se opláchnout studenou vodou, zapal si marenu, pivecko..zhluboka dýchat a uz se an tu definici rpg proboha vyser..dekuji ti:)
  • když si nekde něco prectes tak tomu není potřeba hned verit, lepsi vlastní zkušenost..je to jako ze sexem..vis..bobanku:)
  • del0
    Hrál sem Diablo 3 (pár stovek tam mám :]), ale i tak to na Diablo 2 nemá, co se týče množství buildů na class.
    Každopádně na to co si napsal, je to pěkný, ale je ti jasný, že bavíš prakticky jen o soubojích? Promakané souboje, na tom ta hra staví, říká to i Olejník, který mě mimochodem překvapil svýma názorama, očividně má nějaký rozhled, co se týče znalostí RPG. Takže je to primárně mlátička a ne RPG, protože jediný, co se tady řeší, jsou souboje. Prakticky jediný, na co má vliv výběr povolání, skillů a statů je to, jakou používám zbraň a jak bojuju. Pak nechápu, v čem je to hardcore a komplexní, když je to jen lite verze DS. Možná to má komplexní combat, ale rozhodně to není komplexní RPG. Mimochodem, možnost kombinovat povolání tady byla už dávno (TES, NWN, BG...).
  • nightborne
    A hráls teď někdy v poslední době třeba Diabla trojku? Už je z toho pořádně komplexní věc ;).

    Ale samozřejmě bych to takhle nesrovnával, rozdílný statistiky na zbraních nejsou to, co jsem myslel. Možná jsem lama, ale třeba až někdy v polovině hry jsem zjistil, že když vlezu kyklopovi s helmou za krk, ožene se po mě a při tom si srazí tu helmu z hlavy. A po dalších třech hodinách jsem přišel na to, že dokonce můžu v tu chvíli se pustit, vyskočit, uhnout tý ruce, chytit se zase zpátky a rovnou mu vrazit dýku do oka. A fascinovalo mě to. A to mluvím jenom o možnostech bojovýho systému, různých funkcí itemů, množství bossů a jejich mechaniky a tak dál a tak dál... z toho se člověku točí hlava.
  • del0
    Hmm. *7* Spíš jde primárně o typický japanboysimus z tvojí (a jiných) strany, protože nějak si neokdážu představit, jak psaní faktů a celkem slušně argumentovaných odlišných názorů může být trollingem. Podle tebe troluje i Olejník, který neřekl snad nic, co by nebyl doložitelný fakt (pawnové jsou chodící wikipedie, mechanická pomůcka, nemají osobnost/názory, hra je primárně rubačka, nic moc víc toho nanabízí, jedno město...). Tak sem hlavně pleť nějaký rytíře a draky, pane Mimoň...
  • del0
    "Například jsem ještě po třiceti hodinách objevoval další a další předměty, jejich možnosti využití, bossy a taktiky na ně, o kterých jsem neměl ani ponětí."

    Hmm. Podle této logiky je Diablo 2 snad nejkomplexnější hra na světě, protože tam člověk nachází předměty a jejich využití ještě po stovkách a možná i tisíce hodin hraní. Najdu třeba speciální luk a můžu si (v kombinaci s jimými itemy, který musím najít) přez něj udělat build Barbara s lukem, nebo zase Necromancera na melee, nebo build Paladina, kdy jen chodím a všechno na obrazovce chípá. Takových možností tam je tuna... *7*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit