Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Po prvních 2 hodinách je to zatím docela hratelné. Akorát cutscény působí docela divně a člověk těžko pochopí co se nám snažili naši východní kamarádi sdělit. Další mínus dávám za záplavu questů tipu: Zabij 10 banditů, zabij 10 goblinů atp. Bojová stránka hry je skvělá a propracovaná až na občasné glitche kdy postava zmizí v bossově těle ale tohle mi nějak nevadilo. Za mě je to průměrné rpg, které se soustředí hlavně na boj což je škoda, protože nebojová stránka hry zatím hodně zaostává.
    • Tydle questy neber jako stěžejní, je to spíš přivýdělek v průběhu tvé cesty. Není nutné je dělat, akorát pak člověk může narazit na zeď v podobě vyššího levelu nepřátel než si ty sám .. a vté chvíli dostaneš na budku, jelikož sou pravidla nastavená tak, že nejen že vyšší level dáva větší dmg, ale hlavně ty jemu dáváš dmg menší, je to naprd a balanc hry se úplně nepovedl, protože zezačátku budeš dostávat kartáč a následně to až do části s datadiskem budeš kosit jak pánbůh, ale to je neduh velké škály vývoje postavy, kdy se správným buildem budeš prostě op... itak to za to stojí x)
      • Jenže já jsem totální rpg pijavice a pokud tam jse jakékoliv vedlejší questy a aktivity tak je prostě vyždímu co to jde. Nesnesu pocit, že jsem za sebou nechal něco nedodělaného *1*
        • ten grind tam je a není, jelikož ty questy si můžeš všechny nabrat a nemusíš cíleně chodit zabíjet ty monstra, jelikož je vždy potkáš v normálních questech, takže ti to spíše usnadní hraní.
        • Jo tak to znám :D Chápu tě mám to stejně, ale za to pak nemůže hra :D Asiati jsou na tyhle grindovací questy ujetý. Je to v hodně jejich hrách :)
  • Kdosi to tady už postoval. Tady je odkaz a řekne více než gameplay video:

    https://www.youtube.com/watch?v=o2UrLNP3ruw

    Ono je totiž blbost dělat gameplay první hodiny, řekl bych že ta hra je fakt dobrá až po nějakých těch 15 hodinách. Nejlepší pro gameplay by byl endgame a ukázat prostě nějaké ty boss-fighty v datáči apod.
    • PS. Tu hru bych nesrovnával vůbec s ničím. Snad jen s tím Monster Hunter. DD je tak specifická hra, že většinu lidí spíše otráví, ta menšina co tomu dá čas si bude mlaskat.
      • MidnighT91
        BEST GAME EVER xD to mluví za vše. Ten borec si zase vymejšlí neexistující klady. Mluví o neuvěřitelně živých a realistických nepřátlých, živém světě o úžasném příběhu a chytrejch pawnech. NECHÁPU TO, ta hra musela bejt na x360 úplně jiná. Protože na pc tam nic z toho o čem mluví není. Prostě další fanboy co to přehnaně nadnáší...
        • jestli umíš číst, tak sis mohl povšimnout, že to publikoval před týdnem z PC verze. Jinak radím ti uklidni se, odejdi z diskuze, dej na týden zapomenout svému já tady na games.cz, protože za chvíli se propadneš na dost trapnou úroveň trollingu. Hra se ti nelíbila, já to respektuji, není důvod se tu vypisovat neustále, spoustem lidem se to líbí, snaž se to respektovat...
          • MidnighT91
            Dane jak říkám nikam nejdu. Ti stejní lidi co tu vynášejí tuhle hru do nebes pak jdou do dikuze ke hře co se jim nelíbí a tam dělají to samé co já tady. A já si to nesmím dovolit? Říkám NA*RAT. Ať mě třeba zabanujou pokud se jim to nelíbí. Tak jako trollové, i já umím použít proxy, udělat si 20 profilů a klikat si pluska. Kdybych se tu vydával za 10 různejch lidí a hatoval tuhle hru tak jako to dělají třeba v diskusích o zaklínači tak neřeknu ani půl slova ale to já to nedělám...
            • dele vysvětli mi co tvůj příspěvek vlastně má dělat s tím, že BG je komerční srákora? Nic! Spíše jsi to potvrdil, že BG byla čistá mainstremovka pro stáda. Teď se z toho dělá strašně hardcore záležitost a ty si myslíš, že si důležitý, že jsi to hrál nebo co. V té době to hráli všichni, tak se vzpamatuj...
            • Jednoduchý, pokud děláš to samý co dělaj oni a pak tu prskáš arogantní nasr*t , tak seš stejně vypatlanej k*etén jako oni, vlastně podstatně horší. Poplácej se po zádech strč si do prde*e malíček a vypadni. Už si to konečně pochopil , když se stebou mluví jak s prasetem?
            • To si snad delas srandu dele..nechces tu zase nahodou rozebirat definici rpg, to uz jsme tu měli za posledních 20 let snad tisickrat a mikdy se nikdo neshodnul a ty tady chces vynášet definice?..bez se opláchnout studenou vodou, zapal si marenu, pivecko..zhluboka dýchat a uz se an tu definici rpg proboha vyser..dekuji ti:)
            • del0
              Chumbaba:
              "Chápeš, ty tu vynášíš do nebe hry z éry Fallout/Baldur's Gate, na který já jsem koukal jako na komerční srágory pro masy, protože já jsem začínal na Dungeon Masterovi a to bylo "to pravý hardcore."

              Když pominu, že neznám nikoho v tý době, co hrál dungeony, který by považoval BG/F za komerční srágory (navíc tvůj argument je nicneříkající logický klam, protože nesrovnává obsah a formu těch her, jen nějaké subjektivní okolnosti), tak Dungeon Master je proti BG/F naprosto prázdná hra. Pár pater napěchovaných fighty, který se skládaly z couvání a klikání na ikonku, food management a řešení puzzlů. Příběh nula nic, roleplaying nula nic, možnosti vývoje postavy nula nic, nelinearita nula nic. Faktem je, že DM má do kvalitního RPG daleko a to, jestli je BG/F největší komerce na světě nebo není, na tomto faktu nic nemění.
            • jestli máš Samueli problém respektovat cizí názory, tak to dělej v tichosti. Hrál jsem desítky lepších RPG než první BG, takže nemám potřebu číst nějaké urážky od nějakého ubohého trotla z games.cz. Laskavě se uklidni.
            • A ja bych rekl Dane, ze pouze o(')o muze napsat, za BG1 je hra o nicem. Ma sice pomalejsi rozjezd a otravny respawn, ale po dolech je v pohode. Dale jsou tam dva solidni datace.
            • Tak BG1 je naprosto o ničem hra. Dvojka je pak daleko lepší. Když vezmeme kolem a kolem, tak Torment taky nemá tu hratelnost nic moc, spíše tedy nic, kdyby neměla dobrý příběh a setting, tam bych to ani nedohrál...Neznám dokonalé RPG....
            • MIDNIGHT: Další, co zamrznul v roce 2000. Chápeš, ty tu vynášíš do nebe hry z éry Fallout/Baldur's Gate, na který já jsem koukal jako na komerční srágory pro masy, protože já jsem začínal na Dungeon Masterovi a to bylo "to pravý hardcore". Ale takhle, s odstupem let, mi přijde super Dungeon Master, Fallout i Dragons Dogma. A naopak třeba Baldurs Gate 1 mi přijde dost nudná - tehdy i po letech. Totéž je tady pořád to omílání Gothicu - jo, byl super, hrozně se mi líbil, ale když jsem někdy vloni dohrával Risen 3, tak jsem viděl, že už ta série dost vyčpěla. Jsou jiné, nové hry a jsou super. Proč je to takový problém?
            • MidnighT91
              Laskavě mluv sám za sebe. Chceš výčet skutečně zábavnejch a komplexnich rpg her co jsem dohrál? Baldurs Gate 1,2 Icewind Dale 1,2 Planetscape Torment, fallouty (všechny do jednoho) Etc, Etc tyhle staré jsem dohrál všechny a několikrát. Dohrál jsem jich desítky a všechny v angličtině, takže se ve hrách vyznám líp než většina diskutérů tady. Narozdíl od vás tedy poznám když hraju špatnou hru která má potenciál bejt 200x lepší... Zorka na vás. To by vás naučilo...

              Btw: Jako na této hře nezávislému pozorovateli to zní spíš jako někdo...... Tímto jsi popsal zhruba 98% lidí v diskuzi u zaklínače. Beztak včetně sam sebe, protože nevěřím tomu že nejseš jen další trollí profil...
              • Reakce na příspěvek:

                Nepochybuju, že jsi mistr světa, ale upřímně, příteli, ty poznáš tak velký kulový...
            • MidnighT91
              Hmm nejspíš jo. Ale určitě ne víc než člověk, co u téhle hry dokáže strávit stovky hodin...
              • Reakce na příspěvek:

                Jako na této hře nezávislému pozorovateli to zní spíš jako někdo, kdo se z trucu rozhodnul, že si v případě této věci sehraje hrdinu a bude za nějakou oplátkou jako mininko j*bat do této hry i lidí, kteří ji hrají. To se pozná, kdo chce prostě mít v hlavě nasr*no, ale co tu koneckonců s takovými naděláme, že jo.... kdyby to byl alespoň člověk, co těm hrám nějak rozumí, ovšem...
            • Takže seš jenom prostě drblej na hlavu.... ok.
  • To může být dobrá hra jak chce, ale to cestování tam a zpět stále dokola, kdy se postava 50x unaví a boje se stále se respawnujícími stejnými protivníky na stejných místech je tak pro sadomasochisty.
    • vypadlo mi tam cestování pěšky.
  • když říkáte, že je to "rubačka v otevřeným světě", a tak celkově jak to popisujete, tak mi tak nějak asociuje Sacred 1 a 2
    • Souhlasím.

      tam se také neustále respawnovaly potvory a dokonce i ty velké. Sacred ale mělo jiný pohled a když to vyšlo, tak to vypadalo hezky.

      Bohužel stejně mám raději diablo, kde ten respawn je řešen jinak a není to tak nudné. Nudné - procházet stejné cesty kde je to samé a musíš to prostě rubat aby jsi to prošel :( Opravdu jako lineage 2.
  • Mě docela dostalo, když jsem udělal asi tak dva-tři questy typu escorta s nějakou postavou a na konci jsem s ní měl nějaký "románek" aniž bych o tom vůbec věděl. "Postava" za celou hru v rámci příběhu řekne jedno slovo, rozhodování v konverzaci typu vyslechnout/nevyslechnout (jiné možnosti odpovědí ani nejsou až na konec hry) tak jak z toho má člověk něco vydedukovat? Dám jeden příklad logiky této hry : Princeznička si pozve udatného zachránce království do komnaty, kvůli nějaké konspirační teorii, dojdete tam něco vám nakecá a vlítne tam "zlý" vládce království za sedmero horami, aby si zopakoval svatební noc. Přitom vás načape jak mu lezete do zelí a hodí do žaláře. Potom co utečete (můžete žalářem odejít buď stokami nebo přes trůnní sál vládce) avšak postavy na tuto událost VŮBEC nereagují, jakoby se nic nestalo a tak to je více případech. Takže RPG prvky se vztahují, akorát tak na výběr povolání. Staty a další věci okolo se rozdělují automaticky podle třídy. Každopádně souboje docela ujdou i když je to pořád jen rubačka, ale to, že tuto hru někdo považuje za lepší "RPG" než je třeba i onen všemi milovaný Witcher je snad jen trolling :D
    • Abych jenom nenadával. Zapomněl jsem dodat pár věcí, které hru trochu nadzvihují, jako je ten systém oblečení a zbrojí, každopádně to co jsem vypsal jen popisuje co mě na této hře jako hráče RPG her docela zklamalo.
      • troubo, o pribehu DD není, ale abys to pochopil musel bys mit IQ vetsi nez 10..skoda mluvit
        • Že existuje i jiné rpg než to, kde hraje hlavní roli příběh zdejším oslíkům prostě nevysvětlíš. Natož že Capcom dělá vlastní žánr a odvětví rpg. Zdejší hošaní maj jasně wikipedii nadefinováno jak má vypadat skutečné a jediné rpg, nenaděláš nic. Právě kvůli takovým lidem jsou dnešní hry jak přes kopírák a víš ty co?Nic jinýho si asi ani nezasloužíme.
        • Je to i o příběhu, je fakt, že má své nedostatky, ale zrovna výše zmíněnou situaci sem si spíš vysvětlil takto po tom co utečeš a znova dojdeš tak ti král nic neřekne protože nechce aby se rozkřiklo, že je paroháč, přece jen lidé tě viděli dojít do hradu a zavřel by tě za bílého dne (navíc jako Arisen jsi hrdina co má zachránit království trochu toho ku.rvení by ti lid odpustil), ne jako když tě načapal uprostřed noci. Navíc šlo jasně vidět, jak by princeznička skončila kdybys nezasáhl včas a že je král trochu mimo. Navíc nevím jestli si to dohrál, tak to nebudu rozvádět dál.
          • Jistě, že se to dá takto vysvětlit, ale když jsem to viděl poprvé přišlo mi to jen odfláknuté. A asi nejsem jediný kdo to tak viděl, pravděpodobně né všichni, kterým se to nelíbí mají IQ kolem té 10. Než trochu popíšu důvody tak ze začátku aspoň řeknu, že jste někteří zareagovali na kritiku vaší oblíbené hry normálně a podaly k tomu nějaké vysvětlení o tom jak se na to dívate vy. (Tak by nejspíš normální diskuze asi měla vypadat.) Místo pokusu o urážku.

            Takže k oné situaci. Jedna reakce od Pawna typu "Vypadáš špatně co se stalo?" mi příjde nic moc. (Asi jsem už opravdu zhýčkaný "RPG", kde se o každém prdu musí prohodit nějaká ta konverzace.) Přitom ta samá stráž co hrdinu hodila do toho žaláře ho hned po cutscéně zase v klídku nechá odejít. To, že s vévodou je něco v nepořádku bylo jasné a až na finálního bosse co to jednou, dvěma větami vysvětlí a přes hru se to nijak zvlášť neřeší mě jednodušše u RPG zklamalo. Můžou lidi zmiňovat pořád dokola, že to není na první pohled vidět, ale když to je už na ten první pohled docela stupidní nevidím důvod, proč by se v tom člověk měl víc hrabat.

            To je, akorát jedna z věcí, kterou jsem chtěl vytknout netvrdím, že ta hra je odpad, ale reakce lidí co to berou tak vážně, že přehlížejí nebo to aspoň na oko dělají jsou k smíchu. Někteří si snad i vymýšlejí věci co snad v té hře ani nejsou. Taky dokážu na svých oblíbených kouscích najít chyby těm se bohužel nedá vyhnout, ale přehlížet je a dělat, že to je bezchybný kousek je k ničemu.

            Kdybych měl shrnout svůj názor Dragons Dogma mohl bych napsat rovnou celou recenzi, abych vysvětlil to co mi na té hře vyhovuje/nevyhovuje. Jako většina to vidím spíš na průměrné akční RPG, které nadzdvihuje hlavně onen bojový systém.

            A od RPG čekám HLAVNĚ dobrý příběh. Někteří dokáží z nedostatků svými "řečnickými schopnostmi" udělat něco čím je ta hra odlišná a od ostatní a dělají ji víc kůl než tu druhou. Meh diskuze byly a budou k poměřování virtuálních pindíků někdy je až k obdivu co dokážou někteří tvorové schování za klávesnicí napsat někomu koho ani neznají a škoda normálních lidí co si chtěj jen pokecat o hře s někým jiným i třeba z té "druhé strany barikády". Vážně by se ten systém měl překopat :D
  • Pethulla
    Teda, ještě že ta postava není pojmenována foneticky jako Hymen.
  • Ze současných casualů, kteří potřebují nalajnovaný příběh, milion cutscén, tutorial, aby pochopili principy hry, milion otazníku na mapě, aby věděli kam jít je mi zle. Tihle by měli v koutě sedět hrát God of War, Zaklínače apod.
    • V DD su otazniky svietiace nad quest givermi, quest markery na mape, turtorial hinty na kazdom kroku a nalajnovany pribeh....takze co si tym chcel povedat?
    • Vojta_Ilavsky
      Dragons Dogma se mi nelíbí a to co jsi napsal nedává smysl. Absolutně žádný. Hipsterský pózy, protože ti někdo poplival miláška, si strč zezadu zpátky do střeva. Tlustýho, abych byl přesnější. Aby sis to nesplet s močovodem, nesmyslný jsi na to dost. ;)
      • Ty se mi taky nelíbíš a musím tě tu snášet. Zkus se nad tím zamyslet, co tím chtěl básník říct . Třeba to tvoje ego zvládne a půjdeš diskutovat k hrám, které se ti líbí.
    • God of War je trosku jinej zanr ne??
    • A sdělíš nám tedy co takový hardcore hráč a alfa samec jako ty hraje?
    • Ještě, že většině casuálu a těch co pro ně tvoří hry je taková zahořklost hardcore pařanů u zadku.
      • ještě že si nám to přišel říct do tématu o hardcore rpg, bez tebe by to tu nebylo úplné. Třikrát sláva
  • Johnny
    Tak tenhle gameplay je jediná část hry která mě bavila. pak už to bylo to samý pořád dokola a dokola a dokola a dokola... Mam rad HC hry, miluju starý fallouty, Baldury, Dark souls atd, ale tohle je extrémní nuda dělání pořád toho samého furt dokolečka
    • Ale tohle není HC hra. Ne ve smyslu her, které jsi napsal.

      Tady to je HC jen nekonečným spawnem potvor a rozdílem levelů. Jakmile máš menší level = máš postih v boji proti většímu levelu a tohle děláš celou hru i po konci hry. To není HC hra. Dark souls sice také mělo zejména bojové části ale fungovalo to zcela jinak. Divím, že Dark souls udělali dobře. Když korejci a japonci hrají často ty mmo hry a pořád dokola milují expení.

      A baldur? Tam jsi měl tolik možnosti boje a jak to řešit nebojově...To bylo HC. Tam byl i svět. Tady mlátíš a znovu říkám: I Diablo 2 to umělo lépe. Nebylo to pořád stejné.

      SP MMO je pro tuhle hru přesný. Bohužel. Zapneš rubeš, jdeš 50 metrů a rubeš to co jsi rubal vypneš. Zapneš to samé koupíš něco, vypneš. Příběh není anebo je značně okrajovej a špatně provedený. Viz ta srandovní akce kdy honíš zloděje a mečem to nejde...
    • Johnny
      Hele neptejte se mě proč, je repetivnost a repetivnost. Skyrim sem dohrál dvakrát, naprosto všechny ukoly pro všechny frakce... Hraju Elite Dangerous už přes 400 hodin a to je taky repetivní. Ale prostě v DD mi to přijde jako uplně zbytečný, nic mě netáhne dál, ty lokace jsou naprosto stejný stejně jako nepřátelé, A kupodivu i mé ženě přesně tohle vadilo, a to je osoba která miluje všechny Rpgčka....
      • nesouhlasím s jednou věcí, TOTO NENÍ RPG, tyto diablovky nejsou zadna rpgcka, to jsou jen plosinovky z pohledu kamery za ramenem, obycejne akcni rubacky, nic vic, to same je Dark Souls, rpg je skyrim, fallout, pillars, baldur aj. tohle fakt ne
      • Taky hraju Elite, zrovna jsem na cestě k Sagittarius A* a vypadá to, že domů se vrátím nejdřív tak za měsíc *1* Na průzkumnou loď jsem si vydělal lovením odměn ale hlavně mě zajímá jak se v Elite živíš ty?
        • Johnny
          Já lovim u Resource extraction pointu, mam Anacondu, soustava HIP 20277 za hodku vydělám tak 5-7 Milionu, podle toho na který příčce se v galaxii umístí Lavigly Duval,
          • Já hlavně lovil u compromised navigation beacon a šlo to dobře ale pak jsem viděl Interstellar a hned mi bylo jasné, že můj osud leží daleko v jádru galaxie :D Nicméně nejsem ani v polovině cesty a pomalu propadám vesmírnému šílenství. Btw. na Anacondu jsi vydělal pouze lovením odměn?
            • Johnny
              jojo jel sem, od sidewindera, cobru, Vulture, Pythona až po anacondu, pouze lovením, už mam odloveno 7 972 Wantedu :D
    • V dark souls si nedělal dokola furt to samý viď, tam bylo vše opodstatněné s hlubokým příběhem ,který sis musel dohledat po netu, aby si ho vůbec našel. Pokaždé úplně jiná hratelnost, kde si ani trošku nemlátil jak osel do různých bossu několik minut, umíral dokolečka, aby vylezla naroubovaná mechanika s kterou se dal ten boss zabít.

      Jo, ztoho musí povolovat svěrač slastí, oproti DD které je ve všem naprosto špatně viď.
      • Johnny
        Dark souls je o technice boje a ta výzva mě extrémě tlačila kupředu. Což se o DD opravdu říct nedá
        • Pro takového ultra hardcore hráče je tam hard mode a netvrď mi, že dark souls má otolik kombatových mechanik navíc. Maj ho sice odladěnější, ale taky je to mnohem větší tunel než je tady. Ale jinak jak jsem psal už někde jinde tady v diskuzi, dogma není přímý konkurent soulovek. Je to něco jak diablovka Van Helsing,torchlight v porovnání k Diablu.

          Já sem třeba na dohrání dark souls moc velkej nervák, dogma mi nabídla výzvu i odměnu v pocitu toho že jsem pánem daného herního světa. V soulech seš nicka, která musí bojovat o holý život každou minutu a to je taky super
    • Taky mam z toho gameplaye ten pocit. Nemam u rpgecek rad respawn potvor, prochazeni stejnych lokaci a repetetivnost celkove. Bohuzel presne tohle k modernim openworld rpg patri.
      Kazdopadne to v budoucnu, az trochu spadne cena, zkusim.
      • Podstatnou hloubku a to oc ve hre jde video nemůže vystihnout...navíc když to hrajou lidi co o te hre vedi pouze zaklady..
  • zase priserne potichu. a ne, chyba neni u me, jina videa i na youtube ozvucena v poradku.
    • podle plusek vidim, ze tenhle problem nemam pouze ja. ted uz jen aby si to nekdo odpovedny precet a neco s tim udelal.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit