-
Já bych se tomu nedivil, Ranked jsem vydržel hrát jen chvíly většinou předem připravený troll, potom aby mi nadával nějaký rusák v party chatu taky nemusím. Zase na rduhou s podivem že ta angličtina byla dobrá. Občas si zahraju jednou za čas, je klid.
-
Bohužel je to pravda, téměř v každý quick match hře se najde mistr světa, co okamžitě začne nadávat. V ranked už ani nevím, pro jistotu to nehraju, protože bych byl brzy úplně stejnej, respektive na opakovaný nadávky se často neudržím… Jo, je pravda, že některý lidi jsou prostě bez mozku, chybí jim prsty a myš mají ze dřeva… Ale vesměs je to fuk, HotS, každým druhým eventem nám to Blizzard připomíná, je týmovka 5 VS 5. Bez full týmu je to o ničem, případně o sbírání hrdinů… Jo, zdůvodním si vesměs všechno :)
-
No popravde predmetyv MOBA Hrach sou totalni kokotina která celou hru akorát pomrdava jelikož spelly hrdinu jdou v pozadi hry dohaje. Healer v dote (lvl 20) proste není protože predmety to vybustili tak ze je nerealne aby něco vyhealoval. Takze v Dote pak staci akorát klikat a mit sehrani cc.
-
to si nevyberes, vetsina her a lidi kolem funguje na tomhle krasnym pricipu co vidis tady *3* zatim snad arma/ro komunita byla celkem fajn, jinak je to podobny.
-
Se ani nedivím, že MOBA má nejhorší komunitu ze všech žánrů. Co tady čtu, nestačím se divit. *15* *15* *15*
-
jestli grindujes pro gear nebo pro level up mi prijde prast jak uhod...
-
Nemáš rád Hots, chápu. Je nutný lidem opakovaně cpát, že podle tebe to je blbá hra? Stačí jednou. Chápeme... jedeme dál :-) BTW, když tu jsou tak nevzdělaní autoři, kteří se navíc zajímají o špatné hry, tak to můžeš napravit. Napiš strhující článek o Dotě, který přitáhne čtenáře a třeba si tu vytvoříš vlastní sérii, kterou budou lidé milovat. Můžeš popisovat každou novou postavu, rozepisovat se o každém updatu.... Bude to určitě skvělé, když se přidá znalec a odborník MOBA her tvého kalibru.
-
o grinde je to iba ked chces aby to bolo o grinde.
niekoho to bavi, kazdu sezonu odznova nahanat postavu na 70-ku, potom farmit rifty a tak dalej...
ja som hral aj dvojku aj trojku, nikdy som negrindoval. vytiahol som zopar postav ktore ma bavili na 70ku, obcasne si s kamaratmi zahram nejaky ten rift a ked chcem trochu iny zazitok, tak hram hardcore. nikdy negrindujem, pretoze ma to nebavi, ale aj napriek tomu som odohral tolko hodin ze ani trochu nelutujem kupu ani jednej hry. -
asi nema zmysel diskutovat s tebou... ja napisem reakciu na tvoj prispevok a ty znova zopakujes to iste, bez toho ze by si reagoval na cokolvek co som napisal ja...
mas svoj nazor, super, gratulujem. -
Ja se hrozne nerad opakuju, takze to delat nebudu, ale je tezky, kdyz se snazis tak moc neco vyvracet, az sam zapomenes, na co si vlastne reagoval.
Promin, ale nemam naladu ani cas nekomu po internetu vysvetlovat neco, co jsem napsal o par postu nad tim (nulova progamingova scena > zadnej vyvoj mety > zadnej vyvoj hry > aktivita u takovejch her skonci driv nebo pozdeji).
HotS, ackoliv vyrazne kratsi a akcnejsi, nemuze koexistovat vedle doty a lolka. Alespon ne v pravym slova smyslu, kazdej bude uprednostnovat nejakou hru a to, ze si obcas s kamaradama zahraju lolko, neznamena, ze to nekonkuruje dote. Tady samozrejme taky jenom spekuluju (ackoliv je to aspon zalozeny na mikroekonomicky teorii spotrebitele), ale nemyslim si, ze by beznej hrac, at uz si pod tim predstavis cokoliv, mel cas na dve takovyhle hry zaroven.
No a nakonec, trochu empiriky, podivej se na vycet MOBA her, kolik jich ma skutecne vyraznou progamingovou scenu a ktery se v prubehu let drzej.. Ano, presne tak, 2. -
trojku jsem nehral, ale 1 a 2 byla jenom o grindu
-
grind? o com hovoris?
-
kdyz vymenis cistou zabavu za cistej grind, tak by se s tim dalo souhlasit, pokud nekomu pripada grind zabavnej, tak je to zvlastni pripad *5*
-
nechapem co robis v diskusii pod recenziou na hots...
No diskutuju o Hots. -
no vidis, konecne si napisal realne co si myslel... problem nie je v hre, problem je v tom ze tebe ta hra nevyhovuje. proste ti nesadla. to je uplne v poriadku, nic si z toho nerob. hier su tisice a nemusi sa ti kazda pacit. ak sa ti viac paci lol nez hots, prosim, chod hrat lol, nechapem co robis v diskusii pod recenziou na hots...
tato recenzia a ostatne aj metacritic hovori ze existuje dost ludi ktorym hots vyhovuje. neni viac co riesit. -
pises ze ja vytvaram fakty, ale ty ich nevytvaras? kde je napisane ze kazda moba musi mat progamingovu scenu?
kde je napisane ze blizzard sa s hots snazi zvrhnut dotu alebo lolko? preco by sa malo snazit konkurovat, ked moze coexistovat?
ja a moje okolie - nereprezentativna vzorka - odkial beries ty svoju reprezentativnu vzorku?
ten priklas s mtg ma zrovna potvrdit to ze hra nestoji a nepada na pro scene. ziadna hra nestoji a nepada na pro scene... ozaj si myslis ze keby teraz v momente zmizla progaming scena doty, tak ju cely svet prestane hrat? ze si 5 kamaratov co sa obcas pripoja a zahraju, si povedia ze "to uz nebudeme hrat, ziadny progamer to nehraje"?
tvoje argumenty su rovnako nepresvedcive ako moje... -
Vytvaris fakt zajimavy predpoklady a spojeni mezi nesouvisejicimi vecmi + se dopoustis hromady argumentacnich chyb (napr. nereprezentativni vzorek - ja a moje okoli), takze ani nevim, jestli ode me cekas, ze na nejaky veci budu vubec reagovat (priklad s mtg ma vyvratit/potvrdit jako co? tim si totiz rozhodne svy argumenty casual moba gaming bez pro sceny rozhodne nepodporil)..
Navic, komentuj si zanr jak chces a klidne hraj blizzardi "team brawler" hru, ale HotS moba je.. To, ze je nejak upravena, o nicem nevypovida a bylo by blahovy si myslet, ze to neni konkurent doty a lolka.. Ta hra nutne potrebuje zajimavou pro scenu ke svemu zivotu z jasnych duvodu (konkurenceschopnost vuci dote i lolku je proste malinka a moc dlouho ji to "zahraj si za sve oblibene blizzardi hrdiny" nevydrzi) - potrebuje, aby se o ni mluvilo..
No a promin, nechci znit moc utocne, ale argument o tom, ze existuje spousta public hracu.. Meh, myslel jsem, ze nejsme na novinkach.
Odpovim rovnou za tebe > dcerka, ktery se libej postavicky, nebo tvuj AI gaming nema na dlouhodobou uspesnost hry vubec zadny vliv. -
To s tím simulátorem je pěkné přirovnání, což potvrzuje, že tohle je prach sprostá arkádovka bez špetky koření.
Hlupacik - ta vaše Maďarština je vážně vtipný jazyk.
Ale tohle je úplně ve všem kopie DOTy s tíim, že jsou tu nově hradby a mini questy (REVOLUCE).... Jinak je to to samé jen osekané o veškeré kouzlo rozmanitosti (itemy, atd...).- Lajna -dvě strany-creepové- a "srdce nepřítele".
Ano souhlasím s tvými argumenty a uznávám je. Pokud tedy budu brát MOBA jako žánr, který má i svůj subžánr (viz RPG-Akční/tahové/atd), kterým je tedka nově „arkádová MOBA“ v podobě Hots. DOTA má taky tutoriál, který ti postačí k úplnému pochopení hry, každý předmět je podrobně popsaný (i v CZ)a složitější item má obrázek stromu jak ho sestavit atp... děsně easy. Navíc nemusíš platit za hrdiny, nové hrdiny !! Takže cca 111 hrdinů zdarma hned jak máčkneš play, kdežto Hots ti nabídne jen 4 nebo 5 teď nevím jistě a zbytek se musí kupovat... (ingame měna není argument)
*11* . No prostě hrozně nesympatická záležitost. To už radši to LoLko, který má obdobný systém ale je mnohem variabilnější. Co se týče herní doby tak ta je možná u Hots v průměru o deset minut kratší... obří plus "sarcasm". -
to je tvoj problem, ze hots a dotu beries ako jeden zaner a teda musi vsetko platit na obe... ale tak to nie je. hots vobec nie je zavysle na zmenach mety, ktoru tvori kompetetivna scena... na zmenach mety je zavysla iba kompetetivna scena. bezny clovek si moze uplne pohodlne zahrat hots bez toho ze by iba tusil co znamena pojem "meta"...
mna absolutne nezaujima meta, ani kompetetivna scena, ja hram hots, pretoze ma to bavi, build si robim vzdy taky aky ma napadne, netrepem sa do hero league, hram iba quick matche, popripade ked sa ozaj nechcem nervovat tak dokonca iba proti AI... zo svojho okolia poznam viac ludi co hravaju hots takto (dokonca kolegova mala dcera sa to hrava, pretoze sa jej pacia ako postavicky vyzeraju)...
takyto ludia netusia ani ze nejaka kompetetevna scena existuje.
co tak porovnanie s magic the gathering? tam existuje viac nez pocetna kompetetivna scena, viac formatov a v kazdom sa meni meta primarne podla velkych eventov. pro tours, grand prix a podobne. napriek tomu existuje mnozstvo kariet ktore si udrzuju vysoku cenu napriek tomu ze su nehratelne v akomkolvek kompetetivnom formate, hravaju sa iba v casual formatoch... ludia co mozno ani netusia ze existuje nieco ako grand prix, proste hraju iba pre zabavu...
tak je to proste vo vsetkom. a ano, moba ako zaner bol doteraz uzko spojeny s programingom, primarne kvoli vysokej learning curve a zlozitejsim mechanikam... toto su ale presne veci co sa snazi blizzard v hots zmenit. -
Porovnavas hrusky s jablkama. Navic argument potvrzujici tvrzeni x neimplikuje spravnost tvrzeni y, je mi lito.
Samozrejme vychazim z blizzardiho motta "easy to learn, hard to master" a taky z jejich ambic delat onlinove uspesny hry (viz vsechny jejich hry).. Cimz se dostavam k jadru tve argumentacni chyby > co s tim ma co do cineni to, ze skutecne existuje vic her bez esport ambic/moznosti.. Jasny, mas SP hry, mas i MP hry bez esportu, ale vzdy jde o urcite odvetvi/zanr, ktere ma urcita specifika - tim myslim, ze na zavodni hru esport namontujes jen stezi, stejna logika plati, logicky, i na single-player hry, coz ale nevadi, protoze byl vyvojarsky zamer nekde uplne jinde.. Pokud je ovsem hra, resp. zanr, zavisla na zmenach mety, kterou tvori competetivni scena, tak to bez jeji uspesnosti (=zadni divaci) nebude fungovat. Dota by se nehrala 10 let, pokud by se vubec nemenila.
A opet, tf2 je jen priklad casual free2play zabavy, ktera zije predevsim diky modum/mapam od komunity a diky hats, hats, hats.. Na druhy strane mas na poli fps her cs, ktery funguje na poli esportu a zije, a pak uz vpodstate jen cod nebo battlefield, ktere umiraji s dalsim novym dilem > proc se cod4 hralo tak dlouho? Protoze melo aktivni competetivni scenu..
HotS ale nema ani moznost podpory moddersky komunity a mozna nebude mit ani esport scenu > ta hra driv nebo pozdeji umre..
A to, ze kazda moba hra nepotrebuje pro scenu.. Tak to je hlubokej omyl.. Ta korelace mezi rozsirenosti pro sceny v moba hre a poctem lidi, kteri tu hru hraji, je vic nez patrna.