• Možností zabití je opravdu hodně, tři jsou základní. Ve hře můžete cokoliv i se pustit do krvavé přestřelky a utéct. Když jsem otrávil tu Indku čajem, rozmlátil jsem jí pohrabáč o hlavu. Po chvilce ji šli zkontrolovat stráže a ta její konkubína. No co, schytali to AK47 do hlavy, utekl jsem oknem.

• Dej si nejvyšší obtížnost a garantuji ti, že pokud uděláš chybu, tak se z toho jen tak nevystřílíš. Rambo styl je o dost těžší. Ale je to prakticky sandbox - důležité je splnt cíl, jak to uděláš je vedlejší, ale to že tě to nechá pokračovat dál i když se ti to nepovede úplně čistě je spíš ústupek, aby to bylo přístupnější - navíc některé achievementy jsou přímo v rozporu se "silent assassin", což beru jako normální ideální průchod hrou.

• Kupoval jsem sice až teď, ale naopak se mi to pískoviště líbí. Mám v tom už 40h podle steamu a jsem teprve u 2. Bonusové mise v Sapienze a jedu postupně, takže mám za sebou jen trénink a Paříž, ale vše splněné. Je lepší se soustředit na jednu mapu a postupně se ji učit. Kolikrát i při x-tém průchodu stále nacházím nové věci a příležitosti, případně zkratky a různé alternativní trasy. To se pak hodí hlavně u eskalací nebo silent assassin + suit only na nejtěžší obtížnost, i když ty savy bych teda uvítal.

Nebudu sám komu to příjde sice ok, je dobré že se už od oprvního dílu dá vše narafičit tak aby to byli nehody ale tak trochu to popírá Hitmanův hlavní koncept, třeba se nedá střílet odstřelovačkou on ji ani nemá v kufříku( musí se stejně jako minulý díl vyhrát v nějakých výzvách ) příběh je dobrý jen škoda že to jsou obrázky namísto hraných sekvencí zjevně šetřilo se kde se dá.

Je hezké že vlastně je to pokračování kdy se vrací i staří známí, Nicméně je to kratší ještě než minule sice se dostane základní hra + DLC Patient zero což je docela zbytčnost nesouvisející s hlavní linkou.

Navíc to tak nějak už postrádá, stealth postup někam se plížit zapíchnout , uškrtit strunou vždyt to skoro nejde( stráže jsou zalarmované ještě snad před příchodem) a prostřílet se dá potažmo utéct odkud koli. Opravdu bych asi ty mise nehrál znovu abych zkusil všechny 3 způsoby likvidace a ještě nějaké vedlejší cíle. Nevím 5-7 hodin herní doby je celkem málo. Je to jako větší DLC než plnohodnotná hra aspon pro mě. I když se mnou moc hráčů souhlasit nebude nicméně podobně jsem se cítil i v Hitman1 - udělali z Hitmana pískoviště no. Nicméně to na škodu úplně není jen to trochu popírá předchozí hry. Já bych dal tak 7/10.

( Jo a dohrál jsem to na profesionála skoro bez savů - pač tam byla chyba a trochu jsem se zapotil, páč jsem měl vyplé guidlines tak jsem to musel hledat)

• Morlang

.... jako možná můžeš mít pravdu, já předchozího hitmana nehrál kvůli tomu retardovanému epizodnímu formátu... viděl jsem jen gameplay videa, která nevypadala špatně, ale je možné, že ta atmosféra tam chybí, to takhle z pár gameplayů poznat neni. pokud to tak je tak sorry

• v podstate mas pravdu, ale aj tak by ta to nebavilo keby hras tu hru bez deja a len kecas o smrtiach s kamosmi kto ako koho killol (na hitman 1sme to robili s kamosom nadsencom a omrzelo nas to po 2leveloch lebo to nema SRDCO ty kokos proste) , proste bez deja a charakterov silnych to nema srdcooooooo a prestane ta to bavit po 1-2misiach ... proste je to ako ked si kupis coca colu, tesis sa na tu chut ,ale otvoris vrchnak napijes sa a je tam voda s hnedym cukrom...  fatal fail... (coca colu nepijem uz roky ale nazorny priklad to je dobry :D )

• ale ved nie je, v absolution bolo viac sposobov, to je fajn Ok v pohode ALE v absolution bol super dej ktory ta  hnal dopredu a bol si plny nadsenia a zvedavosti ako sa to bude vyvijat, kopa paradnych vdeosekvencii, postáv resp protagonistov ktorých mená si vedel este pol roka po dohrani hitmana... proste malo to to o com vravim, ten najvacsi zaklad ktory to ma mat... SRDCO, DEJ, hlbku,, DUSU..... toto presne chyba poslednym 2 hitmanom a to ze je tam 78moznosti ako zabit niekoho o ktorom dostanem 2minutovy briefing je fakt NUDA... a ver mi ze nie som hater ale mrzi ma to uprimne, ako tuto najdokonalejsiu hru hier ktoru milujem od nepamati pofakali a odflakli resp vydali sa uplne ze ZLYM smerom....zapudili dej ved to co je????? ..... ved v predoslej casti hitmana som MUSEL behat so sniperkou na chrbte ako cvok medzi ludmi, miesto toho aby bola krasne v kufriku zlozena a si si ju precizne paradne profesionalne zlozil niekde ked si sa dostal na miesto sniperovania....proste precizne veci uplne odfkaklili..... som im pisal vyvojarom ze ci su hlupaci a teraz uz v tomto dalsom novom prepadakovi hitmanovi to dali konecne s tou sniperkou do kufra mozno si precitali moje komenty :) .... ale dej je stale bod brazu .....toto nie je nejaky sedliacky hate, ti vravim mna to mrzi pretoze ta hra je moja naj srdcovka....

• Morlang

Parádní koment, díky.

• Morlang

Doufám, že je to jen nějaká vypnutelná možnost.

• Morlang

aha :)

• Morlang

Myslím, že jen breptáš.

• no mě právě tohle nebaví. já nevidím smysl lovit achievementy za cokoliv, mě zajímá příběh a vývoj události, ne jak jsem ji provedl. Já chápu že si v tom právě někdo najde tu zábavu, ale mě nebaví opakovat to samé pořád dokola jen aby to bylo trochu jinak. Ten předchozí Hitman mě taky nebavil, mě prostě štve že tam můžu všechny vystřílet/fiber wire a stejně to splním - jestli mám nakonec větší nebo menší skóre (jako vážně větší či menší čísla v menu po dohrání úrovně) je mi fakt jedno, nějak extaticky se z toho necítím. mě by to bavilo kdyby to bylo fakt těžký, tzn. kdyby mě prostě zastřelili a MUSEL bych to hrát chytře. v tom předchozím jsem nemusel, tu "dvojku" jsem ještě nehrál. Ale když jsem jako kluk hrál ty první hitmany tak mě to vlastně bavilo, a je pravda že jsem to víckrát procházel, jen už mě to prostě přešlo. myslím, že nás bude víc. ale očividně publikum je pořád velký dost a to je v pohodě ne? :)

• No nový Hitman většinou nedáváš řešení, ale cíl. Což mi přijde jako rozdíl.

Nevím jestli jsi to hrál, ale některé challenge mi přišli až na úrovni logických puzzů. Zkus někde naplánovat "Silent assassin, suit only" a zjištíš, že tě to za ručičku moc nevede a že je to těžké jako prase :-D

• Tak ty výzvy si procházet nemusíš. Ale mě zase přijde fajn, že ti to dává tipy o co se ještě můžeš pokusit. S tím, že některé jsou opravdu těžké, nebo by tě absolutně nenapadlo, že tohle takhle půjde (takové ty výzvy typu "zabij oba cíle najednou jednou ránou sniperkou" apod. Prostě hraješ bez toho. A až dojdou nápady, tak se necháš inspirovat co dál.

Navíc krom pár opportunities ti to jen dává tip čeho dosáhnout. Ale už ne jak toho dosáhnout. Takže challenge "zabij všechny cíle elektrikou" není návod, jak to splnit.

• A zkoušel jsi to? Ono to na první pohled nevypadá lákavě. Ale tahle hra je na to opakované hraní právě dost dobře designovaná.Při první hraní z toho nic pořádného nemáš. O levelu víš prd a jen trošku imrpovizuješ (nejspíš podle nějakého opportunity, které tě vede za ručičku). Ale až si to projdeš víckrát, tak už znáš strukturu levelu, kam může který převlek, kde jsou jaké předměty, jak se chovají NPC a jak to můžeš ovlivnit. A pak můžeš teprve začít pořdáně plánovat a užívat si čistou hru a zkoušet plánvoat challenge typu "zabít jen cíle, nebýt spatřen, žádná odhalená těla, jen v obleku." A zjistíš, že ta hra je dost těžká a pořádná výzva.

Právě až při xtém hraní, kdy ten level znám jak svoje boty si to tepve skvěle užívám a můžu plánovat čisté assasinace sniperkou někde z věže apod.

• Je to super. Ale uznávám, že to asi nesedne každému. Mezi stealth hrami špička. Obrovská svoboda, znovuhratelnost a možnost to hrát po malých dávkách. (z tohoto pohledu taková alternativa závodních her nebo logických rychlíků, kterou si můžete pustit kdykoliv na chvilku bez pocitu, že pak odchází od nedohrané hry)

• TheGGG

a ženská postava by tomu pomohla jak přesně? Jak by to ovlivnilo gameplay atd.?

• StarejKokos