Přejít na výpis diskuzí
Hledání zatraceného času: Transport Tycoon tehdy a dnes
14.4.2013 | Ladislav Loukota
95 příspěvků
-
Transport Tycoon je čisté zoufalství. A předpravěká dvojrozměrná grafika v roce 2016? .... to je snad legrace - vždyť se na to nedá dívat ... vracet se DO devadesátých let ... velmi vtipné ... HA HA HA HA HA HA HA HA HA.
-
Svatá pravda. Tohle už bohužel mladší generace hráčů nezaujme. Nebo spíš málokterého. Já na tomto vyrostl. Bejvávalo...když jsem hrával DOOM1 :) IDDQD,IDKFA atd :))
-
Já jsem jednu hru penězi úplně shodil. Přetekly proměnný a tak nádherně rozjetá mapa šla do kopru. To co jsem vydělal, se odčítalo a co prodělal, tak přičítalo. Zisky jsem měl obrovský a tak jsem během pár desítek minut přes biloóny na kontě byl v mínusu. Současné verze OTTD mají tento bug již ošetřený.
-
Naprosto souhlasím... když začaly vycházet první strategie ve 3D, chtělo se mi zvracet. Málo polygonů, hnus. Na ručně kreslenou grafiku to nemělo. Dneska už jsme jinde, výkonnost počítačů už dokáže grafické zázraky. Ale nikdy nezapomenu na první spuštění RTS Blitzkrieg... naprosto luxusní izometrická pseudo 3D grafika, vybuchující tank se rozletěl na kusy, stejně jako barák, do kterého vystřelil. Paráda.
http://www.rune-soft.com/Games/Released/Game-239/upload/pictures/snapshot_images/Blitzkrieg/Blitzkrieg_screen13.jpg -
Jsem velký fanoušek The Settlers, trojka a čtyřka byly nejlepší díly.
-
V podstatě u všech budovatelských strategií zlaté éry strategií je 2D grafika kouzelná. Města jsou hezčí, ulice úhlednější, krajina snadněji modifikovatelnější, horské dráhy impozantnější, panďuláci roztomilejší a vtipnější. A jak to celé parádně fungovalo a do dneška funguje. Osobně se nejraději vracím ke čtyřem hrám: Pharaoh (1999), Theme Hospital (1998), RCT (1999) a openTTD. Proč? No protože jsou přesně to co dnešní herní produkci chybí, jsou krásné, vtipné, zábavné, neurazí, nedeprivují, mají neuvěřitelnou hratelnost a hlavně JSOU NESMRTELNÉ.
Pochybuji, že za 14 let si někdo vzpomene natož aby si chtěl zahrát SimCity (2013) nebo Cities in Motion 2 (2013) atd. Chybí jim to co mají klasické Tycoony a všechyn budovatelské strategie zlaté éry 90. let.. -
Už jsme prostě jiná generace, já jsem zastáncem 2D grafiky v každé strategii, hlavně v budovatelských je to obrovská výhoda. Jasně klidně bych dal hráčům možnost přepnout do plně 3D, ale prostě někteří rádi hrajeme v izometrickém pohledu tak proč nedat do nastavení možnost uzamčení pohledu abych si každou chvíli nehnul nechtěně s kamerou?!
Jinak jak říkáš, vypadá to hezky, ale... -
Souhlas, docela mě překvapila verze CorsixTH. U které se autoři už od roku 09 snaží převést hru na dnešní PC, takže můžete mít pohodlně fullscreen a hlavně rozlišení vyšší než 800x640 :)
-
Ono je to asi tim že RTS prostě patří do izometrického pohledu a ne do nějaké pos*ané 3D HD super akcelerované grafiky s možností přiblížit si panďuláka tak, že mu spočítáte všechny chlupy v nose...
-
TTD je nejlepší hra, kterou si zahraju i po těch 20 letech od vydání! Stalo se Vám někomu jako mě, že jste vydělali tolik peněz, že se Vám před rokem 2050 zastavilo počítadlo peněz? Hra asi nepočítala s tim, že to nějaký magor jako jsem já hraje pořád a vydělá tolik prachů :)))
-
hru si muzete zahrat znovu komplet cesky a ve 32 bit grafice ..zbase www.openttd.org/en/
nove 3D vylepsena grafika zmenila open ttd neboli puvodni transport tycoon k nepoznani ale tady pani redaktori zaspali jinak by recenzi na nove vylepseny open TTD davno daly -
Popravdě se mi 6 hodně líbila, i když uznávám, že ten název settlers tam byl dán jaksi omylem, ale jako strategie super. Hlavně oproti mizerné 5 to působilo jako dar z nebes.
-
hru si muzes zahrat znovu komplet cesky a ve 32 bit grafice ..zbase http://www.openttd.org/en/
otestuj a uvidis nove 3D vylepsena grafika zmenila open ttd neboli puvodni transport tycoon k nepoznani ale tady pani redaktori zaspali jinak by recenzi na nove vylepseny open TTD davno daly -
Mluvis mi z duse:) .. plan je ve zkratce nasledujici: Prepinani mezi hrubym (izometrickym ctvereckovanym) zobrazenim terenu ala TT a vyhlazenym radoby-foto-relistickym perspektivnim pohledem. Ten hruby pohled hodne pripomina TT vcetne omezeni na staveni trate po ctvereckach, do kopce apod, zadne krivky a automaticke "nafitovani" trate na teren.
Prumysl bude rozdelen do sedmi epoch, z nichz kazda bude mit i jine masiny a nektere i nove trate. Zatim delam na prvni epose (slabe parni masiny, prumysl drevozpracujici, uhelny, prevoz pasazeru), v dalsich epochach se hrac dostane k petrochemickemu, kovozpracovatelskemu atd az po jadernou energii. Progress bude formou upgradu hracem, takze sikovnejsi se do dalsich epoch dostanou drive a to i multiplayeru. -
Hlavni je neprehnat uroven grafiky a poprat se s originalnim Transportem na jeho hristi. 1) grafika by nemela dosahovat detailu "rozvazana tkanicka pasazera" 2) zachovat zabavny modelovani krajiny 3) hlavni je stavba koleji a ne 90% automatika 3) rozumna velikost mest a hlavne vozeni surovin, to je zaklad (huraaa drevo na pilu)!
-
řekl bych, že ten openttd není v ničem horší.
-
chci původní, je to problém ?
-
no transport tycoon...
-
Moc pekny clanek. Vubec se mi zda, ze v posledni dobe se Games.cz prekonava, jen tak dal.
Rad vzpominam na to, jak jsem konkurenci stavel kolem sidla zeleznici a predstavoval si, jak je to muselo nastvat *15* -
Mashitky