Horizon Forbidden West – recenze PC verze
-
Já nevím jak ostatní, ale já už se naučil, že když je kolem některé hry fakt velký humbuk, jak je špatná, zda stojí minimláně za nějakou pozornost. U opravdu špatných her se to neděje, tam to fakt nikoho nezajímá a ztrácel by tím čas.
-
Jak tam vidím pohled za postavou, je to jedna kopie vedle druhé, hrozné kam se ten herní průmysl dostal.
-
Gameplay by byl utopen, kdyby se to nedalo přeskočit.
Pokud na to koukáš optikou Deus Ex, tak je víc než jasné že tě podobná akční adventura nezasytí. Ale za sebe to vnímám asi jako kdyby byla Super Mario Kart mizerná hra, jen protože ve Forze jsou auta zpracována lépe.
-
Jsi sel radsi ven a cestovat ze? Mlady lidi proste cestujou a fotrove od rodin sedi jen u konzole :D
-
Jasné, mate pravdu, že je tam vysvětleno, proč se množí. Jen nedává smysl, proč je jeden druh na fixním místě a proč musíte odejít z místa x metru, abys se tam objevily stroje znovu. Připadá mi to proste moc “nakašírované”. A ano, mluvím o normal obtížnosti.
-
Jak tady napsal Toka níž.
Pokud si stěžuješ na příliš jednoduché nepřátelé, kteří tě nemohou ohrozit, tak v tom případě by jsi neměl hrát na ty nejnižší obtížnosti.
Ty nejnižší obtížnosti jsou pro lidi, které fakt nebaví větší boje s nepřáteli a tudíž berou lehké nepřátelé jako kladnou vlastnost.
-
Tak nehraj hry a koukej radši na seriály a filmy? 😀 Tam budeš mít v průměru i lepší příběh a nemusíš se zdržovat gameplayem.
Jako s trochou nadsázky se dá každá hra označit za "musíš v přesně stanovený čas kliknout na něco".
-
Každý druh robota má své pevně vymezené místo, kde se bez vysvětlení respawnují.
Až na to, že to v té hře vysvětlené je. A pokud nemáte strach z absolutně žádného nepřítele, tak příště zvýšit obtížnost. Ultra Hard nebyla úplně procházka růžovým sadem a i přes to, že mám platinu a Ultra Hard jsem na NG+ prolítl za pár hodin, stejně jsem dostával občas slušně přes čumák.
-
No jistě.
-
rozhodně ano, nikde netvrdím opak, ovšem já nemám potřebu sám sobě lhát do kapsy jako ty.
-
Ale zrovna tady se to nějak nakumulovalo. Asi zrovna Horizon je ta významná třecí plocha toho, co je a co není dobrá hra. Nevím. :-)
-
Tohle je ostrá objektivizace něčeho subjektivního, víš? "západní tvorba je na tom dost špatně v poslední době".
-
to bude tím, že hru hrálo/zkusilo velké množství lídí díky PS+, kde hra byla "zdarma". Tak si ji měli možnost vyzkoušet x lidí, co podobné hry nehrají.
Pak už je to na dané kvalitě hry, jestli se bude mluvit o hře pozitivně či ne. Tady evidetně spousty hráčů nebylo spokojeno.
-
Dohrál jsem včera hlavní příběh 1čky. Nevím, zda budu mít sílu na FW. Příběh je OK, jen mi připadá, že jsem byl jen odklikávačem/pozorovatelem/šplhačem. Pár možností voleb rozhovoru stejně nemá žádný dopad. Dle YT to lze oklikat za 30min s levelem 20 a zabitím jednotek nepřítel.
Vadí mi RPG, kde si nemohu přizpůsobit vzhled postavy. Brání mi to v dojmu, že toto je "můj" příběh.
Pak je tu vlastní boj s nepřáteli. Zpočátku jste slabí a musíte se hodně schovávat/velmi chytře využívat slabostí. Pak si získáte oblečení se štítem a výbušné bomby. A končíte se 100tis metal shards a bez strachu z jakéhokoli nepřatele. Questy jsou Vám jedno, vždy to jen odklikáte, protože víte, že každý quest končí nejakým soubojem a maximálně musíte někoho vystopovat přes Focus. Třeba jsem nikdy nepoužíval pokládací traps. Jen výbušná lana.
Prostě jsem neměl pocit, že ten svět žije. Každý druh robota má své pevně vymezené místo, kde se bez vysvětlení respawnují. Crafting je mělký bez možnosti více vlastních kombinací. Typů zbraní a brnění je jen pár.
Dal bych tomu tak 6/10.
Pokud je 2ka z hlediska mechanik stejná, pak nemám moc motivaci pokračovat.
-
Hezky jsi to popsal. Taková typická internetová diskuze. 😈
Já si obzvlášť rád čtu ty snížnosti od lidí, co vůbec hru nehráli. Oni mají vždycky nejlepší představu, co je na hře špatně. 😂
-
západní tvorba je na tom dost špatně v poslední době a tohle je vzorový příklad. Gameplay někde na na konci utopen v tunách nesmyslných dialogů, voleb které nic neznamenají, příběhu který tam je jen proto, aby mohl vzniknout další sequel.
Když si vzpomenu na hry Deus Ex, Thief a další, tak je mi poměrně smutno.
-
Fakt zajímavá diskuze. Podle mnohých ta hra nikoho nezajímá, ale je tady přitom vcelku vítr. Zvlášť od těch, kteří chtějí poukázat na to, jak je ta hra špatná, a jak nikoho nezajímá. A taky jsem se dozvěděl, že se hry dělí na takové ty lepší, pro nadlidi (JRPG, Dark Souls apod.) a ty mají vlastně svojí škatulku, a pak ty hry méněcenné pro "obyčáky", což je tedy primárně západní produkce a všichni ti "assassini". Dále je tu hromada snahy o objektivizaci subjektivních názorů, fabulace, vyhraněných názorů na skutečnosti, které daný/daná nezažil nebo posuzování toho, co a kolik toho, může být pro někoho jiného dobré. Každému jinému soudcem. A mezi tím několik běžných líbí/nelíbí s odůvodněním, což je fajn. Fakt "zajímavá" diskuze. :-)
-
Tak ne každý musí být "nenáročný" (casual) hráč. Jsou to především lidí, kteří nechcou věnovat nějaký čas tomu, aby se o hře něco naučili. Třeba v Zaklínači výroba lektvarů a jejich použití, atd.
-
Btw kdo jsou casual hráči? Mě třeba baví jak horizon, tak i hry od cdp, naopak mě nebaví soulsovky, nemyslím si, že jsem casual hráč, že zase hraju grand strategie od paradoxu, nebo dcs.
-
Jednicku jsem musel hrat soubojovym stylem dark souls na blizko aby me to alespon trochu bavilo. Chtel jsem to dohrat kdyz vsude psali jak to ma super pribeh. Nebylo to nic o cem bych psal domu ale cajk 7/10. Tohle jsem vydrzel hodinu a uninstall. Je to jako jednicka ale takove “hloupejsi”. Proste mi to vubec nesedlo :( a vim ze se k tomu uz nevratim jelikoz by to pro me byla ztrata casu.