Přejít na výpis diskuzí
Hráči radí hráčům, jak vylepšit Skyrim
11.11.2011 | Aleš Smutný
356 příspěvků
-
Jsem jediný, komu vadí naprosto dementní menu? Je fakt takový problém udělat pro PC verzi zvlášť UI, když zřejmě konzoláře dojímá efektní 3D menu ve kterém potřebuju 3x víc času pro zorientování
-
-
Menu jsou naprosto priserne, ovladat je na kombu klavesnice+mys je horor.
-
Mně nevadí... Není to geniální ale co chceš od hry zaměřené na konzole... Po 3 hodinách hry se mi s nim pracuje dobře a rychle. Je přehledný... U mne spokojenost.
-
-
najviac mi vadi ze sa musis cez vsetko preklikavat 500x
-
no kdyby v tom menu fungovala myš, něco jak v crysis tak by to šlo ovladat daleko rychleji..a aspon pro me pohodlneji *9*
-
-
-
dekuju steame, dekuju za ukradeny ucet a identitu, dekuju ze mi porad cmuchas v pc, dekuju za stahovani nevyzadane reklamy, dekuju za stahovani aktualizace namisto instalace a hrani skyrimu,dekuju za pretizene a tim padem nefunkcni servery pri aktivaci her, dekuju ze delas vsechno proto, abych si hry kupoval a uzival tak vsech vyhod ktere pirati nemaji :(
-
-
Ne.. on děkuje správně, mě trvala bezvadná instalace díky Steamu asi tři hodiny.. než jsem ho přemluvil, že mám originální DVD a bylo by lepší to instalovat z toho disku než to stahovat. Z větší části chyba instalace a přetížení serverů, z hlášky zkuste to později se mi málem zkroutila klávesnice. Fakt otřes, kdejaký pirát to sosne a hned hraje, holt my s originálkama máme zase problémy :(
-
-
Pouzil jsem hlavu a mel jsem za 5 minut nainstalovano ... Nechapu v dobe internetu, ze nekdo jeste neni schopen vyresit jednoduche zalezitosti ...
Samozrejme, ze v 92 kdyz jsem zjistil, ze Arena neni dohratelna ve vydanem releasu tak to byl fakt problem. Pres Infima bbs stahovat patche a zjistovat, ze sejvy nejsou kompatibilni. Ale dnes? Jste tragedi ... -
-
* v 94
-
-
-
Pokud nemas stejne heslo do emailu navazaneho na steam account, tak muzes bez problemu account/password zverejnit. Kazdy pocitac musi byt pro dany steam account autorizovan a kombinace jmeno/password nestaci k prolomeni tveho uctu.
-
-
kez by nekdo vratil inventar morrowindu
-
-
Já nevím, ale inventář mi nějak extra nepřehledný nepřijde. V Morrowindu člověk musel najet na každou věc myší, aby zjistil co je to zač. Všechny flašky vypadaly stejně. Když byl člověk alchymista, tahal s sebou flašky na healing, staminu, sílu a další atributy, night eye a nějaké ty odolnosti, tak ta navigace nebyla zrovna pohodová. To samé, když měl člověk vícero enchantované výbavy.
Ve Skyrimu sice chybí mřížka, ale na obrazovku se vejde hodně položek, člověk pozná podle názvu co která věc dělá a pohyb klávesama mi přijde hodně rychlý a pohodový. -
Autoři opět dali velký prostor módům takže to časem někdo určitě udělá. Na Oblivion bylo inventářů plno.
-
-
To sakra kdyz delaj PC verzi neumej to UI udelat prehledne a hlavne pro mys? To je potreba na to vydat mod?
-
-
Je treba si uvedomit, ze ta hra je predevsim pro konzole. Morrowind inventar nikdo neudela, protoze tento je soucasti zakladu hry jako takove. Vsechno je reseno pro TV + gamepad (proto taky tab + e apod.). Mys je tam jen aby se to na PC vubec dalo hrat.
I presto je to na PC pro me jedna z nejlepsich her v historii.
Spolu s: Fallout 1+2, Jagged Alliance 2, XCOM 1, Diablo 2, Baldurs Gate 2 -
-
Ahoj,
reakce na "včera v 19:28":
pokud chci vyrabet kvalitni veci opravdu nemuzu jen tak neco nekde prsknout jak se mi zamane, ale kdyz uz delam po desate neco o cem vim, ze to muzu udelat lepe a zohlednit tim pozadavky zakazniku (hracu) a to i s ohledem na konkretni platformu (PC) tak to proste udelam. A jdu do toho ve chvili kdy projekt startuju, takze kdyz panove vedeli, ze i inventar v Oblivionu prosel upravami tak z toho muzu usoudit co priste udelat jinak a lepe.
Pokud MODder vyuziva pouze nastroje, ktere hra nabizi a dosahne tim vysledku, kterych neni schopen nebo lepe receno nechce dosahnout vyrobce take to o leccemz svedci.
Doufam, ze si taksi jaksi rozumime. A diky za tvuj komentar. -
Ahoj,
reakce na:
"Vsechno je reseno pro TV + gamepad (proto taky tab + e apod.). Mys je tam jen aby se to na PC vubec dalo hrat."
Ve chvili kdy lze pomoci konf. nastroju, ktere jsou ve hre integrovany provadet zmeny v nastaveni toho ci onoho (MODding) muzu si opravdu jen myslet je jsou vyvojari tak lenivi, ze jim nestoji za to provest upravy v UI pro PC platformu. Zvlaste pak, kdyz se jedna o spolecnost ktera neni v branzi zadnym zacatecnikem a nedostatkem reakci od komunity asi take v netrpi. -
-
Jenze vyvoj takovy hry neni psani html pro nejakej web. Samotna realizace spolkne jen zhruba 20-30% realnyho casu. Vsechno se potom musi testovat a analyzovat, neni mozny to tam prsknout jen tak jak to nekdo napise. Neni to tak snadny jak si myslis.
-
-
-
No to si pis, ze je treba udelat mod, protoze nikdo z vyvojaru prece netusil a ani nemel zkusenosti z predchozich projektu, aby neco takoveho mohl predvidat. Nejaka uprava UI pro PC to bylo nad ocekavani :-))) Nechapu jaky to muze byt problem nabidnou z vice verzi UI, at si kazdy vybere co je mu libo. To, ze tyhle problemy zalata MOD je hezke, ale v tomto pripade povazuji UI v podobe s jakou byla hra vydana za praci nejakeho "NADIGNORANTA" nebo ryzi amaterismus nekde kde bych to necekal ;-)
-
Té myši je škoda, ale přehlednost je pro mě například lepší než v Oblivionu (a vlastně i než v Morrowindu, ale tam zase byla výhoda, že jste si ty tabulky mohli všechny dát na jednu obrazovku *3* ).
-
-
-
-
pridam se: hral jsem to celou noc, chvili spal a jdu hrat dal=musi me to tedy asi bavit, kdyz to delam. Nebudu opakovat co se tady uz psalo (absence inventare), rozhodne bych bral nejaky mod, ale dohraju to driv, nez vyjde. Kaslu na pribeh, jen se couram a plnim ukoly - parada. HW problem nemam, mam Q8300+gtx460SE (koupeno schvalne pro Skyrim) a mam VSE na nejvic co slo (tedy ultra a high) a jeste modifikovany ini dle toho jednoho navodu, aby to bylo jeste lepsi. Absolutne vse plynule. Grafika ujde, ale odvazanej s ni tedy nejsem vubec, mam asi pravem pocit, ze treba Risen byl hezci. Ale jak pisu, bavi me to, nemam co resit. Co me asi vytaci po tom inventari nejvic (btw hraju TES od roku 96) je kouzlo Prozreni, ktere obcas pusobi zmatene a dovede me z mista A oklikou zpet do mista A, nebo skonci nekde v zemi, protoze cil je pod zemi, jenze vchod je na druhe strane hory (ale jinak jako napad fajn). System cestovani me vyhovuje, obtiznost vcelku taky (pres hodinu jsem resil 3 nekromancery v jeskyni - coz me kupodivu bavilo!). Hraju za elfa, skoro vse resim skrze planemy, jsem na 8lvl, body jsem dal jen dva do destrukce, ostatni setrim... tak a hura zpatky do skyrimu... ;) jako clovek co hral i battlespire a redguard, co dohral vsechny predchozi 4 dily, tak DOPORUCUJI !!!! jo - nespadlo mi to ani jednou!!!!! (W7)
-
-
na jakou obtiznost to hrajes ? ja na prostredni a krome neprijemnosti s 2 obrama, kterym jsem sahal cca po snurky na botach jsem zatim problem nemel (ti jednou machli kyjem a letel jsem asi 200 metru vysoko :) ).. spis se vetsinou citim jako polobuh ... mozna jeste carodejnice co hlida ten mec k oziveni stromu .. ta me jednou sundala na dalku ohnem .. jsem level 8, imperial ..
-
-
Tak přátelé, hrál jsem teď několik hodin a jsem NADŠEN! Jak tady všichni nadávají na grafiku, nebojte se toho, bude se vám líbit, je parádní! Voda, hory, mraky ovíjející se okolo hor, stromy, postavy.. kam se hrabe Oblivion, pokrok je opravdu velmi znatelný. Pár bugů to mít bude, to by ani nešlo, aby u takhle rozsáhlé hry nebyly, ale to vyřeší patche/mody. Už teď je vidět, že je to úžasný, živoucí, interaktivní svět, asi tak 100x uvěřitelnější a opravdovější než u Oblivionu. Na menu se dá zvyknout téměř okamžitě, komu to dělá problémy, je asi trochu zaostalejší. Těším se na každý další postup a objevování krás Skyrimu. Takže kdo ještě nehrajete, čekáte a teď jste trochu mrzutí z toho všeho, co se sesypalo téhle hře na hlavu, nic si z toho nedělejte a těšte se na vynikající herní zážitek! ;)
-
-
Ja mám radost,že hra vypadá dospěleji.Konečně žádné lesklé xichty atd.V první vesnici jsem si všiml,že lidi dělají více věcí a více reagují na podměty i samy na sebe.Bohužel jsem si všiml také slepice co stále na silnici a byla jako z betonu :)
-
-
ale 10/10 to dostane i když se nedá spustit
-
Musím reagovat na některé zdejší názory, které jsou podle mého názoru maličko přemrštěné a zbytečně kritické.
Začal bych u připomínek na grafický kabátek hry. Plně souhlasím, že při bližším zkoumáním jsou textury u předmětů maličko rozmazané a neúplně uhlazené, jako u Zaklínače 2. Ale Skyrim není o vypiplaném kamínku, které musím vypadat jako ve skutečnosti. I když podzemní kobky vypadají nádherně. Hru po stránce grafiky musíme brát, jako celek a ten se povedl na jedničku s hvězdičkou. Dokáže navodit atmosféru severu, které je krutý a zároveň překrásné místo. Obchody jsou nabité zbožím, hospody jsou vypiplané, domy občanů mají mít všem, co byste čekali u vikingů doma *1* *1* A to je důležité celek a ne jestli je každá textura vyhlazená a na blízkost pěti centimetrů vypadá, jako ve skutečnosti. To jsem zažili u Zaklínače 2, kterého jsem hrál na maximální detaily i stým vyhlazováním, které bralo nejvíce FPS. A když jsem přemýšlel, že by tato grafika musela být i ve Skyrim. Tak bych musel mít počítač za 80 000 a ne za 35 000 *1* *1* A proto bych uzavřel kapitolu grafiky s tím, že je povedená a hezké. Hra světel a barev je na jedničku i otevření svět u žádné hry nevypadl tak hezky. Bohužel grafika hry je subjektivní názor, každého jedince a proto se některým lidem bude líbit a jiným zas ne. Tak bych to zde zbytečně nehnal do extrému.
Inventář je také zde často popírané téma. Mě osobně přišel, že je vskutku chytře řešení bez zbytečných výmyslů. Pro mě je přehledný a pracuje se mi v něm dobře. Ale znovu narážím na fakt, že je to subjektivní názor. Proto ho každý vnímá jinak. Já osobně jsem za tento inventář rád. Vše se dá řešit dvěma, až třemi tlačítky na myši. Přehlednost v něm je o tom, že hráč nesmím mít bordel v inventáři a přemýšlet u toho co sbírá.Když fanaticky kliká na vše co je okolo něho, tak se nedivím, že je nepřehledný *2* *1* Také rychlá volba oblíbených věcí je super řešená zmáčknutí jednoho tlačítka a máte seznam svým oblíbených věcí. Stačí jen kliknout a jdete do akce *2*
Skyrim je co co komplexnosti skvělá hra a jsem zatím na 11 úrovni a to se stále pohybuji v základní oblasti. Perky a talentové body mi připomínají Falout 3 a zato jsem rád. Hra nabízí nevídanou volnost, možnosti s to se řadím do školy starších RPG her. Vyrostl jsem na Gothic1,2,3 +datadisky. Ale Dioablo u mě nehledejte to mi nikdy nepřišlo jako RPG :D ( doufám, že mi to nemáte za zlé, ale RPG je pro mě Gothic :) ) a další hry. Tento díly u mě patří mezi mé legendy a to Gohtic 1 a 2, Zaklínač 1 , 2 , Falout 1,2,3 a New Vegas, Dragon Age Prameny ( jsem ani nekupovat !!! ) to byli jediné RPG hry které jsem dohrál 3x *1* Tato hra bude v určitých ohledech milníkem u her a ukáže směr kterým se možná bude odvíjet herní průmysl. Jen se modlit, aby nám vznikl podobný svět, ale Faloutu *2*
PS: Omlouvám se za případné chyby či překlepy. A prosím nepište, že jsem "trotl" že mě neoslovilo Diablo a hry podobné. -
-
Inventář se podle mého názoru a odhadu dle reakcí na forech nelíbí tak 90 % hráčů. Je to jen konzolový paskvil a chválit ho mi přijde docela hloupé, páč se tím chválí prostý port z konzolí. Kdo v tom nevidí snahu Bethesdy si zjednodušit práci, ten je fakt málo všímavý.
Pokud chce hra dostat více jak 8/10, nemůže si v žádném případě dovolit takové grafické a další nedodělky. Pokud ale hra nemá větší ambice, je současná grafika v pořádku. Já osobně stále uvažuju nad tím, zda-li to opravdu není jen bug, protože tak málo kvalitní textury jsem fakt nečekal (mám v PC i Oblivion a textury jsem srovnával a textury ve skyrimu vypadají fakt hůře). Kvalita textur jinak není vůbec věc subjektivního názoru, ale lze jí hodnotit zcela objektivně a objektivně mohu napsat, že textury v mém skyrimu při ultra nastavení vypadají dost nevyspěle a zastarale.
V současné podobě má u mě skyrim hezkých 7/10 díky té komplexnosti a dalších věcem, o kterých si tu psal.
Co se týká funkce oblíbených věcí, myslím si, že to bylo řešeno v Oblivionu o dost líp. -
-
jestli myslíš přiřazení na hotkey 0-8 to zde lze taky.. nejdřív do oblíbených a pak přiřadíš klávesu... jinak se absolutně neztotožnuji z tvým názorem.. hra je především o tom, jak nás hráče BAVÍ... ano hra je přeci o zábavě... a pokud grafika vyloženě nebije do očí, ale naopak, tak je nesmysl hře kvůli tomu srážet fiktivní body...
-
-
hodnocení her by mělo hodnotit hru jako celek a díky špatné grafice musí být hodnocení skyrimu horší...to je logické. Samozřejmě u her jako minecraft je to jiné, to je jasné.
-
-
S minecraftem souhlasím. A je to nejspíš dost subjektivní, ale podle čeho se grafika teda hodnotí? Já ji hodnotim tak, jak na mě působí a na mě působí užasně.... a nejsem žádnej TES fanatik ... ale to je jen můj názor, tim nechci říct, že tvůj je špatnej, jen s ním nesouhlasím :-D.
-
Ja osobne na grafiku kašlem, ale s názorom, že gui je "konzolový paškvil" sa úplne stotožňujem.
-
-
-
-
V pohodě, málo kdo si myslí, že Diablo je opravdu "RPG". Ale když už jsme u toho, on ani ten Gothic zas takovým roleplayem neoplývá.
-
To je slovo do pranice!!! Jo pěkně si to vystihl *3*
-
-
No hlavně ta grafika takhle http://imageshack.us/photo/my-images/51/tesv2011111021113759.png/ by to na ULTRA nemělo vypadat bohužel vypadá, zpropadený konzole.
-
-
ULTRA neznamená, že z toho bude crytech 3 engin. grow up, prestan remcat jak maly dite kdyz mu da mama oranzovy lizatko misto cervenyho a hraj
-
-
no tak asi to bude male dite, jinak by zazil dobu, kdy zalezelo na hratelnosti a kdy takove remcani nad grafikou, ktera podle neho neni na ULTRA :D dokonala, znamenalo jedine ... vypohlavkovani z diskuze pro blbost
-
-
Jasne že jde o hratelnost, ale když má hra horší grafický zpracování textur, než její předchůdce, tak někde soudruzi udělali chybu ne? Ja, krmenej videama se na Skyrim těšil jak dítě na Vánoce, a teď, když jsem to začal hrát - obrovský zklamání... Jak někdo píše - koukni se na začátku hry v Oblivionu jak vypadá řetěz, a srovnej ho se Skyrim... Není to jen o řetězu, ale i o dalších a dalších texturách... Například řeka, vodopády... to je ve Skyrim prostě hnus! Zlatej Oblivion.. o hratelnosti, která je mířená snad pro 12letý děti ani nemluvim.. *16*
-
-
-
Spíše bych konzole vinil za naprosto nehorázně stupidní UI a XY dalších herních prvků, které vývojáři zaváděli a zavádí, aby si hru mohl užít jakýkoliv malý kluk s prstem v nose.
-
BoB.2@tiscali.cz - ty jsi ale moula viď? Hraješ tu hru kvůli tomu aby sis jí užil nebo abys sledoval nějaký řetěz z co nejmenší vzdálenosti? Nech se vyšetřit... *12*
-
-
Zavzpomínej na Oblivion hned na začátek v cele ve vězení jak visí ze stropu tak vypadá řetěz, tohle je proste hnus z PSX. *16*
-
Ty jsi mozna slepy, ale jsou i taci, co hnusne rozmazane textury na objektech vidi. A pokud mame nastaveno ULTRA, tak je dost tristni vykon.
-
A co když si hru užije jen, když sleduje nějaký řetěz z co nejmenší vzdálenosti?
Na tu možnost jsi nepomyslel, co!
Dej si Aoi Tori a přemýšlej při tom o svých dalších podobných chybách!
http://www.youtube.com/watch?v=TNQDOY9KjLQ -
-
no prave v tom pripade by se melnechat vysetrit
-
-
-
No tak to je snad uplne mimo, delat z jedne nezaostrene textury, kdyz jste na ni nalepeni nosem nejaky problem. Pust si FNV a grafika bude podstatne horsi a presto je to vynikajici hra. Takze tady nereste takove nepodstatne blbosti.
-
-
Ale on neni mimo. Ta hra vypada na ULTRA jako trochu vylepseny Oblivion. To je ponekud neco jineho, nez cim nas krmili celou dobu pred vydanim.
-
-
Oblivion jsem dohral pred dvema dny, takze vim jakou ma grafiku. Tak prosimte nelzi, ze Skyrim je jen trochu vylepseny Oblivion protoze to rozdil je propastny.
-
-
-
Neni to chyba konzoli obecne ale Xboxu, zkus se podivat kolik puvodem PC her se portovalo primarne na PS3 a kolik primarne na Xbox ;-) a zjistis ze vsechny puvodem PC hry se przni kvuli Xboxu.
-
-
Já teda nevim, ale podle mě je při srovnávacích testech dokázáno, že PS3 hry mají vždy horší grafiku než verze na Xbox 360. I když jsem pc hráč srovnávací obrázky rád sleduju. Naposledy co jsem viděl bylo Rage nebo Battlefield 3 a vždy teda co se týče textur, nebo osvětlení atd. vypadala verze na Xbox lépe.
-
-
To jen kvůli tomu že se nejdříve dělá Xbox verze a ta se potom portuje na PS3 a PC. PS3 funguje úplně jinak než PC. Za to Xbox se od architektury PC moc neliší. Což potom je portování na PS3 pro vývojáře složitější. Už lehčí to je portnout na PC. Mrkni se na nějaké exkluziv hry na PS3 a uvidíš že jsou graficky hezčí než na Xboxu.
-
-
-
-
Proto sérii elder scrolls miluju...komunita z toho udělá ještě 2 krát tak velkou pecku...oblivion s mody je uplně jiná hra a dost se těším co lidi vytvoří. Sám jsem něco zkoušel ale nic moc velkýho.
-
-
mody jsou pekna vec, ale osobne jak se pustim do modovani, tak jen vylepsuju zacinam stale od zacatku a ke hre se uz nedostanu
-
-
Bohužel to vypadá,že podobné nastavovací komedie jsou čím dál častější.To aby rovnou dávali do manuálu stránku s nadpisem "Pomoc si sám".Tam budou odkazy co a jak editovat kdyby to nefungovalo tak jak má.Zbytečně to to pak tu hru sráží.
-Na PC se mne podobné možnosti nastavení a uprav líbili.Ovšem pouze,když byli dobrovolné a ne takřka povinné :)Rám jsem si nastavil co jsem chtěl a jak jsem chtěl,ale abych to musel nastavovat hnedka při prvním spuštění?!To je špatné