Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Je smutné, že lidi nevidí, v čem byl FNV lepší než F3, pak totiž nemají šanci ani pochopit, proč byly F1 a F2 tak populární. Holt masám víc vyhovují koridorové města ala F3, kde nejde zabloudit a vždy najdete všechno důležité po ruce a je úplně jedno, že se v loužích válí počítače, které fungují i 200 let po jaderné válce. Zrovna tak masy nebaví promyšlené a zajímavé rozhovory, důležité je, aby vše dúležité bylo řečeno hned v první větě, protože kdo to má číst? A co se příběhu týče - proč vymýšlet rozvleklý, promyšlený příběh plný morálních dilemat, když masám stačí přímočará pohádka, ve které prakticky nejde udělat špatné rozhodnutí? Pokud bude F4 dělat stejný tým patlalů jako F3, tak to pro nás náročné hráče dopadne opět špatně
    • No říkáš koridorový města, ale já se teda spíš ztratím v F3 než v F2 a F1. Pokud nepočítám přibližný hledání něčeho na neprozkoumaný mapě, tak fakt nevím, kde jsi se v prvních Falloutech dokázal ztratit. Zato ve trojce jsem byl ztracenej furt s tim jejich blbym designem zával tady zával tam, koukej vlízt do metra a vynoř se někde úplně v hajzlu. Jinak F3 má samozřejmě problémů hodně. Otázka je, nakolik by to zdejší čtenáři vnímali nebejt Vávry. Konečně jsem se totiž dostal k Metru:LL a i když to tu bylo opěvovaný skoro všemi, tak mě to docela zklamalo. Ne, že by to byla špatná hra, nebo že by mě nebavila, ale má celkem dost neduhů společných s Falloutem 3. Můžeme začít tím, že vývojáři maj trochu podivný smýšlení o tom, co je dobrý a co je špatný. A u Metra to nikomu nevadilo, divný :)
    • Hrál jsem jedničku, dvojku, trojku i New Vegas a všechno to jsou parádní hry, které každému můžu doporučit. Zapšklé milovníky prvních dvou dílů radím ignorovat. *4*
      • tenhle prispevek treba ignorovat
    • neviem.. ako som bludil v meste v f3 tak som sa v fnv vsade dostal na prvy pokus.. okrem toho fnv bola nudna konverzacka.. nie preto ze je to konverzacka ale preto ze je nudna.. najviac to fungovalo prave ked sa v sirokom okoli nenachadzal ziadny redneck s potrebou filozofovania pocas dojenia brahmin a spekulovania o zachovanych cennostiach v okolitych budovach ktore zrejme omylom zopar storoci nikto nenavstivil. Jedina narocna vec v tej hre bolo akceptovanie nymandov co sa hrali na rimanov
    • skvěle řečeno, snad se toho ujme zase Obsidian
      • Úplně by stačilo, kdyby se Obsidian postaral jen o příběh a design, technická stránka jim totiž moc nejde (viz občas extrémní zabugovanost FNV)
        • jj to je pravda bugu tam byla hromada ovšem i tak to byla skvělá hra, a takoví ti hardcore fanoušci co furt jen píšou že dobrej byl jen první díl mě přídou už dost trapní
          • Ja jsem narazil jen na jeden bug,kdy nesel dodelat quest. A na nej jsem narazil az priblizne pri tretim hrani,protoze questy v F:NV sly temer vzdy vyresit 2-5 zpusoby. Skvela hra.
      • walltar
        Otázka, jestli obsidian má ještě zájem dělat pro vydavatele po té co začali dělat sami na sebe. Jak to je vlastně velké studio?
    • MrSanta
      S tím zablouděním bych byl opatrnější. Někdy to zas taková pohoda nebyla najít správnou cestu z místa A do místa B :D
  • Thorar
    "Možná už ne ve stylu trojky, ale kombinovaný s moderními trendy sdíleného online zážitku kombinovaného s kampaní." - Úplně se mi udělalo zle z té představy. Prosím, jen nic takového.
  • maros.goc
    Izometricka hra to urcite nebude ale preco by mala byt? Ten pohlad by aj tak nepridal nič k hratelnosti, max tak k nostalgickemu pocitu, co je nepodstatné... Ked bude vyzerat ako 3ka tak nemám námietky
    • nejde ani tak o izometrickej pohled, spíš o tahovej (a mnohem víc taktickej) soubojovej systém...

      v novejch falloutech je sice ten vats, ale jakmile v něm dojdou action points, člověk se chca nechca musí přepnout do realtime a většina místní fauny k němu během pár vteřin doběhne a rozšvihá ho na kusy... (abych zas nekecal, dá se na to zvyknout, hraju NV a je to dobrá hra, ale s Falloutem, jak si ho představuju, fakt už nemá moc společnýho kromě post-apo zasazení)
      • Kallessin183
        A v tom je jeden z problémů nových falloutích her. Každý by rád něco jiného. Pro někoho je fallout izometrická hra, pro další, jako třeba tebe propracovaný soubojový systém, pro mě je to promyšlený svět, skvělý humor a otevřené prostředí plné možností...
        • vem si ale třeba takovej super perk, jakým v původních hrách bylo Bloody Mess - vždycky jsem si ho dával, v kombinaci se samopalem to byla děsná sranda... v novým Falloutu bych si ho nikdy nedal, protože ty přiblblý animace šíleně zdržujou

          prostě mi připadá, že se nový Fallouty zbytečně v různejch věcech držej historie, ale zároveň jiný, skvělý věci zahazujou a nahrazujou "modernou"
      • To je zvláštní, pro mě byl Fallout vždycky o tom světě, humoru a propracovanosti. Pohled a způsob boje mi je celkem (celkem dost) jedno. Na taktické tahové souboje tu mám Jagged Alliance, ne Fallout. Ten hraju kvůli RPG.
  • Jack1947
    Novy Fallout proc ne. Me 3 i NV bavily a pekne se doplnilo v NV to co ve F3 zase nebylo atp... kdyz bude v podobnem duchu nevidim v tom sebemensi problem.
    • to je snad první příspěvek od tebe, který se netopí v mínuskách *1*
      • Thorar
        Možná i první příspěvek kterej trošku dává smysl.
    • Souhlas, F3 a NV, ikdyž byly každej dost jinej a některým staromilcům prostě šly proti srsti, pro mě byly zábava a to je u hry asi hlavní
  • MrSanta
    Že bude nový Fallout bylo jasné hned pár dní po vydání Fallout 3. Bez ohledu na kvality / nekvality hry to restartovalo značku, uvedlo novou generaci hráčů do univerza a prodávalo se jak housky na krámě. Bethesda určitě práva nekupovala kvůli 2 hrám.
    Otázkou je pouze to, kdy se 4 dočkáme. Doufám, že letos oficiálně oznámí vývoj a do roka bude hra venku.
    V žádném případě tam nechci cokoliv on-line. A nějaký nový engine by se mi taky líbil.
  • Kallessin183
    Na další fallout se těším. Pokud to bude obdobné jako New vegas, budu rád, ale spokojil bych se i s horším. Šikovní modeři dokážou napravit mnoho zla...
    Sice mě tady asi umínuskujete, že se mi fallout líbil i po konci izometrického zobrazení, ale čas jde dál a tak můžu buď nadávat, nebo natahat mody a zahrát si dobrou hru...
  • Khanemis
    Opravil bych, že registrované stránky jsou Survivor 2299 ne 2099 (to by totiž v souvislosti s Falloutem naznačoval spíše prequel ještě před prvním dílem...což by mohlo být jinak zajímavé, prožít postapo svět pouhé dvě dekády po velké válce)

    A probůh jen to ne, aby šel Fallout v duchu moderních trendů a v mé krásné pustině trolovali nějací puberťáci v online režimu:) A vůbec, nový Fallout by měl dělat Obsidian, ne Bethesda, jinak to skončí zase jako posledně
    • s.hih
      F3 se odehrával v roce 2277, 200 let po nukleární apokalypse roku 2077. A F1 v roce 2157 a F2 v roce 2241, pokud se nemýlím.
      • Khanemis
        Fallout jedna začínal roku 2161:) Ale jinak správně. Právě, že rok 2099 by byl úplně super zasazení pro nový Fallout, už žádná rozvinutá civilizace (tuším, že to byl Chris Avellone, kdo si nedávno povzdechnul, že je svět Falloutu už příliš technologicky a společensky rozvinutý), ale pěkně to největší bahno zhrouceného světa a zajímavý náhled do počátků toho všeho.

        Na druhou stranu by v takovém případě možná Bethesda udělala až příliš zásahů do kánonu.
        • s.hih
          Aha moje chyba, teď už chápu jak jsi to myslel. Jinak na těch stránkách pod odpočtem je Vault tec logo, tak snad to bude F4 a nebude to F4K3
          • Kallessin183
            No ale pravdu rozhodně máš. Nahodit atomovou elektrárnu rozhodně není jen tak(i dnes s internetem za zády bych to nedal) , ale spoustu podobných věcí hrám odpouští, jinak bych se u spousty i legendárních kousků asi moc nebavil.
        • no me se vzdycky zdalo, ze se lidstvo z te apokalypsy vyhrabalo nejak moooc snadno
          • Kallessin183
            Já bych řekl, že je to hodně díky starým technologiím.. A idea falloutu zasazeného do doby těsně po totálním restartu Země zní sice fajn, ale jako jeden z poblémů mi přijde že jako jeden ze základů fallout považuju vaulty a Pipboye a v tý době (znalci mě když tak opraví) jestě byli vaulty zavřený a pipboyů se tam asi taky moc neválelo.
            • Khanemis
              Inu, mnoho Pipboyů se neválelo mimo Vaulty, přesto se v odlišných verzích dostávaly i do rukou jiných skupin obyvatelstva (jistě ozbrojené síly disponovaly v určité míře vlastními). Navíc některé Vaulty byly připravené tak, že se ani nikdy skutečně nezavřely (např. Necropolis), případně se otevřely velmi, velmi brzy, takže nějakého toho Pipboye bylo možné sehnat jistě i krátce po Válce. A pro hru, pokud tedy bereme Pipboye za jeden z definujících rysů Falloutu, stačí bohatě jeden pro hlavní postavu:) Navíc by ho mohl třebas i najít v opuštěné továrně na jejich výrobu, možností je mnoho.

              Nicméně s těmi starými technologiemi máš pravdu. To prostě umožnilo raketový vzestup poválečné civilizace, která se tak v některých místech vyhnula staletím temnot (a jinde zase naopak). Navíc jistě přispěli i Ghůlové, kteří si pamatují staré časy (když je někdo nezastřelí od pohledu)
            • jenze znalosti jak s tou predvalecnou technologii zachazet by se proste nezachovaly, kdo by ji opravoval, dodaval material...i kdyby nekdo vedel jak opravit a nahodit jadernou elektrarnu (o cemz silne pochybuju po nejakych 100letech) kde by sehnal palivo...to proste neni kus sutru vykopaneho v uranovem dole...atd....atd..... Myslim, ze nekteri lide berou Fallouty trochu moc vazne a pak jim vadi vsechno co se jen trochu neshoduje s jejich predstavou.
  • Hlavně ne online, chci si objevovat wasteland sám. Pobíhající blbečkové žebrající o zátky by tu atmosféru asi krapet narušili. A větší svět bych prosil :)
  • Novy Fallout? Mhmmmhmmnnnn... *14*
  • New Vegas bylo dobrý, ale přesto bych uvítal nějaký díl, který překoná starého dobrého Fallouta 2
    • V tom případě doporučuji Fallout 1.5: Resurrection ... třetí izometrický fallout kvalitami převyšující Fallout 1 a min. se rovnající s falloutem 2. http://resurrection.cz/
    • Kallessin183
      V to bych nedoufal. Je to legenda a u té se negativa zapomínají a klady jsou vynášeny do nebes... A i kdyby vytvořili nebesky dobou hru, spousta fanoušků by to neuznala, protože oni svojí modlu už mají.
      • to je blbost, protože ja hral fallout 2 prvy raz pred nekolika lety a objektivne to byla super hra, mnohem lepší nez cokoliv co dnes vychází
        • Kallessin183
          Já si myslím, že dnes lze objektivně soudit fallout 2 jen velmi těžko, hráč totiž nepřistupuje k jen tak nějaké hře, ale legendárnímu kousku, který je vychvalován všude, kde se jen objeví...

          Fallout 2 mám rád, ale vím, že jsem k němu přistupoval jinak tehdy, když jsem ho hrál prvně a jinak je tomu dnes...
          • Tak třeba já jsem hrál F1 pár dnů po výdání aniž bych vůbec věděl, o co se jedná a hned mi spadla čelist. I v té době to pro mě bylo něco nadčasového, úplně jsem hltal design postapo světa a totálně mě to pohltilo. Dvojka se stala legendou prakticky okamžitě, herní svět byl v porovnání s jedničkou tak obrovský, že nikomu ani nevadilo, že to běží na stejném enginu a v téměř stejné grafice... Fallout pro mě byla instantní legenda, stejně jako třeba Mafia, Operace Flashpoint nebo Diablo.
          • ja ti vysvetluju že jsem ho hral prvne relativne nedavno a pristupoval jsem k nemu zcela nestranne. je legendou opravnene a taky je vychvalovan opravnene
      • Zayl
        Ale prosimtě .....

        Srovnej si dnešní a tehdejší tvorbu. A je jedno jestli se díváš na Fallouta 2 nebo BG 2 či cokoliv klasického.

        Dneska je vývoj moc drahý a taky daleko náročnější na technologie ... a tak se vyvíjí s ohledem na slintající masy pro které je hlavní, že Hawke skáče po bojišti jako hidiot anebo točí holí jak kdyby byl největší fanda Darth Maula na této planetě. A nezapomeňme zahrnout feminismus, genderovou politku a nejlépe řešme homosexualitu. Protože to jsou věci u kterých se chci odreagovat...

        Až někdo bude moct vyvíjet dobře financovaný projekt bez toho, aby mu na záda dýchal investor který o hrách neví absolutně nic ... potom budeme mít herní renesanci. A ejhle, Wasteland, Eternity, Star Citizen .... lepší časy jsou dost možná za rohem.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit