Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hairy_Ass
    Proč tam vlastně dávají vůbec nějaký level scaling? Samozřejmě s ohledem na obtížnost by se tuhost nepřátel měla zvyšovat, ale proč prostě není level pevně dán. Že potkáte později ve hře lépe vyzbrojené bandity by určitě šlo udělat třeba příběhově a ne, že z Lojzi, kterého byste potkali na začátku hry s klackem v ruce a brněním z papíru, se o 20 lvl dál najednou stane übergeroj v diamantovém brnění, kterému z očí šlehají blesky a ze zadnice oheň. *4*
    • Lépe bych to říct nedokázal. *1* Naprosto s tebou souhlasím.
    • Cosi
      U Oblivionu taky kolem toho bylo haló a nakonec to bylo uděláno dobře. A všechny dragon age hry taky mají level scaling a protože se o tom nemluvilo tak si toho nikdo ani nevšim - a jak to byla výborná hra.
      • dobře to fakt nebylo... spíše to bylo poněkud trapné. Killovat bandity v komplet glass armoru mi přišlo trapné. Vždyť kdyby měli na takový glass armor, proč se poflakovat po cestách - bych raději prodal armor a dřepěl v nějaký hospodě. Vzhledem k cenám bych si mohl žít jako král pár let.
      • V Oblivionu to bylo uděláno špatně.
        A v Dragon Age je to úplně něco jiného, protože když rozdělíte hru na několik částí, které můžete projít v jiném pořadí, musíte přizpůsobit obtížnost podle pořadí, které hráč zvolí, jinak to nejde. Otevřené světy jako Skyrim a Oblivion se řeší mnohem obtížněji, než Dragon Age, nebo úplně lineární hra.
      • level scaling v Oblivione bol urobeny dobre? Nesuhlasim.
        Dobre (dokonca takmer dokonale) to vyriesil az mod OOO.

        Neviem ako by sa dalo vysvetlit, ze slabych nepriatelov zrazu nahradili silni a ti slabi zmizli uplne... a preco odrazu vsetci banditi behaju v sklenenom brneni a so sklenenymi zbranami, ked este par "dni" dozadu mali nejaku trapnu vybavu. A to sa tykalo 99% banditov :-)
      • U Oblivionu to bylo uděláno dobře? Ale no tak...pane kolego...
    • EuroSamurai
      Pokud budeš hrát PC verzi nejsi netrpělivej tak se tim nemusíš trápit páč sem si jistej že se komunita bude opět činit.
      Jinak by mě zajímalo jak to bude s převáděním modu z oblivionu do skyrimu, jestli to vubec bude možný.
      • Bylo to možné z Morrowindu do Oblivionu a opačně, tak bych se nedivil, kdyby to šlo i u Skyrimu. Minimálně terén a věci by převádět jít měly. Jde totiž o modely a ty se spracovávají zcela mimo klasické vývojářské nástroje, takže je vlastně docela jedno, jestli jsou to věci z TES III, IV či V.

        Samozřejmě to nepůjde hned. Bude chvíli trvat, než se komunita rozkouká.
    • kotty
      - William Wallace, Statečné srdce *1*
      • Hairy_Ass
        Jj, u něj jsem se inspiroval... *3*
  • Inquisitor
    Mělo by to být jako v Gothicu. Tam si člověk řekl že se třeba podívá támhle do lesa a ona vás hned první ještěrka poslala do věčných lovišť. A za čas jsem zase poslal do věčných lovišť na jednu dobrou já ji. Kdyby se mnou levelovala tak se s ní budu trápit pořád stejně. Takhle jsem se vždycky za čas vrátil a pomsta byla sladká. A navíc se takhle dalo testovat nový vybavení a schopnosti. Kdy hned člověk viděl rozdíl a měl z toho radost.
    • Oblivion s příslušnými pluginy byl totéž. Podobné pluginy-modifikace určitě taky vyjdou, takže žádný strach.

      Levelování celého světa s hrdinou je samozřejmě pitomost. To víceméně řekl i Todd, takže to bude určitě trochu jinak.
    • Proč říkat "jako v gothicu", když takhle jednoduše fungoval ze samotných Elder Scrolls třeba Morrowind.....
      • Inquisitor
        To bude tím, že jsem Morrowind moc nehrál :)
        • moc? spis vubec....napis to rovnou ;)
        • Heresy! :))
          • Inquisitor
            Já vim je to ostuda :D. A to mám doma origo. Tenkrát jsem to chvíli zkoušel a nějak jsem tomu nepřišel na chuť a potom už jsem se k tomu jaksi nedostal. Burn him :)
            • MrSanta
              Můj bože, on pořádně nehrál Morrowind *8*. Kde mám tu pochodeň *15*
    • On neni lvl scaling jako level scaling *3* (to zni hrozne). Napr. ve F3 LS je a presne tu situaci, co tu popisujes, bys tam zazil. Kdyz by Te poprve jesterka dostala, pozdeji, az by ses vypracoval, by ses pomstil.
    • bohuzial myslim si ze taku uzasnu rpg ako gothic uz nikdy neuvidime... mam chut napisat PB nech spravia HD Gothic 1 a 2 ale s tym ze by iba vylepsili grafiku... to by bolo skvele
      • Inquisitor
        Při dnešních trendech se obávám že máš pravdu a je to velká škoda.
  • rodneymckay
    Už to tu mnohokrát padlo, ale opravdu i pro mě osobně to nejlépe vyřešili Piranha Bytes s Gothicem 2. Na začátku jste šli s klackem na goblina a jaká to byla dřina ho zabít, nedej bože tři naráz. Na vysokém lvlu jste pak kosili orky jako na běžícím páse, no a právě to je ten systém, který mi vyhovuje. jako např. :"ha tam je jeskyně a v ní budou určitě nějaké zajímavé věci a zlato, ale ouha hlídá ji "Stínová šelma"(shadowbeast). Tak dobře, vrátím se sem až budu mít lepší zbraň víc životů a vylepšenou dovednost se zbraní.( a nebo se s ní budu prát s klacíkem v ruce asi 5 minut stylem úskok, sek, úskok, sek...)." Pamatuju se jak jsem šel na low lvlu na černého trola, když jsem na něho naběhl, tak stačil jeden zásah a mohl jsem loadovat poslední save. Ale stačilo se dostat za jeho záda slušnou dobu strávit sekáním do jeho zátylku:) No ale vidina quest itemu a dostatečná dávka XP za to stála. Toto se mi bohužel v Oblivionu nestalo a díky Lvl scallingu ani nemohlo.
    • však originál Oblivion byl nicmoc. po pár modifikacích to byla jedna z nejlepších a možná i nejlepší rpg hra, co jsem kdy hrál. Bohužel jsem se setkal s názory, kterou nejsou až tak vzácné, které odmítají jakékoli modifikace do her s tím, že to vlastně není třeba, nebo že by ty modifikace akorát hru úplně zkazily, zabugovaly atd. Ale pokud člověk volí obezřetně, nic z toho nemůže nastat.
    • CRYPT
      plne s tvym nazorem souhlasim, takto to vyhovuje presne i me
  • Mne se nejlip chodilo ve Fallout New Vegas. Skvela atmosfera, skvele rozhovory, skvele postavy a slusne fungujici level scale (jeste lepsi nez ve Fallout 3). Level scaling je asi potreba v takto rozsahle hre, ale mel by byt dobre pouzity. Drtit slabsi protivniky snad ani nemusim, radsi bych, aby hra pred hrace obcas postavila poradnou vyzvu, kterou bud s vypetim vsech sil zdola, nebo si holt bude muset par levelu pockat. Jenze to je prave problem toho jejich rpg systemu ve kterem rozdil ve statistikach pocitite az za velmi dlouho, narozdil od jinych, predevsim talentove zamerenych rpg (Dragon Age, Divinity 2,...).
  • Proč lvl scaling, úplná zbytečnost. Vývojáři se tím zbytečně připravují o možnost přirozeně usměrnit hráče, netřeba vysokých skal nebo neviditelných zdí, prostě kam nechcu aby hráč v té fázi hry šel, tam prdnu monstrum mimo jeho možnosti. Myšlenku lvl scalingu naprosto nechápu, je to totální blbost.
    • Naprosto souhlasím. Když se dá (téměř) všechno zabít na prvním levelu, jaký má potom smysl levelování postavy? V takové hře postrádám výzvu.
      • To neni ani tak problem level scalingu jako spis jeho pomerne retardovane implementace. Radsi zadny level scaling nez spatny level scaling.

        A to je presne duvod (Tva posledni veta), proc je ve hrach implementovany level scaling. Aby se Ti nestalo, ze budes kosit nepratele, kteri proti Tobe nemaji zadnou sanci. Jen se to musi udelat dobre, aby nedoslo k tomu, co pises v druhe vete *5*.
    • To co rikas samozrejme dava smysl ale hra by mela byt zabavna.

      Predstav si, ze dojdes do oblasti, kde jsou potvory 20 lvlu pod Tebou - ani Te neposkodi. Budes se tam jen prochazet a zabijet pomalu pohledem *3*. Dostanes quest zabit mocneho bosse, kde zemrely stovky hrdinu a ma u sebe super poklad. Ty prijdes, mrknes na nej, on strachy zemre. Bavilo by Te to? Navic by asi vubec nesedel text questu.

      A dat nekam neporazitelna monstra? To by hrace hrozne rozcilovalo. Velky hrdina co zabiji draky ale nedokaze zabit nejaka pohranicni monstra, to mi prijde frustrujici. I kdyz je fakt, ze by se mi to na jiste urovni i libilo... Z pohledu realisticnosti by zase nastal problem. Kdyz by takove mostrum vtrhlo do nejake vesnice, asi by jej nikdo nezastavil, atd.
      • Ano presne tak bz me to bavilo.
        Presne tak to bylo v diablu 2 a nevidim duvod to nedelat vsude. Co ma za smysl ze ziskam level, kdyz vsichni ve hre ho ziskaji spolu se mnou? Co je to proboha za blbost??????? *16*
        • Level scaling neznamena, ze musi byt vzdy linearni a aplikovany globalne vsude... Tak to bylo v Oblivionu a to se nelibilo asi nikomu. Hral jsi vubec Fallout 3 / NV, nelibil se Ti tam lvl scaling?
          • Cus, F3 jsem nehral z principu. F2 je pro me doted nejlepsi hra v historii, F3 jsem pouze videl u kamose a pri vsi ucte k tobe - chtelo se mi z toho zvracet. Kazdopadne diky za konstruktivni prispevky, ktery mas. I tak ale promin - level scaling striktne ne.
            • Byl jsem na tom stejne, ale pak me zena presvedcila to zkusit a nakonec me to dost bavilo. Ale musis to zkusit na vlastni kuzi. Nicmene je F2 porad nejlepsi *5*
  • TES III svět fungoval OK, v Gothicu svět fungoval....tak proč má v dnešní době každý tendence vymýšlet všeljaké různorodé chujoviny?
    • MrSanta
      Morrowind sklízel kritiku, protože někomu přišel hodně lehký. Stačilo vytunit postavu a pak na hráče nikdo neměl. Pak v rámci hlavního příběhu máš zabít nějakého strašného drsňáka a stačí ho lísknout jednou glass greatswordem a je tuhej, goldensainta sundáš za pomocí steel longbow a 4 stříbrný šípy atd. Někomu tohle vadilo a proto byl level scaling v Oblivionu posunutej.
      Mě osobně to nevadilo, holt jsem se tunil a pak jsem byl mlátička. Když byl člověk ještě alchymista, tak byl v podstatě neporazitelnej. A to nemluvím o možnosti si pomocí alchymie zvýšit inteligenci do nebeských výšin a pak tvořit božské nápoje. To jsem ale nedělal. Přišlo mi to jako exploit.
  • Doufejme, že se to bude podstatně lišit od Oblivionu - tam pro mě level scaling tu hru defacto zabil
  • Já se těším na všechno co mi hra nabídne a hlavně na to až budu prolejzat a objevovat všechna zákoutí mapy *14*
    • Hlavně ať tam jsou zajímavější zbraně... Nesnášel jsem na Oblivionu Glass Weapons...
      • Hairy_Ass
        Jn, zatímco v Morrowindu vypadali class zbraně a brnění prvotřídně, tak v Oblivionu nic moc.
    • To bude ORGASMUS! *1* *1* *1*
  • adahn
    Pokud si budou z Falloutu 3 brát příklad jen co se týče level scalingu a výskytu unikátních dialogů, budu rád. Doufám ale, že už se tomu vyvarují při psaní dialogů samotných.
  • lvl scalling pryč, systém levelování oproti oblivionu pozměnit a bude to pecka. Vždy chci mít nejsilnější možný build, ale abych kvuli tomu např. nechával běžet borce přez noc proti zdi se závažím na klávesnici to je moc *1* ..

    Síla nepřátel se mi líbila v BG2, kde se dalo kdykoli narazit na slabé,silné a über. Smést jedním fireballem skupinku goblinů, kteří mě před pár lvl pořádně zatopili bylo super. Nebo jsem vlezl do baráku, tam lich -> finger of death nebo maze na hlavní postavu a schluss *1* - po pár levelech jsem tam vlez zas že ho jako vyndám, ale totéž, jen o pár sekund delší "boj" ... ale to už ze mě mluví nostalgie *2*
    • Alebo si si mohol nahodiť protection from undead/magic a ubiť ho defenderom +5/prakom +5/mace of disruption. *1*

      Inak bg 2 mal level scaling, ale viditeľné to bolo len na pár miestach, kde sa spawnovali príšerky. A v random encounteroch. Čiže minimálny dopad na dejovú líniu a postranné questy.
      • Já ho onehda nakonec zabil nějakou staffkou /rodem... Nepamatuji se o jakou staffku šlo, ale myslím, že sesílala vždy jiné kouzlo. Já už vůbec netušil, čím ho zranit, pak jsem použil tohle a na první ránu zemřel :-D Nikdy jsem nezjistil, co se stalo :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit